Επαγγελματική κατάρτιση αποφοίτου Νομικής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.3 Χαρακτηριστικά των δικτύων για τα προγράμματα κινητικότητας: IVT, PLM, VETPRO.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Οι Σπουδές στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Δεκέμβριος 2012.
5ο επιστημονικΟ πεδΙο Γιανναράκης Μιχάλης Βαΐτσης Φίλιππος.
Οικονομολόγος Ορισμός Ικανότητες-Δεξιότητες Συνθήκες Εργασίας
ΨυχολΟγος.
Μαθήτρια : Πατατούκου Μαρία Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Θέμελη Γεωργία
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
Ηλεκτρονικός-Μηχανικός(Η/Υ)
Το Τμήμα Ψυχολογίας Α.Π.Θ. Σπουδές και Επαγγελματικές Δυνατότητες
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ
Η Νομική Σχολή του Α.Π.Θ. Οι Σπουδές στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας Α.Π.Θ. Θεσσαλονίκη, 6 Δεκεμβρίου.
Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Γενικά… ► H Γ΄ Τάξη είναι η τάξη προετοιμασίας για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. ► Υπάρχουν 3 (+1) κατευθύνσεις που.
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Με τον όρο Ψυχολογία (ετυμολογείται από την αρχαία ελληνική: Ψυχή + λόγος), εννοείται η μελέτη της συμπεριφοράς, του νου και της σκέψης. Κυρίως.
Οι σπουδές στην Ελλάδα. Σπουδές ανά πεδίο. Χρονική διάρκεια σπουδών.
Ο τομέας της Πληροφορικής
Εκπαιδευτικός Φιλόλογος
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΙΑ.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Μαρία Χρ.Γουσίδου-Κουτίτα Αναπλ.Καθηγήτρια Τμήμα Μαθηματικών ΑΠΘ
Η Νομική Σχολή του Α.Π.Θ. Οι Σπουδές στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας Α.Π.Θ. Θεσσαλονίκη, 14 Ιανουαρίου.
1 Παρουσίαση της Φιλοσοφίας των Πρακτικών Ασκήσεων στο ΤΕΠΑΕΣ ΠΕΡΣΑ ΦΩΚΙΑΛΗ Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Επιστ. Υπεύθυνη Προγράμματος Πρακτικής Άσκησης ΤΕΠΑΕΣ.
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Μονογραφία Επαγγέλματος Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΠΙΠΛΟΥ
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού
ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ:  Να ασχολείται με την επικαιρότητα  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με ειδήσεις  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με πληροφορίες.
Β΄ τάξη Θεωρητική κατεύθυνση Συμπεράσματα και Εντυπώσεις Υπεύθυνη καθηγήτρια: Φ. Κυριλλίδου ΠΕ 13.
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ: ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
1 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ Ν.ΖΑΓΟΡΙΑΝΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ Ν.ΖΑΓΟΡΙΑΝΑΚΟΥ Βασικοί άξονες του Νέου Συστήματος Πρόσβασης
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή.
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Η Νομική Σχολή του Α.Π.Θ. Οι Σπουδές στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας Α.Π.Θ. Θεσσαλονίκη, 19 Ιανουαρίου.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΗΜΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Β’ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΕΣΥΠ ΑΘΗΝΑΣ ΜΑΙΟΣ 2017.
Γενικό Λύκειο (σχολικό έτος )
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Συνηγορία Υπευθυνότητα/ευθύνη Συνεργασία Στάση φροντίδας
ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΝΤΟΛΙΟΣ ΙΑΣΩΝ ΓΕΡΜΑΝΗΣ
1.
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ arsisathina.
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Xειμερινό Εξάμηνο
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ Ά ΛΥΚΕΙΟΥ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
Δικηγόρος.
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΙΑ.
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
ΔΟΜΗ - ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Η Νομική Σχολή του Α.Π.Θ. Οι Σπουδές στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας Α.Π.Θ. Θεσσαλονίκη, 19 Φεβρουαρίου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επαγγελματική κατάρτιση αποφοίτου Νομικής Κουτρουμάνος Παναγιώτης Ευθυμίου Αναστασία

Από ποια κατεύθυνση μπορώ να περάσω στην Νομική σχολή……... Στη σημερινή εποχή ένα από τα σημαντικότερα θέματα πάνω στο οποίο καλείται να λάβει θέση και να αποφασίσει ο νέος άνθρωπος είναι το επάγγελμα που θα ακολουθήσει. Προκειμένου να το επιτύχει αυτό καλείται να επιλέξει την κατεύθυνση που θα τον οδηγήσει στην επίτευξη του στόχου του . Η θεωρητική κατεύθυνση δίνει την δυνατότητα στο άτομο να περάσει στην νομική σχολή και σε πολλές άλλες.

Εξεταζόμενα Μαθήματα Τα μαθήματα τα όποια ειναι αναγκαία θα δώσουν την δεινότητα στον άνθρωπο να περάσει στην νομική ειναι: Αρχαία Ελληνικά (κατεύθυνσης) Ιστορια (κατεύθυνσης) Νεοελληνική Γλώσσα Λατινικά

Σχολές Νομικής Μετά την διεξαγωγή των πανελλήνιων και την συγκέντρωση των προαπαιτούμενων μορίων το άτομο πρέπει έχει γνώσει των νομικών σχολών και των μορίων της κάθε μιας από αυτές τις σχολές Αρχικά υπάρχουν τρεις ανώτατες εκπαιδευτικές σχολές (ΑΕΙ) νομικής στην : Αθήνα (Π:18,602 - Τ:18,255) Θεσσαλονίκη (Π:18,486 - Τ:18,227) Κομοτηνή (Π:18,278 - Τ:18,118)

Ένας φοιτητής νομικής λογίζεται λανθασμένα ως ένας μελλοντικός δικηγόρος, στην πραγματικότητα όμως, οι πόρτες που του ανοίγονται μετά το πέρας των σπουδών του είναι πολυάριθμες και εκτείνονται σε πολύ περισσότερα γνωστικά αντικείμενα από όσα μπορεί και ο ίδιος ακόμα να φανταστεί. Και αυτό γιατί οι νομικές σπουδές δεν είναι μια στείρα απομνημόνευση νόμων, όπως πολλοί νομίζουν, αλλά η ενασχόληση με το δίκαιο εν γένει, το οποίο έχει διεπιστημονικό χαρακτήρα και αναπτύσσει πολλαπλές μεταβιβάσιμες δεξιότητες, ικανές να δημιουργήσουν ικανότητες κατάλληλες για ένα υψηλό επίπεδο απασχόλησης, με αποτέλεσμα οι γνώστες του να προσελκύονται από εργοδότες από διάφορους κλάδους και τομείς.’

Με το πτυχίο της νομικης το ατομο εχει την δυνατοτητα να εργαστει ως δικηγορος, δικαστικος λειτουργος , διπλωμάτης , συμβολαιογράφος καθηγητης πανεπηστημιου και μεσης εκπαιδευσης , στον δημοσιο και ιδιωτικό τομέα , εγκληματολογος /αστυνομικος.Δεν υπάρχει αμφιβολία πως οι νομικές σπουδές ανοίγουν αμέτρητες πόρτες για απασχόληση σε ποικίλους τομείς και γνωστικά αντικείμενα. Η πόρτα που θα κληθεί ο καθένας να ανοίξει, θα εξαρτηθεί από τα ενδιαφέροντα και τις συγκεκριμένες ικανότητες που θα επιλέξει ο ίδιος να εκμεταλλευτεί έτσι ώστε να ασχοληθεί με το επάγγελμα που πραγματικά τον συναρπάζει.

Δικαστικός Λειτουργός Για να ακολουθήσει κανείς το δικαστικό κλάδο, θα πρέπει να εξεταστεί και να γίνει δεκτός να φοιτήσει στην Εθνική Σχολή Δικαστών . Οι εξετάσεις προκηρύσσονται μια φορά το χρόνο από το Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (συνήθως τέλη Μαΐου). Η επιλογή των εκπαιδευομένων κάθε σειράς πραγματοποιείται με τρεις παράλληλους αλλά διαφορετικούς διαγωνισμούς. Ο πρώτος αφορά την κατεύθυνση της Διοικητικής, ο δεύτερος της Πολιτικής-Ποινικής Δικαιοσύνης και ο τρίτος των Εισαγγελέων. Οι απόφοιτοι διορίζονται σε θέση δοκίμου δικαστικού λειτουργού σε δικαστήριο που αντιστοιχεί, στον κλάδο τον οποίο παρακολούθησαν.

Απαιτούμενες Δεξιότητες Να έχει συμπληρώσει δύο χρόνια από τη λήψη της άδειας άσκησης του δικηγορικού επαγγέλματος, Να έχει συμπληρώσει το 28ο έτους της ηλικίας του και να μην έχει υπερβεί το 45ο Γνώση των νόμων και του Συντάγματος ,ευρύτατη παιδεία και κοινωνική μόρφωση Υπομονή, η ψυχραιμία, η συναισθηματική σταθερότητα, η νηφαλιότητα και η ανεξαρτησία, αμεροληψία, η αντικειμενικότητα, η ακεραιότητα, Ο σεβασμός στην προσωπικότητα του ανθρώπου και η σταθερή προσήλωση προς τους νόμους και το Σύνταγμα `

-Επαγγελματικές προοπτικές - Αποδοχές Οι απόφοιτοι διορίζονται σε θέση δοκίμου δικαστικού λειτουργού σε δικαστήριο που αντιστοιχεί, στον κλάδο τον οποίο παρακολούθησαν. στο δημόσιο τομέα και μπορεί προαγόμενος να φτάσει στο βαθμό του Προέδρου του Αρείου Πάγου μετά τη συνταξιοδότηση του, να εργαστεί και ως νομικός σύμβουλος σε οργανισμούς και επιχειρήσεις

Ο αριθμός των δικαστών δεν μπορεί να διευρυνθεί πέρα από ορισμένα όρια Οι επαγγελματικές προοπτικές των δικαστών, πριν την είσοδο στον κλάδο εμφανίζονται πολύ αρνητικές, μετατρέπονται σε πολύ θετικές ύστερα από πρόσληψη που γίνεται μετά από διαγωνισμό. Όταν επιτευχθεί η είσοδος στο δικαστικό κλάδο, τότε οι προοπτικές λόγω της μονιμότητας εργασίας, δεν μπορεί παρά να εμφανίζεται θετικές. Κατόπιν τούτων λοιπόν και με βάση την αντιστοιχία της ζήτησης δικαστών στο δημόσιο τομέα και τον αριθμό αυτών που αποφοιτούν από την Εθνική Σχολή Δικαστών, οι προοπτικές σύμφωνα με την προσφορά και ζήτηση του επαγγέλματος αυτού εμφανίζονται πολύ θετικές.

Εργασιακές Συνθήκες και Περιβάλλον Ο δικαστής εργάζεται στις αίθουσες δικαστηρίων ή σε γραφεία, όπου επιχειρεί να διευθετήσει αντιδικίες, συγκρούσεις και διαμάχες και συχνά αντιμετωπίζει ανθρώπους που βρίσκονται σε κατάσταση άγχους και αγωνίας, ενώ με τις αντιδράσεις και τη συμπεριφορά τους δημιουργούν ένταση και εκνευρισμό. Εργάζεται πολλές ώρες στο σπίτι του, μελετώντας προκαταρκτικά τις δικογραφίες Η εργασία τού δικαστή χαρακτηρίζεται από άγχος, πίεση, ένταση και υψηλή ευθύνη, καθώς οι αποφάσεις που παίρνει πρέπει να είναι δίκαιες, σωστές και πάντα με ακριβή εφαρμογή των σχετικών νόμων διότι μπορεί να έχουν σοβαρές συνέπειες στη ζωή κάποιων ανθρώπων

Ο δικαστής προκειμένου να φέρει σε πέρας το δύσκολο έργο του, πρέπει να συνεργάζεται με τους εισαγγελείς, αστυνομικούς, δικηγόρους, εκπροσώπους αρχών, γραμματείς και αντιδίκους. Για τη σωστή άσκηση των επαγγελματικών του καθηκόντων και δραστηριοτήτων, ο δικαστής πρέπει να ενημερώνεται συνεχώς για τη νομολογία και τις εξελίξεις της νομικής επιστήμης, αλλά ακόμη και για τις εξελίξεις της κοινωνικής πραγματικότητας, μέσα στην οποία εκδηλώνονται οι υποθέσεις που καλείται να κρίνει.

Απαιτούμενο εξοπλισμό και μέσα (Ελευθερο Επαγγελμα)

Ένα από τα ελευθέρα επαγγέλματα που σου δίνει την δυνατότητα η νομική σχολή ειναι η άσκηση της δικηγορίας Απαραίτητες προϋποθέσεις: (α) 18μηνη άσκηση σε δικηγορικό γραφείο για την απόκτηση άδειας ασκήσεως επαγγέλματος (β) επιτυχής αντιμετώπιση γραπτών και προφορικών εξετάσεων (δύο φορές τον χρόνο).

1. Κατανόηση πελάτη: Αναλύεται ο τρόπος με τον οποίο ο πελάτης επιλέγει τις υπηρεσίες ενός Ελεύθερου Επαγγελματία και τα στοιχεία ( συνειδητά και ασυνείδητα) που επιδρούν στην απόφασή του. 2. Αρχές παρουσιάσεων των υπηρεσιών: Αναφέρονται οι τρόποι παρουσίασης των υπηρεσιών του Ελεύθερου Επαγγελματία προς τους υποψήφιους πελάτες του. Εισαγωγή στην έννοια της συμβουλευτικής πώλησης. 3. Οργάνωση πελατολογίου: Αναπτύσσεται ένα απλό μοντέλο παρακολούθησης των επικοινωνιών με το υπάρχον και το δυνητικό πελατολόγιο του γραφείου με στόχο την επισήμανση και την αξιοποίηση των ευκαιριών πώλησης. 4. Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα: Αναδεικνύονται σημεία στα οποία ο Ελεύθερος Επαγγελματίας μπορεί να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, πέραν της καλύτερης τιμής.

5. Πανόραμα προωθητικών ενεργειών: Παρουσιάζεται το σύνολο των προωθητικών ενεργειών που είναι ικανές να προσελκύσουν νέους πελάτες στο γραφείου του Ελεύθερου Επαγγελματία. 6. Αξιοποίηση ευκαιριών: Υποδεικνύονται τρόποι αξιοποίησης επίκαιρων ευκαιριών της αγοράς, όπως για παράδειγμα τα ενεργειακά πιστοποιητικά στους μηχανικούς, η περαίωση εκκρεμών φορολογικών υποθέσεων στους λογιστές 7. Συνεργασία και συνένωση δυνάμεων: Προτείνονται τρόποι δημιουργίας δικτύων συνεργασίας με στόχο την προσέγγιση πελατών πέραν του στενού περίγυρου του γραφείου του Ελεύθερου Επαγγελματία. Στόχος η μετάβαση από την κουλτούρα του αυτοαπασχολούμενου επαγγελματία σε εκείνης του επιχειρηματία.

Απαιτουμενος εξοπλισμος για ενα δικηγορικο γραφειο Εξοπλισμός γραφείου (γραφική ύλη) Φωτοτυπικό μηχάνημα Τηλεφωνικό μηχάνημα/ μηχάνημα FAX Εγκυκλοπαίδεια δικαίου Δικογραφίες

Βιβλιογραφια http://www.frontistiriakollia.gr/ptyxeio_tis_nomikis.html http://theodoranagnostopoulou.blogspot.gr/2013/03/blog-post_80.html http://citycampus.gr/ https://edu.klimaka.gr/anakoinoseis-panellhnies/plhrofories-panellhnies/186- panellhnies-ejetazomena-mathimata-ana-kateyuynsh.html http://dikastis.blogspot.gr/2014/04/1.html ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ http://www.efsyn.gr http://www.esdi.gr http://www.makeleio.gr https://olympiada.files.wordpress.com