ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ. Μιχάλης Παρασκευάς Δ/ντης Διεύθυνσης Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Δικτυακών Τεχνολογιών, ΙΤΥΕ-ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ «Υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης και κοινωνικής.
Advertisements

Μονάδες Διασφάλισης Ποιότητας: Από τους τετραετείς κύκλους αξιολόγησης στους διαχρονικούς κύκλους ποιότητας Ημερίδα «Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη.
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Χρήση Κειμενογράφου & Μέγεθος Εργασίας Το μέγεθος της εργασίας θα πρέπει να προσεγγίζει τον προκαθορισμένο αριθμό λέξεων, με μια απόκλιση ± 15%. Δηλαδή,
«Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας: Φιλοσοφία, στόχοι και υπηρεσίες σε φοιτητές και αποφοίτους του ΤΕΙ Μεσολογγίου» Δρ. Αριστογιάννης Γαρμπής.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Οικονομικά Μαθηματικά ΠΡΟΕΞΟΦΛΗΣΗ Γιανναράκης Γρηγόρης Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ Γ’ – Δ’ ΤΑΞΕΩΝ.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
EDMODO Ένα Κοινωνικό Δίκτυο, στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης Δημήτριος Γ. Λιόβας.
Οδηγιεσ για τη χρηση του Edmodo
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΟΥ
Ερευνητική εργασία Διαδίκτυο και Επικοινωνία
Τι είναι το Ίντερνετ Παγκόσμιο Δίκτυο
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
Τεχνολογία και Εκπαίδευση -Μάθηση από απόσταση
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Αν ταξίδευε το σεντούκι το 2016, ποιες περιοχές της γης θα επισκεπτόταν και τι θα συναντούσε εκεί; Σε αυτό το ερώτημα τα παιδιά της Δ, Ε και Στ των.
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Ένα ζευγάρι ηλικιωμένων παίρνει διαζύγιο…..
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Το πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο
Μαρία Σταυρινού Ιωάννης Παπαδόπουλος
«Ο εθισμός των νέων στο διαδίκτυο»
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
Ο όρος Web 2.0.
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
INTERNATIONAL HELLENIC CULTURAL and EDUCATIONAL CONSORTIUM
Ερευνητική Εργασία «Εφηβεία και προβλήματα»
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
Διαδικτυακός εκφοβισμός
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΛΙΠΙΔΙΑ.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
Ιστοσελίδες νέας γενιάς και εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση Ρέθυμνο, 1η Νοεμβρίου
ΜΙΝΩΙΚΗ ΤΕΧΝΗ.
Ασφαλής Χρήση του Διαδικτύου: Πως και Γιατί!
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ???
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
« به نام خدا» 1-جايگاه ايران در توزيع جهاني درآمد
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
Πολιτική συνοχής της ΕΕ 2014 – 2020
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
<<MOOCS AND WEBINARs>>
Θέμα: «Young reporters of our local community»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «Ταξιδεύοντας με ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
(ΠΔ71) ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
βλέπουμε – διαβάζουμε – γράφουμε»
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
Nέο Πρόγραμμα Αθήνα, Ιούνιος 2014.
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
Ψευδή προφίλ στο facebook
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
Βέλτιστες πρακτικές Ανοικτής Διακυβέρνησης - Παραδείγματα Εφαρμογής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ EDMODO Τζένη Παγγέ ΠΤΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 1

Οι σελίδες που ακολουθούν αναφέρονται και στην ιστοσελίδα του Edmodo (www.edmodo.com) 2

Η συνεργατική μάθηση βασίζεται στην ικανότητα των μελών των ομάδων να αναγνωρίζουν και να επιλύουν προβλήματα Η ευαισθητοποίηση ενός ατόμου για τις δραστηριότητες των άλλων ατόμων της ομάδας= κοινωνικά δίκτυα 3

Κοινωνικά δίκτυα (Online Social Networks) Προβληματισμοί σχετικά με: Ιδιωτικότητα Ασφάλεια χρήσης 4

Edmodo Το Edmodo.com προσφέρει ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον και μέσω κινητών συσκευών για ασφαλή διαδικτυακή συμπεριφορά Αναγνωρίστηκε από την American Association of School Librarians (2011), ως μία από τις 25 ιστοσελίδες που ενισχύουν την καινοτομία, τη δημιουργικότητα, την ενεργό συμμετοχή και τη συνεργασία Κύριος σκοπός του εργαλείου είναι η υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας 5 5

Edmodo Αρχικά δίνεται η δυνατότητα εγγραφής είτε ως εκπαιδευτικός ή ως μαθητής Ως εκπαιδευτικός δίνεται η δυνατότητα δημιουργίας εικονικής τάξης με τα κύρια χαρακτηριστικά της (όνομα, αντικείμενο μαθήματος) καθώς και ο βαθμός πρόσβασης που θα έχουν οι μαθητές της τάξης 6 6

Edmodo

Edmodo Αρχική σελίδα της εφαρμογής

Εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα Edmodo

Edmodo Ο εκπαιδευτικός: Διαχειρίζεται τη σελίδα του μαθήματος Δημιουργεί/αναθέτει εργασίες βαθμολογεί Δημοσιεύει δεδομένα στη σελίδα του μαθήματος, 10 10

Edmodo Οι εκπαιδευτικοί και οι εκπαιδευόμενοι τα μηνύματα που μπορούν να ανταλλάξουν οι συμμετέχοντες στην ομάδα, οι ειδοποιήσεις, οι αναθέσεις και οι ψηφοφορίες Οι εκπαιδευτικοί και οι εκπαιδευόμενοι έχουν πρόσβαση στο ημερολόγιο εργασιών της ομάδας στην οποία ανήκουν 11 11

Edmodo Δημιουργία βιβλιοθήκης με αρχεία για πρόσβαση από μαθητές και εκπαιδευτικούς 12

Edmodo Webinars για τη χρήση του edmodo

Πλεονεκτήματα του Edmodo Είναι εύκολο στη χρήση, υπάρχει η δυνατότητα χρήσης του σε φορητή συσκευή Το edmodo προσφέρει σεμινάρια μέσω του Ιστού (webinars) 14

Edmodo – Μειονεκτήματα Μειονεκτήματα: αδυναμία ανταλλαγής μηνυμάτων ανάμεσα στους εκπαιδευόμενους αδυναμία πρόσβασης των εκπαιδευτικών στα αρχεία που αποθηκεύονται από τους εκπαιδευόμενους απουσία chat tool αδυναμία διαμοιρασμού video και podcasts δύσκολη χρήση σε κινητές συσκευές λόγω των περιορισμών σχετικά με το μέγεθος της οθόνης αδυναμία επεξεργασίας όλων των τύπων αρχείων δυσκολίες στη βαθμολόγηση εργασιών 15

Edmodo δημοσιεύσεις: Σύψας, A., Λέκκα, A., & Παγγέ, Τ. (2013). Εκπαίδευση και κοινωνικά δίκτυα με απευθείας σύνδεση (Online Social Networks). Η χρήση του Edmodo. Πρακτικά IE Διεθνές Συνέδριο Παιδαγωγικής εταιρείας Ελλάδαςς. (In press). Lekka, A., Sypsas, A., & Pange, J. (2013). Social networks and mlearning: the case of edmodo. In Proceedings of 7th International Conference in Open & Distance Learning, Athens, Greece, 7, (pp.22-27). ακολουθεί σύγκριση του Edmodo με άλλα κοινωνικά δίκτυα 16

Edmodo vs Facebook 17

Edmodo vs Facebook, Twitter, Skype το Edmodo προσφέρει ένα προστατευμένο περιβάλλον δημοσιεύσεων σε αντίθεση με το Twitter, το Skype, δεν έχει τα εκπαιδευτικά χαρακτηριστικά του Edmodo (βαθμολογίες, ανάθεση εργασιών, δημιουργία βιβλιοθήκης άρθρων) 18