Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Πανεπιστημιο δυτικησ μακεδονιαΣ Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια aspirtou@uowm.gr Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Πρόγραμμα εξαμήνου Θεωρητικό μέρος-Καμία απουσία-Ολομέλεια Διδασκαλίες: θα χωριστούμε σε 4 ομάδες, Α1, Α2, Β1, Β2 Βασικά χαρακτηριστικά του μαθήματος Αναστοχασμός Κριτική συζήτηση Συνέπεια στα ραντεβού συνεργασίας με τους μέντορες και στο δανεισμό των υλικών Ονοματεπώνυμο εκπαιδευτικού Πλαίσιο: αίθουσα, μαθητές
Πέικος Γιώργος giorgospeikos@gmail.com 6981026310 Σακελλάρη Κων/να kwnsakel@hotmail.com 6979242704 Πασχαλία Δάρατζη pdaratzh@gmail.com 6977075433
Αρχικές Ιδέες για την ενέργεια Συμπλήρωση ερωτηματολογίου
Ανάδειξη αρχικών αντιλήψεων για τη διδασκαλία-μάθηση Ποιες είναι οι αντιλήψεις σας για τη διδασκαλία-μάθηση των Φυσικών Επιστημών;
Σχέδιο μαθήματος Ενότητα: Ενέργεια Ανάδειξη βασικών χαρακτηριστικών του σχεδίου μαθήματος ως προς τη μέθοδο διδασκαλίας Χαρακτηριστικά του περιβάλλοντος μάθησης-διδασκαλίας
1η διδασκαλία «Ενέργεια» (Ε΄ Δημοτικού, Ερευνώ το Φυσικό Κόσμο ) Έννοιες και χαρακτηριστικά της ενέργειας στο σχολικό εγχειρίδιο Πηγές ενέργειας Μορφές ενέργειας Μετατροπές ενέργειας Διατήρηση ενέργειας
Προβολή διδασκαλίας 40mins Συγκριτική ανάλυση: ατομικό σχέδιο μαθήματος-διδασκαλία
Συζήτηση - Σχέδιο μαθήματος
ΠΡΙΝ ΜΕΤΑ Άνθρωπος που τρέχει 21 27 Μπαταρία Ρολόι που χτυπάει 13 15 Κότα που κάθεται 8 Ένα ποτήρι νερό 5 Αναμμένος φακός 23 26