Arjaan - Dubai Media City hotel

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ANIMUS A.E Πάρις.
Advertisements

Εξελικτική πορεία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ)
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση.
Κωνσταντίνος Φρουζής, Πρόεδρος ΣΦΕΕ Το Όραμα της Φαρμακοβιομηχανίας για την Ανάπτυξη για την Ανάπτυξη
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
Διοικητικές μεταρρυθμίσεις και οικονομική αποτελεσματικότητα στον τομέα της Υγείας Γιάννη Υφαντόπουλου Καθηγητή Πανεπιστημίου Αθηνών ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
National Technical University of Athens School of Electrical & Computer Engineering Η ανάπτυξη των Δημόσιων Οπτικών Μητροπολιτικών Δικτύων στο πλαίσιο.
Κοινωνικοοικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων Διάλεξη 2 η Δημόσιες Επενδύσεις και Αναπτυξιακά Έργα.
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
Παρουσίαση Μαθήματος Eric Soderquist Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Ευελπίδων 47Α & Λευκάδος 33, Τηλ.:
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Προώθηση / Επικοινωνία
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
1 Μικροοικονομική Ενότητα 9 : Παραγωγική διαδικασία Καραμάνης Κωνσταντίνος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΛΙΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Μετρώντας το εισόδημα ενός έθνους Κεφάλαιο 22 Copyright © 2001 by Harcourt, Inc. All rights reserved. Requests for permission to make copies of any part.
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Οι εταιρίες στις ανταγωνιστικές αγορές Κεφάλαιο 14 Copyright © 2001 by Harcourt, Inc. All rights reserved. Requests for permission to make copies of any.
Σύνθεση και Σχεδιασμός ενός Τουριστικού Πακέτου. 1 η ΦΑΣΗ Διαμόρφωση βασικής ιδέας  Έρευνα αγοράς  Brainstorming  Μελέτη των προϊόντων των ανταγωνιστών.
Το κόστος της παραγωγής Κεφάλαιο 13 Copyright © 2001 by Harcourt, Inc. All rights reserved. Requests for permission to make copies of any part of the work.
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
Διοικητικές μεταρρυθμίσεις και οικονομική αποτελεσματικότητα στον τομέα της Υγείας Γιάννη Υφαντόπουλου Καθηγητή Πανεπιστημίου Αθηνών.
Σύστημα ικανοποίησης χρηστών και εκτίμησης αναγκών: Στόχος να αξιολογήσουμε τον βαθμό ικανοποίησης του ασθενή και να εντοπίσουμε τις πιθανές μελλοντικές.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Βασικός σχεδιασμός για την κατάρτιση προϋπολογισμού Βασικός σχεδιασμός για την κατάρτιση προϋπολογισμού Διαδικασίες κατάρτισης προϋπολογισμού Διαδικασίες.
ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 3ο& 4ο
Κρατικος παρεμβατιςμος και κατα pareto αριςτοποιηςη
Καταναλωτές , πωλητές και πλεονάσματα
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Εισαγωγή στο Γραμμικό Προγραμματισμό
Σκεπτόμενοι σαν οικονομολόγοι
Ενημερωτικό Φυλλάδιο Συντονιστής Έργου Συνεργαζόμενοι Φορείς
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
ΔΙΕΚ ΣΥΡΟΥ Β. ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Ενότητα 9 : Παραγωγική διαδικασία Καραμάνης Κωνσταντίνος
ΔΙΕΚ ΣΥΡΟΥ Β. ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Η έννοια της επιχείρησης
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Σχεδιασμός Προγραμματισμός στις Υπηρεσίες Υγείας
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Κεφάλαιο 11: Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων
Κεφάλαιο 18: Διοίκηση Λειτουργιών και Υπηρεσιών
Κεφάλαιο 2: Η Ιστορία της Διοικητικής Σκέψης
Κεφάλαιο 1: Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Κεφάλαιο 17: Διαδικασίες και Συστήματα Ελέγχου
Κεφάλαιο 4: Ηθική Συμπεριφορά και Κοινωνική Ευθύνη
Κεφάλαιο 9: Θεμελιώδεις Αρχές της Οργάνωσης και Οργανωτικός Σχεδιασμός
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Arjaan - Dubai Media City hotel

Death Star hotel in Baku, Azerbaijan (πρόκειται να..)

Hemispheric Valencia

και νοσοκομεία.. John’s Hopkins Hospital (Baltimore, USA) Mayo Clinic, Rochester, Minnessota Karolinska Institute in Stockholm (http://ki.se/ki/jsp/polopoly.jsp;jse...NMQ?l=en&d=130) Hospital Motol (Czech Republic) Pitié-Salpêtrière Hospital (Paris) Royal National Orthopaedic Hospital (UK) The Royal Marsden NHS Trust Cancer (UK)

Μύθοι για την Ποιότητα Η έννοια της ποιότητας δεν επιδέχεται σαφή προσδιορισµό, διότι έχει να κάνει µε κάτι αστάθµητο και µη µετρήσιµο. Η έννοια της ποιότητας είναι συνυφασµένη µε την ιδέα της πολυτέλειας. Η παραγωγή και διάθεση προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής ποιότητας συνεπάγεται την αύξηση του κόστους. Τα περισσότερα αίτια αμφίβολης παροχής υπηρεσιών υγείας συνδέεται µε την αδιαφορία των επαγγελματιών υγείας.

Λειτουργική Ανάπτυξη Ποιότητας Οι χρήστες υπηρεσιών / πελάτες πρέπει να συμμετέχουν στη διαδικασία ανάπτυξης και σχεδιασμού ενός προϊόντος. Εισαγωγή νέων τεχνικών ή παραλλαγών, σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Στόχος: η μέγιστη ικανοποίηση του πολίτη / χρήστη υπηρεσιών Αποτέλεσμα: η παραγωγή υπηρεσιών / προϊόντων που υπερτερούν των υπολοίπων. + VOICE OF THE CUSTOMER QFD = Ικανοποίηση του πελάτη These materials are for the exclusive use of participants. Further they are protected by United States and International copyright law. No further reproduction is permitted without the express written permission of the copyright holder. Kansei Engineering Tutorial v2.0 Copyright © 2000 by Glenn Mazur All rights reserved. Please contact the author for permission at +1 (734) 995-0847, fax +1 (734) 995-3810 email: glenn@mazur.com www.mazur.com

Μια διαδικασία QFD ολοκληρώνεται σε τέσσερις φάσεις Φάση 1 Προγραμματισμός υπηρεσιών Φάση 2 Σχεδίαση υπηρεσιών Φάση 3 Προγραμματισμός διαδικασίας Φάση 4 Διαδικασία ελέγχου Πίνακας ισορροπημένης στοχοθεσίας (Balanced Scorecard –BSC)

ΥΓΕΙΝΟΜΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ Οι παραγωγικοί συντελεστές ΥΓΕΙΝΟΜΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ Οι παραγωγικοί συντελεστές Η ποσότητα (πόσες υπηρεσίες παράγονται με τους δεδομένους πόρους) Η ποιότητα - αποτελεσματικότητα (επιθυμητά χαρακτηριστικά, επιθυμητό αποτέλεσμα υγείας) Η μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης του πολίτη (ασθενή ή χρήστη υπηρεσιών).

Edward Deming «Η ποιότητα είναι άρρηκτα συνδεδεµένη µε τη συνεχή βελτίωση ενός παραγωγικού συστήµατος που βρίσκεται σε σταθερή κατάσταση λειτουργίας». Ο κύκλος του Deming

“Κουλτούρα Ικανοποίησης Πελατών (χρηστών)” Πρόκειται για ένα φαινόμενο που διαδίδεται στις αναπτυγμένες χώρες. Η στρατηγική της αγοράς επικεντρώνεται στην προσέλκυση των πελατών με βάση την ικανοποίησή τους. Το αγοραστικό ενδιαφέρον οδηγεί στο προσδόκιμο όφελος (κέρδος). Οι χρήστες των υπηρεσιών αντιμετωπίζουν πλέον την παρεχόμενη φαρμακευτική φροντίδα ή πώληση προϊόντων στη βάση της ανοιχτής οικονομίας της αγοράς.