Η αξιολόγηση ως παιδαγωγική πράξη σε

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Advertisements

ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΩΥΣΗΣ ΜΠΟΥΝΤΟΥΡΙΔΗΣ Mark.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΙΝOΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ LEADER +
Policy Transfer… Ανασκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας και ένα ζητούμενο: Αποτελεί η συγκεκριμένη προσέγγιση (;) ένα χρήσιμο και λειτουργικό εργαλείο για.
(Image Source: Kevin Van Aelst)Kevin Van Aelst.
Χρονολογία παραγωγής 2010 Χώρα παραγωγής ΗΠΑ Γλώσσα ΑΓΓΛΙΚΑ Εικόνα ΕΓΧΡΩΜΗ Είδος ταινίας ΔΡΑΣΗΣ, ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ, ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ, ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ Διάρκεια 116’
2011 κινησιολογικεσ μελετες 4Fhh 1026
FeAsS → FeS + As 2As2O3 + 6C → 4As + 6CO
Artists Pieter Bruegel the Elder. The Procession to Calvary. Detail Kunsthistorisches Museum, Vienna, Austria.
Εμβιομηχανικη καρπου-ακρας χείρας Γιαννης Καλουδης.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΟΜΗΜΕΝΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΦΥΛΛΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΔΜΦΕ)
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ &ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ ΣΤ’ ΕΞΑΜΗΝΟΥ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΔΙΔΑΣΚΩΝ κος Σ.ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ.
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΙ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΩΝ Συναγωνισμός + κομμενσαλισμός [Miura et al. (1980)] XAXA XBXB SU.
Από τους μαθητές Βασίλη Γραμματικό Ελένη Κορώνη Βασίλη Τόκαρη.
Από την Πρώτη ως την Έκτη μαζί...
Επιτεύγματα Εφαρμογές
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΟΚΕΡΑΙΩΝ ΠΙΝΑΚΑ BUTLER N×N ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ ΑΜ :714 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ : Δρ. ΓΚΟΤΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ.
 «Υγρότοποι είναι φυσικές ή τεχνητές περιοχές αποτελούμενες από έλη με ποώδη βλάστηση (marsh), από μη αποκλειστικώς ομβροδίαιτα έλη με τυρφώδες υπόστρωμα.
CLIL. H ΠΡΟΟΔΟΣ ΤΟΥ ΚΛΙΛ Ο όρος Ενσωματωμένη Εκμάθηση Περιεχομένου και Γλώσσας (CLIL) πρωτοχρησιμοποιήθηκε τo 1994, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ Δρ. ΑΘΗΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥ-AΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝ. ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ Ομάδα Εργασίας Ιδιωτικής Ασφάλισης / Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο Βλασσόπουλος Γεώργιος, Regional.
Εργασία Οδοντιατρικής Πληροφορικής Οδοντιατρική Σχολή Εαρινό εξάμηνο 2012 Σαμίου Αντωνία Χριστίνα ΑΕΜ 9996 Σιούλη Κατερίνα ΑΕΜ
Περιβαλλοντική Επιστήμη και Μηχανική Ι Διάλεξη: Πράσινη χημεία Σπυρίδων Ντούγιας Επίκουρος Καθηγητής ΔΠΘ Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 18:00-21:00 Ώρα για εξ’ αποστάσεως.
Μουσική Δεν μπορείς να την αγγίξεις, αλλά εκείνη μπορεί!!!
Μέθοδος CLIL - Εκπαίδευση Εκπαιδευτών για το Ευρωπαϊκό Έργο CLIL4U 1η Ιουλίου 2015 Intercollege - Λευκωσία Κλεονίκη Χρυσάνθου Μαρία Θεοδώρου CLIL4U LLP DK-KA2-KA2MP.
ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Δρ Φώτης Κιλιπίρης, καθηγητής Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Φιλοξενίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αλεξάνδρειο.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 8 – ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΖΩΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
Το σύστημα ταξινόμησης NANDA-I Δρ. ΑΘΗΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥ-AΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ Δρ. ΑΘΗΝΑ.
Εξέλιξη των ιδεών στις Φυσικές Επιστήμες Ενότητα 1: Εισαγωγή Βασίλης Τσελφές Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Αναζητώντας μία καλύτερη κοινωνία και ένα καλύτερο μέλλον.
Ελευθερία Ν. Γωνίδα Τμήμα Ψυχολογίας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Μάθηση και Εκπαίδευση: Διορθώνοντας το Λάθος και Ενισχύοντας το Σωστό Ψυχολογική.
ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΚΑΛΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΤΟΝΑΪΚΗ ΚΑΘΑΡΣΗ Σπυρος Κατσούδας Νεφρολόγος Π.Γ.Ν. «ΑΤΤΙΚΟΝ»
Σοφία Κουκούλη, Ph.D. Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας ΤΕΙ Kρήτης 1 15/11/2016.
Περιεχομενο σημερινου μαθηματοσ
Εργασία Βιολογίας Θέμα: Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενα Νοσήματα (ΣΜΝ)
Έρευνα, πολιτική και πράξη για τη διαχείριση μιας εκπαιδευτικής ‘αλλαγής’: Η ένταξη των Ρομά στο ελληνοκυπριακό εκπαιδευτικό σύστημα. Λοΐζος Συμεού Τμήμα.
Αναλυτικό Πρόγραμμα Εννοιολογική αποσαφήνιση
ΠΟΛΙΤΙΚΟ MARKETING Δρ. ΛΑΜΠΡΟΣ ΣΔΡΟΛΙΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΟΓΚΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ
Ιστορία των γυναικών και του φύλου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Αφήγηση και Ιστορίες στη Διδακτική της Γλώσσας Σούδη Αντωνία, 428
Χρήση ακουστικού περιπάτου με σκοπό την εκτίμηση, ανάδειξη και διατήρηση της ακουστικής ποιότητας σε ένα αστικό πάρκο Άγγελος Τσαλιγόπουλος Χρήστος Οικονόμου.
Σχεδιασμός & Διαχείριση Τουριστικών Προορισμών
501. Εξέλιξη των ιδεών στις φυσικές επιστήμες
“T Οι οξύθυμοι, Πρώτη σειρά: Θόδωρος Στάμος ( ), Jimmy Ernst ( ), Barnett Newman ( ), James Brooks ( ), Mark.
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς
Οφέλη της αξιολόγησης Πετρος ρουσσοσ.
ΤΟΥΑΡΕΓΚ.
Αθλητικός Τουρισμός Ουρανία Βρόντου, PhD.
Το ΑΠ στο σύγχρονο μετανεωτερικό κόσμο
ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ Ι
Κεφάλαιο 7 Περιβαλλοντικές σπουδές και τουρισμός
Κεφάλαιο 5 Πολιτική οικονομία και τουριστική ανάπτυξη
6: Επισιτιστικές δραστηριότητες στα ξενοδοχεία πλήρους εξυπηρέτησης
Ιφιγένεια Βαμβακίδου, Καθηγήτρια Ιστορίας ΠΤΝ ΠΔΜ
Κώστας Κανάκης Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Αναλυτικό Πρόγραμμα Εννοιολογική αποσαφήνιση
Στοχοθετικό vs Μοντέλο διαδικασίας
Στοχοθετικό vs Μοντέλο διαδικασίας
Το ΑΠ στο σύγχρονο μετανεωτερικό κόσμο
השוואות מרובות – שיטות נוספות.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
FeAsS → FeS + As 2As2O3 + 6C → 4As + 6CO
ΣΤΑΣΕΙΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ – ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Never Too Square to Review
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η αξιολόγηση ως παιδαγωγική πράξη σε σχέση με το μαθητή

Αξιολόγηση Η αξιολόγηση, ως διαδικασία και πρακτική, αποτελεί ένα αυτονόητο και επιβεβλημένο κοινωνικό φαινόμενο, με ιδιαίτερη βαρύτητα στις οργανωμένες και συστηματικές ανθρώπινες δραστηριότητες, όπως είναι η εκπαίδευση. Αυτό σημαίνει ότι η λειτουργία της συνδέεται με αρνητικά ή θετικά επακόλουθα για το ίδιο το άτομο αλλά και για το στενότερο και ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.

Η αξιολόγηση είναι: Διαγνωστική Διαμορφωτική Αθροιστική

Η αξιολόγηση του μαθητή Η αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή εμφανίζεται ως ένα φαινόμενο θεωρητικό, πρακτικό, παιδαγωγικό, επιστημονικό, πολιτικό, προσωπικό και ηθικό. Ο μαθητής από την πρώτη μέρα του σχολείου έρχεται αντιμέτωπος με την απαίτηση του σχολείου για επίδοση, και μάλιστα για συγκεκριμένο είδος επίδοσης. Ο μαθητής, δηλαδή, στο σχολείο οφείλει όχι μόνο να μαθαίνει, αλλά παράλληλα και να αποδεικνύει αυτό που έμαθε.

Αξιολόγηση είναι η διαδικασία της οποίας βασικός σκοπός είναι να ανατροφοδοτεί τους ενδιαφερομένους για το αποτέλεσμα: Τους μαθητές Τους εκπαιδευτικούς Τους γονείς Τις εκπαιδευτικές αρχές

Επιπλέον η αξιολόγηση είναι: Το διαγώνισμα ή το τεστ, Η καθημερινή εξέταση, Η συνεκτίμηση της προσπάθειας και των επιτευγμάτων του κάθε μαθητή, Η σύγκριση των επιτευγμάτων του με τις επιδόσεις των υπόλοιπων, Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, δηλαδή, των βαθμών στους ενδιαφερόμενους. 

Η καθοριστική λειτουργία της ανατροφοδότησης. Η καθοριστική λειτουργία της ανατροφοδότησης.  Μαθητές που πείστηκαν μέσα από την ανατροφοδότησή τους, ότι η αξιολόγηση βοηθά στη μάθησή τους, έμαθαν περισσότερα από άλλους που κατανόησαν την αξιολόγηση ως τα αποτελέσματα δείχνουν πόσο έξυπνος είναι ο μαθητής και τι βαθμούς θα πάρει στο μέλλον. Οι διαφορές αυτές είναι σημαντικότερες σε παιδιά με χαμηλές επιδόσεις. (Newman and Schwager, 1995).  Μαθητές στους οποίους η ανατροφοδότηση γίνεται κυρίως μέσω των βαθμών, τείνουν να αντιλαμβάνονται τους βαθμούς ως ένα τρόπο να συγκρίνουν τον εαυτό τους με τους άλλους. Σ’ αυτούς που η ανατροφοδότηση έγινε μέσω εξειδικευμένων σχολίων και οδηγιών, αυτοί θεωρούν ότι βοηθήθηκαν για να βελτιωθούν σε συγκεκριμένα θέματα. Η δεύτερη ομάδα μαθητών είχε τελικά καλύτερα αποτελέσματα από την πρώτη. (Butler, 1987).

Εξάλλου: Σε ένα ανταγωνιστικό σύστημα, οι μαθητές χαμηλών επιδόσεων αποδίδουν την επίδοσή τους σε «έλλειψη ικανότητας», ενώ οι μαθητές υψηλών επιδόσεων αποδίδουν την επίδοσή τους στην «προσπάθεια που καταβάλλουν». Σε ένα σύστημα με προσδιορισμένα τα έργα αξιολόγησης, όλοι αποδίδουν την επίδοσή τους στην προσπάθεια που καταβάλλουν και η μάθηση βελτιώνεται, ειδικότερα μεταξύ των μαθητών της με χαμηλές επιδόσεις. (Craven, Marsh and Debus, 1991).  Η εκτενής επισκόπηση της έρευνας για τις επιδράσεις της αποτελεσματικής ανατροφοδότησης των μαθητών για τα αποτελέσματα της αξιολόγησής τους, δείχνει ότι αυτή αποφέρει βελτίωση της επίδοσης σε ποσοστό 60% των μελετών που εξετάστηκαν. Στις περιπτώσεις όπου δεν παρατηρήθηκε βελτίωση, η ανατροφοδότηση των μαθητών ήταν απλά και μόνο βαθμοί ή μονολεκτικές κρίσεις και γενικότερα στοιχεία που δεν προσδιόριζαν το πώς μπορούσαν να βελτιωθούν οι αποδέκτες.

Προτάσεις για την ανατροφοδότηση στην αξιολόγηση. Προτάσεις για την ανατροφοδότηση στην αξιολόγηση.  Είναι αποτελεσματικότερη όταν προκαλεί τον αναστοχασμό για την προέλευση των σφαλμάτων.  Πρέπει να επικεντρώνεται σε συγκεκριμένα είδη σφαλμάτων και να προτείνει τρόπους για την αποφυγή τους.  Οι προτάσεις πρέπει να είναι «σκαλωσιές για να ανέβουν οι μαθητές».  

Προτάσεις για τη σωστή, κατά το δυνατόν, αξιολόγηση: Διαγνωστική αξιολόγηση στην αρχή των ενοτήτων. Αν και δεν προβλέπεται διαγνωστική αξιολόγηση για το Γυμνάσιο δεν απαγορεύεται να την κάνετε προκειμένου να προσδιορίσετε την αρχική γνώση των μαθητών σας. Δεν πρέπει όμως να προκαλέσετε άγχος, απογοήτευση, πανικό κλπ. Θα πρέπει να γίνει σαφές και πιστευτό από αυτούς ότι δεν θα επηρεαστεί ο βαθμός τους και ότι δεν θα κοινοποιηθεί στους γονείς τους. Δεν πρέπει να είναι υποχρεωτικά γραπτή εξέταση. Μπορεί να είναι μια αναλυτική συζήτηση με όσο το δυνατόν περισσότερους μαθητές για να δείτε την έκταση και το βάθος των γνώσεων που έχουν και οι οποίες είναι προαπαιτούμενες για την αποτελεσματική διδασκαλία μιας ενότητας.

Ανακεφαλαιώνοντας: Ο ουσιαστικός και παιδαγωγικός στόχος της αξιολόγησης είναι η ανατροφοδότηση των διδακτικών και παιδαγωγικών ενεργειών.