Πολιτιστικός Σχεδιασμός σε Περιφερειακό Επίπεδο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Advertisements

3 ο Γυμνάσιο Τρικάλων Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη Τίτλος Θέματος: «Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς» Ονοματεπώνυμο και ειδικότητα.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΕΡΡΕΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ. Ε. ΤΟΜΕΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ.
1 Ζαρικάκη Ελισάβετ. 2 Διακόσμηση τάξης και δημιουργία παραμυθογωνιάς και βιβλιοθήκης μέσα στην τάξη Με μαξιλάρια, χαλάκι και παραμυθάκια που έφεραν τα.
Ακρόπολη Αθηνών Ακρόπολη Αθηνών Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτησηπλοήγησηαναζήτησηπλοήγησηαναζήτηση Ακρόπολις Αθηνών ΟΥΝΕΣΚΟ.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
Διδακτική της Πληροφορικής Εισαγωγή στις βασικές έννοιες 2016.
Νίκη Βογιατζή MEd, Ειδική Παιδαγωγός Εξειδικευμένη στον αυτισμό.
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 4 η : ΣΤΕΡΕΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη: Ισοστατικότητα – υπερστατικότητα – κινητότητα φορέων. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
Περιβαλλοντικός Σχεδιασμός και Διαχείριση Φυσικών Περιοχών Οργάνωση & λειτουργία των Φορέων Διαχείρισης των Προστατευόμενων Περιοχών στην Ελλάδα (ΦΔΠΠ)
Ημερίδα Ενημέρωσης Δυνητικών Δικαιούχων του ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Εξειδίκευση Εφαρμογής ΕΠ 1.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
Η ελληνική συμμετοχή στο πρόγραμμα Η αρχική ιδέα του να συμμετάσχουμε σε ένα πρόγραμμα σαν το Comenius γεννήθηκε από την ελπίδα ότι η παραγωγή εκ μέρους.
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
1 Σχέσεις με τους Καταναλωτές. 2 Σχέσεις με τους καταναλωτές Καμία επιχείρηση δεν μπορεί να αγνοήσει την ανάγκη για ένα πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων προσανατολισμένο.
Πληροφορική στο Νηπιαγωγείο Ιστορική αναδρομή Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση + Προσχολική Εκπαίδευση (2003), με την καθιέρωση ενός προγράμματος σπουδών.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Μεταναστευτικό και Προσφυγικό ζήτημα Η κατάσταση σήμερα ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΑΝΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΝΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΣΧΙΖΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ.
ΑΓΡΙΑ ΖΩΑ ΜΑΡΙΑ ΤΟΜΑΡΑ ΙΩΣΗΦ ΚΑΣΝΕΤΣΗ ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΖΙΟΖΙΩΚΟΥ.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΠΟΛΥΜΕΣΑ Δημήτριος Γ. Λιόβας.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ Νίκος Σελλας, Μελετητής Workshops Αλεξανδρούπολη 15 Ιανουαρίου 2016.
ΚΕΝΤΡΟ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ (ΚΗΦΗ) ΜΙΧΑΕΛΑ ΦΟΥΚΑΚΗ, MsC Κοινωνική Λειτουργός, Υπεύθυνη ΚΗΦΗ Δήμου Γόρτυνας.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
Ζαπάντη Διονυσία Β1 13ο Γυμνάσιο Πάτρας
Από τον Νικόλα Φοινικαρίδη Απρίλης, 2017
Πολιτισμική Πρωτεύουσα 2017 Μαρίνα Παναγιώτου Δ1
Διδασκαλία μαθημάτων Φυσικών Επιστημών Γυμνασίου
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
Χαρτα τησ Βενετιασ - Ο Χάρτης της Βενετίας για την Αποκατάσταση και Συντήρηση Μνημείων και Μνημειακών Συνόλων (ή Χάρτα της Βενετίας) καταρτίστηκε κατά.
Κοινωνικές και πολιτιστικές δραστηριότητες τοπικών συλλόγων στον τόπο καταγωγής και τον τόπο εγκατάστασης.
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Οι Αριθμοί … 5.
Το ερώτημα "τι είναι επιστήμη;" δεν έχει νόημα χωρίς κάποιο χρονικό προσδιορισμό Όταν τις δεκαετίες του 80 και του 90 κατέρρεε το αποκαλούμενο ανατολικό.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Ασπασία Θεοδωρακάκη ΠΕΣΥΠ Β εξάμηνο
ΚΥΠΡΟΣ ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑ.Λ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Η ιστορία του Πόντου Ήθη και έθιμα του Πόντου στο Νηπιαγωγείο
«Γιατί ξένος δεν είσαι, ξένος νοιώθεις…» :
Σύμβολα ανακύκλωσης και επεξήγηση.
Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων
Καρανάσιου Κατερίνα Β’1
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
Μία πόλη γεμάτη ιστορία!
ΛΕΩΝΙΔΑΣ Α. ΓΕΡΑΣΙΜΑΤΟΣ 14 Δεκεμβρίου 2016 * 13ο Γυμνάσιο Πατρών
Υλικό Υπολογιστών Καθηγητής: Α. Μιχαλάκης
Project: Εθισμός στο Internet
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικά ζητήματα της Αθωνικής Χερσονήσου
Kλυτία, η νύμφη που έγινε ηλιοτρόπιο
ΠΑΡΙΣΙ Η ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ.
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
اعداد الأستاذ/ عبدالرؤوف أحمد يوسف
بسم الله الرحمن الرحيم.
ΠΛΑΙΣΙΟ 14ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
Ένα γεγονός που συγκλονίζει τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία
Project: Το Παιχνιδι Εργασία φοιτητριών.
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής Εκπαιδευτικός: Κυριακή Ζαφείράκη Επιστημονική Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Μαρία Γραμματίκα Τάξη: Στ Αριθμός Παιδιών:
ΕΝΙΑΙΟ ΠΟΛΥΚΛΑΔΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ: ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ Ή ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΗΜΕΡΑ;
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
Μνημεία της Βόρειας Ευρώπης
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πολιτιστικός Σχεδιασμός σε Περιφερειακό Επίπεδο 21/2/06 Ομάδα Θ4 eBusinessForum

Πως ορίζεται ένα ψηφιακό αγαθό; ακολουθίες από 0 και 1 που έχουν οικονομική αξία, με την έννοια της χρησιμότητας ή της ανταπόδοσης

Xαρακτηριστικά πολλαπλής χρήσης, απείρως διασταλτικά, αδιαίρετα, υπερτοπικά, ανασυνθέσιμα.

Όλες οι παραπάνω ιδιότητες που «κληρονομούν» και τα ψηφιακά πολιτισμικά αγαθά, τους προσδίδουν πολύτιμα χαρακτηριστικά και ιδιαίτερες δυνατότητες προσβασιμότητας, επεξεργασίας και εκμετάλλευσης

Προσβασιμότητα το υλικό ενός ψηφιακού πολιτισμικού αγαθού μπορεί να το παραλάβει ο αναγνώστης, θεατής, ακροατής ή ο κάθε ενδιαφερόμενος, χωρίς χρονικούς ή γεωγραφικούς περιορισμούς (περιφέρεια,Α.Μ.Ε.Α)

Επεξεργασία (1) Με την επεξεργασία ψηφιακών πολιτισμικών αγαθών μπορούν να παραχθούν δευτερογενή ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες, τα οποία δύνανται, για παράδειγμα, να καλύψουν την αδυναμία συνύπαρξης σε ενιαίο χώρο, φυσικών αντικειμένων που ανήκουν στην ίδια θεματική ή εποχική ενότητα ....

Επεξεργασία (2) και τα οποία βρίσκονται διάσπαρτα σε διάφορα σημεία και χώρους ή να παρέχουν εξ’ αποστάσεως υπηρεσίες ανάλογες με αυτές που προσφέρουν συμβατικά πολιτιστικά ιδρύματα σε φυσικούς επισκέπτες τους.

Εκμετάλλευση Οι κάτοχοι περιεχομένου πολιτιστικής κληρονομιάς είναι εν δυνάμει πλούσιοι σε υψηλής ποιότητας πολυμεσικό ψηφιακό περιεχόμενο. Αυτό το υλικό είναι έτοιμο να χρησιμοποιηθεί σε ένα εύρος εφαρμογών όπως: η εκπαίδευση, οι εκδόσεις, το ηλεκτρονικό εμπόριο, ο τουρισμός και η δημόσια πρόσβαση.

Τι σημαίνει ο όρος «ψηφιοποίηση» Η ψηφιοποίηση δημιουργεί ψηφιακά υποκατάστατα των υλικών και άϋλων αγαθών, περισώζοντας την πολύτιμη πληροφορία που περιέχουν.

Στόχοι της ψηφιοποίησης (1) Η διατήρηση της πολύτιμης πληροφορίας που περιέχουν οι εικόνες, οι φωτογραφίες, τα έργα τέχνης, τα βιβλία, οι εφημερίδες, τα σχέδια, οι χάρτες, οι αφίσες, τα χειρόγραφα, τα κινηματογραφικά έργα κλπ.

Στόχοι της ψηφιοποίησης (2) Η ενίσχυση του ρόλου που έχει το πολιτιστικό αγαθό, αφού η αντίστοιχη πληροφορία μπορεί να ανευρεθεί πιο εύκολα και συνδυασμένα από διαφορετικές πηγές και να είναι διαθέσιμη για την έρευνα, τη μελέτη, την εκπαίδευση κλπ.

Στόχοι της ψηφιοποίησης (3) Η προβολή των πολιτιστικών αγαθών, μέσα από το Διαδίκτυο, αλλά και με την παραγωγή ηλεκτρονικών εκδόσεων (CD, DVD, εφαρμογές, αφιερώματα) για την εκπαίδευση και τον πολιτισμό, την παραγωγή έντυπου υλικού (π.χ. βιβλία και αφίσες) και άλλες παρουσιάσεις/εκδηλώσεις.

Στόχοι της ψηφιοποίησης (4) Η οικονομική ανάπτυξη μέσω της προβολής των πολιτιστικών αγαθών και της αξιοποίησης του πολιτιστικού περιεχομένου σε διεθνείς βιομηχανίες, όπως η Εκπαίδευση, η Ψυχαγωγία και ο Τουρισμός.

Πολιτιστικός Σχεδιασμός Η εκμετάλλευση των ωφελειών των νέων τεχνολογιών στον πολιτισμό προϋποθέτει τη δημιουργία ενός οργανωμένου πλαισίου πολιτιστικής πολιτικής το οποίο θα ενθαρρύνει την επιχειρηματικότητα και την συμμετοχή όλων των πολιτών. Στην κατεύθυνση αυτή τα ανεπτυγμένα κράτη προωθούν ολοκληρωμένες πολιτικές για τον πολιτισμό.

Πολιτιστική πολιτική στις αναπτυγμένες χώρες Χαρακτηρίζεται από την πολυ-πολιτισμικότητα και από την προσπάθεια ανάδειξης της ταυτότητας του κάθε πολιτισμού. Στην πράξη αυτό μεταφράζεται σαν μια προσπάθεια συνένωσης των πολιτιστικών στοιχείων των περιφερειών τους και των πολιτισμών τους (π.χ. ΗΠΑ, Καναδάς, Αυστραλία και Ευρώπη).

Η περίπτωση του Καναδά Πολιτιστικός Σχεδιασμός σε όλα τα επίπεδα (από εθνικό έως επίπεδο δήμου) Υποστήριξη του πολιτισμού από το δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα με χορηγίες, σεμινάρια, βραβεία Ιδιαίτερη βαρύτητα στο να αποκτήσει ο πολισμός online παρουσία σε όλα τα επίπεδα

Πολιτιστικός Σχεδιασμός σε τοπικό επίπεδο Υποστήριξη των καλλιτεχνών ώστε να μείνουν και να δουλέψουν στον τόπο τους Αποτελεσματικός χειρισμός των πολιτιστικών πόρων Προγραμματισμός εκδηλώσεων με σκοπό τη δημιουργία τουριστικού ενδιαφέροντος Δημιουργία online δικτύου

Online δίκτυο για τα άτομα που εργάζονται στον πολιτισμό σημαίνει ότι ανεξάρτητα από τον χώρο στον οποίο ζουν μπορούν...

να έρθουν σε επαφή μεταξύ τους να πάρουν συμβουλές από πιο έμπειρους στον τομέα τους

να κάνουν χρήση των κοινών πόρων (βιβλιοθήκες και άλλα) να ενημερωθούν για προγράμματα χορηγιών, σεμινάρια, βραβεία να κάνουν αιτήσεις προς διαφόρους οργανισμούς online

παρουσιάσουν τα έργα τους online

Online δίκτυο για το κοινό σημαίνει ότι μπορεί... να ενημερωθεί για εκδηλώσεις που λαμβάνουν χώρα σε όλη την επικράτεια

Οι πόλεις ενθαρρύνονται να αναπτύξουν πολιτιστική πολιτική ώστε (1)... να ενισχύσουν την τοπική ταυτότητα να ελκύσουν επισκέπτες στους τοπικούς πολιτιστικούς χώρους να προωθήσουν τη πολιτιστική ανταλλαγή και συνεργασία μεταξύ περιοχών

Πολλές πόλεις διατηρούν δικτυακό τόπο με υπηρεσίες όπως: Πρόγραμμα πολιτιστικών εκδηλώσεων. Πληροφορίες για πολιτιστικούς χώρους (ιστορικά μνημεία, μουσεία, θέατρα, βιβλιοθήκες κ.α.). Ευκαιρίες για απασχόληση στον τομέα του πολιτισμού. Ομάδες συζητήσεων.

Στοιχεία για το ανθρώπινο πολιτιστικό δυναμικό που δραστηριοποιείται στην περιοχή.

Πολλές πόλεις διατηρούν δικτυακό τόπο με υπηρεσίες όπως (2)... Πληροφορίες για σεμινάρια, συνέδρια, σπουδές. Πηγές τεχνογνωσίας. Λίστα με χρήσιμους συνδέσμους για εύρεση πληροφοριών. Online εκθέσεις και παρουσιάσεις μουσείων. Διάθεση προσωπικού χώρου στους καλλιτέχνες για την online προβολή των έργων τους.

Η πολιτιστικής πολιτικής από τους δήμους σε ποσοστά

Η περίπτωση της Ευρώπης Η πολιτιστική πολιτική στη σημερινή Ευρώπη βασίζεται σε τέσσερις αρχές : την πολιτισμική ταυτότητα, την πολιτισμική ποικιλότητα, τη δημιουργικότητα, τη συμμετοχή.

Φορείς Πολιτιστικής Πολιτικής Τρεις συλλογικές δομές λειτουργούν σε διεθνές επίπεδο αναλαμβάνοντας δράση για τα ευρωπαϊκά πολιτιστικά ζητήματα: το Συμβούλιο της Ευρώπης, η ΟΥΝΕΣΚΟ (UNESCO) η Ευρωπαϊκή ένωση

Προγράμματα Χρηματοδότησης Intercultural dialogue EUROCULT21 COMPENDIUM HEREIN Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) INTERREG III Εθνικά Επιχειρησιακά Προγράμματα

Η περίπτωση του Β. Αιγαίου Εποχικότητα (Θερινή Περίοδος) Δημιουργοί – Συντελεστές (Τεχνικοί, ερασιτέχνες οργανωτές και καλλιτέχνες) Ιδιωτικές Πολιτιστικές Επιχειρήσεις (κυρίως τεχνικές)

Οργάνωση Πολιτιστικής Δράσης Σχεδιασμός (Ειδικός, Γενικός) Οργάνωση – Συνδιοργάνωση (Ο.Τ.Α., Πολιτιστικοί Σύλλογοι, Φορείς εθνικής και τοπικής Εμβέλειας) Έλλειψη συντονισμού Σχεδόν μηδενική καταγραφή

Οικονομική Υποστήριξη Πολιτιστικής Δράσης Ίδιοι πόροι Ο.Τ.Α. Εθνική και κοινοτική χρηματοδότηση Αυτοχρηματοδότηση

? Στις 18 Ιουλίου 2005 το κοινό της Λέσβου αντιμετώπισε το εξής δίλημμα..

Ορχήστρα δωματίου της Εθνικής Λυρικής Σκηνής Αφιέρωμα στο Μ. Βαμβακάρη Χορευτικά τμήματα Μανταμάδου

? ερωτήματα Πρέπει να σχεδιάσουμε την πολιτική μας στον πολιτισμό? Υπάρχει πολιτιστικός σχεδιασμός σε περιφερειακό επίπεδο? Πως πρέπει να ξεκινήσει η διαδικασία πολιτιστικού προγραμματισμού? Υπάρχει συνεργατική νοοτροπία? Ποιος είναι ο ρόλος του Πανεπιστημίου?

? ερωτήματα Ποιος ο ρόλος των ΟΤΑ και ποιος των επιχειρήσεων? Υπάρχει επαγγελματική προοπτική στον χώρο του πολιτισμού? Γενικές και ειδικές προτάσεις πολιτιστικής πολιτικής.