Συμπεριφορά Καταναλωτή

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφάσεις Τιμολόγησης
Advertisements

Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: ΤΗΛΙΚΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ Σπουδαστές: ΔΟΣΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
 Από τις ανάγκες εκπαίδευσης της οικονομίας στις ανάγκες εκπαίδευσης του ατόμου : Το επαγγελματικό προφίλ ως στοιχείο σύζευξης της προσφοράς με τη ζήτηση.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΜSc Αντωνία Μανιάτη.
Προσωπικές Πωλήσεις.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ I Φαίδων Θεοφανίδης
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 6-7
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΠΡΟΒΟΛΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Ενότητα # 4: Ομάδες & Καθοδηγητές Γνώμης Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Συμπεριφορά Καταναλωτή.
Διαδικασία λήψης αποφάσεων καταναλωτή (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Σιωμκος, 2011, upatras)
Ενότητα # 2: Διαδικασία Λήψης Αποφάσεων Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Συμπεριφορά Καταναλωτή.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Συμπεριφορά Καταναλωτή & Στρατηγική ΜΚΤ (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος, 2011)
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Οικογένεια & Νοικοκυριά – Αγοραστικές επιδράσεις & λήψη αποφάσεων (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος,
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Ο καταναλωτής και το μαύρο κουτί του Συμπεριφορά Καταναλωτή Μαρκετινγκ ΙΙ Άννα Ζαρκάδα 1.
PSY 301 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Συμπεριφορά Καταναλωτή Μέρος Β’ Οι Διαφάνειες βασίζονται στο Βιβλίο του Γ. Σιώμκου, «Συμπεριφορά Καταναλωτή και Στρατηγική Μάρκετινγκ», 2002, Εκδόσεις.
1 Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας : Διοίκηση Προϊόντων Υ/Τ Δρ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΑΜΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
Εισαγωγικές έννοιες: Μάρκετινγκ και ο ρόλος του καταναλωτή 1.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Εισαγωγή στην Ανάλυση της Αγοραστικής.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Ταξινομίες διδακτικών στόχων
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Θεωρία και Πρακτική της Διοίκησης στο Δημόσιο τομέα
Αξιοβίωτη Ολοκληρωμένη Ανάπτυξη
Η έννοια της επιχείρησης
Λήψη απόφασης για Ενεργειακό Σχεδιασμό
Λογιστική Κόστους Εισαγωγή.
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συμπεριφορά Καταναλωτή

Συμπεριφορά Αναφέρεται στις… Πράξεις που μπορούν να παρατηρηθούν και να μελετηθούν ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΣΡΟΩΝ ΑΠΌ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΙΣΡΟΕΣ ΕΚΡΟΕΣ

Συμπεριφορά καταναλωτή ΟΡΙΣΜΟΣ Αφορά τις….. Αποφάσεις και τις σχετικές με αυτές δραστηριότητες των ατόμων που αναφέρονται στην αγορά και τη χρησιμοποίηση οικονομικών αγαθών και υπηρεσιών.

Συμπεριφορά καταναλωτή ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Διαδικασία Επηρεαζόμενη +/- Συνειδητή Πολυδιάστατη Υποκειμενική & μεταβαλλόμενη Προσωπική / συλλογική Πολύπλοκη

Συμπεριφορά Καταναλωτή Σύνθεση υποδειγμάτων…. Επεξεργασία ερεθισμάτων από τον άνθρωπο ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ ΜΑΥΡΟ ΚΟΥΤΙ

Συμπεριφορά Καταναλωτή ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ Προϊόν Προώθηση Τιμή Διανομή Μίγμα Μάρκετινγκ Περιβάλλον ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ Οικονομικό Τεχνολογικό Πολιτικό Πολιτιστικό

Συμπεριφορά Καταναλωτή ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ Προσωπικές μεταβλητές ΜΑΥΡΟ ΚΟΥΤΙ – Επεξεργασία ερεθισμάτων Περιβαλλοντικές μεταβλητές Μίγμα Μάρκετινγκ Περιβάλλον

Συμπεριφορά Καταναλωτή ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ Προσωπικές μεταβλητές Υποκίνηση Αντίληψη Μάθηση Στάσεις, αξίες, πεποιθήσεις Προσωπικότητα Τρόπος ζωής Περιβαλλοντικές μεταβλητές Οικογένεια Κοινωνική Τάξη Ομάδες αναφοράς Πολιτισμός Καθοδηγητές γνώμης

Συμπεριφορά Καταναλωτή ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ Προσωπικές μεταβλητές ΜΑΥΡΟ ΚΟΥΤΙ- Επεξεργασία ερεθισμάτων Περιβαλλοντικές μεταβλητές Μarketing mix Περιβάλλον Διαδικασία λήψης αγοραστικής απόφασης

Συμπεριφορά Καταναλωτή ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΛΗΨΗΣ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ 1. Αναγνώριση προβλήματος 2. Αναζήτηση πληροφοριών 3. Αξιολόγηση εναλλακτικών λύσεων

Συμπεριφορά Καταναλωτή ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΛΗΨΗΣ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ 4. Αγοραστική απόφαση (αγορά ή μη αγορά) 5. Συμπεριφορά μετά την αγορά – αξιολόγηση προϊόντος Σχέση προσδοκιών & αποτελέσματος

Συμπεριφορά Καταναλωτή Συμπεριφορά Καταναλωτή επίσης εξαρτάται από: ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΙΕΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΑΓΟΡΑΣ ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΡΙΤΩΝ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΚΟΠΟΣ ΑΓΟΡΑΣ / ΧΡΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ

Συμπεριφορά Καταναλωτή ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΜΑΥΡΟ ΚΟΥΤΙ Επεξεργασία ερεθισμάτων Ερεθίσματα Μarketing mix Περιβάλλον Προσωπικές μεταβλητές Περιβαλλοντικές μεταβλητές Διαδικασία λήψης αγοραστικής απόφασης Αγορά Μη αγορά Αξιολόγηση μετά την αγορά Ανταπόκριση

Συμπεριφορά Καταναλωτή Η έκταση της διαδικασίας λήψης αγοραστικής απόφασης εξαρτάται από: ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΜΕΙΞΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Όταν η αγορά είναι σημαντική η ανάμειξη αυξάνεται….. ΕΚΤΕΤΑΜΈΝΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΥΤΟΜΑΤΗ-ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Συμπεριφορά Καταναλωτή ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΝΑΜΕΙΞΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΧΑΜΗΛΗΣ ΑΝΑΜΕΙΞΗΣ ΓΝΩΣΗ ΣΤΑΣΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ/ΔΡΑΣΗ ΓΝΩΣΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ/ΔΡΑΣΗ ΣΤΑΣΗ

Συμπεριφορά Καταναλωτή ΠΛΗΡΕΣ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ Μίγμα Μάρκετινγκ Διαδικασία αγοραστικής απόφασης καταναλωτή Περιβαλλοντικέςεπιρροές Ψυχολογικές επιρροές Περιστασιακές επιρροές