Princess & Dragon Μέρος 4: Βγάζοντας φωτιές — Προσθήκη εφφέ στο Alice

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Εισαγωγή στους πίνακες περιεχομένων (ΠΠ) και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο F5 ή κάντε κλικ στις επιλογές Προβολή παρουσίασης > Από την αρχή για να ξεκινήσει.
Δημιουργία της πρώτης σας βάσης δεδομένων Access 2013 j και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο F5 ή κάντε κλικ στις επιλογές Προβολή παρουσίασης > Από την.
Εκμάθηση διεπαφής MS Kodu. Δημιουργώ τον Κόσμο Το πρώτο πράγμα που θα φτιάξουμε είναι ο κόσμος. Λογικό, αφού χωρίς κόσμο, πού θα τοποθετούσαμε μετά τα.
Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα για τη δημιουργία τοπικής συλλογής.
Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
Έγινε επίδειξη και πρακτική εφαρμογή δύο δημοφιλών προγραμμάτων επεξεργασίας κειμένου (Microsoft Office, OpenOffice Writer). Μάθαμε πώς αλλάζουμε τη γλώσσα.
Πίνακες.
Διδασκαλία προγραμματισμού μέσω σχεδίασης ηλεκτρονικών παιχνιδιών: Η περίπτωση του GameMaker 13 Απριλίου 2013 Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος.
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου. Home Page : Αρχική Σελίδα Για να την αλλάξουμε ακολουθούμε την εξής διαδικασία: 1.Tools 2.Internet Options 3.General (καρτέλα),
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Εύρεση και εγκατάσταση λογισμικού.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Επεξεργασία κειμένου Επίπεδο.
1 Δημιουργία blog. 2   Κατευθυνθείτε στη διεύθυνση:   Επιλέξτε στο πάνω δεξιά πλαίσιο την Ελληνική Γλώσσα.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΕΝΟΤΗΤΑ Γ΄ Ελέγχω – Προγραμματίζω τον Υπολογιστή
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Δημιουργία εκπαιδευτικού κόμικ
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Προγράμματα περιήγησης στο.
Ο οδηγός περιγράφει πώς να: - Εγγραφείτε στο Blog του HiStory (σελίδες 2-3). - Αλλάξετε την επισκόπηση χρησιμοποιώντας το ζουμ (σελίδες 4- 5). - Δημιουργήσετε.
Συντάκτης :Δομουχτσής Στέργιος Κατασκευή Ιστοσελίδας Αυτόματο σύστημα Σχολικού Δικτύου Iware.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Γρήγορη αναφορά για © 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Lync Web App Συμμετοχή σε σύσκεψη Lync με ήχο από τον υπολογιστή.
Εργασία με παράθυρα.
Microsoft PowerPoint Powerpoint Κίκα Χρυσοστόμου.
Power Point Κεφάλαιο 5.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
XERTE TUTORIAL - ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΘΜΕΛ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ Xerte Interaction – Διάδραση Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό Σημειώσεις Εργαστηρίου.
Γρήγορα αποτελέσματα με την Εφαρμογή Lync Windows Store Lync 2013.
«Υλοποίηση παρουσίασης στo PowerPoint»
Εύρεση και είσοδος σε κανάλι συνομιλίας Χρησιμοποιήστε την αναζήτηση του Lync για την εύρεση καναλιών στα οποία έχετε πρόσβαση. 1.Στο κύριο παράθυρο του.
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Microsoft Excel 4.3 Διαχείριση Φύλλων Εργασίας Κίκα Χρυσοστόμου.
MOVIE MAKER Οδηγός Χρήσης Πέτρος Κλιάπης 2015.
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
Εξομοιωτής Ψηφιακών Κυκλωμάτων
1. 1.Δημιουργία Νέου Αρχείου Επιλέγουμε καρτέλα File, πατούμε στην εντολή New και μετα αφου διαλέξουμε τον τύπo αρχείου (π.χ Blank Document), πατούμε.
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Μενού,Εντολές και Παράθυρα Διαλόγου Καθηγητής: Γρηγόριος Νικ. Καρατάσιος.
Ασκήσεις WEKA Δέντρα αποφάσεων.
Princess & Dragon Μέρος 1: Αντικείμενα στον Κόσμο του Alice
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Προγραμματισμός κινητών συσκευών
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Μετονομασία Φακέλων και Αρχείων
Praat Βασικές οδηγίες.
Power Point (Συνέχεια).
Οδηγίες εγκατάστασης Windows XP
Mαθηματα προγραμματισμου αρχαριων
Πόσο ψηλός είσαι; Εισάγοντας τις Συναρτήσεις
1. Πώς ανοίγουμε ένα αποθηκευμένο βιβλίο εργασίας;
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
Mαθηματα προγραμματισμου αρχαριων
Ανοιξιάτική καθαριότητα με την Fabrikam
Web Services στη C# Εργαστήριο 3
Δραστηριότητες υποτιτλισμού LvS …για αρχάριους Ας ξεκινήσουμε…
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
Δημιουργώ την ταινία Space
Τρόπος προσαρμογής του Microsoft SharePoint Τοποθεσία Web με σύνδεση
Γρήγορη αναφορά του Lync 2013 για Office 365
θέμα δήλωση Γραφικό SmartArt με εικόνες σε κόκκινο φόντο
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Princess & Dragon Μέρος 4: Βγάζοντας φωτιές — Προσθήκη εφφέ στο Alice By Elizabeth Liang under the direction of Professor Susan Rodger Duke University May 2010 Απόδοση, προσαρμογή στα ελληνικά Νίκος Ψαρουδάκης Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου Ιανουάριος 2012

Έτσι θα ασχοληθούμε με billboards, ήχο, και 3D-κείμενο. Εισαγωγή Καλώς ήρθατε στο Μέρος 4 του μαθήματος Princess & Dragon. Στο μέρος 3 μάθαμε με ποιο τρόπο μπορούμε να δημιουργούμε ένα γεγονός – event, να αλλάζουμε θέσεις στην κάμερα, όπως επίσης κάναμε μια εισαγωγή στις συναρτήσεις - functions. Μέρος 1: Αντικείμενα Μέρος 2: Μέθοδοι & Ιδιότητες Μέρος 3: Κάμερα & Γεγονότα Μέρος 4: Billboards, ήχος, & 3D-κείμενο Στο μέρος 4 θα προσθέσουμε περισσότερα events, σε συνδυασμό με κάποια ‘special effects’ του Alice έτσι ώστε να κάνουμε την ταινία μας πιο ρεαλιστική. Έτσι θα ασχοληθούμε με billboards, ήχο, και 3D-κείμενο.

Βήμα 1: Object φωτιά Το πρώτο πράγμα που θέλουμε να κάνουμε είναι να κάνουμε το δράκο να βγάζει φωτιές. Θα το κάνουμε αυτό ανατρέχοντας σε κάποιες από τις τεχνικές που χρησιμοποιήσαμε στα μέρη 1, 2και 3 όπως επίσης θα εισαγάγουμε ένα νέο είδος event και θα δείξουμε πως μπορούμε να ενσωματώσουμε ήχο στο Alice. Πατήστε Add Objects για να πάτε στην gallery. Βρείτε το φάκελο Special Effects στην Local Gallery. Βρείτε το αντικείμενο Fire και add an instance of it στον κόσμο σας.

Βήμα 1: Τοποθετώντας τη φωτιά Χρησιμοποιήστε τα positioning tools για να μετακινήσετε τη φωτιά - fire στο στόμα του δράκου dragon. Θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε το quad view για να γυρίσετε - turn και να περιστρέψετε - rotate τη φωτιά, με τη βάση της να είναι στο στόμα του δράκουdragon. Πατήστε done για έξοδο από το add objects mode.

Βήμα 1: Ιδιότητα isShowing Στις ιδιότητες- properties του αντικειμένου fire, βάλτε στην vehicle τον dragon. Θυμηθείτε, αυτό θα ενώσει οπτικά τα αντικείμενα fire και dragon. Μια άλλη χρήσιμη ιδιότητα είναι η isShowing property. Όπως υποδεικνύει το όνομα, με το να βάζουμε την ιδιότητα isShowing σε κατάσταση false, μπορούμε να εξαφανίσουμε αντικείμενα. Για να τα επανεμφανίσουμε, κάνουμε την isShowing, true. Κάντε την ιδιότητα isShowing του αντικείμενου fire σε false.

Βήμα 1: Νέα μέθοδος Θα δημιουργήσετε μια νέα μέθοδο με το όνομα dragonFire. Πατήστε world στο δέντρο αντικειμένων. Πατήστε create new method στην καρτέλα methods και ονομάστε την dragonFire. Η μέθοδος dragonFire ανήκει στο αντικείμενο world γιατί θα χρησιμοποιήσει τα αντικείμενα fire και sound. Καθώς αυτά τα αντικείμενα είναι διαφορετικά στο δέντρο αντικειμένων, η μέθοδος πρέπει να είναι μια worldMethod.

Βήμα 1: isShowing & Wait Επιλέξτε το αντικείμενο fire στο δέντρο αντικειμένων. Το πρώτο πράγμα που θα κάνουμε είναι να εμφανίζουμε και να εξαφανίζουμε τη φωτιά. Σύρετε την ιδιότητα isShowing property μέσα στον κώδικα και κάντε την true. Βάλτε μια εντολή Wait και επιλέξτε 1 second. Αυτό απλά θα κάνει τον κώδικα ανενεργό για ένα δευτερόλεπτο. Σύρετε άλλη μια ιδιότητα isShowing και κάντε την false. Κάντε τη διάρκεια duration στις εμφανίσεις της isShowing 0 seconds.

Βήμα 1: Γεγονός When Key is Pressed Για να εκτελέσουμε τον κώδικα μας, θα δημιουργήσουμε ένα νέο event το οποίο εκτελεί τον κώδικα, μόλις πατηθεί ένα πλήκτρο. Επιλέξτε create new event στον event editor. Επιλέξτε When a key is typed. Στο πρώτο κενό, επιλέξτε Letter και μετά F. Στο δεύτερο κενό, επιλέξτε dragonFire. Θα παρατηρήσετε ότι υπάρχει ένα νέο event στον event editor κάτω από το fire: When the world starts, do fire.spin like crazy. Μερικά αντικείμενα εμπεριέχουν κάποια events. Στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτή η μέθοδος κάνει πιο ρεαλιστική την fire.

Βήμα 1: Ελέγχοντας την dragonFire Πατήστε play. Όταν ο dragon ξεκινήσει να πετάει γύρω από τον πύργο tower, πατήστε F. Θα παρατηρήσατε ότι κάθε φορά που πατάτε F, εμφανίζεται η φωτιά. Αυτό συμβαίνει είτε μπορείτε να δείτε το δράκο είτε όχι.

Βήμα 2: Προσθήκη Ήχου Εάν δεν έχετε κατεβάσει το αρχείο creature_roar2.wav από την ιστοσελίδα εκμάθησης κάντε το τώρα και στη συνέχεια αποθηκεύστε το σε ένα μέρος όπου μπορείτε να το βρείτε. Υπάρχουν πολλά δωρεάν, σύντομα κομμάτια ήχου στο διαδύκτιο. Ελέγξτε τους όρους χρήσης πριν τα κατεβάσετε. Γι’ αυτή τη συγκεκριμένη εφαρμογή χρειαζόμαστε για κάτι που ακούγεται σαν δράκος και διαρκεί για περίπου ένα δευτερόλεπτο. Επιλέξτε world στο δέντρο αντικειμένων και μετά την καρτέλα Properties. Πηγαίνετε προς τα κάτω και βρείτε Sounds, επιλέξτε + στη συνέχεια. Θα εμφανιστούν τα πλήκτρα ελέγχου του ήχου

Βήμα 2: Προσθήκη Ήχου (Συνέχεια) Πατήστε import sound και βρείτε το creature_roar2.Wav. Επιλέξτε import. Θα δείτε ότι εμφανίζεται κάτω από το Sounds. Μπορείτε να το δοκιμάσετε πατώντας το πράσινο πλήκτρο green play arrow. Βλέπετε ότι μπορείτε να ένα ήχο. Αυτή η δυνατότητα υπάρχει για τους χρήστες της έκδοσης Alice 2.2 για PC και όχι για Mac. Εναλλακτικά μπορείτε να ηχογραφήσετε μέσω ενός άλλου προγράμματος και στη συνέχεια να κάνετε εισαγωγή στο Alice.

Βήμα 2: Animation με ήχο Θέλουμε η φωτιά να συγχρονίζεται με τον ήχο. Σύρετε μια Do in order και βάλτε και τις τρεις γραμμές κώδικα μέσα της. Σύρετε μία Do together και βάλτε την Do in order μέσα. Σύρετε το creature_roar2 μέσα στην Do together εκτός όμως της Do in order.

Βήμα 2: Ελέγχοντας ξανά την dragonFire Πατήστε Play και στη συνέχεια πατήστε F όταν ο δράκος αρχίσει να πετάει. Θα πρέπει να δείτε τη φλόγα και να ακούσετε το δράκο να βρυχάται. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ενεργοποιήσει τον ήχο. Το επόμενο βήμα είναι να προσθέσετε τις λέξεις “The End” στην ταινία και να τις εμφανίσετε αμέσως μετά που ο ιππότης σώζει την πριγκίπισσα.

Βήμα 3: Κείμενο 3D Για να προσθέσουμε ένα 3D Text object πατήστε Create 3D Text στο τέλος της local galler. Πληκτρολογήστε “The End” και επιλέξτε μια γραμματοσειρά που νομίζετε ότι είναι κατάλληλη. Στο παράδειγμα επιλέξαμε Lucida Blackletter αλλά κάθε υπολογιστής έχει τις δικές του. Πατήστε OK όταν έχετε ολοκληρώσει. Κάντε Rotate και move στο κέιμενομε τη χρήση των εργαλείων θέσηςp - positioning tools.

Βήμα 3: 3D Text Properties Ιδιότητες κειμένου Θα προσέξατε ότι το 3D Text object εμφανίζεται στο δέντρο αντικειμένων. Το 3D Text είναι ένα αντικείμενο όπως όλα τα άλλα αντικείμενα του Alice, αλλά έχει και κάποιες ιδιαίτερες ιδιότητες. Πατήστε properties και θα δείτε ότι μπορείτε να αλλάξετε το κείμενο, όπως επίσης και τη γραμματοσειρά του. Αλλάξτε το χρώμα-color του κειμένου σε grey. Βάλτε την isShowing, false. Θα προγραμματί-σετε το κείμενο ώστε να εμφανί-ζεται στο τέλος.

Βήμα 3: 3D Text Animation Θα προσθέσουμε αυτόν τον κώδικα στο τέλος της knightRescue. Εάν δεν είναι εμφανής η καρτέλα της knightRescue, πηγαίνετε στο world methods και μετά πατήστε το κουμπί edit δίπλα στη knightRescue. Ολισθήσετε προς τα κάτω στην knightRescue και σύρετε την ιδιότητα 3D Text isShowing property ακριβώς στο τέλος της μεθόδου, εκτός του τελευταίου Do together.

Βήμα 4: Κάνοντας ένα Billboard Ένα billboard στο Alice είναι ένα επίπεδο ορθογώνιο παραλ-ληλόγραμμο με μια εικόνα μέσα του. Μπορείτε να βρίτε τις εικόνες για τα billboards στο διαδίκτυο ή μπορίτε να τις δημιουργήσετε σε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνων (όπως Paint ή Photoshop). Κατεβάστε το αρχείο δάσους forest-1.jpg από την ιστοσελίδα του μαθήματος ή χρησιμοποιήστε μια άλλη που θα επιλέξετε από το διαδίκτυο. Αποθηκεύστε της στον υπολογιστής σας έτσι ώστε να μπορείτε να την βρείτε αργότερα. Για να εισάγετε το billboard στην ταινία σας, πατήστε File και επιλέξτε Make Billboard. Βρείτε την εικόνα που θέλετε στον υπολογιστή σας και μετά Import.

Βήμα 4: Τοποθετώντας το Billboard Πατήστε add objects για να φέρετε το billboard στη σκηνή. Τοποθετήστε το billboard πίσω από τον tower και το dragon, αλλάζοντας μέγεθος - resizing και μετακινώντας το - moving προς τα πίσω. Τα Billboard μπορούν να χειριστούν σαν κάθε άλλο αντικείμενο. Θα προσθέσουμε ένα billboard σαν κουρτίνα που θα έχει το ρόλο της αυλαίας στο ξεκίνημα και στο τέλος της ταινίας μας.

Βήμα 5: Άλλο ένα Billboard Make a Billboard με την εικόνα stage-curtain1. Γυρίστε, μετακινήστε και αλλάξτε της μέγεθος έτσι ώστε να καλύπτει όλη τη σκηνή.

Βήμα 5: Δίνοντας κίνηση στο Billboard Για να σηκώσουμε την αυλαία στην αρχή, θα προσθέσουμε μια γραμμή κώδικα στη μέθοδο world.my first method. Πατήστε στην καρτέλα world.my first method στον method editor. Πατήστε stage-curtain1 billboard στο object tree. Σύρετε τη μέθοδο stage-curtain1 move μέσα στον κώδικα, ακριβώς κάτω από τις δύο γραμμές με τα σχόλια. Ανεβάστε την αυλαία move up 10 meters. Ορίστε τη διάρκεια 5 seconds.

Βήμα 5: Δίνοντας κίνηση στο Billboard (Συνέχεια) Για να κατεβάσουμε την αυλαία, στο τέλος, θα προσθέσουμε μια γραμμή κώδικα στο world.knightRescue. Πατήστε στην καρτέλα world.knightRescue στον method editor. Σύρετε τη μέθοδο stage-curtain1 move στο τέλος του κώδικα, ακριβώς κάτω από την εντολή 3D text isShowing. Κατεβάστε την αυλαία move down 10 meters. Ορίστε τη διάρκεια στα 5 seconds.

Συγχαρητήρια! Τώρα πατήστε play. Παρατηρήστε την ανύψωση της αυλαίας και την έναρξη της παράστασης.. Συγχαρητήρια για την επιτυχημένη ολοκλήρωση του μαθήματος 4. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις βασικές γνώσεις που αποκτήσατε για να δημιουργήσετε τις δικές σας ταινίες. Συνεχίστε να μαθαίνετε για τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητες του Alice σε επόμενα μαθήματα. Καλώς ήρθατε στο Alice!