Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αξιοποίηση των Διαδραστικών Συστημάτων στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, με Έμφαση στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας Μαρία Καραβελάκη Αναλύτρια ΕκπαιδευτικώνΣυστημάτων.
Advertisements

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΟΦΕΛΗ αξιοποίηση τους κατά την προετοιμασία
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Επιμορφώτρια: Γραμματική Τσαγκάνου
ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Γιατί στην εποχή της παγκοσμιοποίησης να έχουμε μαθητές απομονωμένους σε τάξεις με 4 τοίχους ; Γιατί να μην προσομοιώσουμε τη χρήση παλιών τεχνικών.
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
Οι Διαδραστικοί Πίνακες σε 4 ώρες… Επιμέλεια: Γ. Κωτσάνης, Β. Οικονόμου, 20-22/6/2012.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Έργα Πληροφορικής ΥΠΠ Λεύκιου Δοράτη Συντονιστή Κλιμακίου Πληροφορικής.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Ποιά οπτικοακουστικά μέσα διαθέτει η σχολική τάξη; Ποιά οπτικοακουστικά μέσα διαθέτει η σχολική τάξη; Τι θα θέλαμε να έχει η τάξη μας που θα βοηθούσε.
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Διαδραστικοί πίνακες ΔΠ  Ψηφιακοί λευκοί πίνακες που συνδέονται με υπολογιστή, απεικονίζουν την οθόνη του σε πραγματικό χρόνο και δέχονται απευθείας εντολές.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Γιάννης Μόκιας,ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β ΠΕ60/70 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Γνωριμία – Χρήση και διαχείριση.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Ο Μαθητικός Υπολογιστής των 100$
Σχολικό Έτος ο ΕΚ Καρδίτσας Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης “H ενδοσχολική επιμόρφωση της καρδιάς μας. Ο ένας για τον άλλο” Διαδραστικά.
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
Ένας διαδραστικός πίνακας είναι μία ψηφιακή συσκευή αφής που συνδέεται με έναν υπολογιστή και ένα προβολικό (προτζέκτορα). Ο διαδραστικός πίνακας πρέπει.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για αμβλύωπες Μαθητές» Βουγιουκλίδης.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Εκπαιδευτικό υλικό και εφαρμογές για μαθητές με αναπηρία » Κ. Μπούκουρας.
Αξιοποίηση παλαιών εργαστηρίων Πληροφορικής με sch-scripts σε διανομή LTS-Ubuntu Κε. ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Σερρών Χ.Τριανταφύλλου-Ι.Ρίτας-Ι.Μποϊδίδης-Α.Κλέτσας 5η.
Υπεύθυνοι Προγράμματος: Προδρόμου Χρυσούλα (ΠΕ. 05) Γαβριηλίδου Ευθυμία (ΠΕ. 02) Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης Τμήμα: Γ2 Επιμέλεια:
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 5 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΥΠΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
Ένας σύντομος οδηγός Ελληνική Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης για το eTwinning (EYY)
Η ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ…. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ 1. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ Η/ΥΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ Η/Υ 2. ΕIΝΑΙ ΣΥΝΔΕΜΕΝΟΣ ΜΕ EΝΑΝ PROJECTORΕIΝΑΙ ΣΥΝΔΕΜΕΝΟΣ.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
1. Αποδοχή μιας νέας τεχνολογίας Από Gardner Inc. "The Hype Cycle" 2.
Μία εισαγωγή Ελληνική Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης για το eTwinning (EYY)
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
25ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Βασίλης Γαργανουράκης Φυσικός – Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα
Παράδειγμα χρήσης διαδραστικών βιβλίων
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΟΥΙΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη του ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Δράση Α8 Πρακτική εκπαίδευση του προσωπικού ενδοσχολικής τεχνικής υποστήριξης Υποδομές και υπηρεσίες σχολικού εργαστηρίου 12 – Διαδραστικοί Πίνακες

Προεπισκόπηση Παρουσίασης Διαδραστικοί Πίνακες Εισαγωγή Ιστορική αναδρομή Πράξη 78 Διαδραστικά συστήματα στα Γυμνάσια Τύπος 1 – Υψηλής Αντοχής με χρήση οπτικής τεχνολογίας Τύπος 2 – Μηχανικής πίεσης Τύπος 3 – Ηλεκτρομαγνητικού πλέγματος Τύπος 4 – Φορητή συσκευή οπτικής/ηχητικής τεχνολογίας Τύπος 5 – Βιντεοπροβολέας με ενσωματωμένη φορητή συσκευή ΔΣ Λειτουργικό Λογισμικό Προσωποποιημένες ρυθμίσεις Προτάσεις χρήσης Σύνοψη - Ερωτήσεις

Εισαγωγή Διαδραστικοί Πίνακες Συνεχής αύξηση αριθμού χωρών με μαζική εγκατάσταση Δ.Σ. στα δημόσια ή/και ιδιωτικά σχολεία. 2005 (3 χώρες) 2009 (9 χώρες) Περισσότερα από 3.500 Δ.Σ. εγκαταστάθηκαν στην χώρα μας το 2011 Η εγκατάσταση πραγματοποιήθηκε στις σχολικές μονάδες γυμνασίων Κυρίως στα τμήματα της Β’ Γυμνασίου Η προμήθειας Δ.Σ. στα σχολεία είναι γνωστή και ως πράξη 78. Το 95% των ΔΣ στα ελληνικά σχολεία πραγματοποιήθηκε μέσω της πράξης 78. Ολοκληρώθηκε την άνοιξη του 2011. Η συμπλήρωση κατάλληλα διαμορφωμένου ερωτηματολογίου αποτελούσε την προϋπόθεση για συμμετοχή στη μαζική προμήθεια. Παράταση στην συμπλήρωση δόθηκε για 3 μήνες επιπλέον (30/09/2010)

Ιστορική Αναδρομή στα Δ.Σ. Διαδραστικοί Πίνακες Ο πρώτος διαδραστικός πίνακας ονομάστηκε Xerox Liveboard Διαθέτει 1.000.000 pixels Έτος κατασκευής 1992 Χρήση του σε παρουσιάσεις και εξ’ αποστάσεως συνεδρίες Μαζικές εγκαταστάσεις πραγματοποιήθηκαν για πρώτη φορά στην Μεγάλη Βρετανία (2002) Εγκαταστάθηκαν σε εκπαιδευτικές αίθουσες Οι μαζικές εγκαταστάσεις συνεχίστηκαν στις ΗΠΑ, Καναδά και Αυστραλία Παγκόσμιες πωλήσεις

Διαδραστικά Συστήματα στα Γυμνάσια (1) Διαδραστικοί Πίνακες Στατιστικά Στοιχεία Περίοδος εγκατάστασης 5 μήνες (Οκτώβριος 2010 – Μάρτιος 2011) 1.041 συνολικές αιτήσεις 3.522 Διαδραστικά Συστήματα 1.131 Γυμνάσια προμηθεύτηκαν Προ-έγκριση σε 1034 σχολικές επιτροπές Υποβολή αιτήσεων μέσω ΠΣΔ Βάση δεδομένων του ΥΠΑΙΘ το 2010-2011 υπήρχαν 1893 Δημόσια Γυμνάσια 59.75% των γυμνασίων προμηθεύτηκε Δ.Σ.

Διαδραστικά Συστήματα στα Γυμνάσια (2) Διαδραστικοί Πίνακες Τύποι Διαδραστικών Υψηλής αντοχής ΔΠ (Τύπος 1) αξιοποίηση οπτικής τεχνολογίας χρήσης ειδικής γραφίδας μπαταρίας ΔΠ μηχανικής πίεσης (Τύπος 2) χρήση αφής ή απλής γραφίδας (χωρίς την χρήση μπαταρίας) ΔΠ ηλεκτρομαγνητικού πλέγματος (Τύπος 3) χρήση ειδικής ηλεκτρομαγνητικής γραφίδας μπαταρίας Φορητή συσκευή ΔΣ (Τύπος 4) οπτικής/ηχητικής τεχνολογίας χρήση ειδικής γραφίδας μπαταρίας (Τύπος 4) Βιντεοπροβολέας (Τύπος 5) ενσωματωμένη φορητή συσκευή ΔΣ χρήση ειδικής γραφίδας μπαταρίας

Διαδραστικά Συστήματα στα Γυμνάσια (3) Διαδραστικοί Πίνακες Τύποι ΔΣ που εγκαταστάθηκαν στα Δημόσια Γυμνάσια της Ελλάδας Τύπος Πλήθος ΔΣ Ποσοστό (%) 1 1.582 44,92 2 903 25,64 3 438 12,43 4 145 4,12 5 454 12,89 Σύνολο 3.522 100

Διαδραστικά Συστήματα στα Γυμνάσια (4) Τύπος 1 – Υψηλής Αντοχής με χρήση οπτικής τεχνολογίας Λειτουργία Ειδική γραφίδα αναγνωρίζει τις τυπωμένες και ειδικά κωδικοποιημένες συντεταγμένες και προσδιορίζεται η θέση της γραφίδας στον πίνακα Χρήση ειδικής γραφίδας Σκληρή επιφάνεια υψηλής αντοχής Μεγάλη αντοχή σε μακροχρόνια χρήση Χρήση και ως ασπροπίνακας με κλασικούς μαρκαδόρους

Διαδραστικά Συστήματα στα Γυμνάσια (5) Τύπος 2 – ΔΠ μηχανικής πίεσης με χρήση αφής ή απλής γραφίδας Λειτουργία : Το σημείο επαφής που προκαλείται λόγω μηχανικής πίεσης σε δύο παράλληλες ειδικές επιφάνειες καθορίζει τις συντεταγμένες. Χρήση αφής ή/και απλής γραφίδας Ακρίβεια συντεταγμένων Ταχύτατη απόκριση Περιορισμένη χρήση ως ασπροπίνακας Το πάνελ μεταδίδει τις συντεταγμένες στον Η/Υ μέσω USB θύρας

Διαδραστικά Συστήματα στα Γυμνάσια (6) Τύπος 3 – ΔΠ ηλεκτρομαγνητικού πλέγματος με χρήση ειδικής ηλεκτρομαγνητικής γραφίδας μπαταρίας Λειτουργία : Ηλεκτρομαγνητικό πλέγμα είναι ενσωματωμένο στον πίνακα και προσδιορίζει τις συντεταγμένες της ειδικής γραφίδας εντοπίζοντας το στίγμα της μύτης της. Χρήση ειδικής ηλεκτρομαγνητικής γραφίδας Ακρίβεια συντεταγμένων Ταχύτατη απόκριση Γραφίδα με δυνατότητες λειτουργικότητας ποντικιού Η/Υ Το πάνελ μεταδίδει τις συντεταγμένες στον Η/Υ μέσω USB θύρας

Διαδραστικά Συστήματα στα Γυμνάσια (7) Τύπος 4 - Φορητή συσκευή ΔΣ οπτικής/ηχητικής τεχνολογίας με χρήση ειδικής γραφίδας μπαταρίας Λειτουργία : Η ειδική γραφίδα εκπέμπει οπτικά ή/και ηχητικά σήματα. Η συσκευή/δέκτης προσαρμόζεται στην επιφάνεια εργασίας και προσδιορίζει τη θέση της γραφίδας στην επιφάνεια Χρήση ειδικής γραφίδας με μπαταρία Χρήση σε οποιαδήποτε λεία επιφάνεια Μικρή και φορητή συσκευή Η συσκευή μεταδίδει τις συντεταγμένες στον Η/Υ μέσω USB θύρας

Διαδραστικά Συστήματα στα Γυμνάσια (8) Τύπος 5 - Διαδραστικά Συστήματα στα Γυμνάσια (8) Τύπος 5 - Βιντεοπροβολέας με ενσωματωμένη φορητή συσκευή ΔΣ Λειτουργία : Η ειδική γραφίδα εκπέμπει οπτικά ή/και ηχητικά σήματα. Η συσκευή/δέκτης προσαρμόζεται στην επιφάνεια εργασίας και προσδιορίζει τη θέση της γραφίδας στην επιφάνεια Χρήση σε οποιαδήποτε λεία επιφάνεια Μικρή και φορητή συσκευή Η συσκευή μεταδίδει τις συντεταγμένες στον Η/Υ μέσω USB θύρας

Διαδραστικά Συστήματα στα Γυμνάσια (9) Λειτουργικό Λογισμικό Κάθε διαδραστικό σύστημα περιλαμβάνει λογισμικό για την ορθή λειτουργία του. Βασικά χαρακτηριστικά των εγκατεστημένων ΔΣ : Αναπαραγωγή και δημιουργία αρχείων Flash Καταγραφή σε video δραστηριοτήτων που πραγματοποιούνται στον πίνακα Δημιουργία μαθημάτων με χρήση εικονικών στοιχείων Εκπαιδευτικά φόντα Εκπαιδευτικές βιβλιοθήκες Αυτόματη αναγνώριση και σχεδίαση σχημάτων Δημιουργία αντικειμένων με μέθοδο Drag ‘n Drop Αποθήκευση όλων των επεμβάσεων σε PDF, MS- Office και HTML Εικονικό πληκτρολόγιο Online δωρεάν αναβάθμιση Συμβατότητα με Windows, Mac και Linux Ελληνικά εγχειρίδια εγκατάστασης και λειτουργία Δ.Σ.

Διαδραστικά Συστήματα στα Γυμνάσια (10) Προσωποποιημένες Ρυθμίσεις – Χρήσιμες Εργασίες Προσανατολισμός Διαδραστικής οθόνης Άνοιγμα πίνακα ελέγχου Επιλογή Προσανατολισμός του προϊόντος (Orientation) Επιλέξτε το κέντρο κάθε στόχου με τη σειρά που εμφανίζονται στην διαδραστική οθόνη Προσοχή : Ο προσανατολισμός ΔΣ αποτελεί ένα από τα κοινά προβλήματα στους σημερινούς διαδραστικούς πίνακες Επιλέξτε εδώ για την εμφάνιση παραδείγματος προσανατολισμού

Προτάσεις χρήσης (1) Διαδραστικοί Πίνακες Ανάλογα με την διάλεξη-μάθημα υπάρχουν αρκετά παραδείγματα στο διαδίκτυο και πρότυπα μαθήματος. Εύκολη και γρήγορη αναζήτηση στο Google Επίσκεψη στον δικτυακό τόπο του Ψηφιακού Σχολείου http://digitalschool.minedu.gov.gr/ Κατάλογος μαθημάτων -> Επιλογή Τάξης

Προτάσεις χρήσης (2) Διαδραστικοί Πίνακες Μέσα από το μάθημα επιλέγουμε το υλικό ανάλογα με τις προτιμήσεις μας Το εμπλουτισμένο Ηλεκτρονικό Βιβλίο παρέχεται για χρήση του ως εκπαιδευτικό υλικό και σε διαδραστικά συστήματα. Τρέχουσα θέση Επιλογή κεφαλαίου

Σύνοψη Διαδραστικοί Πίνακες Παρουσίαση υποδομής Διαδραστικών Συστημάτων στην Ελλάδα Ποσοτικά στοιχεία πράξης 78 Αριθμός εγκατεστημένων ΔΣ Περίοδος πράξης Λοιπά στατιστικά στοιχεία Αναφορά τύπων Δ.Σ. Ανάλυση λειτουργικών χαρακτηριστικών Δ.Σ. Ενημέρωση δυνατοτήτων στα εγκατεστημένα λειτουργικά λογισμικά των Δ.Σ. Επίλυση κοινών προβλημάτων Προσανατολισμός Διαδραστικής οθόνης Παροχή χρήσιμων πληροφοριών για ανάπτυξη διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού Αναζήτηση προτύπων μαθημάτων Χρήση εκπαιδευτικού υλικού Ψηφιακού Σχολείου

Ερωτήσεις Διαδραστικοί Πίνακες