Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών Αμαλία Παπαγιαννοπούλου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ισχυρισμοί διατροφής και υγείας Παρόν και μέλλον Βασίλης Μαθιουδάκης
Advertisements

«Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών» Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων.
Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Νικόλαος Παναγόπουλος, PhD Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ Οικονομικό.
Ερευνητικό Δυναμικό Περιφέρειες της Γνώσης Ειδικό Πρόγραμμα “Ικανότητες” Γεωργία Τζένου – Μαρία Κουτροκόη Χανιά, 21 Σεπτεμβρίου 2007 Εθνικό Σημείο Επαφής.
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
Η προστιθέμενη αξία των Ιδρυμάτων μέσω της παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Κυριακή Μπαλτά.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΕΘΝΙΚΗΣ ΔΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΜΕΛΙΟΥ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΥΨΕΛΗΣ
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Εισήγηση: Νάντια Χατζημητράγκα
ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ Κ.Ο.Α. ΟΙΝΟΥ Ευαγγελία Κούρεντα Γεωπόνος
Ελληνική Ένωση Διαπιστευμένων Φορέων Επιθεώρησης- Πιστοποίησης ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΜΟΧΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 02 Μαΐου 2011 ΣΑΒΒΑΣ.
η ενημερωτική πύλη για τις δράσεις των Κοιν. Συν. Επιχειρήσεων όλης της Ελλάδας ΔΙΚΤΥΟ – Κοιν.Σ.Επ.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΘΥΡΙΔΕΣ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Νόμος 2939/ ΦΕΚ 179Α / “Συσκευασίες και Εναλλακτική Διαχείριση Συσκευασιών και Άλλων Προϊόντων” ΠΔ 82 ΦΕΚ 64Α / “Μέτρα,
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Νόμος 2939/ ΦΕΚ 179 Α / “Συσκευασίες και Εναλλακτική Διαχείριση Συσκευασιών και Άλλων Προϊόντων” ΠΔ 82 ΦΕΚ 64 Α / “Μέτρα, όροι.
ΒΟΛΟΣ 21/03/ Νέα νομοθεσία χημικών Reach – πρώτη φάση εφαρμογής Δημήτρης Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος Γ.Χ.Κ.
1 Προϋπολογισμός 2007 Δεκέμβριος Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του Κρατικού προϋπολογισμού ; Ο προϋπολογισμός του 2007, όπως και κάθε προϋπολογισμός,
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΗΝΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Ερευνητικό Δυναμικό Περιφέρειες της Γνώσης Ειδικό Πρόγραμμα “Ικανότητες” Γεωργία Τζένου Πανεπιστήμιο Αθηνών, 22 Μαΐου 2007 Εθνικό Σημείο Επαφής ΕΘΝΙΚΟ.
Προώθηση / Επικοινωνία
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΟΡΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.
1 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΕΥΔ ΕΠΑΕ)
1 Νέα δυναμική για την ανάπτυξη της μελισσοκομίας Γκουλιαδίτη Φρειδερίκη Γεωπόνος, MSc Νοεμβρίου 2013 ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ ΠΑΣΕΓΕΣ "Εθνική Συνδιάσκεψη.
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός Τμηματικά Υπεύθυνος: Αν. Καθηγητής Γ. Μαρνέλλος Διαχείριση: Κ. Βαφειάδης Ημερίδα Απολογισμού.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Περιβαλλοντική Νομοθεσία Νόμος για την ποιότητα του ατμοσφαιρικού αέρα 2008/50/ ΕΚ.
Μεθοδολογία και Κριτήρια Επιλογής Πράξεων Ενημερωτική ημερίδα δυνητικών δικαιούχων Χανιά 26 Ιανουαρίου 2016.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Ντίνος Μπλιάτσιος ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Α.Ε. 7/11/2013.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΤΟΥΣ 2015
Επιχειρησιακά Προγράμματα Δήμων
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Στρατηγική Προώθησης.
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΕΓΓΡΑΦΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΤΑΛΟΓΟ
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΕΑΝ ΑΕ
Οι Νέες ∆ιατάξεις για τις Βιολογικές Καλλιέργειες και οι Προοπτικές Χρηµατοδότησης. Αλέξανδρος Παριανός, Γεν. ∆ιευθυντής GMCert, Αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας.
Αρχές Βιώσιμης Ανάπτυξης Οι δέκα αρχές του ΟΗΕ για την Ε.Κ.Ε.
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Πρόσφατες εξελίξεις στην αγορά βάμβακος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ «ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΚΑΤ’ΟΙΚΟΝ»
Λειτουργία Συστημάτων Ενέργειας
Κώστας Γαλιάτσος Πρόεδρος Δ.Σ. & Διευθύνων Σύμβουλος ΕΤΕΑΝ
Erasmus+ International Credit Mobility
ΟΡΙΣΜΟΣ ΑΓΟΡΑΣ.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Καταγραφής Ενδιαφέροντος των Επιχειρήσεων – Μελών του ΕΒΕΘ για τις Αγορές του Εξωτερικού.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών
Περιβαλλοντική Νομοθεσία
ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ ECOLABEL
ΤΑΠΤοΚ «ΑΡΚΑΔΙΑ 2020» «Σχεδιασμός του προγράμματος ΤΑΠΤοΚ σε περιοχή παρέμβασης της Π.Ε. Αρκαδίας»
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών Αμαλία Παπαγιαννοπούλου ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΟΙΝΟΡΑΜΑ 2012

Νομικό πλαίσιο Καν (ΕΚ) 1234/2007 του Συμβουλίου Καν (ΕΚ) 555/2008 της Ε.Ε. Εθνικό Πρόγραμμα Στήριξης του Αμπελοοινικού Τομέα ΚΥΑ 302157, ΦΕΚ 1209/Β/19-06-2009 ΥΑ 311496, ΦΕΚ 1477/Β/22-07-2009 (http://www.minagric.gr/greek/3.6.OINOY.html)

Επιλέξιμοι Οίνοι Οίνοι με Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης ή/και Προστατευόμενη Γεωγραφική Ένδειξη

Χρηματοδοτικό σχήμα Κοινοτική συμμετοχή: 50% Εθνική συμμετοχή: 30% Ιδία συμμετοχή: 20%

Προϋπολογισμός σε χιλ. € Οικονομικό Έτος 2010 2011 2012 2013 Σύνολο Επιλέξιμη Δαπάνη 12.334 8.000 36.334 Εθνική Συμμετοχή 4.100,2 2.800 2.400 11.700,2 Κοινοτική Συμμετοχή 6.167 4.000 18.167

Δικαιούχοι Δικαιούχοι του μέτρου στήριξης είναι επιχειρήσεις (ιδιωτικές, συνεταιριστικές), καθώς και επαγγελματικές οργανώσεις, οργανώσεις παραγωγών, διεπαγγελματικές οργανώσεις ή δημόσιοι οργανισμοί. Οι δικαιούχοι πρέπει να διαθέτουν επαρκή διαθεσιμότητα προϊόντων, τόσο από ποιοτική όσο και από ποσοτική άποψη, ώστε να διασφαλίζεται η ικανοποίηση της ζήτησης της αγοράς μακροπρόθεσμα μετά την εργασία προώθησης.

Επιλέξιμες Δαπάνες (1) α) δημόσιες σχέσεις, μέτρα προώθησης ή διαφήμισης, β) συμμετοχή σε εκδηλώσεις, εμποροπανηγύρεις ή εκθέσεις διεθνούς σημασίας, γ) ενημερωτικές εκστρατείες, δ) μελέτες νέων αγορών, αναγκαίες για τη διεύρυνση των εμπορικών διεξόδων, ε) μελέτες για την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων των μέτρων προώθησης και ενημέρωσης.

Επιλέξιμες Δαπάνες (2) Πιο συγκεκριμένα: α) Καταχωρίσεις στο γενικό και εξειδικευμένο Τύπο. β) Διαφήμιση στο διαδίκτυο και άλλα οπτικοαουστικά μέσα επικοινωνίας (τηλεόραση, ραδιόφωνο) – Δημιουργία ιστοσελίδας. γ) Παραγωγή έντυπου υλικού (φυλλάδια, έντυπα, χάρτες). δ) Επιδείξεις στα σημεία πώλησης, γευσιγνωσίες. ε) Συμμετοχή σε εμπορικές και άλλες εκθέσεις, ομαδικά εκθεσιακά περίπτερα που παρουσιάζουν προϊόντα από διάφορα κράτη μέλη. στ) Δημόσιες σχέσεις.

Χρονική Διάρκεια Κάθε Πρόγραμμα μπορεί να διαρκεί κατ΄ ανώτατο όριο τρία οικονομικά έτη για ένα συγκεκριμένο δικαιούχο σε μια συγκεκριμένη τρίτη χώρα. Ωστόσο αν απαιτείται, κάθε Πρόγραμμα είναι δυνατόν να ανανεωθεί άπαξ, για περίοδο που δεν υπερβαίνει τα δύο έτη. Η ανανέωση αφορά το Πρόγραμμα όπως έχει εγκριθεί και υλοποιείται ως προς τις δράσεις και τις χώρες-στόχους. Ειδικά για τα προγράμματα, τα οποία υλοποιούνται βάσει του Εθνικού Προγράμματος Στήριξης του Αμπελοοινικού Τομέα για την περίοδο 2009-2013, η δυνατότητα ανανέωσης ισχύει για ένα έτος.

Κατανομή δικαιούχων ανά χώρα ΗΠΑ: 30 ΚΑΝΑΔΑΣ: 16 ΡΩΣΙΑ:22 ΟΥΚΡΑΝΙΑ:4 ΕΛΒΕΤΙΑ: 12 ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ:3 ΒΡΑΖΙΛΙΑ:4 ΚΙΝΑ:10 ΙΑΠΩΝΙΑ:2 ΚΟΡΕΑ:1 FYROM: 1

Ποσοστιαία κατανομή πραγματοποιθεισών δράσεων

Γενικά Στοιχεία Προγράμματος Απορρόφηση 1ου έτους εφαρμογής 2010: 85% και 2ου έτους εφαρμογής 2011: 83% Δικαιούχοι: 42 Προγράμματα Οριζόντια : 2 (ΕΔΟΑΟ –ΟΠΕ) - Προγράμματα Ομάδων: 16 κατά Περιφέρεια: 2 (Κρήτη, Μακεδονία) κατά Ζώνη: 3 (Αμύνταιο, Νάουσα, Σαντορίνη) Προγράμματα Μεμονωμένων: 24

Εξαγωγές - ΗΠΑ

Ποσοστό Μεταβολής Εξαγωγών - ΗΠΑ

Εξαγωγές - Καναδάς

Ποσοστό Μεταβολής Εξαγωγών - Καναδάς

Εξαγωγές - Ρωσία

Ποσοστό Μεταβολής Εξαγωγών - Ρωσία

Εξαγωγές - Κίνα

Ποσοστό Μεταβολής Εξαγωγών – Κίνα

Εξαγωγές - Ελβετία

Ποσοστό Μεταβολής Εξαγωγών – Ελβετία

Εξαγωγές - Αυστραλία

Ποσοστό Μεταβολής Εξαγωγών –Αυστραλία

Εξαγωγές - FYROM

Εξαγωγές - Βραζιλία

Ποσοστό Μεταβολής Εξαγωγών – Βραζιλία

Εξαγωγές - Ουκρανία

Αύξηση εξαγωγών ανά χώρα 2009-2010

Αύξηση εξαγωγών ανά χώρα 2010-2011

Αύξηση εξαγωγών ανά χώρα 2009-2011

Μέση τιμή πώλησης φιάλης/χώρα για το 2009

Μέση τιμή πώλησης φιάλης/χώρα για το 2010

Μέση τιμή πώλησης φιάλης/χώρα για το 2011

Μέση τιμή πώλησης φιάλης/χώρα για την τριετία 2009-2011 στις χώρες-στόχους

Σύνολο εξαγωγών στις χώρες - στόχους

Ποσοστιαία αύξηση εξαγωγών στις χώρες-στόχους

Ανάλυση αποτελεσμάτων εξαγωγών Τα στοιχεία προκύπτουν από την ανάλυση των απόλυτων τιμών για τις εξαγωγές όσον αφορά την αξία και τον αριθμό φιαλών για τα έτη 2009, 2010, 2011, που υποβλήθηκαν από τους δικαιούχους. Το 2009 αποτελεί το έτος αναφοράς, πριν την έναρξη των προγραμμάτων. Τα αποτελέσματα για την αύξηση εξαγωγών που είχαν παρουσιαστεί σε προηγούμενη παρουσίαση προέκυψαν από στοιχεία που εμφάνιζαν την ποσοστιαία αύξηση των εξαγωγών, όπως υποβλήθηκαν από τους δικαιούχους.

Ανάλυση αποτελεσμάτων εξαγωγών 2010-2011 ΚΑΝΑΔΑΣ: Δυσκολία στην προσέγγιση αγοραστών του μονοπωλίου. Περιορισμοί ως προς τη φιάλη (βάρος φιάλης, πώμα κτλ). ΡΩΣΙΑ: Η μείωση των εξαγωγών οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι κάποιες ρωσικές εισαγωγικές εταιρείες αλκοολούχων, συνεργαζόμενες με δικαιούχους του προγράμματος, δεν κατάφεραν να ανανεώσουν τις άδειες λειτουργίας τους (όταν με αλλαγή στη νομοθεσία κλήθηκαν να ανανεώσουν τις άδειες, το 2011). Έτσι οι εισαγωγικές εταιρείες δεν μπόρεσαν να πραγματοποιήσουν τις εισαγωγές που είχαν συμφωνηθεί. Το πρόβλημα αυτό διευθετήθηκε για το 2012.

Ανάλυση αποτελεσμάτων εξαγωγών 2010-2011 ΟΥΚΡΑΝΙΑ: Το 2011 έχουμε αποτελέσματα για πρώτη φορά. ΕΛΒΕΤΙΑ: Μείωση που οφείλεται κυρίως σε συγκυρίες: διακοπή συνεργασίας, εσφαλμένη επιλογή προϊόντος ή εσφαλμένη αρχική εκτίμηση ποσότητας που οδήγησε σε stock για το 2011. ΒΡΑΖΙΛΙΑ: 4 δικαιούχοι. Η αύξηση οφείλεται σε έναν και μόνο δικαιούχο.

Ανάλυση αποτελεσμάτων εξαγωγών 2010-2011 ΙΑΠΩΝΙΑ: 2 δικαιούχοι. Πρόβλημα στην εκτέλεση των δράσεων λόγω πυρηνικού ατυχήματος. Χωρίς αποτελέσματα. ΚΟΡΕΑ: 1 δικαιούχος. Χωρίς αποτελέσματα. Προτίμηση καταναλωτικού κοινού σε φθηνά κρασιά, έλλειψη παιδείας ως προς το κρασί. Θα μπορούσε ίσως να είναι αναπτυσσόμενη αγορά μακροπρόθεσμα. FYROM: 1 δικαιούχος. Δεν φαίνεται να παρουσιάζει ενδιαφέρον.

Σχέδιο τροποποίησης ΚΥΑ Βασικές αλλαγές στην ΚΥΑ Δυνατότητα ανανέωσης προγραμμάτων για τη χρονική περίοδο 2012-2013. Το χρηματοδοτικό σχήμα από το έτος εφαρμογής 2012-2013 και εφεξής, θα είναι για όλους τους δικαιούχους (και σε περίπτωση δημόσιου οργανισμού ή Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης) 50% κοινοτική συμμετοχή, 30% εθνική και 20% ιδία συμμετοχή.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας