ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφάσεις Τιμολόγησης
Advertisements

Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής
Στρατηγική Προώθησης.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Προσωπικές Πωλήσεις.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιλογές Marketing & Logistics
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Staff Appraisal/Αξιολόγηση Προσωπικού
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Εισαγωγή στην Αξιολόγηση Έργων Πληροφορικής Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ. Βέμου Κωνσταντίνα Τσάμα Ριγκέρς.
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Προώθηση / Επικοινωνία
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημοσιές Σχέσεις Διάλεξη 7 η : Έλεγχος Αποτελεσματικότητας της Διαφήμισης «Είμαι σίγουρος τι τα μισά λεφτά που ξοδεύω για τη διαφήμιση.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Στρατηγική Προώθησης.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 10
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Ενότητα # 4: Το Θεωρητικό Μοντέλο της Ποιότητας των Υπηρεσιών Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Α
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε.
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ Μελεκοπούλου Ερμίονη, Α.Μ. 8751 Πολυχρονίδη Αναστασία, Α.Μ. 8898 Επιβλέπων καθηγητής: Κοτζαϊβάζογλου Ιορδάνης

ΣΚΟΠΟΣ ΜΕΘΟΔΟΣ Η μελέτη και η οργάνωση των προσωπικών πωλήσεων Πως αντιλαμβάνεται και εφαρμόζεται η μέθοδος των προσωπικών πωλήσεων στη Nestle ΜΕΘΟΔΟΣ Μελέτη περίπτωσης (case study) Πρωτογενείς πηγές Δευτερογενείς πηγές

ΔΟΜΗ Εισαγωγή Ενότητα 1η: θεωρητικό μέρος Ενότητα 2η: πρακτικό μέρος Συμπεράσματα Βιβλιογραφία Παράρτημα

Η NESTLE

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΣΤΗ NESTLE Αναζήτηση και Αξιολόγηση πιθανών πελατών Προκαταρκτική Προσέγγιση Προσέγγιση Παρουσίαση και Επίδειξη Χειρισμός εντάσεων Κλείσιμο Επανάληψη

ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΤΗ NESTLE Προσωπική επικοινωνία με τους υποψήφιους πελάτες Τα μηνύματα των πωλητών είναι πιο πειστικά Ο πωλητής προσαρμόζει κάθε φορά το μήνυμα στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά του πελάτη

ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΤΗ NESTLE (συνέχεια) Ο πωλητής προσαρμόζεται ανάλογα με τις αντιδράσεις του πελάτη Μεταδίδονται πιο πολύπλοκα μηνύματα, με μεγαλύτερο όγκο πληροφοριών

ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΤΗ NESTLE Η προσωπική πώληση είναι δαπανηρή Το μήνυμα που μεταφέρει ο πωλητής πρέπει να ξεκάθαρο, διαφορετικά μπορεί να μετατραπεί σε μειονέκτημα Πολύ πωλητές δεν φτάνουν σε συμφωνία γιατί αντίκεινται στο συμφέρον της εταιρείας

ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ NESTLE ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ Η εμπειρία του πωλητή Η ικανότητα επικοινωνίας Η ποιότητα σχέσεις Η επένδυση στη σχέση Ο πωλητής στη Nestle διαδραματίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην επίλυση συγκρούσεων

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Γεωγραφικό κριτήριο Συχνότητα δρομολογίων Συντονισμός επίσκεψης του πωλητή με τις παραδόσεις των μεταφορικών

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΤΗΣ NESTLE Προγραμματισμός Στελέχωση Ανάθεση εργασιών Έλεγχος Αμοιβή – παρακίνηση Εκπαίδευση

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΟΜΗ ΤΗΣ NESTLE Ο στρατηγικός σχεδιασμός και η δομή βασίζεται στην : συνολική στρατηγική εικόνα που εφαρμόζεται στο μάρκετινγκ ανάγκες – ικανοποίηση των πελατών Δομή δυναμικού προσωπικού περιφερειακών πωλήσεων : ανάθεση στους πωλητές μια αποκλειστική γεωγραφική περιοχή αύξηση της επιθυμίας οικοδόμησης καλών σχέσεων με τους πελάτες βελτίωση της αποτελεσματικότητας της πώλησης μείωση των εξόδων

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ-ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΠΩΛΗΤΩΝ Καθήκοντα πωλητή Επίσκεψη στις αποθήκες των σούπερ μάρκετ Καταγραφή των stock προϊόντων Καταγραφή των ελλείψεων Καταγραφή των επιστροφών Έλεγχος για την τήρηση των συμφωνηθέντων προωθητικών ενεργειών Αρμοδιότητες πωλητή Παρακολούθηση των ανταγωνιστών Προώθηση του γοήτρου Οργάνωση των γεωγραφικών περιοχών Διατήρηση καλών σχέσεων

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΝΟΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΥ ΠΩΛΗΤΗ Φαντασία Αποδοχή των ιδιαιτεροτήτων της εργασίας Καλή υγεία Ενθουσιασμός Εμπιστοσύνη Εμφάνιση Εντιμότητα

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΝΟΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΥ ΠΩΛΗΤΗ (συνέχεια) Φιλοδοξία Επιμονή και αποφασιστικότητα Ικανότητα γλωσσικής επικοινωνίας Υπομονή Ικανότητα και θέληση για μάθηση

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ MERCHANDISING Έλεγχος αποθεμάτων κ’ προϊόντων Καθημερινό Διαμόρφωση του εσωτερικού χώρου Δημιουργία κατάλληλης ατμόσφαιρας

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ MERCHANDISING (συνέχεια) Τοποθέτηση διαφημιστικού υλικού Επιθετικό Οργάνωση και υλοποίηση προωθητικών ενεργειών

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ MERCHANDISING Προβολές προϊόντων εντός καταστήματος Σωστή τοποθέτηση προϊόντων στα ράφια Δείκτες ραφιού Ηχητικά μηνύματα Χρήση βίντεο Γραφικές παραστάσεις δαπέδου Κιόσκια πολυμέσων Άλλα μέσα

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Ο προσανατολισμός της εταιρείας είναι αποκλειστικά στραμμένος στον καταναλωτή και τις ανάγκες – επιθυμίες του. Η Nestle δίνει έμφαση στις προσωπικές πωλήσεις για να αυξήσει τα κέρδη της και για να διαφοροποιηθεί από τις ανταγωνιστικές εταιρείες. Η εταιρεία επενδύει πολλά στην εκπαίδευση των πωλητών της, αφού είναι αυτοί που αντιπροσωπεύουν την εταιρεία στην αγορά. Στόχος της Nestle είναι να διατηρήσει την υψηλή ποιότητα των προϊόντων της ώστε να παραμείνει στην κορυφή.

Ευχαριστούμε πολύ!!