Μία ταινία του Κώστα Γαβρά

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΥΠΑΙΘΡΙΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ)
Advertisements

Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Γεωργία Αναστασίου Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
Το Μάννα Κάθε φορά που κάνω κάποια σκέψη, αν δεν θα έπρεπε να την αναλύσω, θα έγραφα απλώς: Το μοναδικό φαγητό, που σύντομα πιστεύω ότι θ’ αντικαταστήσει.
Ο ΦΟΒΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ
του τρίτου βιβλίου ανατέμνει και αναπτύσσει την παθολογία
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Κανόνες και όρια κατά τη διάρκεια της εφηβείας
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΗΛΙΚΙΑΣ
Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
1.1 Η οικογένεια- Η ελληνική οικογένεια
Είσαι πολύ κουρασμένος και ψυχολογικά χάλια...
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Τα επαγγελματικά πρότυπα των μαθητών της Στ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου ως κίνητρα των μελλοντικών επαγγελματικών τους στοχοθετήσεων Στέλιος Κ. Κρασσάς.
14. Η ορθόδοξη άσκηση Σελίδες
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ (δημιουργία νέων επαγγελμάτων, διαμόρφωση παλαιών επαγγελμάτων και κατάργηση άλλων)
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Μιχάλης Μιχαλόπουλος Οικονομολόγος
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
Φιλία.
Ας υποθέσουμε ότι είναι 6.15μμ και επιστρέφεις με το αυτοκίνητο από την δουλειά (μόνος), έπειτα από μια μέρα σκληρής δουλειάς. Είσαι πολύ κουρασμένος.
Το τέρας της πολυνομίας και η παραβατικότητα των Ελλήνων.
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
«Ο Θησαυρός της Εφηβείας» «Αντιμετωπίζοντας τα Παιδιά με Διαφορετικότητα (με Μαθησιακές Δυσκολίες)» Τζίνα Γ. Θανοπούλου, M.A., Ed.M. Harvard University.
Project Β' Λυκείου. Πολλοί έφηβοι στρέφονται στο διαδίκτυο, προκειμένου να αντιμετωπίσουν συναισθήματα άγχους, μοναξιάς, κατάθλιψης. Είναι ένας τρόπος.
ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΤΩΝ ΡΟΜΑ PROJECT ΤΜΉΜΑ Α2 ΣΔΕ Καρδίτσας – Παράρτημα Σοφάδων 2014 – 2015.
ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Ευχές για καλή συνέχεια στο Ταξίδι της Ζωής
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
ΙΩΑΝΝΑ ΓΕΩΡΓΑΝΕ ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΕΤΟΣ ΙΩΑΝΝΑ ΦΛΩΡΟΥ
Το Πορτρέτο του Εαυτού μου
Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Πληροφορικής: Ώρα Κώδικα Οκτωβρίου
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΘΕΣΜΟΣ α.Σ - β.Σ - γ.Λ - δ.Σ - ε.Λ. ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΘΕΣΜΟΣ 1.β – 2.α – 3.β – 4.β – 5.α – 6.α – 7.β – 8.α – 9.β – 10.β.
Το νο1 site για την εργασία στην Ελλάδα «Τεχνικές Αναζήτησης Εργασίας» Φάνης Ρήγας, kariera.gr.
Σχολείο, αγωγή και κοινωνία Παλιά: με βάση τις κοινωνικές συνθήκες παραδοσιακές μορφές αγωγής: κάλυψη αναγκών Οικογένεια: σταθεροί ρόλοι. Διαιώνιση.
Ερμηνεία γελοιογραφίας
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821.
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 21 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
GHANDI Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ... Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ (Κ.Α΄)
στην αξιοπρέπεια του ανθρώπου.
Savoir Vivre Το Savoir Vivre (σαβουάρ βιβρ) είναι εγχειρίδιο σύμφωνα με το οποίο ο αναγνώστης μαθαίνει να εφαρμόζει στο σύνολο της ζωής του, κανόνες καλής.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
Μάθημα: Οικιακή Οικονομία
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Ερευνητική Εργασία Α’ Λυκείου Α’ Τετράμηνο
Διαθεματική πρόταση διδασκαλίας
Εξάντας Ελλήνων Γονέων.
Είσαι πολύ κουρασμένος και ψυχολογικά χάλια...
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.3 Οικογενειακός προϋπολογισμός
Είσαι πολύ κουρασμένος και ψυχολογικά χάλια...
ΣΚΟΠΟΣ / ΣΤΟΧΟΙ ΣΚΟΠΟΙ:
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μία ταινία του Κώστα Γαβρά ΤΟ ΤΣΕΚΟΥΡΙ Μία ταινία του Κώστα Γαβρά

Γενικά στοιχεία Ημερομηνία κυκλοφορίας στο σινεμά: Ημερομηνία κυκλοφορίας στο σινεμά:  2 Μαρτίου 2005 (Γαλλία) Σκηνοθέτης: Κώστας Γαβράς Σύνθεση μουσικής: Αρμάν Αμάρ Υποψηφιότητες: Βραβείο Σεζάρ Καλύτερου Α' ανδρικού ρόλου, Βραβείο Σεζάρ Καλύτερου διασκευασμένου σεναρίου Σενάριο: Κώστας Γαβράς, Ζαν Κλοντ Γκρίνμπεργκ Ηθοποιοί: Χοσέ Γκαρσία, Κάριν Βιαρ, Ζορντί Μονφίλ, Ούλριχ Τουκούρ, Ολιβιέ Γκουρμέ

Υπόθεση Ο Μπρουνό, ένας «καθημερινός» άνθρωπος με οικογένεια που είναι άνεργος εδώ και δύο χρόνια, προσπαθεί να ξαναβρεί δουλειά. Αποφασίζει λοιπόν ότι ο μόνος τρόπος να τα καταφέρει είναι να σκοτώσει ένα υψηλό διευθυντικό στέλεχος, ώστε να μείνει κενή μια θέση εργασίας, και τους τυχόν "ανταγωνιστές" του με μεγαλύτερα προσόντα από αυτόν, ώστε να είναι σίγουρη η δική του πρόσληψη.

Ψυχολογική προσέγγιση Ο Μπρουνό έχει ζήσει σε μία κοινωνία που η δουλειά καταλαμβάνει ένα μεγάλο μέρος του ανθρώπου. Όταν απολύεται χάνει και ένα κομμάτι του εαυτού του. Η σιγουριά του καταρρέει και δεν μπορεί να ξεφύγει από την ιδέα της ανεργίας. Έτσι παραβλέποντας κάθε ηθικό φραγμό αποφασίζει να κάνει τα πάντα για να ξαναασκήσει το επάγγελμα του.

Πείθει τον εαυτό ότι πράττει σωστά και ότι βοηθά την οικογένειά του και αρχίζει να σκοτώνει όσους πιστεύει ότι είναι εμπόδιο στην απόφασή του. Όπως λέει: «Δεν υπάρχουν κακοί άνθρωποι, μόνο κακές συνθήκες». Βέβαια καθώς προσπαθεί να εφαρμόσει το σχέδιό του συναντάει ανταγωνιστές οι οποίοι βρίσκονται στην ίδια ή σε ακόμα χειρότερη θέση.

Λόγω της νοοτροπίας όμως της κοινωνίας στην οποία μεγάλωσε νοιάζεται περισσότερο για το χρήμα απ’ ότι για τους συνανθρώπους του και παραμένει αφοσιωμένο στο σχέδιο.

Κοινωνική προσέγγιση Η καπιταλιστική κοινωνία από την νεαρή ηλικία έμμεσα διδάσκει στον Μπρουνό ότι στο μέλλον για να είναι παραγωγικός για τους γύρω του πρέπει να βγάζει χρήματα, δηλαδή να δουλεύει. Όμως, δεν του μαθαίνει να νοιάζεται για τους γύρω του και να έχει αξιοπρέπεια.

Πολιτική προσέγγιση Ο Μπρουνό είναι «θύμα» μαζικής απόλυσης υπαλλήλων λόγω μεταφοράς της επιχείρησης, σχεδιασμένη από υψηλά στελέχη που ρυθμίζουν οικονομικά ζητήματα. Οπότε εκμεταλλευόμενοι την διαμόρφωση της κοινωνίας μπορούν να σχεδιάσουν κάθε στιγμή τι αποτέλεσμα θα έχει οποιαδήποτε αλλαγή και το χρησιμοποιούν για το μέγιστο οικονομικό και πολιτικό συμφέρον τους. Ο πρωταγωνιστής είναι ένα μέρος του σχεδίου τους.

Διαχρονικότητα Η αντίληψη του επαγγέλματος ως κομματιού της ζωής και μέσου επιβίωσης είναι μια πραγματικότητα που στην σύγχρονη εποχή συναντάται σχεδόν σε όλη την κοινωνία. Όταν ο άνθρωπος χάνει τη δουλειά του νιώθει ένα κενό και σταδιακά αδυνατεί να καλύψει τις βασικές ανάγκες του εαυτού του και των ανθρώπων που αγαπά.

Αυτό οδηγεί σε: Αυτοκτονίες (λόγω αισθήματος ανικανότητας) Μικροεγκλήματα (μικροκλοπές κτλ) Σοβαρότερα εγκλήματα (απειλές, μέχρι και δολοφονίες αθώων ανθρώπων) Η ανεργία είναι ένα μεγάλο κοινωνικό πρόβλημα σήμερα και έχει τρομερές συνέπειες, καθώς είναι πηγή και άλλων συμφορών και άδικα πολλοί άνθρωποι χάνουν την ζωή τους (λόγω πείνας, εγκλημάτων κ.ά.). Οι απολύσεις οδηγούν σε έναν κύκλο αίματος, όπως φαίνεται μέσα από την ταινία.

Ας αναρωτηθούμε λοιπόν: Ποιος ευθύνεται για την συμπεριφορά του πρωταγωνιστή; Ο ίδιος, η κοινωνία η πολιτική ή όλοι μαζί;