Εξορθολογισμός διαχείριση διδακτέας ύλης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμέλεια Π. Τσάκωνας. 1. Ποια από τα ακόλουθα αποσπάσματα αλγόριθμων πραγματοποιούν σωστά την ταξινόμηση του πίνακα Α; ΓΙΑ i ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ Ν ΓΙΑ j ΑΠΟ.
Advertisements

ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΛΛΙΩΣ… ΕΝΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ, ΜΑΓΙΚΟ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΛΑ Τ’ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΙΤΡΙΓΥΡΙΖΟΥΝ!!!
Διερευνητική εργασία (Project) Β’Λυκείου σχολικό έτος
Κάνε κλικ στο σωστό νούμερο
8/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΟΥ ΜΥΛΟΤΟΠΟΥ ΣΤ΄ ΤΑΞΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ Υπεύθυνος προγράμματος: Χατζηκωνσταντίνου Κοσμάς ΝΕΟΣ ΜΥΛΟΤΟΠΟΣ 2006 isagogi.
Οι αγαπημένοι μας ποδοσφαιριστές
MORFOLOGÍA VERBAL VOZ MEDIA Y PASIVA. DESINENCIAS DE LA VOZ MEDIA SINGULA R 1ª(ο) μαιΛύομαι 2ª(ε) σαι > ειΛύει 3ª(ε) ταιΛύεται PLURAL 1ª(ο) μεθαΛυόμεθα.
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ»
Το EPS σήμερα ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΤΕΝΙΩΤΗΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ E.O.Q MANAGER ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΔΙΟΓΚΩΜΕΝΗΣ ΠΟΛΥΣΤΕΡΙΝΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ.
ΟΙΝΟΛΟΓΙΑ 5 Ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ. ΜΕΤΡΗΣΗ ΠΤΗΤΙΚΗΣ ΟΞΥΤΗΤΑΣ Τα οξέα της αλειφατικής σειράς με μικρό αριθμό ατόμων άνθρακα (μυρμηκικό, οξικό, προπιονικό, βουτυρικό)
Ζωϊκή Ποικιλότητα Ενότητα 10. Θηλαστικά Παναγιώτης Παφίλης, Επικ. Καθηγητής Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας.
1. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΠΡΟΤΑΣΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ:ΣΥΝΟΛΟ ΑΛΛΗΛΟΣΥΝΔΕΟΜΕΝΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ & ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ Η ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΗ ΓΝΩΣΗ. (Ο Ι ΓΝΩΣΤΙΚΟΙ.
ΙΣΠΑΝΙΑ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ:ΜΑΔΡΙΤΗ. Η ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ ΕΧΕΙ ΤΡΕΙΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ. ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ (ΔΙΠΛΟ ΠΛΑΤΟΣ).
Ο Οργανισμός Enterprise Greece αποτελεί μετεξέλιξη της «Επενδύστε στην Ελλάδα Α.Ε.» (Invest in Greece) - στην οποία ενσωματώνονται, μεταξύ άλλων, και.
ΨΗΣΙΜΟ ΣΤΟN ΦΟΥΡΝΟ. ΣΤΟΧΟΙ  Ορίζει τη μέθοδο.  Αναφέρει τις τροφές που ψήνονται με τη μέθοδο αυτή.  Ονομάζει τον εξοπλισμό που απαιτείται.  Περιγράφει.
Η Πύλη των Μονάδων Αριστείας ma.ellak.gr & η Υπηρεσία Τηλεκπαίδευσης Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Πέγκυ Καραβίτη Κύκλος Εκπαίδευσης «Συστήματα Ηλεκτρονικής.
1. Πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές μεταβολές (11ος-15ος αιώνας)
ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ Α’ ΟΜΑΔΑ: ΚΡΟΜΛΙΔΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑ ΕΡΜΙΟΝΗ ΚΩΤΣΑΡΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΡΤΙΡΟΣΙΑΝ ΑΝΤΖΕΛΑ.
Μάθημα 6 Η γενιά του Η γενιά του 80΄ ή Νέα Αθηναϊκή Σχολή.
ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΙΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ.
27/9/2016 I. MEΛΕΤΗΣ 1 AΠΛΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΙΜΙΑ n 1898 : P. Ehrlich –Πυρετός - εξελκώσεις - μητρορραγία - βαρειά αναιμία - λευκοπενία –Νεκροψία : λιπώδης μυελός,
Νέοι ασθενείς στο ιατρείο σας…anytime!. TO OΡΑΜΑ ΜΑΣ: να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο περιβάλλον υγείας για ασθενείς και γιατρούς!
Επεξεργασία και διαχείριση στερεών αποβλήτων
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΙΙ: ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΦΑΣΜΑΤΟΣΚΟΠΙΑ
ΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑ ΓΙΑ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ
Ορισμός και έργο της αγωγής
ΣΤΑΣΙΜΟ ΚΥΜΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΥΤΑΞΙΑΣ.
Αρχές λειτουργίας και εφαρμογές αβαθούς γεωθερμίας Αργύριος Μπαϊρακλιλής Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχ/κός ΑΠΘ
ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΟΡΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Οι αριθμητικές ικανότητες των ζώων Διδακτική των Μαθηματικών
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΛΩΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ & ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Διοικητικη πρακτικη 6ο μαθημα
Όποιος θέλει να με ακο-λου- θήσει, ας απαρνηθεί τον εαυτό του
Χειρονομίες και μαθησιακή διαδικασία
Εγώ είμαι η θύρα: όποιος περάσει θα βρει σωτηρία.
Εξορθολογισμός διαχείριση διδακτέας ύλης
ΠΑΚΤΩΜΕΝΗΣ ΣΤΑ ΑΚΡΑ ΤΗΣ
Προγραμματισμός και Διαχείριση Επιχειρηματικών Πόρων - ERP
ΑΣΙΛ ~ ΚΛΩΝΤ ΝΤΕΜΠΥΣΣΙ.
OI TΡEIΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ Οι τρεις Ιεράρχες ,προστάτες των γραμμάτων και των εκπαιδευτικών, γιορτάζουν στις 30 Ιανουαρίου.
Μεταπτυχιακές Σπουδές Στο Εξωτερικό
Π.Γ.Ε.Σ.Σ. ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜAΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΟΜΑΔΑ: «ΚΑΠΩΣ» ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΟΝΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΑ ΖΙΩΓΑ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ- ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΠΟΥΛΟΣ ΕΛΕΝΗ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΕΥΗ.
Fitness (Χορός+Γυμναστική)
3.1.1 Ενσύρματα μέσα μετάδοσης
Αθηνα Τρυφωνας Δ1.
Η εξέλιξη των αριθμητικών εννοιών και της ‘αίσθησης’ του αριθμού
Αφού μελετήσαμε τις παραγράφους 11-16, του τρίτου κεφαλαίου,του δεύτερου βιβλίου του Ξενοφώντα και τα ερμηνευτικά σχόλια του βιβλίου και αφού διενεργήσαμε.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.... ΑΠΟ ΤΟ Α....ΣΤΟ Ω....
ΟΛΛΑΝΔΙΚΟ ΜΠΑΡΟΚ συνέχεια…
ATMOΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ Το πρόβλημα του νέφους.
ΔΙΑΛΕΞΗ 5 Νοσήματα Αναπνευστικού Συστήματος Βρογχικό Άσθμα Πνευμονίες
Ειδικά θέματα σε κινητά και ασύρματα δίκτυα
Άννα Αργυροπούλου 1ο Π.Δ.Σ. Θεσ/νίκης Τάξη: Στ2 Έτος:
Η φροντίδα του άρρωστου παιδιού
ΜΕΤΑΛΛΟΚΑΡΒΟΝΥΛΙΑ.
Το Ηλιοκεντρικό Σύστημα
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T2: Κ. Κορδάς & Δ. Σαμψωνίδης Ασκήσεις #2 Μέγεθος και Μάζα.
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
Η Χρυση τομη ΣτΙΣ τΕχνΕΣ και στη Φυση
Let’s see where we are going
ΕργαλεΙα δημιουργΙας δικτυακΩν τΟπων
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΕΜΒΡΥΟΥ ΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΥΞΗΣΗΣ Η ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΕΜΒΡΥΟΥ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΤΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ.
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Γυναικείο Ποδόσφαιρο στη Κύπρο
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ – ΜΕΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΟΝΑΔΩΝ ΜΕΤΡΗΣΗΣ SI
ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ ΦΡΑΝΚ
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T2: Κ. Κορδάς & Δ. Σαμψωνίδης Ασκήσεις #2 Μέγεθος και Μάζα.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εξορθολογισμός διαχείριση διδακτέας ύλης

Μεταξύ άλλων να εξοικονομηθεί ποσοτικός και ποιοτικός χρόνος για δραστηριότητες που προάγουν τη δημιουργική και κριτική σκέψη των μαθητών/τριών μέσα από τις διαδικασίες της διερευνητικήςανακαλυπτικής και κοινωνικής μάθησης, όπως είναι τα σχέδια εργασίας και η εξοικείωση με το λογοτεχνικό βιβλίο (φιλαναγνωσία) να υπάρξει χρόνος για εμβάθυνση στη διδακτέα ύλη και για oμαδοσυνεργατικές διαδικασίες διδασκαλίας που συμβάλλουν στην ανάπτυξη των γνωστικών δεξιοτήτων να δοθεί στους εκπαιδευτικούς η δυνατότητα να σχεδιάσουν τη διδασκαλία τους, λαμβάνοντας υπόψη και τις ιδιαιτερότητες της δικής τους τάξης (αλλόγλωσσοι μαθητές/τριες, μαθητές/τριες με μαθησιακές δυσκολίες κ.ά.),

Μεταξύ άλλων να αναπτυχθεί η διαφοροποιημένη διδασκαλία και να ανταποκριθεί η μάθηση στις πραγματικές ανάγκες των μαθητών/τριών και στο επίπεδο μαθησιακής ετοιμότητάς τους να απαλλαγεί η μαθησιακή διαδικασία από ύλη που επικαλύπτεται είτε κάθετα (από προηγούμενες ή και επόμενες τάξεις), είτε οριζόντια (από άλλα μαθήματα, διαθεματικά) να δοθεί χρόνος στους/στις εκπαιδευτικούς για υλοποίηση δραστηριοτήτων ανακεφαλαίωσης, αναπλαισίωσης της γνώσης και αναστοχασμού

Μεταξύ άλλων να διασφαλιστεί η δυνατότητα στους μαθητές/τριες να μαθαίνουν στο σχολείο, χωρίς να χρειάζεται να καταφεύγουν σε εξωσχολική βοήθεια ιδιαίτερα σημαντική η διδασκαλία της Λογοτεχνίας με την προβλεπόμενη χρήση του Ανθολογίου ή/και πρόσθετων κειμένων και ανάλογου οπτικοακουστικού υλικού για τον εμπλουτισμό της διδασκαλίας καλλιέργεια φιλαναγνωσίας εξοικείωση των μαθητών/τριών με το βιβλίο και την ανάγνωση αισθητική καλλιέργεια συναισθηματική νοημοσύνη

Δημιουργία και οργάνωση σχολικών βιβλιοθηκών και στον εμπλουτισμό τους με λογοτεχνικά βιβλία. Δημιουργία ευχάριστων χώρων ανάγνωσης και ακρόασης. Οργάνωση σχεδίου βάσει του οποίου θα πραγματοποιείται η ανάγνωση των λογοτεχνικών βιβλίων κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους. Οργάνωση της κάθε τάξης ως αναγνωστικής ομάδας (καθορισμός συγκεκριμένης ημέρας και ώρας ανάγνωσης στην τάξη, συζήτησης και επιπλέον δραστηριοτήτων).

Ο/Η εκπαιδευτικός δύναται να αναζητεί – πλέον κυρίως στο διαδίκτυο – πρόσθετο υλικό για τη διδασκαλία και να ανατροφοδοτεί ανάλογα τον προγραμματισμό της. Ως μαθησιακοί και διδακτικοί πόροι μπορούν να αξιοποιηθούν έγκριτες έντυπες ή/και ηλεκτρονικές πηγές (π.χ. ιστοσελίδες φορέων που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας ή το Υπουργείο Πολιτισμού ή φορέων με αξιόλογο εκπαιδευτικό και πολιτιστικό έργο), κατά την κρίση του/της εκπαιδευτικού και σύμφωνα με τις ανάγκες της τάξης

εκτός από το υπάρχον διδακτικό υλικό (Βιβλίο Μαθητή, Τετράδια Εργασιών), μπορεί να αξιοποιηθεί και το διαδραστικό-εμπλουτισμένο «Βιβλίο του μαθητή» στο «Ψηφιακό Σχολείο» (http://ebooks.edu.gr/).

Επίσης, για ανάρτηση πολυτροπικών κειμένων που δημιουργούν-παράγουν οι μαθητές/τριες (με ενσωμάτωση εικόνων, κινούμενων εικόνων και βίντεο) μπορεί να αξιοποιηθεί η Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα για μαθητές και εκπαιδευτικούς «e-me» του Ψηφιακού Σχολείου (http://e-me.edu.gr/). Ως διαδικτυακοί πόροι για διδακτική αξιοποίηση αναφέρονται ενδεικτικά οι εξής: Η Πύλη για την Ελληνική Γλώσσα. http://www.greek- language.gr/greekLang/index.html 4 Πλατφόρμα «Αίσωπος» - Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια. http://aesop.iep.edu.gr/ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ. Εθνικός συσσωρευτής εκπαιδευτικού περιεχομένου. http://photodentro.edu.gr/aggregator/ Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης Σχολικού Υλικού. http://www.ekedisy.gr/ Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου http://www.pi.ac.cy/pi/index.php?lang=el Εθνική Πινακοθήκη http://www.nationalgallery.gr/site/content.php

Πρωτέας: Εκπαιδευτικά σενάρια για τα γλωσσικά μαθήματα. http://proteas Πρωτέας: Εκπαιδευτικά σενάρια για τα γλωσσικά μαθήματα. http://proteas.greeklanguage.gr/

6. Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων, Α΄& Β΄ Δημοτικού: Το δελφίνι, ΟΕΔΒ, έκδ. Στ΄, Αθήνα, 2011. 7. Εικονογραφημένο Λεξικό Α΄, Β΄, Γ΄ Δημοτικού: Το Πρώτο μου Λεξικό, ΟΕΔΒ, Αθήνα, 2009.

Οι υπ. 1, 2, 3 μπορούν να διδαχθούν υπό μορφή παιχνιδιού ατομικά ή ομαδοσυνεργατικά. Οι υπ. 5, 6 που αφορούν κυρίως κατανόηση γραπού λόγου απαιτούν διάλογο και ερωταποκρίσεις. Στην υπ. 7 οι μαθητές/τριες μπορούν να συνεργαστούν ανά δυάδες. Τ.Ε.: Ασκ. 1,2,3,4. Κατ΄επιλογήν εμπεδωτικές ασκήσεις. ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ: Να αξιοποιηθεί το κείμενο: «Η πρώτη μέρα στο σχολείο»

Σημαντική η ομαδική ανάγνωση και στη Β΄ τάξη

Η υπ. 1 προσφέρεται για καταιγισμό ιδεών, ερωταποκρίσεις, επίσκεψη σε τοπικό μουσείο και διερευνητική εργασία των μαθητών. Οι ανωτέρω υπ. αποτελούν παιγνιώδεις δραστηριότητες Οι ανωτέρω υπ. μπορούν να αντικατασταθούν από μια οποιαδήποτε άλλη αυθεντική μορφή επικοινωνίας. Προτείνεται να αξιοποιηθεί το διαδίκτυο. Στις υπ. 1, 3, 4 οι μαθητές/τριες μπορούν να εργαστούν ομαδοσυνεργατικά. Οι υπ. 3, 7, 8 μπορούν να αξιοποιηθούν ατομικά ή συλλογικά.

Μαθηματικά

Μαθηματικά Προτείνεται να αξιοποιηθούν διδακτικά οι παρακάτω δραστηριότητες από τα νέα ΠΣ και τον Οδηγό για τον Εκπαιδευτικό **

http://blogs.sch.gr/ symdim-las2 Εκπαιδευτικό Υλικό

Εναλλακτικά μπορεί να αξιοποιηθεί από το λογισμικό του Π. Ι Εναλλακτικά μπορεί να αξιοποιηθεί από το λογισμικό του Π.Ι. για την Α΄-Β΄ τάξη από την ενότητα μετρήσεις της Β΄ τάξης το «νόμισμα» στη διεύθυνση: http://ts.sch.gr/repo/onlinepackages/dim- mathimatika-ab/d04/cd/maths/startup.swf Εναλλακτικά μπορεί να αξιοποιηθεί από το λογισμικό του Π.Ι. για την Α΄-Β΄ τάξη από την ενότητα γεωμετρία της Β΄ τάξης το «παιχνίδι με τα σχήματα» στη διεύθυνση: http://ts.sch.gr/repo/onlinepackages/dim- mathimatika-ab/d04/cd/maths/startup.swf