mke.uop.gr [open source doc / internet]

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται Τρόποι να τους ξανακερδίσετε.
Advertisements

1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Το πρόγραμμα σπουδών στην Ελληνική εκπαίδευση. Σκοπός Σκοπός της διάλεξης είναι η περιγραφή και ανάλυση της θέσης της Πληροφορικής και των ΤΠΕ στην ελληνική.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΕΡΡΕΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ. Ε. ΤΟΜΕΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ.
Μέσα μαζικής ενημέρωσης Παναγιώτης, Τζέλο Δημήτρης, Άγγελος.
1 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών Επιστημών – ΙΑΚΑ Τομέας Ιστορίας Εργαστήριο Ιστορίας Εκπόνηση εργασιών στην ιστορία
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Εκτίμηση της κατάστασης του Ασθενή. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Εθισμός στο διαδίκτυο. Ο εθισμός στο Διαδίκτυο είναι μια σχετικά νέα μορφή εξάρτησης που έγινε γνωστή με την καινοτόμο έρευνα της Young (1996). Αναφέρεται.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
ΕΚΔΟΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΚΔΔΑ 2η2η ημέρα – Ηλεκτρονικό έγγραφο & ψηφιακές υπογραφές.
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Και η «σωστή» συμπλήρωση του μηχανογραφικού.
Μάθημα: Εκπαιδευτική Τεχνολογία - Πολυμέσα Εισηγητής: Καθηγητής Άγγελος Γιαννούλας Θέμα εργασίας: Δημιουργία διδακτικού σεναρίου. Σπουδάστρια: Γ. Αναγνωστοπούλου.
1 ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ : ΑΝΔΡΕΑΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ, Αναπλ. Καθηγητής. ΤΑΞΙΝΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ B06Π01.
Αρχεία - Φάκελοι Αρχείο ονομάζουμε μια οργανωμένη συλλογή από δεδομένα, που είναι αποθηκευμένα σε κάποιο μέσο αποθήκευσης του υπολογιστή. Τα βασικά χαρακτηριστικά.
Εκπαιδευτικό Σενάριο Μάθημα: Κτιριακά Έργα Τάξη: Β’ ΕΠΑΛ Εισηγητές: Μερτίκα Ευθυμία Ράζου Δέσποινα ΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΚΤΙΡΙΩΝ.
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία ΙΙ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Κοινωνικό Φροντιστήριο «ΖΗΝΩΝ» Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
το αλσοσ μασ ειναι η μεγαλυτερη πηγη
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 7
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2015
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ.
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
ΤΟ ΑΠΛΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΕΡΕΥΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων - E
ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤ’3
PROJECT 2B ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΠΑΛΑΣΗ
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΑΓΓΕΛΗΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
«Bήματα για τη ζωή - Βήματα απ’ το Εγώ στο Εσύ»
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Επιβλέπων Δρ. Τσίτσος Στυλιανός
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Project: Εθισμός στο Internet
"Για να σερφάρεις στο Internet με ασφάλεια"
Transition : automatique à 6’ ou manuelle.
Θετικό δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
για τη σύνταξη των ερωτήσεων εργάστηκε ολόκληρο το τμήμα
« Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση : Εξατομικευμένη και αυτορυθμιζόμενη μάθηση - Η Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας Ανοικτού Κώδικα Moodle» Κερασοβίτης.
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕ. Θ. Ε
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
Nέο Πρόγραμμα Αθήνα, Ιούνιος 2014.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΧΟΡΗΓΙΑΣ Πρόταση Χορηγίας
Ασφάλεια κινητού τηλεφώνου
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πολιτική Έρευνα Πανελλήνια Κοινωνική Έρευνα.
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Η βιβλιοθήκη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων (αποθετήριο) «Ιφιγένεια»
ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΧΟΡΗΓΙΑΣ.
Επιμέλεια παρουσίασης: Γεωργίου Βασίλειος ΣΤ΄ Εξάμηνο Ιούνιος 2018
Εισαγωγικό σημείωμα Αγαπητές κυρίες / Αγαπητοί κύριοι,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

mke.uop.gr [open source doc / internet] Στρατηγική Προώθησης mke.uop.gr [open source doc / internet]

Προώθηση και Μείγμα Προώθησης Προώθηση είναι οι επικοινωνίες του μάρκετινγκ, οι οποίες πληροφορούν και πείθουν τους καταναλωτές. Τεχνικές προώθησης προσωπική πώληση, διαφήμιση, χρήση των εργαλείων προώθησης των πωλήσεων. Μίγμα προώθησης είναι ένα μίγμα τεχνικών προσωπικής και μη προσωπικής επικοινωνίας με στόχο μια αγορά.

Προώθηση και Μείγμα Προώθησης (συνέχεια) Παράγοντες που επηρεάζουν τον συνδυασμό διαφόρων τεχνικών προώθησης: Η γεωγραφική φύση της αγοράς (μια διασκορπισμένη αγορά ευνοεί τη χρήση της διαφήμισης, ενώ μια τοπική αγορά ευνοεί περισσότερο την προσωπική πώληση). Οι πελάτες στόχος της επιχείρησης. Τα χαρακτηριστικά του προϊόντος (η προσωπική πώληση απευθύνεται κυρίως σε προϊόντα με μεγάλη αγοραστική αξία και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, ενώ η διαφήμιση είναι πιο αποτελεσματική σε σχετικά φτηνά αντικείμενα).

Δαπάνες για την προώθηση Μέθοδοι καθορισμού των δαπανών για προώθηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων: Ποσοστό επί των πωλήσεων. Ότι μπορεί να εξοικονομηθεί. Όσα δαπανά ο ανταγωνιστής. Ότι χρειάζεται για να γίνει η δουλειά.

Δαπάνες για την προώθηση (συνέχεια) Μέθοδος τεσσάρων βημάτων για τον καθορισμό του προϋπολογισμού για την προώθηση Καθορισμός του τι θα χρειαστεί για να γίνει η δουλειά Ποσοστό επί των πωλήσεων Απόφαση σχετικά με το ποσό που μπορεί να εξοικονομηθεί Δαπάνη ίση με αυτή του ανταγωνισμού Διαδικασία σύγκρισης Απόφαση Προϋπολογισμός προώθησης

Τεχνικές προσωπικής πώλησης Προσωπική πώληση είναι η προώθηση που πραγματοποιείται σε ένα διαπροσωπικό περιβάλλον. Περιλαμβάνει δραστηριότητες: Εσωτερικών πωλητών λιανικής, Εμπόρων χονδρικής, Εμπορικών καταστημάτων, Εξωτερικών αντιπροσώπων πωλήσεων που επισκέπτονται τα εμπορικά καταστήματα και τους καταναλωτές. Η αποτελεσματική πώληση προϋποθέτει: Καλή γνώση του προϊόντος Ο πωλητής πρέπει να γνωρίζει καλά τα πλεονεκτήματα, τις χρήσεις και τους περιορισμούς του προϊόντος.

Τεχνικές προσωπικής πώλησης (συνέχεια) Αποτελεσματική παρουσίαση της πώλησης Έρευνα εντοπισμού είναι η συστηματική διαδικασία συνεχούς αναζήτησης νέων πελατών. Η έρευνα διεξάγεται: Μέσω προσωπικών συστάσεων (φίλοι, πελάτες, κλπ). Μέσω απρόσωπων συστάσεων (ΜΜΕ, κρατικά αρχεία, κατάλογοι, κλπ). Επικοινωνία με πρωτοβουλία των εμπόρων (τηλεφωνήματα, έρευνες μέσω ταχυδρομείου). Επικοινωνία με πρωτοβουλία των πελατών (ερωτήσεις του πελάτη). Εξάσκηση της παρουσίασης των πωλήσεων. Διεξαγωγή των πωλήσεων Ο πωλητής πρέπει δείχνει ενθουσιασμό, φιλικότητα και επιμονή και να προσαρμόζεται στις ανάγκες των πελατών κατά τη διάρκεια της πώλησης.

Τεχνικές προσωπικής πώλησης (συνέχεια) Δημιουργία καλών σχέσεων με τον πελάτη και πώληση μέσω στενής σχέσης. Πρόγραμμα αποζημίωσης των πωλητών. Τρόποι ανταμοιβής των πωλητών: Μη οικονομικές ανταμοιβές (προσωπική αναγνώριση και επιβράβευση, πχ. καλύτερος πωλητής της εβδομάδας, αναμνηστικές πλακέτες, κλπ). Οικονομικές ανταμοιβές (προμήθειες και μισθός). Συνδυασμός των δύο μορφών ανταμοιβών.

Πρακτικές διαφήμισης Διαφήμιση είναι η απρόσωπη παρουσίαση της επιχειρηματικής ιδέας από τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας (εφημερίδες, τηλεόραση, ραδιόφωνο, περιοδικά, πίνακες ανακοινώσεων). Σκοπός της διαφήμισης είναι η πώληση μέσω της πληροφόρησης, της πειθούς και της υπενθύμισης στους πελάτες της ύπαρξης ή της ανωτερότητας του προϊόντος ή της υπηρεσίας μιας επιχείρησης. Η διαφήμιση πρέπει να βασίζεται στην ποιότητα του προϊόντος και στις αποτελεσματικές υπηρεσίες. Η διαφήμιση δεν πρέπει να δημιουργεί ψεύτικες ελπίδες και προσδοκίες.

Πρακτικές διαφήμισης (συνέχεια) Είδη διαφήμισης: Διαφήμιση προϊόντος: είναι η παρουσίαση μιας επιχειρηματικής ιδέας σχεδιασμένη για να γνωστοποιεί στους πιθανούς πελάτες ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία και την ανάγκη τους γι’ αυτό. Διαφήμιση επιχείρησης: είναι η παρουσίαση μιας πληροφορίας για μια συγκεκριμένη επιχείρηση, σχεδιασμένη για να αυξάνει τη γνώση της καλής φήμης της επιχείρησης. Τα διαφημιστικά μέσα που θα επιλέξει ο επιχειρηματίας θα πρέπει: Να καλύπτουν - αλλά όχι να υπερβαίνουν - την αγορά που θέλει. Να παρέχουν τη μεγαλύτερη απόδοση για τα χρήματα που θα δαπανήσει για τη διαφήμιση.

Πρακτικές διαφήμισης (συνέχεια) Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα Παραδοσιακών Μέσων Διαφήμισης Μέσο Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα Εφημερίδες Γεωγραφική επιλεκτικότητα και ελαστικότητα Βραχυπρόθεσμες δεσμεύσεις του διαφημιστή Νέες αξίες και αμεσότητα Ανάγνωση όλο το χρόνο Υψηλή κάλυψη ατομικής αγοράς Διαθεσιμότητα συνεργασίας και τοπικής δέσμευσης Βραχεία περίοδος επί αγορών Μικρή γεωγραφική επιλεκτικότητα Περιορισμένες δυνατότητες σε χρώματα Χαμηλό ποσοστό κυκλοφορίας Μπορεί να είναι ακριβό Περιοδικά Καλή αναπαραγωγή ειδικά για το χρώμα Δημογραφική και τοπική επιλεκτικότητα Σχετικά μεγάλη ζωή διαφήμισης Υψηλό επίπεδο κυκλοφορίας Μακροπρόθεσμες δεσμεύσεις του διαφημιστή Μικρή δημιουργία κοινού Περιορισμένες δυνατότητες επίδειξης Έλλειψη του επείγοντος Μακρά περίοδος επί αγορών

Πρακτικές διαφήμισης (συνέχεια) Μέσο Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα Ραδιόφωνο Χαμηλό κόστος Αμεσότητα μηνύματος Μπορεί να προγραμματιστεί γρήγορα Βραχυπρόθεσμες δεσμεύσεις του διαφημιστή Διασκεδαστικό Βραχεία διαφημιστική ζωή του μηνύματος Απαιτεί μεγάλη συχνότητα για την παραγωγή κατανόησης και διατήρησης Ενοχλήσεις από άλλους ήχους Εμπορική ακαταστασία Όχι οπτικό Τηλεόραση Ικανότητα να φτάσει σε ένα ευρύ, διαφοροποιημένο κοινό Χαμηλό κόστος ανά χιλιάδες Δημιουργικές ευκαιρίες για παρουσίαση Αμεσότητα μηνυμάτων Δημογραφική επιλεκτικότητα με δορυφορικούς σταθμούς Διασκεδαστική Βραχυπρόθεσμη ζωή μηνυμάτων Υψηλό κόστος εκστρατείας Μικρή δημογραφική επιλεκτικότητα με τα δίκτυα σταθμών Μακροπρόθεσμες δεσμεύσεις του διαφημιστή Μακρές περίοδοι επί αγορών για την παραγωγή Υπαίθρια μέσα Επανάληψη Μέτριο κόστος Ελαστικότητα Γεωγραφική επιλεκτικότητα Σύντομο μήνυμα Έλλειψη δημογραφικής επιλεκτικότητας ψηλό επίπεδο θορύβου που αποσπά το κοινό

Πρακτικές διαφήμισης (συνέχεια) Μέθοδοι διαφήμισης στο Διαδίκτυο: Δημιουργία εταιρικής ιστοσελίδας στο Διαδίκτυο Δημιουργία διαφημιστικού μηνύματος με διακριτικό του χρήστη (banner ads).

Εργαλεία προώθησης πωλήσεων Προώθηση πωλήσεων είναι οι τεχνικές προώθησης που δεν ανήκουν είτε στην προσωπική πώληση, είτε στη διαφήμιση. Εργαλεία προώθησης των πωλήσεων: Διαφημιστικά είδη Διαγωνισμοί Δώρα Εκθέσεις Παρουσιάσεις στο χώρο αγοράς Δωρεάν εμπόρευμα Δημοσιότητα Δειγματοληψία Κουπόνια

Εργαλεία προώθησης πωλήσεων (συνέχεια) Διαφημιστικά είδη: Ημερολόγιο, μπρελόκ, στυλό, κούπες για καφέ, μπλούζες, κλπ. Εμπορικές εκθέσεις Επιτρέπουν στους πελάτες την προσωπική εμπειρία με το προϊόν. Οικονομικότερος τρόπος προώθησης σε σχέση με την προσωπική πώληση. Δημοσιότητα Πληροφορίες για μια επιχείρηση και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της, η οποία εμφανίζεται σαν αντικείμενο ειδήσεων, χωρίς χρέωση. Χρησιμοποιείται για διαφήμιση τόσο των προϊόντων όσο και της εικόνας της επιχείρησης.