Ενότητα 3.1 Το ∆ιαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών και εκπαιδευτικών πόρων, ως µέσο επικοινωνίας και ως «χώρος» δημοσίευσης έργων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η γλώσσα μορφοποίησης υπερκειμένου HTML
Advertisements

Web 2.0 Διαδίκτυο: Ο Προσωπικός μας Υπολογιστής
Αναπληρωτής Καθηγητής Ανδρέας Βέγλης Διευθυντής Εργαστηρίου Εφαρμογών Πληροφορικής στα ΜΜΕ Τμήμα Δημοσιογραφίας & ΜΜΕ Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Σχεδιασμός ιστοχώρων Σπύρος Κοκολάκης* ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΙΣΤΟΥ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ – ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Σμαράγδα Φαρίδου, Θεολόγος Φίλιππος Βοϊδομάτης, Γεωλόγος.
Μέσα μαζικής ενημέρωσης Παναγιώτης, Τζέλο Δημήτρης, Άγγελος.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Διαδίκτυο / Internet (International Network). Οδικό Δίκτυο.
Δημιουργία παρουσίασης: Αθανασία Παπαχρήστου. Πλεονεκτήματα χρήσης του διαδικτύου Πληθώρα πληροφοριών Πληθώρα πληροφοριών Εύκολη πρόσβαση Εύκολη πρόσβαση.
> > Ερευνητική εργασία Β λυκείου. Κανελλοπούλου Αλεξία Πατσούρα Εύη Σινάνος Νίκος Σίνανος Παναγιώτης Σχολικό έτος Σχολικό έτος Γενικό.
Χάρης Κονδυλάκης Σχεδιασμός Ιστοχώρων 1. Παραδείγματα ιστοχώρων del.icio.us europa.eu lufthansa.aero cnn.tv.
Ανάπτυξη Εφαρμογής για τη Διερεύνηση Δυνατοτήτων Προσβασιμότητας στο Λειτουργικό Σύστημα Windows Mobile Πτυχιακή εργασία του Κωνσταντίνου Π. Τόλια Μυτιλήνη,
2 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
Ο υπολογιστής στην εκπαίδευση. Η αναβάθμιση του μαθησιακού περιβάλλοντος στο σχολείο, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των υπολογιστών, δεν είναι εύκολη.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
Το πλαίσιο Διαλειτουργικότητας της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗΣ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Πρακτική επιμόρφωσης Έρευνα αγοράς Καταγραφή αναγκών επιμόρφωσης
Web Science George Metakides FHW May
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης
Κεντρο πληροφορησησ ανεργων τησ γ.σ.ε.ε.(κεπεα)
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Ο υπολογιστής Εισαγωγή.
Προδιαγραφές Ευχρηστίας Ιστοχώρων Γενικές Αρχές και Σημεία Ελέγχου
«Δημότης Αμαρουσίου» η τεχνολογία στην υπηρεσία του Πολίτη
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
WEB 2.
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Παρουσίαση Προγράμματος
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
Πλατφόρμα Δήλος (Delos)
HTML.
Ρομαντισμός.
Ο Παγκόσμιος Ιστός Φακίνος Αποστόλης 1.
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α4 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Τα Βασικά δόγματα Γιώργος Λεπίδας Γ΄2.
Ιστορική Εξέλιξη του Παγκόσμιου Ιστού
Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ. Ε
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
PROJECT 2B ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΠΑΛΑΣΗ
Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων
Ο όρος Web 2.0.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Εφαρμογές Πληροφορικής Κεφάλαιο 9
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
Εισαγωγή στην HTML Κεφάλαιο 11.
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
Web 2 Τεχνολογίες και η χρήση τους στη μαθησιακή διαδικασία
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
Ετοιμάστηκε για: Συνεργατική Κυπριακή Τράπεζα
Επιμορφώσεις Εκπαιδευτικών ΠΕ19-20
Διασυνδεδεμένα Δεδομένα για τον Σημασιολογικό Ιστό
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
Από τον Web 1.0 στον Web X
Ιστοσελίδες νέας γενιάς και εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση Ρέθυμνο, 1η Νοεμβρίου
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Συμβουλές Πωλήσεων Καλοκαίρι 2018 ON LINE Εκπαίδευση - Αύγουστος 2018.
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Εκπαιδευτικές διαδικασίες με τη βοήθεια των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας ΚΛΕΙΣΑΡΧΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ (MEdu, Phd) ΕΔΙΠ.
Διδάσκοντας Φυσικές Επιστήμες στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Αμπελοκήπων
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου (σελίδες 78-83) Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World.
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενότητα 3.1 Το ∆ιαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών και εκπαιδευτικών πόρων, ως µέσο επικοινωνίας και ως «χώρος» δημοσίευσης έργων

Το ∆ιαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών Web 2.0

Τι σημαίνει Web 2.0; Ο όρος Web 2.0 πρωτοεμφανίστηκε σε ένα συνέδριο του 2004. Πρωτίστως αναφέρεται σε μία: «προτεινόμενη 2η γενιά δικτυακών υπηρεσιών, όπως οι δικτυακοί τόποι κοινωνικής δικτύωσης, τα wikis, διάφορα εργαλεία επικοινωνίας κ.λπ.» wikipedia.org Η έμφαση δίνεται στην άμεση συνεργασία και το διαμοιρασμό μεταξύ χρηστών.

Άρα υπήρξε Web 1.0 ! Web 1.0 Web 2.0 Κατάσταση Ανάγνωσης (1993 – 2003) Ιστοσελίδες μέσω πλοηγού Web 2.0 (2004 - …) Συνεργασία, αλληλεπίδραση, περισ- σότερο εφαρμογή παρά ιστοσελίδα Κατάσταση Ανάγνωσης Συγγραφής και συμμετοχής Κύρια μονάδα περιεχομένου Σελίδα Μήνυμα / εγγραφή Μορφή Στατική Δυναμική Ανάγνωση μέσω Πλοηγού Πλοηγού, RSS, κινητού, οτιδήποτε Δημιουργία περιεχομένου από Προγραμματιστές δικτύου Οποιονδήποτε Τομέας Εξειδικευμένων ανθρώπων Μάζας ερασιτεχνών

Ο περιεκτικός ορισμός «Το Web 2.0 είναι η επιχειρηματική επανάσταση στη βιομηχανία υπολογιστών, που οφείλεται στη μετακίνηση προς το Διαδίκτυο ως πλατφόρμα. Ανάμεσα στους κανόνες επιτυχίας του προέχει η ανάπτυξη εφαρμογών που τιθασεύουν (χαλιναγωγούν;) τα φαινόμενα δικτύου, ώστε να βελτιώνονται καθώς τις χρησιμοποιούν περισσότεροι άνθρωποι.» Tim O'Reilly

Τα βασικά σημεία των εφαρμογών Ο Ιστός ως πλατφόρμα Τα δεδομένα η κινητήρια δύναμη Τα φαινόμενα δικτύου που αναπτύσσονται από μια αρχιτεκτονική συμμετοχής Καινοτομία μέσω της ανάπτυξης συστημάτων και δικτυακών τόπων που αντλούν χαρακτηριστικά με κατανεμημένο τρόπο από ανεξάρτητους δημιουργούς (ένα είδος ανάπτυξης «ανοικτού κώδικα») Το τέλος του κύκλου αφομοίωσης λογισμικού Λογισμικό που υπερβαίνει το επίπεδο μιας συγκεκριμένης μηχανής Εύκολη προσέλκυση των «πρωτοπόρων» (early adopters)

Web 2.0

Τι χρειάζεται ο σημερινός χρήστης; Επιφάνεια εργασίας Ηλεκτρονική δημοκρατία Γραφειοκρατικές – εμπορικές υπηρεσίες Επικοινωνία Εκπαίδευση – επιμόρφωση Απομακρυσμένη συνεργασία …… Πλοήγηση Αλληλογραφία Ειδήσεις - Ενημέρωση Ψυχαγωγία Αποθηκευτικό χώρο Επεξεργασία κειμένου Υπολογιστικά φύλλα Ουσιαστική αναζήτηση

Πλοήγηση Τα ελεύθερα πρότυπα επικράτησαν: HTML CSS AJAX Java …

Αλληλογραφία http://www.gmail.com

Ειδήσεις – Ενημέρωση RSS feeds(υπηρεσία πληροφόρησης) (ροές δεδομένων)

Ψυχαγωγία Παιχνίδια Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcast

Αποθηκευτικός χώρος http://www.box.net

Επεξεργασία κειμένου – Υπολογιστικά φύλλα http://docs.google.com

Ουσιαστική αναζήτηση Semantic web (Σημασιολογικός ιστός) Σημασιολογικός Ιστός είναι μια ομάδα μεθόδων και τεχνολογιών για τη δυνατότητα στις μηχανές να κατανοήσουν την έννοια - ή "σημασιολογία" - πληροφοριών σχετικά με το World Wide Web . [1] Ο όρος επινοήθηκε από τον World Wide Web Consortium (W3C) σκηνοθέτη Tim Berners-Lee . [2] Ορίζει το Σημασιολογικό Ιστό ως "ένα δίκτυο δεδομένων που μπορεί να επεξεργαστεί άμεσα και έμμεσα από τις μηχανές." Συνεργατική ανάπτυξη περιεχομένου Συλλογική διαμόρφωση πληροφοριών Δημιουργία ομάδων κοινών ενδιαφερόντων http://wikipedia.org http://www.blogger.com http://www.youtube.com

Επιφάνεια εργασίας http://desktoptwo.com

Εκπαίδευση - επιμόρφωση Ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες Ηλεκτρονικές εγκυκλοπαίδειες Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση Απελευθέρωση πνευματικών δικαιωμάτων

Συμπεράσματα Το Web 2.0 δεν αφορά την τεχνολογία αλλά τους ανθρώπους Η κοινωνική δικτύωση και η συνεργα-τικότητα βρίσκονται στο επίκεντρο Ο σημασιολογικός ιστός μπορεί να οικοδομηθεί από εμάς τους ίδιους Η μετακίνηση από το υλικό-λογισμικό στις υπηρεσίες είναι γεγονός

Το ∆ιαδίκτυο ως πηγή εκπαιδευτικών πόρων

Κατακερματισμός σε δομικά στοιχεία http://cnx.org Connexions είναι: Ένα μέρος για να προβάλλετε και να μοιραστείτε εκπαιδευτικό υλικό κατασκευασμένο από μικρά κομμάτια που ονομάζονται ενότητες και μπορούν να οργανωθούν, σε μαθήματα, βιβλία, εκθέσεις, κλπ. Οποιοσδήποτε μπορεί να τις δει ή να δημιουργήσει: Οι συγγραφείς μπορούν να δημιουργούν και να συνεργάζονται Οι εκπαιδευτές να αναπτύξουν και να μοιρασθούν προσαρμοσμένες συλλογές Οι μαθητευομένοι μπορούν να βρουν και να διερευνήσουν το περιεχόμενο αυτών των ενοτήτων

Ανάπτυξη και κοινοκτημοσύνη http://scratch.mit.edu/

Ελεύθερο – ανοικτό λογισμικό http://opensoft.sch.gr/

Γενικές πηγές λογισμικού http://www.e-yliko.gr/

Παρόμοια χρήσιμα sites http://www.sch.gr http://www.educanext.org http://ocw.mit.edu http://www.merlot.org http://ocw.tufts.edu http://www.ocwconsortium.org http://www.cmu.edu/oli/ ……

Το ∆ιαδίκτυο ως µέσο επικοινωνίας και ως «χώρος» δημοσίευσης έργων

Ισχυρά αλληλεπιδραστική επικοινωνία Οι υψηλές ταχύτητες επιτρέπουν πλέον την εύκολη on-line και off-line επικοινωνία Οι υπηρεσίες του Google: talk, calendar, docs επιτρέπουν την άμεση συνεργασία Προωθείται η συνολική υιοθέτηση domains σχολικών μονάδων http://www.google.com/a/edu/

Εύκολη δημοσίευση έργου Bloggs Podcasts Videos Web pages

Μετάφραση Αγγλικών Κειμένων translate.google.com babelfish.yahoo.com www.ajaxtrans.com