ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΤΥΠΟ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου GfK Hellas | Consumer Experiences | Dr. Spyridon Tryfonas Αθήνα, 4 Φεβουαρίου.
Advertisements

Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Νικόλαος Παναγόπουλος, PhD Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ Οικονομικό.
 Η Βιομηχανική επανάσταση στα μέσα του 19 ου αι. επέφερε σημαντικές αλλαγές.  Σήμερα ζούμε την εποχή της πληροφορίας.  Συνώνυμο της πληροφορίας είναι.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης Τάσος Kυριακιδης Σύμβουλος επιχειρήσεων Grand Hotel 11/2/12.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ-ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές: κ. Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ κ. Α. Ικκος, Διευθύνων.
Ψηφιακό Χάσμα O αναλφαβητισμός στον 21 ο αι. 15 Μαρτίου 2010 Ντέπη Τζιμέα Δ/νση Εταιρικής Επικοινωνίας.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Στρατηγική «Ευρώπη 2020» ICT - θέσεις εργασίας - οικονομική ανάπτυξη - καθημερινότητα.
ΑΝΕΡΓΙΑ 13η Διάλεξη.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
TA E-BOOKS ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΡΟΚΙΔΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ-ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΤΣΙΛΙΓΙΑΝΝΗ ΣΟΦΙΑ ΚΕΡΚΥΡΑ 2006.
Βίκυ Σμπαρούνη Accounting & Taxation Manager ΕΒΕΑ - 14/04/2010
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ- ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ Σ. ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΣΑΒΒΑΝΗ ΛΟΥΙΖΑ, Β ΙΩΝΑ.
Η ΜΑΣΤΙΓΑ ΤΗΣ ΑΓΝΟΙΑΣ… Είμαστε οι Nos AIDS fovemus, που σημαίνει «περιβάλλουμε με αγάπη το AIDS» και σκοπός της έρευνάς μας είναι να ενημερώσουμε για.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ ΑΠΟ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΛΙΟΝΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Β
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Έξυπνη κατανάλωση Μπεσιρόπουλος Βασίλης Κουτσαμπασοπούλου Βασιλική Βαρταλάμης Ευάγγελος Τσίλλα Ηλίας Ματσούκα Αντωνία.
Α. ΔΕΔΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙ 13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ  ΔΥΟ ΑΡΧΕΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ◦ PATH DEPENDENCE ◦ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ  ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ  ΕΛΛΕΙΨΗ.
Πανεπιστήμιο δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης Μάθημα: Εκπαιδευτική πολιτική Διδάσκουσα : Σοφία Ηλιάδου-Τάχου Φοιτήτρια : Ντέλη.
ΤΟ Α.Ε.Π. ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΟΥ.. Τι ονομάζουμε Α.Ε.Π. ; Το ποσό που αξίζουν τα αγαθά και οι υπηρεσίες που παράγει μια οικονομία σε ένα συγκεκριμένο.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ – PROQUEST EBOOKS. Η ProQuest ως Διαθέτης Ebook: Περιεχόμενο Διαθέτουμε πάνω από 750,000+ τίτλους από 600+ εκδότες Πρωτίστως στην Αγγλική γλώσσα.
1 «Ο κλάδος των Κινητών Επικοινωνιών κυρίαρχος πυλώνας στη στρατηγική ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας», Νοέμβριος 2015.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
XBRL Νέο Πληροφοριακό πρότυπο για τις επιχειρήσεις Παρουσίαση: Στεργιάκη Ελισάβετ XBRL Νέο Πληροφοριακό πρότυπο για τις επιχειρήσεις Παρουσίαση: Στεργιάκη.
Project 6 Φάρμακα και πολυφαρμακία. Τι είναι φάρμακο Ορισμός Σύμφωνα με τον ορισμό του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (WHO) φάρμακο χαρακτηρίζεται:Παγκόσμιου.
Η ΕΠΟΧΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 12 ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ EUROPEAN REGIONAL SCIENCE ASSOCIATION.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ERASMUS+
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών Αμαλία Παπαγιαννοπούλου
ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ: ΑΝΟΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΥΜΜΑΧΩΝ & ΧΟΡΗΓΩΝ
Πως γεννήθηκε η ιδέα της πρώτης επαγγελματικής
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
ΠΟΣΟΣΤΑ.
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ERASMUS+ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΕΣ (SMS) ΑΚ.ΕΤΟΣ
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Μια από τις σοβαρότερες κριτικές που γίνονται είναι πως: Ο ΤΥΠΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟΣ.
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Ο Αθλητικός Τύπος στην ψηφιακή εποχή Από το 1990 στο σήμερα
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας με τη μορφή ερωτηματολογίου
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
A Supply-Side Explanation for Current Account Imbalances 2014
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Μελέτη Κόστους Κινητών Επικοινωνιών
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΤΥΠΟ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ Παναγιώτα Αντωνοπούλου _______________________ Επίκουρη Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Πελοποννήσου Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού

ΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΤΩΣΗ Ο ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ Οι ημερήσιες Αθλητικές εφημερίδες μέσα σε 6 χρόνια έχασαν το 70,8% της κυκλοφορίας τους !

ΜΙΛΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΧΕΙΑ Το 2010 οι ημερήσιες αθλητικές εφημερίδες πούλησαν 42.880.000 φύλλα Το 2011 οι ημερήσιες αθλητικές εφημερίδες πούλησαν 29.610.00 φύλλα Πηγή: ΕΙΗΕΑ Πρακτικά 1ου Θερινού Σχολείου ΠΣΑΤ

ΚΑΙ Η ΠΤΩΣΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ 2013: 17.626.170 φύλλα 2014: 15.127.170 φύλλα 2015: 12.495.267 φύλλα ΠΗΓΗ: ΕΛΣΤΑΤ (2016)

ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ; 2013 – 2014 - 14,8% 2014 – 2015 - 17,4 %

Η ΕΥΚΟΛΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ… ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ! Φταίει πράγματι;

2011: ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΔΥΤ.ΕΥΡΩΠΗ ΒΟΡ.ΑΜΕΡΙΚΗ ΛΑΤ.ΑΜΕΡΙΚΗ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΑΣΙΑ Μ.ΑΝΑΤΟΛΗ 3,4 % 4,3 % 3,3 % Χωρίς μεταβολή + 3,5 % + 4,8 % ΠΗΓΗ: Παγκόσμια Ένωση Ιδιοκτητών Εφημερίων (WAN) , 2012

ΠΑΡΑΓΩΝ 1ος : ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα της Ε.Ε. που το μεγαλύτερο μέρος του οικογενειακού προϋπολογισμού που διατίθεται για πολιτισμικά αγαθά προορίζεται για τα βιβλία κι όχι για τις εφημερίδες. Αντιθέτως στις εφημερίδες διατίθεται το μεγαλύτερο μέρος του αντίστοιχου οικογενειακού πρϋπολογισμού στη Γερμανία, την Ισπανία, την Ιταλία, την Κύπρο, την Ολλανδία, τη Φιλανδία, τη Νορβηγία. Τέλος το αντίστοιχο μερίδιο στο Λουξεμβούργο και στις χώρες της Βαλτικής κατευθύνεται σε ηλεκτρονικό εξοπλισμό. ΠΗΓΗ: Eurostat Pocketbooks, Cultural Statistics, 211, σελ. 198, 2011

ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ ΙΣΛΑΝΔΟΙ 96 % ΙΑΠΩΝΕΣ 92 % ΝΟΡΒΗΓΟΙ 82 % ΣΟΥΗΔΟΙ 82 % ΕΛΒΕΤΟΙ 82 %

ΠΑΡΑΓΩΝ 2ος : ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ 2009-2014 Μείωση παραγωγής νέων τίτλων βιβλίων κατά 41% Μείωση τζίρου κατά 36% ΠΗΓΗ: Περιοδικό ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ, ετήσια έκδοση, 2015

ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΔΑ, 2016 Γιατί πιστεύετε ότι μειώνονται συνεχώς οι πωλήσεις των αθλητικών εφημερίδων (στην κλίμακα 0-5 βαθμολογήστε τις παρακάτω απαντήσεις βαθμολογώντας με 5 την αιτία που θεωρείτε σημαντικότερη) ; Λόγω έλλειψης χρημάτων Λόγω της ενημέρωσης από το Ιντερνετ Λόγω της ενημέρωσης από ραδιόφωνο/τηλεόραση Δεν είναι ελκυστικές Δεν έχουν ενδιαφέρον λόγω χαμηλού αθλητικού θεάματος Τους λείπει η αξιοπιστία Υπάρχουν πολλά έντυπα Είναι διαπλεκόμενες

ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ Διαδίκτυο Τους λείπει η αξιοπιστία Ελλειψη χρημάτων Είναι διαπλεκόμενες

ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΔΑ, 2016 Τι άποψη έχετε για τους αθλητικούς συντάκτες ; Στην πλειονότητα τους κάνουν καλά τη δουλειά τους/ είναι αξιόπιστοι Στην πλειονότητα τους δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους / δεν είναι αξιόπιστοι Στην πλειονότητα τους προσπαθούν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους αλλά δεν μπορούν γιατί παρεμβαίνουν εκδότες / παράγοντες

ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ Περισσότεροι από 6 στους 10 απαντούν πως στην πλειονότητα τους προσπαθούν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους αλλά δεν μπορούν γιατί παρεμβαίνουν εκδότες / παράγοντες.

ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΔΑ, 2016 Τι από τα παρακάτω προτείνετε έτσι ώστε οι εφημερίδες να γίνουν πιο ελκυστικές στην έντυπη μορφή τους ; (μέχρι τρεις επιλογές) Περισσότερη ενημέρωση /παρασκήνιο/ αποδυτήρια Περισσότερο χρώμα και φωτογραφίες/ λιγότερα κείμενα Γνωστούς αρθογράφους Περισσότερες συνεντεύξεις Χιουμοριστικές στήλες Περισσότερες σελίδες Φθηνότερη τιμή Μεγαλύτερη αξιοπιστία/ αντικειμενικότητα Δημοσιογραφική κάλυψη περισσότερων αθλημάτων Προσφορές/δώρα Άλλο ………………..

ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ Μεγαλύτερη αξιοπιστία αντικειμενικότητα Περισσότερη ενημέρωση/παρασκήνιο/αποδυτήρια Δημοσιογραφική κάλυψη περισσότερων αθλημάτων Συνεντεύξεις Φθηνότερη τιμή

ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΔΑ, 2016 Θα διαβάζατε μια αθλητική εφημερίδα στην ηλεκτρονική της μορφή μέσω εφαρμογής στο smart phone με συνδρομή ; Ναι Μάλλον ναι Μάλλον όχι Όχι Δεν ξέρω/δεν απαντώ

ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ Ποσοστό περίπου 20% απαντά «ναι» και «μάλλον ναι»

10-15 ευρώ το μήνα 16-20 ευρώ το μήνα 21-25 ευρώ το μήνα Σε αυτή την περίπτωση, ποιό από τα παρακάτω θεωρείτε λογικό ποσόν συνδρομής; 10-15 ευρώ το μήνα 16-20 ευρώ το μήνα 21-25 ευρώ το μήνα 25-30 ευρώ το μήνα

ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΥΤΟY Το σύνολο των ερωτηθέντων μας απάντησε πως το κόστος θα πρέπει να κυμαίνεται στα 10-15 ευρώ μηνιαίως

MOBILE MEDIA: Η ΝΕΑ ΤΑΣΗ Ποσοστό περίπου 20% επί των ερωτηθέντων μας δηλώνει πως θα αγόραζαν μια ψηφιακή έκδοση μέσω του smartphone.

ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΤΑ MEDIA H «υβριδική στρατηγική» στηρίζεται στο αξίωμα πως όταν δίνεις υπεραξία πρέπει να εισπράττεις υπεραξία. Τον όρο χρησιμοποίησε το 2013 ο Allan Marshall, Chief Information Officer της Telegraph Media Group UK, θέλοντας να στηρίξει την άποψή του ότι το online περιεχόμενο πρέπει να χρεώνεται.

ΠΑΚΕΤΑ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ “Πρέπει πλέον να στοχοποιούμε το περιεχόμενο στο σωστό κοινό και να προσφέρουμε σε αυτό πακέτα προσφορών για συνδρομή σε όλες τις πλατφόρμες μας (mobile pack, digital pack, print pack)”. Allan Marshall, Publishing Conference 2013, Marketing Week.

Αναζητώντας το ιδανικό μίγμα αξιοποίησης print, digital και mobile media Το print media δεν μπορεί και, τουλάχιστον επί του παρόντος, δεν πρέπει να παραμεληθεί. Αλλωστε, τα όποια έσοδα των εκδοτικών οργανισμών εξακολουθούν να προέρχονται από τα έντυπα μέσα Ενημέρωσης. Την ίδια στιγμή ωστόσο, θα πρέπει οι εκδότες να «πειραματιστούν» με τα ψηφιακά μέσα – που είναι τα μέσα του μέλλοντος- προκειμένου να αποκτήσουν το στρατηγικό πλεονέκτημα στην αγορά ενόψει των αλλαγών που έρχονται . Αυτό ομως το οποίο θα πρέπει να προσδοκούν στην παρούσα φάση είναι το στρατηγικό πλεονέκτημα κι όχι άμεσα έσοδα, αφού ο δρόμος προς αυτή την κατεύθυνση είναι ακόμα μακρύς, επίπονος και γεμάτος προκλήσεις.

- ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ -