Αναπ. Καθηγητής Γιώργος Πλειός

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η Επιχειρηματικότητα των Γυναικών Έρευνα ομάδας έργου του Κέντρου Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιώς υπό την αιγίδα του καθηγητή Θεόδωρου Κατσανέβα, στα.
Advertisements

Οργανωσιακή Συμπεριφορά Ενότητα 5: Η Φύση Παρεμβαίνει - Μέρος Β’ Ιωάννης Σαλμόν Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΜΣ ΔΙΚΑΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗ Μ. Δ. Χρυσομάλλης Αναπληρωτής Καθηγητής.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Α΄ & Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Με βάση τον Νόμο 4186 ( ΦΕΚ 193/ ), το ΠΔ 68/2014 ( ΦΕΚ 110/ ), τη Νομοθετική Ρύθμιση της και τη.
Tαυτότητα, αυτοεκτίμηση Όλα τα ανθρώπινα όντα, που είναι αρκετά ώριμα, για να αποκτήσουν έστω και μια υποτυπώδη εικόνα του εαυτού τους, έχουν ανάγκη να.
 Η παχυσαρκία είναι αναμφισβήτητα μια από τις συχνότερα εμφανιζόμενες ασθένειες στις ανεπτυγμένες χώρες. Αλλά και στις αναπτυσσόμενες χώρες αυξάνεται.
Ανθρωπολογία του Θεάτρου Ενότητα 1 η : Εισαγωγή - Ορισμοί Γιώργος Σαμπατακάκης, M.Phil. (Καίμπρητζ) – Ph.D. (Λονδίνο) Τμήμα Θεατρικών Σπουδών.
Αλληλεπιδράσεις φαρμάκων με υποδοχείς και φαρμακοδυναμική.
«Ανέστη Χριστός, και νεκρός ουδείς επί μνήματος» Αληθώς ανέστη ο Κύριος!
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ “SAINT PAUL” ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:2016 ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ.
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ ΤΕΙ ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ.
«Κι εγώ στην ηλικία σου αποφάσισα ότι θέλω να γίνω Οικονομολόγος……!» Τσιτσιρίδη Ε. Ελπίδα Γενική Γραμματέας Οικονομικού Επιμελητηρίου Δυτικής Κρήτης.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ Ι Διάλεξη 2η Τα θεμελιώδη επιστημολογικά ερωτήματα (διλήμματα) στην Κοινωνική Θεωρία Αναπ. Καθηγητής Γιώργος Πλειός.
Φιλοσοφία & Κανόνες ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος ( ΠΕ 02) Διαπολιτισμική Γλωσσική Αγωγή και Διαθεματικότητα Διαπολιτισμική Γλωσσική Αγωγή και Διαθεματικότητα.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ IDentifEYE ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΟΜΑΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ 8-11.
ΣΧΗΖΟΦΡΕΝΕΙΑ !!! 1)ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ 2)ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ 3)ΑΙΤΙΑ 4)ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΟΥΣΙΩΝ.
22 ο Σχολείο Καλαμάτας Στ΄1 Άννα Μπαλίκου Σταυρίνα Ξυπολίτου.
Κοινωνική Εργασία στην υγεία και ψυχική υγεία Ενότητα 2: Ο αποϊδρυματισμός και η ανάπτυξη της κοινοτικής φροντίδας Χάρης Ασημόπουλος, Ph.D., Επίκουρος.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία / εκμάθηση και πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες.
ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ Σεμινάριο: Θέματα Γνωστικής Ψυχολογίας Παρουσίαση: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΜΑΡΙΑ ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ.
« Παναθηναϊκοί.
ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ
Η μεταβαση των μαθητων απο την οπτικη τησ β/θμιασ εκπαιδευσησ : Δυσκολιεσ – προβληματα- καθοριστικεσ παραμετροι Σ. ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ.
Διδασκαλία με Ανάπτυξη Φακέλου Μαθητή (Portfolio)
Θεωρίες περί συγκινήσεων…συνέχεια
Επιχειρηματική Στρατηγική και Καινοτομία ΙΙ
Πρόθεση. Ἡ Ἄκρα Ταπείνωση Prothesis. Man of Sorrows
Ενθύμιο των μαθητών του Στ 2 για τη σχολική χρονιά
ΘΕ 4 ΑΞΙΕΣ/1.ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Α΄Λυκείου
Ειδήσεις από το John Hopkins
Πραγματολογία.
ΣΤΑΘΗΣ ΜΠΑΛΙΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Η εποχή των άκρων. Ο σύντομος 20ος αιώνας ( )
Σχολικό έτος Υπεύθυνη καθηγήτρια κ.Μαυροματάκη
50 ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Επιμέλεια : Ιωαννίδου Νικολέτα
Αλκοολιςμος.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΑΡΓΑΡΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ Α4’ Π.Μ.Γ.Λ.Π.
Αντιπολεμικά Τραγούδια
Προγραμματισμός Διαδικτύου
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
(ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΚΑ,ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΓΡΑΦΗ Α’,ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΓΡΑΦΗ Β’)
Ορισμένο Ολοκλήρωμα Τι εκφράζει το ορισμένο ολοκλήρωμα;
Σπορ και ηθική συμπεριφορά
5ο Πανελλήνιο Διεπιστημονικό Συμπόσιο Ναύπλιο, 01 Οκτωβρίου 2017 «Ο ρόλος της Αυτογνωσίας στον προσανατολισμό και την επιλογή επαγγέλματος στα Κωφά.
Project.
Διεθνής οικονομική Θεωρία και πολιτική 4η βελτιωμένη έκδοση
Διεθνής οικονομική Θεωρία και πολιτική 4η βελτιωμένη έκδοση
Hθολογία (ορισμός, έννοιες)
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Προγραμματισμός Διαδικτύου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΡΙΑ: ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΨΗ
Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής Μακροοικονομία
Γάλα και γαλακτοκομικά
Ρεαλισμός και νατουραλισμός
Εισηγητής: Ερρίκος Βασιλικός
Κυριακή Πολυχρόνη M.A., C.G.P., E.C.P.
Η παιδαγωγική σχέση στη διδασκαλία με τα νέα μέσα
Η μη-λεκτική επικοινωνία
PAUL C. HIEMENZ, TIMOTHY P. LODGE ΧΗΜΕΙΑ ΠΟΛΥΜΕΡΩΝ, ΠΕΚ 2014
John McMurry, ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2016,
Κυβερνητική, θεωρία της πληροφορίας και συστημική
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα A4 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
Η ΗΘΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
ΤΟΥΝΔΡΑ.
PAUL C. HIEMENZ, TIMOTHY P. LODGE ΧΗΜΕΙΑ ΠΟΛΥΜΕΡΩΝ, ΠΕΚ 2014
Sheri S. Crow, MD, Vita V. Sullivan, MD, Agnes E. Aysola, MD, Nigel S
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αναπ. Καθηγητής Γιώργος Πλειός ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ Ι Διάλεξη 5η Από τον πολιτισμό στην κοινωνία Η κοινωνική διαντίδραση Αναπ. Καθηγητής Γιώργος Πλειός

Περιορισμοί της πολιτισμικής ανάλυσης Η θεωρία του πολιτισμού συμβάλλει στην κατανόηση μιας κοινωνίας όταν την εξετάζουμε: Από έξω ή/και Από μακρινή γεωγραφική ή χρονική απόσταση Βοηθά να εντοπίσουμε Ομοιότητες και διαφορές Αμοιβαίες επιρροές Κανονιστικές αξιώσεις Βοηθά και στην κατανόηση ορισμένων μορφών πολιτισμού (τέχνη, θρησκεία κ.λπ.) Δεν βοηθά στην κατανόηση των εσωτερικών διεργασιών σε μια κοινωνία, κοινωνικής δομής και συμπεριφορών, αιτιών και συνεπειών Ούτε τις καθημερινές κοινωνικές καταστάσεις (π.χ. εγκληματικότητα, καταναλωτισμός, εξεγέρσεις κ.ά.).

Η κατανόηση της κοινωνίας Η κατανόηση των εσωτερικών διεργασιών μιας κοινωνίας, των αιτιών, της δομής και των συμπεριφορών χρειάζεται εστιασμένη και εξειδικευμένη ανάλυση Της κοινωνίας ως συνόλου Των σχέσεων και αλληλεπιδράσεων των θεσμών Τη διαμόρφωση των συμπεριφορών Η εστιασμένη ανάλυση μπορεί να είναι: Μακρο-κοινωνική Μικρο-κοινωνική Μικτή

Η κοινωνική διαντίδραση Η κοινωνική ζωή είναι σύνολο πολλών καθημερινών αλληλεπιδράσεων των ανθρώπων (π.χ. ευγενική απροσεξία) Γιατί είναι σημαντική η μελέτη της: Οι καθημερινές συνήθειες οργανώνουν τις δραστηριότητες και σχέσεις των ατόμων (π.χ. τη φοίτησή τους) Καθιστά κατανοητή τη λειτουργία των θεσμών και των μεγάλων κοινωνικών συστημάτων (π.χ. την εκπαίδευση ως θεσμό) Η κοινωνική διαντίδραση διεξάγεται μέσω: Λεκτικών συμβόλων (λεκτική επικοινωνία) Εξωλεκτικών συμβόλων (εξωλεκτική επικοινωνία)

Η μη λεκτική επικοινωνία Εκφράσεις προσώπου Χειρονομίες Στάση σώματος Νεύματα Κίνηση ματιών Σωματική επαφή Γειτνίαση Προσανατολισμός Εμφάνιση Εξωλεκτικές πλευρές της επικοινωνίας (π.χ. τόνος ομιλίας κ.ά.) Πηγή: John Fiske “Εισαγωγή στην επικοινωνία», εκδ. Επικοινωνία και Κουλτούρα, Αθήνα, 1992

Οι εκφράσεις του προσώπου Διαιρούνται σε επιμέρους εκφράσεις (φρυδιών, ματιών, στόματος και ρουθουνιών) Κ. Δαρβίνος: Οι βασικές μορφές έκφρασης των συναισθημάτων είναι παντού ίδιες Paul Ekman: Σύστημα κωδικοποίησης Δράσης του Προσώπου – οι εκφράσεις είναι δοσμένες εκ γενετής Επιβεβαιώνει μαζί με το Friesen τη θέση του Δαρβίνου με μελέτες στη Ν. Γουινέα Το ίδιο Eibesfeldt μελετώντας τυφλά παιδιά Ωστόσο υπάρχουν διαφορές ανά τους πολιτισμούς Κάποιοι λαοί γνέφουν αντίθετα Κάποιοι δεν δακτυλοδεικτούν Οι έλληνες π.χ. “ανοικτή παλάμη”

Προσεγγίσεις της διαντίδρασης Η καθημερινή αλληλεπίδραση γίνεται με το συνδυασμό λεκτικών και εξωλεκτικών χειρονομιών (συνομιλίες) Κυρίως όμως με τις συνομιλίες Ωστόσο οι συνομιλίες στηρίζονται σε κοινές (πολιτισμικά) αντιλήψεις Η προσέγγιση της Συμβολικής Διαντίδρασης Goffman (Δραματουργική κοινωνιολογία) Διαχείριση εντυπώσεων Πρόσθιες και οπίσθιες περιοχές Απόσταση από το ρόλο Εθνομεθοδολογίας (Garfinkel) Εθνομεθοδολογικά πειράματα Ανάλυση δηλώσεων

Μορφές ομιλίας Κραυγές ανταπόκρισης Παραδρομές της γλώσσας Συναντήσεις Εστιασμένη Ανεστίαστη Σηματοδότες Προσωπικός χώρος

Ερωτήσεις ?