ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Department of Aristotle University of Thessaloniki Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ Ιωάννης.
Advertisements

Ποδόσφαιρο. 1.Ποιος είναι ο πρώτος σκόρερ στο champions league όλων των εποχών; Α) Raul Α) Raul Β) C.Ronaldo.
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ - ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 1 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 6 ο.
Παρουσίαση πτυχιακής εργασίας από τον φοιτητή Αναστάσιο Ζιώγα (8458) υπό την επίβλεψη της καθηγήτριας κ. Τσουρέλα Μαρίας ΣΕΡΡΕΣ, ΙΟΥΝΙΟΣ 2015.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Γκζα Αναστασία Α. Μ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων Ενότητα 2: Οργάνωση-Business Plan. Διδάσκων: Γεώργιος Ασπρίδης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ1 ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ & Η ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ από τον Νίκο Πρατσίδη workshop εκδήλωσης ΣΔΑΔΕ/ΠΑΜΑΚ
Α΄ τετράμηνο Τμήμα Α2. Στέργιος Φλώρος Δημήτρης Φιλέντας Θανασης Μηχος Γιάννης Μαδένογλου.
«Κι εγώ στην ηλικία σου αποφάσισα ότι θέλω να γίνω Οικονομολόγος……!» Τσιτσιρίδη Ε. Ελπίδα Γενική Γραμματέας Οικονομικού Επιμελητηρίου Δυτικής Κρήτης.
Αναμφίβολα η διαφήμιση έχει εισβάλλει στη ζωή μας δυναμικά. Καθημερινά βομβαρδιζόμαστε με διαφημιστικά μηνύματα από τα ΜΜΕ, το ραδιόφωνο, τις αφίσες, το.
ΕΝΑ ΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΩΝΙΑ. Είναι ιστορικά καταγεγραμμένο ότι σε πολλές χώρες υπήρξαν παιχνίδια όπου οι παίκτες κλοτσούν μία μπάλα, όπως το επίσκυρος στην.
Οι 3 Χάριτες μιας άσκησης είναι η επίδειξη, η υπόδειξη και η επανάληψη η παραλλαγή στους κανόνες των εκπαιδευτικών διπλών αποτελεί πάγια αρχή της προπονητικής.
Σχεδιασμός για την κατάρτιση του Περιφερειακού Σχεδίου Ανάπτυξης της περιόδου ΕΥΔ ΠΕΠ Ν. ΑΙΓΑΙΟΥ/ ΑΙΓΑΙΟ ΕΠΕ.
Διαχείριση Χορηγιών Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού ΠΜΣ – Διοίκηση Αθλητικών Οργανισμών & Επιχειρήσεων.
Ενότητα # 1: Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Συμπεριφορά Καταναλωτή.
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 1: Εισαγωγή στη λογιστική κόστους
Point System γιά άντρες...
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Β
Σημαντικά Αθλητικά Γεγονότα
20/5/2015 Πανεπιστήμιο Μακεδονίας - Αίθουσα Συνεδρίων
Διαχείριση Χορηγιών Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία Ι
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Εργασια Επιχειρηματικου σχεδιασμου
Δρ. Τάκης Αλεξόπουλος Λέκτορας
ΙΕΚ Πάτρας – Στέλεχος Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο.)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ Επιχειρηματικός Σχεδιασμός ΤΕΙ ΙΝ - ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
ΟΡΙΣΜΟΙ ΑΡΘΡΟ 31: ΟΡΙΣΜΟΣ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ…………………………………………….
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Βασικές Αρχές και Περιβάλλον Μάνατζμεντ
Άρθρο 12- Παραβάσεις και Aνάρμοστη διαγωγή
Διαχείριση Χορηγιών Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού
Το Marketing Β΄.
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Γενικό Πλάνο Ανάπτυξης της Νήσου Θηρασιάς
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΥΡΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ
Διοίκηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων
ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ
Αθλήματα Εργασία των μαθητών 4ου ΓΕΛ Πατρών 2016 Σ.Κάγκος
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ SUPERLEAGUΕ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ-ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Εφευρέσεις που θα κάνουν την ζωή μας πιο όμορφη…
Αξιολόγηση Επιχειρηματικής Ιδέας
Μίγμα Μάρκετινγκ στον Αθλητισμό: Η διανομή στον αθλητικό χώρο
Εθνικό Κέντρο Βιβλίου Λέσχες Ανάγνωσης.
Προασκήσεις για στροφές και εκκινήσεις
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΤΑ ΚΟΛΛΗΤΟΥΜΠΙΝΑΚΙΑ.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (II) Παράδειγμα (ΟΠΑΑΧ).
Άλλα είδη παραπομπής και βιβλιογραφίας.
Μαθηματικά και Γραφιστική στα Logos των Ποδοσφαιρικών Ομάδων
Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ 5x5: Ο «ΒΑΣΙΛΙΑΣ» ΤΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΤΥΦΛΩΝ
Έσοδα ΤΑΙΠΕΔ από συμβόλαια
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Τα Ποδοσφαιρικά Στολίδια της Ε.Ε. (3/5)
ΟΡΑΜΑ: Παραγωγή ποιοτικών και ασφαλών προϊόντων φυτικής παραγωγής με εξαγωγικό προσανατολισμό.
Ο Ιβάν στην Ευρώπη.
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΑΛΚΙΔΗΣ CO-FOUNDER/BUSINESS MANAGER COLLEGELINK.
Σχεδιασμός - Προγραμματισμός Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ & ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ   ΘΕΜΑ: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ (ADIDAS) Διδάσκουσα: Ουρανία Βρόντου Φοιτήτριες: ΜΙΧΑΛΙΤΣΙΑΝΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ 6062200800054 ΣΙΑΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ 6062200800076 ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΕΥΤΥΧΙΑ 6062200800057

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1) Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ADIDAS 2) Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ 3) ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ 4) MARKETING 5) ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ 6) ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ – ΧΟΡΗΓΙΕΣ 7) ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ STYLE 8) Η ΛΙΑΝΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΟ ΕΜΠΟΡΙΟ 9) ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT 10) ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Η ιστορια της adidas Το 1920, ο ιδρυτής της adidas Adi Dassler, μόλις 20 ετών, δημιούργησε το πρώτο ζευγάρι παπουτσιών, εμπνευσμένος από μία απλή ιδέα: Το όραμά του να παρέχει σε κάθε αθλητή το καλύτερο παπούτσι για το άθλημά του. Με το πάθος του για τον αθλητισμό, ήταν από την αρχή πολύ κοντά με τους αθλητές και πάντα ήταν παρόν στα σημαντικά αθλητικά γεγονότα. Ο Adi Dassler επικεντρώθηκε στα κλασσικά αθλήματα του στίβου (track & field). Οι αθλητές φόρεσαν τα ειδικά παπούτσια που σχεδίασε για πρώτη φορά, το 1928 στους Ολυμπιακούς Αγώνες στο ‘Αμστερνταμ. Μέχρι τα μέσα του 1930, ο Adi Dassler είχε ήδη δημιουργήσει 30 διαφορετικούς τύπους παπουτσιών για 11 αθλήματα, με την βοήθεια 100 εργαζομένων. Σε λιγότερο από δύο δεκαετίες, η adidas εξελίχθηκε σε ηγετική εταιρία στην παραγωγή παπουτσιών παγκοσμίως. Το ορόσημο στην πορεία του Adi Dassler ήταν η νίκη της ομάδας ποδοσφαίρου της Γερμανίας στο World Cup το 1954. Στον θρυλικό τελικό με αντίπαλο την ομάδα της Ουγγαρίας, η γερμανική ομάδα φόρεσε adidas ποδοσφαιρικά παπούτσια με τάπες στην σόλα των παπουτσιών τους.

Η Αποστολh της εταιρiας Η adidas προσπαθεί να είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στην βιομηχανία αθλητικών ειδών. Εστιάζονται στους καταναλωτές και ως εκ τούτου θα βελτιώνει συνεχώς την ποιότητα, εμφάνιση, αίσθηση και την εικόνα των προϊόντων τους και των οργανωτικών δομών τους για να ταιριάζουν και να υπερβαίνουν τις προσδοκίες των καταναλωτών και να τους παρέχει την υψηλότερη αξία. Εστιάζονται στην καινοτομία και το σχεδιασμό που προσπαθούν να βοηθήσουν τους αθλητές όλων των επιπέδων ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη απόδοση με κάθε προϊόν που διοχετεύεται στην αγορά. Εστιάζονται στην παγκόσμια οργάνωση που είναι κοινωνικά και περιβαλλοντικά υπεύθυνη, καθώς και οικονομικά πιο συμφέρον για τους εργαζόμενους και τους μετόχους μας. Εστιάζονται στην δέσμευση για την συνεχή ενίσχυση των σημάτων και των προϊόντων τους και για την βελτίωση της ανταγωνιστικής θέσης. Είναι αφοσιωμένοι στην επίτευξη σταθερών οικονομικών αποτελεσμάτων.  

οραμα και Διακυβερνηση Το όραμά είναι σαφής: Να ενισχυθεί η κοινωνική και περιβαλλοντική δραστηριότητα της εταιρείας, δημιουργώντας προϊόντα που θα βελτιώσουνε τις ζωές των ανθρώπων. Προσπαθεί να είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στη βιομηχανία αθλητικών ειδών και να έχει ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα. Ειδικότερα, είναι υπεύθυνη για τον τρόπο με τον οποιο κατασκευάζονται τα προϊόντα της. Στόχος της είναι να βελτιώσει τη ζωή των εργαζομένων που παράγουν τα προϊόντα της. Δεσμεύεται για την καλή διακυβέρνηση και την βιωσιμότητα της εταιρίας συμμετέχοντας σε κοινωνικές ,περιβαλλοντικές και κοινοτικές δραστηριότητες.

MARKETING Το τμήμα μάρκετινγκ της adidas είναι ένας οργανισμός παγκόσμιας κλάσης που φέρνει τα προϊόντα και τα εμπορικά σήματα στη ζωή των ανθρώπων μέσω του μηχανισμού της αγοράς. Είναι πίσω από όλες τις βασικές εκστρατείες σε όλες τις κατηγορίες. Η ομάδα μάρκετινγκ αποτελείται από διάφορους βασικούς τομείς: Επικοινωνίας, Product Marketing, Sports Marketing, Marketing Operations, Αccount Marketing και Δημοσίων Σχέσεων. Σε αυτό το τμήμα εργάζονται λειτουργικά με πολλές επιχειρήσεις ,καθώς και σε παγκόσμιο επίπεδο. Δεξιότητες και προσόντα Όλα τα μέλη της ομάδα μάρκετινγκ θα πρέπει να κατέχουνε κάποιες σημαντικές ιδιότητες: το πάθος για τη μάρκα, ικανότητα εργασίας και να έχουν επιρροή σε όλα τα επίπεδα της οργάνωσης, την ικανότητα να συνεργάζονται αποτελεσματικά με λειτουργικές ομάδες, ισχυρές δεξιότητες επικοινωνίας γραπτές και προφορικές και το άνοιγμα προς την αλλαγή . Κατάρτιση Το πρόγραμμα Product Manager Trainee επιτρέπει στους υποψηφίους να συμμετάσχουν σε ένα πρόγραμμα εκ περιτροπής που αγγίζει τη δημιουργία προϊόντων και την κατεύθυνση τους προς την αγορά. Προσφέρουν επίσης θέσεις με βάση τις επιχειρηματικές ανάγκες.

Διαφημιση Συνολική διαφημιστική δαπάνη 883.418,81 € Διαφημιζόμενα Προϊόντα: Όπως παρατηρούμε από τον παραπάνω πίνακα η Adidas δεν έχει ισότιμη κατανομή χρημάτων σε όλα τα προϊόντα της, αφού η ζήτηση για αθλητικά είδη και αθλητικά παπούτσια είναι μεγαλύτερη απ’ ότι των υπολοίπων. Προϊόν Διαφημιστική Δαπάνη Διαφημιστική εταιρία ADIDAS αθλητικά είδη 557.826,62 TBWA ATHENS ADIDAS αθλητ.παπούτσια 293.726,79 SALOMON αξεσ.SKI 19.958,40 ADIDAS βιομ.αθλητ.ειδών 11.907,00

Προωθηση Πωλησεων-χορηγιεσ Η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών Adidas ελπίζει ότι με τη χορηγία του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2010, καθώς και με τα νέα προϊόντα που θα παρουσιάσει στο πλαίσιο της κορυφαίας ποδοσφαιρικής διοργάνωσης θα πετύχει ενίσχυση των πωλήσεών της που σημείωσαν πτώση κατά το 2009. Ο όμιλος Adidas, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη παρουσίαση των οικονομικών του αποτελεσμάτων, το γ’ τρίμηνο του 2009 είχε πωλήσεις ύψους 3,1 δισ.$., μειωμένες κατά 7% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Το τμήμα μάρκετινγκ της αθλητικής εταιρείας με την 60ετή ιστορία ήδη διεξάγει μεγαλειώδη εκστρατεία για τις ανάγκες της διοργάνωσης. Στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2006 η Adidas σημείωσε τεράστια άνοδο πωλήσεων, καθώς, μεταξύ άλλων, πούλησε πάνω από 15 εκατ. μπάλες στη διάρκεια της διοργάνωσης. Σύμφωνα με την εταιρεία που κατασκευάζει τις μπάλες των αγώνων του Παγκόσμιου Κυπέλλου από το 1970, για τη διοργάνωση του 2010, ήδη, οι προπωλήσεις έχουν ξεπεράσει τις πωλήσεις του 2006.

Χορηγιεσ (συνεχεια) Η adidas είναι Χορηγός των κορυφαίων αθλητικών διοργανώσεων και ομάδων. Το 2004 ήταν Επίσημος Υποστηρικτής των Ολυμπιακών Αγώνων ΑΘΗΝΑ 2004, Χορηγός του EURO 2004 και είναι Χορηγός της Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου και Πρωταθλήτριας Ευρώπης, της Εθνικής Ελλάδος Στίβου, της Εθνικής Άρσης Βαρών. Η adidas στο διεθνή χώρο κατέχει την 1η θέση σε επιτυχημένες συνεργασίες. Είναι Χορηγός του επερχόμενου Μουντιάλ 2006 στη Γερμανία και Επίσημος Υποστηρικτής των Ολυμπιακών Αγώνων του Πεκίνο το 2008. Είναι επίσης Χορηγός του UEFA Champions League καθώς και κεντρικός Χορηγός της FIFA, UEFA και άλλων Διεθνών Ομοσπονδιών. Ακόμη είναι Χορηγός της Εθνικής Γαλλίας, Ισπανίας, Γερμανίας, Αργεντινής, Κίνας, κ.ά., ενώ από συλλόγους χορηγεί μεταξύ άλλων τη Μίλαν, τη Ρεάλ Μαδρίτης, τη Μπάγερν και τον Άγιαξ. Τέλος, έχει συνεργασία με κορυφαίους αθλητές του Στίβου, του ποδοσφαίρου, παίκτες του NBA κ.ά. Αξίζει να σημειωθεί ότι η adidas είναι πρωτοπόρος στην τεχνολογία εξοπλισμού και την καινοτομία σχεδίασης. Τη μεγαλύτερη πρωτοπορία όλων των εποχών στο αθλητικό παπούτσι αποτελεί το adidas_1, το παπούτσι running με ηλεκτρονικό επεξεργαστή που έχει κερδίσει όλες τις εντυπώσεις παγκοσμίως. Για την adidas, η συνεχής έρευνα αγοράς και ειδικότερα η γνώμη των αθλητών και η στενή συνεργασία μαζί τους, οδήγησε σε πολύ σημαντικές καινοτομίες στα παπούτσια και στα υφάσματα, με αποτέλεσμα να αναγνωριστεί παγκοσμίως ως η κορυφαία αθλητική εταιρία. Η adidas εφοδιάζει τις κορυφαίες ομάδες και τους κορυφαίους αθλητές παγκοσμίως με τον άψογης τεχνοτροπίας και μοναδικού σχεδιασμού εξοπλισμό της και πραγματοποιεί αλματώδη βήματα για να εξασφαλίζει τις ολοένα και καλύτερες επιδόσεις των αθλητών.  

Αθλητισμός και Style Το 2008, η Adidas έκανε ένα μεγάλο βήμα με την επέκταση του τμήματος Sport Style μέσω της εισαγωγής της adidas Essentials Style. H adidas Essentials Style αποτελεί μια ολοκληρωμένη σειρά υποδημάτων, ενδυμάτων και αξεσουάρ τα οποία είναι εμπνευσμένα από το εμπορικό σήμα, τόσο του Sport Performance όσο και του Sport Style, αλλά τα προσφέρει με διαφορετικά κανάλια διανομής και σε πιο προσιτή τιμή. Είναι προφανές ότι με τις υπάρχουσες τάσεις ο μηχανισμός της αγοράς έχει εκσυγχρονιστεί και είναι πιο γρήγορος απ’ότι τον παραδοσιακό τρόπο. Η adidas Essentials Style διανέμεται κατά κυρίως μέσω των επωνύμων καταστημάτων της στην Ασία, στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη.

Η ΛΙΑΝΙΚΉ ΠΏΛΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ Η λιανική πώληση είναι κινητήρια δύναμη για την ανάπτυξη της adidas. Παράλληλα αποτελεί μέσο για την επέκταση της διανομής, όπου οι υποδομές είναι αρκετά ανεπτυγμένες .Το λιανικό δίκτυο διανομής τους καθως και το εμπορικό σήμα προσελκύουν τους καταναλωτές ώστε να αγοράζουν τα προιόντα τους.. 2008 αποτέλεσε ορόσημο στην λιανική ιστορία της Adidas με το άνοιγμα του adidas Brand Center στο Πεκίνο, ένα μήνα πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Πεκίνο 2008. Το μεγαλύτερο κατάστημα λιανικής πώλησης της adidas είναι 3.170 m2, ενώ στο Brand Center προσφέρει προϊόντα από όλες τις κατηγορίες adidas κάτω από μία στέγη. Για να εκμεταλλευτεί πλήρως τις δυνατότητες της νέας σειράς Style Essentials, η adidas έχει ανοίξει πολλά ειδικά καταστήματα, μέσω των συνεργατών τους στην Κίνα. Το 2008, η Adidas ξεκίνησε με επιτυχία την ηλεκτρονική πλατφόρμα του ηλεκτρονικού εμπορίου σε τέσσερις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές (Γερμανία, τις Κάτω Χώρες, τη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο). Το 2009, οι Ηνωμένες Πολιτείες και επιλεγμένες χώρες της Ευρώπης λαμβάνουν τα προίοντα τους με αυτή την διαδικασία.

ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΠΕΙΛΕΣ Σε πολλές διοργανώσεις είναι ο μεγαλύτερος χορηγός Ισχυρή διοικητική ομάδα Αναγνωρισιμότητα και φήμη Πολυμορφία και ποικιλία στα προϊόντα που προσφέρονται στο διαδίκτυο (υποδημάτων, ενδυμάτων, αθλητικού εξοπλισμού,κλπ) Ισχυρό έλεγχο στο δικό της κανάλι διανομής Δεν έχει κακή φήμη, όπως παιδική εργασία και ρύπανση του περιβάλλοντος Στη βιομηχανία ποδοσφαίρου, έχει ένα οχυρό ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ Οι υψηλές τιμές σε ορισμένα προϊόντα Το ηλεκτρονικό εμπόριο περιορίζεται μόνο στις ΗΠΑ Η άμεση πώληση στους καταναλωτές δημιουργεί συγκρούσεις με τους δικούς της μεταπωλητές ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ Αύξηση της συμμετοχής των γυναικών στον αθλητισμό, όπως η Stella McCartney ( Adidas by Stella McCartney) Συνεργασία με άλλους σε απευθείας σύνδεση λιανοπωλητές να προσφέρουν προϊόντα Adidas Δυνατότητα εξωτερικής ανάθεσης της ανάπτυξης ιστοσελίδων και του ηλεκτρονικού εμπορίου σε τρίτους προγραμματιστές ΑΠΕΙΛΕΣ Ισχυρή φήμη της Νike στη βιομηχανία υποδημάτων και ενδυμάτων Αρνητική εικόνα που δημιουργήθηκε από τη χορηγία σε αθλητές (όπως Kobe Bryant και η περίπτωση της σεξουαλικής του επίθεσης) Αύξηση των τιμών στις πρώτες ύλες Συνεχιζόμενες προκλήσεις των δασμών εισαγωγής- εξαγωγής

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ http://www.google.gr/#hl=el&pq=stella%20mccartney%20&xhr=t&q=stella+mccartney+adidas&cp=18&pf=p&sclient=psy&lr=lang_el&tbs=lr:lang_1el&aq=0&aqi=&aql=&oq=stella+mccartney++&pbx=1&fp=c8a5d9f8fd7ee0ab http://www.skroutz.gr/m.Adidas.1279.html http://www.kariera.gr/%CE%91%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%95%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82/%CE%95%CF%84%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B5%CE%AF%CE%B1/C7C6ZS6SN4W14L8RVGJ/adidas-Group/

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ