Οθόνη εισόδου στο περιβάλλον του λογισμικού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση του θεσμού των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Το παράδειγμα του 4 ου Δημοτικού Σχολείου Θέρμης 1.
Advertisements

O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
Δ.Π.Θ. ΤΕΦΑΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΜΑΘΗΜΑ: ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια Μ. Μιχαλοπούλου.
Εργασία Ecomobility Εκπαιδευτήρια Καντά Έτος: 2012 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Τζώρτζη Μαρία.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ »
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΕΠΗΛΗΨΙΑ ΗΛΙΑΣΗ ΘΕΡΜΟΠΛΗΞΙΑ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΩΡΙΑ.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου. Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου (ΠΓΠ): μια γνώση αποκλειστική των εκπαιδευτικών Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου (ΠΓΠ):
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
Προγραμματισμός Δράσης Επιχείρησης.
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ:ΕΝΑ ΕΥΡΥ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΖΗΤΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ.
Δημιουργία-Επιμέλεια: Φιλιππούσης Γεώργιος
Ποιες είναι οι πιθανές παρενέργειες των ΟΒΕΑ;
ΟΡΙΣΜΟΙ ΑΡΘΡΟ 31: ΟΡΙΣΜΟΣ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ…………………………………………….
ΦΑΙΑΚΙΔΑ: ΕΝΟΤΗΤΑ 11 ζ Η Φαιακίδα αποτελεί ένα επεισόδιο της ενότητας του “Νόστου” της Οδύσσειας (αγώνας του Οδυσσέα να επιστρέψει στην Ιθάκη).
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Δρ. Χριστακόπουλος Γιάννης
ΤΙΤΛΟΣ ανοιχτης εκπαιδευτικης πρακτικης
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ Ένα σώμα μπορεί να βρεθεί σε τρεις φυσικές καταστάσεις. Π.χ. Το νερό το συναντάμε στη φύση ως ΑΕΡΙΟ (υδρατμοί στα σύννεφα) ΣΤΕΡΕΟ.
Kant: Ηθική Φιλοσοφία Ενότητα 1η:Αγαθή Βούληση Παύλος Κόντος
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε την θάλασσα (του Ευγένιου Τριβιζά)
Αισθητηρας λ 13/4/2018.
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
1η Νοσηλευτική Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Νοσηλευτικής
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Το νερο στη λογοτεχνια και στην επιστημη ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΛ ΚΑΣΤΟΡΕΙΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: Επιβλέποντες εκπαιδευτικοί:
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
Σχολικός εκφοβισμός Ιστορίες (1ο μέρος) Παρατηρητές
Ήθη και έθιμα της Κεφαλονιάς
Αξιολόγηση VIDEO μικροδιδασκαλίας
Δράσεις και προτάσεις για το
Δημιουργική εργασία ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Θέμα Μεταπτυχιακής Εργασίας
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
3ο Γυμνάσιο Τούμπας Θεσσαλονίκης Προκοπίου Αικατερίνη Φιλόλογος
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
Πειραματικά Σχέδια Ομάδων
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ Γενικησ παιδειασ
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Κεφάλαιο 35 Τα κράτη της Ασίας.
ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ 2o ΓΕΛ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ.
1ο Γυμνάσιο Ανατολής Σχολικό έτος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (Πα.Γ.Ν.Η.)
Εκπαιδευτικό Σεμινάριο
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΔΑΛΚΥΡΙΑΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ 2014.
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΑΡΙΣΤΕΙΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
B' ΤΑΞΗ Το εσωτερικό του Η/Υ
59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Σχολικό έτος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ 2014 – 2020
Ερευνητικη εργαςια Α΄ Λυκειου Τιτλος: "Τροποι ψυχαγωγιας των εφηβων" Τμημα : Α5 δευτερο τετραμηνο γΕΛ Παιανιας, ςχολικο ετος:
Γυμνάσιο Κωνσταντινουπόλεως Στροβόλου
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Γνωστική ανάπτυξη Piaget
Do Now: 3) y = -1/2cos (x - π/2) + 3 4) y = 25sin (x + 2π/3) - 20
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οθόνη εισόδου στο περιβάλλον του λογισμικού

Η μπάρα πλοήγησης στο λογισμικό Η μπάρα πλοήγησης στο λογισμικό Οδηγός πλοήγησης.... Προσπέλαση του υλικού.... Οδηγός πολυμεσικού υλικού........ Διαθεματικές παρουσιάσεις... Κείμενα και εργαλεία.... Συντελεστές του έργου .........

Η εισαγωγική εικόνα στον Οδηγό Πλοήγησης Εν. 4.3.......... Κεφ. 8 Β’ Κεφ. 8 Η επιλογή κάθε μαθήματος οδηγεί σε ένα ηλεκτρονικό πολυμεσικό τετράδιο Κεφ. 1 Γ’ Κεφ. 2 Κεφ. 10..... Κεφ. 11....... Τα περιεχόμενα του λογισμικού υποστηρίζουν περιεχόμενο της Β’ Γυμνασίου (Θερμότητα) και της Γ’ Γυμνασίου (Ηλεκτρισμός & Δομή του Ατόμου)

ηλεκτρονικό πολυμεσικό τετράδιο: Βρασμός Η δομή είναι ίδια σε όλα τα ηλεκτρονικά πολυμεσικά τετράδια

Η δομή είναι ίδια σε όλα τα ηλεκτρονικά πολυμεσικά τετράδια

Εισαγωγική σελίδα στο πολυμεσικό τετράδιο: Βρασμός Εισαγωγική παρατήρηση – εισαγωγικό ερώτημα Εικονίδια εργαλείων Μπάρα εργαλείων Σχόλια

Εικονίδια εργαλείων Παραδείγματα Διαθεματικά video Παρατήρηση Εξηγήσεις Πειραματισμός Επέκταση Ασκήσεις Λεξικό - ορολογία

ηλεκτρονικό πολυμεσικό τετράδιο: Βρασμός Εισαγωγική σελίδα στην «παρατήρηση» Το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό τετράδιο αποτελείται από 6 ηλεκτρονικές σελίδες, παρακολούθηση ενός φαινομένου βήμα – βήμα, τις οποίες διαχειριζόμαστε σε σειρά

ηλεκτρονικό πολυμεσικό τετράδιο: Βρασμός Εισαγωγική σελίδα στις «εξηγήσεις» Παρόμοια δομή έχει κάθε ηλεκτρονικό τετράδιο.

ηλεκτρονικό πολυμεσικό τετράδιο: Βρασμός Εισαγωγική σελίδα στον «πειραματισμό» Για την εκτέλεση του εικονικού πειράματος, ακολουθούμε τις οδηγίες του εικονικού καθηγητή. Τα όργανα ενεργοποιούνται με την επιλογή τους - «κλικ». Εικονίδια επιλογής εμφάνισης οργάνων, γραφήματος και καθηγητή Εικονίδιο έναρξης και παύσης πειράματος

Η μπάρα πλοήγησης στο λογισμικό Η μπάρα πλοήγησης στο λογισμικό Οδηγός πλοήγησης.... Προσπέλαση του υλικού.... Οδηγός πολυμεσικού υλικού........ Διαθεματικές παρουσιάσεις... Κείμενα και εργαλεία.... Συντελεστές του έργου .........

Εναλλακτική προσπέλαση στο υλικό με τη βοήθεια των κεφαλαίων 2. Προσπέλαση του υλικού Εναλλακτική προσπέλαση στο υλικό με τη βοήθεια των κεφαλαίων

Η μπάρα πλοήγησης στο λογισμικό Η μπάρα πλοήγησης στο λογισμικό Οδηγός πλοήγησης.... Προσπέλαση του υλικού.... Οδηγός πολυμεσικού υλικού........ Διαθεματικές παρουσιάσεις... Κείμενα και εργαλεία.... Συντελεστές του έργου .........

Εναλλακτική αυτόνομη πρόσβαση στο πολυμεσικό υλικό 3. Οδηγός πολυμεσικού υλικού Εναλλακτική αυτόνομη πρόσβαση στο πολυμεσικό υλικό

Η μπάρα πλοήγησης στο λογισμικό Η μπάρα πλοήγησης στο λογισμικό Οδηγός πλοήγησης.... Προσπέλαση του υλικού.... Οδηγός πολυμεσικού υλικού........ Διαθεματικές παρουσιάσεις... Κείμενα και εργαλεία.... Συντελεστές του έργου .........

4. Διαθεματικές παρουσιάσεις 4. Διαθεματικές παρουσιάσεις Αυτοτελείς παρουσιάσεις διαθεματικών δραστηριοτήτων

Η μπάρα πλοήγησης στο λογισμικό Η μπάρα πλοήγησης στο λογισμικό Οδηγός πλοήγησης.... Προσπέλαση του υλικού.... Οδηγός πολυμεσικού υλικού........ Διαθεματικές παρουσιάσεις... Κείμενα και εργαλεία.... Συντελεστές του έργου .........

5. Κείμενα και εργαλεία Συνοδευτικά κείμενα Περιλαμβάνει: 5. Κείμενα και εργαλεία Συνοδευτικά κείμενα Περιλαμβάνει: 1. Οδηγίες εγκατάστασης 2. Γνωριμία με το λογισμικό 3. Περιγραφή του υλικού 4. Τα εικονικά πειράματα 5. Πρόσθετα εργαλεία 6. Προτάσεις ανάπτυξης σχεδίων διαθεματικών δραστηριοτήτων

5. Κείμενα και εργαλεία Πρόσθετα εργαλεία Περιλαμβάνει: 1. Graph (εργαλείο γραφικών παραστάσεων) 2. Ερωτήσεις (9 ερωτήσεις αξιολόγησης, πολλαπλής επιλογής) 3. Qmake (εργαλείο σύνθεσης ερωτήσεων) 4. Qshow (19 ερωτήσεις επισκόπησης