ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Παγκόσμια Συμμόρφωση και Δεοντολογία και Κώδικας Επιχειρηματικής Συμπεριφοράς Ο τρόπος με τον οποίο εργαζόμαστε, κάθε μέρα, παντού Αθήνα Απρίλιος 2013.
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Το παιδαγωγικό πλαίσιο ενός έργου eTwinning. Το eTwinning προσφέρει προστιθέμενη αξία στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από: •Τη Bιωματική Μάθηση •Τα.
Γεωργία Αναστασίου Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ
Whistle-Blowing =Καταγγελία δυσλειτουργιών
Θεοδωράκη Ελένη-Μαρία Μάθημα: Τεχνικές Επικοινωνίας.
Προσωπικές δεξιότητες
Microsoft ® Lync ™ 2010 Εκπαίδευση στην εφαρμογή Ομάδων Ανταπόκρισης.
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Δημιουργία λογαριασμού .
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.3 Χαρακτηριστικά των δικτύων για τα προγράμματα κινητικότητας: IVT, PLM, VETPRO.
Microsoft ® Lync ™ 2010 Εκπαίδευση για Πληρεξούσιους.
Δικαιοσύνη και Χρηματιστηριακή Νομοθεσία ΝΕΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ Α.Ο. ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΜΑΜΜΩΝΑΣ.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Λήψη Αποφάσεων Δράμα Νοέμβριος Ποιες είναι οι ευκαιρίες και ποιες οι παγίδες που πρέπει να γνωρίζουμε κατά τη λήψη των αποφάσεων; Πώς ανακαλύπτουμε.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ. Το εργαστήρι στηρίζεται στην ενεργητική παρουσία των συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα μέσα από την ανταλλαγή.
Secretarial Duties I.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Μ.Σ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
Κανόνες Καλής Συμπεριφοράς στο διαδίκτυο. γρά φ Xρησιμοποιήστε την ίδια ευγένεια που θα δείχνατε αν είχατε µια προσωπική επικοινωνία. Ακολουθείστε τους.
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ. Η διανομή επιτρέπεται μόνο σε Συνεργάτες με τον όρο μη κοινοποίησης. Η Microsoft δεν παρέχει καμία εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή. © 2012 Microsoft.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
ΟΙ ΗΘΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ KEΦΑΛΑΙΟ 3. Η μελέτη της ηθικής παίζει σπουδαίο ρόλο σήμερα στην διοίκηση και μπορεί να καθορίσει τις δραστηριόητες.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
ΟΡΙΣΜΟΣ Λογιστική είναι ο κλάδος της εφαρμοσμένης Οικονομικής επιστήμης που ασχολείται με την ανάλυση, κατάταξη, καταγραφή και συσχέτιση των οικονομικών.
Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε. Χρήστος Βαρσάμης Διευθύνων Σύμβουλος Ρυθμιστικό Πλαίσιο Ταχυδρομικής Αγοράς – Ρόλος της Ε.Ε.Τ.Τ. 1.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2895 Κωδικός Διαφανειών: MKT110 Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γενικό Τμήμα Εργαστήριο Πληροφορικής.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (ΣΔΕΠΥ - SLA)
Συνέντευξη με νήπια.
Αναφορά προόδου ή κατάστασης
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Χρήση εταιρικών πληροφοριών
Οδηγός Δεοντολογικής Συμπεριφοράς της Tyco 2010
ΔΙΑΛΕΞΗ 9η Ελληνικός Κώδικας Νοσηλευτικής Δεοντολογίας.
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Συνηγορία Υπευθυνότητα/ευθύνη Συνεργασία Στάση φροντίδας
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Το σώμα ως μια μηχανή.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
Το σώμα ως μια μηχανή.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
Πρόσληψη μελών οικογένειας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
Εκφοβισμός/ Παρενόχληση από Διευθυντή
Microsoft Διάκριση μηχανικής
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet
Το μοντέλο πελάτη - εξυπηρετητή
Γίνε ειδικός στις ουσίες που βελτιώνουν την απόδοση και την εμφάνιση
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Δρ. Λεμπέση Γεωργία Ελένη
Παιχνίδι ρόλων Δρ. Δ. Δαποντας.
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα
Γρήγορη αναφορά του Lync 2013 για Office 365
Τίτλος εκπαιδευτικής παρουσίασης
Το φυλλάδιο της εταιρείας σας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ Συστηθείτε, παρουσιάστε το σενάριο και κάθε ισχύον θέμα προς διευθέτηση. ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΝΟΝΩΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ Κάντε ανασκόπηση των θεμελιωδών κανόνων της συζήτησης, οι οποίοι πρέπει να περιλαμβάνουν τον σεβασμό των εμπειριών των άλλων, την τήρηση της εμπιστευτικότητας όσων λέγονται, και τη δέσμευση για πλήρη συμμετοχή στη διάρκεια των συζητήσεων. ΧΡΗΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ: ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Αυτή η διαφάνεια «λέει μια ιστορία» την οποία εσείς ή κάποιος εθελοντής υπάλληλος πρέπει να διαβάσει δυνατά. ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ Ως συντονιστής, φροντίστε να επανεξετάσετε τα στοιχεία της κατάστασης του υπαλλήλου και τις επακόλουθες ενέργειες προτού προχωρήσετε στην επόμενη διαφάνεια. Βεβαιωθείτε ότι οι προσωπικές ιστορίες που οι υπάλληλοι επιθυμούν να μοιραστούν είναι ιστορίες που έχουν συνάφεια με το σενάριο που παρουσιάζεται. ΧΡΗΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ: ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ Τι θα κάνατε αν ήσασταν η Sofia; Σημείωση για τον Συντονιστή: Αφήστε τους συμμετέχοντες να απαντήσουν ελεύθερα και να συζητήσουν στο πλαίσιο της ομάδας. Είναι σωστές οι ενέργειες της Sofia; Όχι. Δεν είναι ορθό η Sofia να μεταφέρει πληροφορίες για υπάρχοντες ή πιθανούς πελάτες στη νέα δουλειά της. Τα δεδομένα που δημιουργεί, συγκεντρώνει ή λαμβάνει στη διάρκεια του εταιρικού χρόνου και σε εταιρικό εξοπλισμό αποτελούν περιουσία της Tyco, ακόμα και αν αργότερα πάψει να είναι υπάλληλος της Tyco. Ποια είναι τα πιθανά προβλήματα και οι συνέπειες των ενεργειών της; Έως τώρα, η μοναδική ενέργεια της Sofia ήταν να στείλει με e-mail την αναφορά στον λογαριασμό e-mail που έχει στο σπίτι. Αυτό θέτει τις αποκλειστικές πληροφορίες της εταιρείας σε κίνδυνο και μπορεί να παραβιάσει τους νόμους περί απορρήτου/ προστασίας δεδομένων. Τα e-mail μπορούν εύκολα να κλαπούν, να αντιγραφούν ή να σταλούν σε εσφαλμένες διευθύνσεις. Επομένως, η Sofia δεν πρέπει να περιλαμβάνει σε e-mail εμπιστευτικές πληροφορίες όπως στοιχεία για πιστώσεις και επικοινωνία με πελάτες. Εάν η Sofia πραγματικά λάβει την απόφαση να πάρει μαζί της αυτές τις πληροφορίες για να τις χρησιμοποιήσει με το νέο εργοδότη, κλέβει περιουσία της Tyco. Η απόφασή της μπορεί να επιφέρει την έγερση αγωγής από την Tyco. Μήπως οι περιστάσεις θα ήταν διαφορετικές, αν Η επιχείρηση αναδιαρθρωνόταν και ήξερε ότι έχανε τη δουλειά της; Όχι, αυτό δεν αλλάζει τις περιστάσεις. Η αποχώρηση από την εταιρεία δεν απαλλάσσει τη Sofia από το καθήκον της να σέβεται το νόμο και να συμπεριφέρεται με δεοντολογικό τρόπο. Είναι εσφαλμένο να πάρει εμπιστευτικές ή αποκλειστικές πληροφορίες όπως αρχεία πελατών, ακόμα και αν γνωρίζει ότι χάνει τη δουλειά της. ήθελε να στείλει τις πληροφορίες στο e-mail που έχει στο σπίτι της για να μπορεί να εργαστεί από εκεί; Σε αυτή την περίπτωση, οι προθέσεις της Sofia είναι καλές, αλλά αυτό δεν αλλάζει την κατάσταση. Οι προθέσεις της δεν θα έχουν σημασία, αν οι πληροφορίες καταλήξουν σε λάθος χέρια. Καμία πληροφορία της Tyco που περιέχει στοιχεία για πελάτες ή αποκλειστικές πληροφορίες δεν θα πρέπει να στέλνεται εκτός του δικτύου της Tyco. είχε προσληφθεί πρόσφατα από την Tyco και είχε μεταφέρει πληροφορίες για τους πελάτες από την προηγούμενη δουλειά της; Όχι. Οι εμπιστευτικές και οι αποκλειστικές πληροφορίες συνεχίζουν να θεωρούνται περιουσιακά στοιχεία του προηγούμενου εργοδότη της και, σε αυτό το πνεύμα, θα πρέπει να τις προστατεύει. Η Tyco δεν θα κερδίσει κάποιο εμπορικό πλεονέκτημα ούτε θα επιτύχει τους στόχους της κλέβοντας αποκλειστικές ή εμπιστευτικές πληροφορίες από άλλη επιχείρηση. είχε υπογράψει συμφωνία εμπιστευτικότητας; Όχι. Από κάθε άποψη, η Sofia παραβίασε τα κριτήρια δεοντολογικής συμπεριφοράς της Tyco και πιθανόν παρέβη το νόμο. Εάν είχε υπογράψει κάποια συμφωνία εμπιστευτικότητας, τότε παραβίασε και τη νομική συμφωνία ανάμεσα στην ίδια και την Tyco, θέτοντας τον εαυτό της σε κίνδυνο να εγερθεί αγωγή σε βάρος της. ΧΡΗΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΗΜΕΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ: ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ: Δώστε έμφαση στο γεγονός ότι τα ενσώματα περιουσιακά στοιχεία και οι αποκλειστικές πληροφορίες της Tyco έχουν ζωτική σημασία για την επιχείρησή μας και έχουμε καθήκον να τα προστατεύουμε. Πρέπει να διαχειριζόμαστε τα εταιρικά αρχεία με υπευθυνότητα προστατεύοντας τα ιδιωτικά αρχεία καθώς επίσης τις αποκλειστικές και εμπιστευτικές πληροφορίες, ανεξάρτητα από το αν ανήκουν στην εταιρεία μας, σε εμπορικούς εταίρους, σε πελάτες ή σε υπαλλήλους. Παραπέμψτε τους υπαλλήλους στο Πρόγραμμα Διαχείρισης Αρχείων και τις Πολιτικές Προστασίας Απορρήτου της Tyco για περισσότερες πληροφορίες. ΧΡΗΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΡΙΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ: ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ Κάντε οποιαδήποτε καταληκτική δήλωση κρίνετε κατάλληλη λαμβάνοντας υπόψη το ακροατήριο και τις αντιδράσεις του και τη συζήτηση σχετικά με το θέμα αυτό και τη μελέτη περίπτωσης. Συνοψίστε τις συζητήσεις που ακούσατε. Χρησιμοποιήστε αυτή την ευκαιρία για να ενισχύσετε τα σημεία που παρουσιάστηκαν νωρίτερα σχετικά με κάποιον υπάλληλο που ενεργεί σύμφωνα με τις αξίες και τη δεοντολογία της Tyco. Επαναλάβετε το Πρόγραμμα Διαχείρισης Αρχείων και τις Πολιτικές Προστασίας Απορρήτου της Tyco καθώς συνδέεται με τα θέματα και τις συνέπειες που συζητήθηκαν στη μελέτη περίπτωσης. ΧΡΗΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΑΝΤΛΟΥΜΕΝΑ ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ: ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ Υπενθυμίστε στους υπαλλήλους ότι δεν είναι μόνοι τους όταν λαμβάνουν αποφάσεις και ότι είναι σημαντικό να θέτουν ερωτήσεις όταν έχουν απορίες. Ενισχύστε τους πόρους που διατίθενται σε όλους τους υπαλλήλους σε περίπτωση που κάποιος προβληματισμός πρέπει να αναφερθεί σε ανώτερα ιεραρχικά κλιμάκια. ΧΡΗΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΕΓΕΙΡΟΝΤΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ: