ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

Καταστάσεις των υλικών
Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
Ονοματεπώνυμο Φοιτητριών:
Φυσική Α Γυμνασίου Αξιολόγηση.
ΤΟ ΟΙΚΙΑΚΟ ΨΥΓΕΙΟ.
Η Φυσική είναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ, ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ , ΕΝΝΟΙΕΣ, ΝΟΜΟΙ.
Από τη Θερμότητα στη Θερμοκρασία Η Θερμική Ισορροπία
 Να δούμε το υλικό  Διδακτικοί στόχοι  Διδακτικές στρατηγικές  Αλληλεπίδραση στην τάξη  Τι είναι φυσική, χημεία, βιολογία;  Αξιολόγηση μαθητών και.
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.
Φύλλο εργασίας 4 Μετρήσεις θερμοκρασίας- η βαθμονόμηση
2.6.2 Φυσικές σταθερές των χημικών ουσιών. Τρόποι με τους οποίους μπορούμε να διαπιστώσουμε αν ένα δείγμα υλικού αποτελείται από μία μόνο ουσία ή είναι.
Αλλαγές στη φάση των σωμάτων
3/4/2015Μαθηματικές έννοιες και Φυσικές Επιστήμες 1 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Συνάντηση 5η.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 6) Ηλ. Μαυροματίδης.
Ξαναγέμισε τη γυάλα! ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 1 Γιώτη Θεοδώρα Α.Μ.: Σερμπενιάδη Τριανταφυλλιά Α.Μ.: Υπεύθυνη μαθήματος κ.Ζαχαρούλα Σμυρναίου.
«Ο σχηματισμός των σκιών».  Τα παιδιά στη νηπιακή ηλικία έχουν εμπειρίες, αλλά είναι αδιαφοροποίητες  Ο σχηματισμός των σκιών αποτελεί ένα περίπλοκο.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΛΑΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΑ ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΜ:5385 Τα φαινόμενα της εξαέρωσης, της υγροποίησης και της εξάτμισης.
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Θεοδωράτου Σταυρούλα Α.Μ 5756, Γ΄Έτoς Λαουρδέκη Αγγελική Α.Μ. 5668, Γ΄ Έτος Παπαδημητρίου Χαρίκλεια, Α.Μ. 5288, Γ΄ Έτος Υπεύθυνος Καθηγητής: Κωνσταντίνος.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης Νικολακοπούλου Μαρία.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
Ο ΦΑΡΟΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΣΕ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ: Hλεκτρικά κυκλώματα Γουργιώτου Ευθυμία Επίκουρη Καθηγήτρια Π.Τ.Π.Ε Πανεπιστήμιο Κρήτης.
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΕΜΑ: Η ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΣΤΕΡΕΑ ΣΩΜΑΤΑ: ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟΙ ΑΓΩΓΟΙ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
Δραστηριοτητεσ απο τον Κοσμο τησ Φυσικησ για το Νηπιαγωγειο
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κορομηλά Μαρία – Γεωργία Α.Μ:5385 Λάτσιου Θεοδώρα Α.Μ:5399
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Δραστηριότητες για την τήξη και την πήξη
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης
Δραστηριότητες από τον Κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο
Δραστηριότητες από τον κόσμο της Φυσικής
Θερμότητα.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Θερμόμετρα Αλλαγή Φάσης – Τήξη
Οι καταστάσεις (ή φάσεις) της ύλης
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλo Εργασίας 4 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Γαβρά Παρασκευή (5602) Ζιώγα Στέλλα (5742) Κόλια Ηλιάνα (5650)
Διδασκαλία φυσικών Επιστημών δημοτικό
Αποστολάκη Φλωρεντία-Αφροδίτη 5595
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ τήξη και πήξη
Γιάννης Β. Ντελής Δάσκαλος – Φυσικός Συνεργάτης του Ε.Κ.Φ.Ε Καρδίτσας.
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Οι σημαντικότερες εναλλακτικές ιδέες
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
Τα ψυγεία στην ζΩΗ μαΣ !!! Απο Μαρια Κλεανθουσ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Θέμα : Τα Φαινόμενα της Τήξης και Πήξης Ονοματεπώνυμο Φοιτήτριας : Άννα _ Λαμπρινή Αλεξοπούλου Α.Μ.: 5761

Στόχοι Να συνδέουν την τήξη: Να αναγνωρίσουν τα παιδιά την τήξη, δηλαδή ότι ορισμένα υλικά περνούν από τη στερεά στην υγρή κατάσταση. Να συνδέουν την τήξη: α) Με την παροχή θερμότητας από το περιβάλλον στο σώμα που τήκεται, σε θερμοκρασία περιβάλλοντος και β) Με την παροχή θερμότητας από μια θερμαντική συσκευή στο σώμα. που τήκεται. Να αναγνωρίσουν την πήξη, δηλαδή ότι ορισμένα υλικά περνούν από την υγρή στη στερεά κατάσταση. Να συνδέουν την πήξη: α) Με την ψύξη στην κατάψυξη ενός ψυγείου και β) Με την ψύξη στο περιβάλλον.

1η Δραστηριότητα (Ανίχνευσης _Διδασκαλίας) 1η Δραστηριότητα (Ανίχνευσης _Διδασκαλίας) Επικοινωνιακό πλαίσιο-ιστορία Στη δραστηριότητα ανίχνευσης συγκεντρώνουμε τα παιδιά στη γωνιά του ηλεκτρονικού υπολογιστή, όπου θα τους δείξουμε ένα βίντεο από το μύθο «Ο Δαίδαλος και ο Ίκαρος », προκειμένου να τα εντάξουμε στο θέμα μας για τα φαινόμενα της πήξης και της τήξης. (https://www.youtube.com/watch?v=dZrgjKjWeQs). Μετά το βίντεο θα κάνουμε στα παιδιά διάφορες ερωτήσεις για το «πάθημα» του Ίκαρου. Τί συνέβη λοιπόν στον Ίκαρο και πέθανε; Γιατί έλιωσαν τα φτερά του από τον ήλιο; Εάν ανάψουμε και εμείς ένα κερί τι θα γίνει;

2η Δραστηριότητα (Διδασκαλίας) 2η Δραστηριότητα (Διδασκαλίας) Ύστερα από την συζήτηση εξηγούμε στα παιδιά γιατί έλιωσαν τα φτερά του Ίκαρου μέσα από πειραματική διαδικασία. Τα υλικά που θα χρειαστούμε είναι τα εξής: ένα κερί ρεσώ , αναπτήρας και ένα μικρό χαρτόνι Υλοποίηση πειράματος : Θέτουμε στα παιδιά την εξής ερώτηση : « Τι θα γίνει αν ανάψουμε το κεράκι και το αφήσουμε να κάει για λίγα λεπτά;» Όταν το κερί αρχίζει να λιώνει τότε χύνουμε πάνω στο χαρτόνι σταγόνες κεριού και ρωτάμε τα παιδιά τα εξής : Η εκπαιδευτικός επαναλαμβάνει τη διαδικασία ως εξής : σβήνει το αναμμένο κερί και ρωτά τα παιδιά πάλι : Τί συμβαίνει στο κερί όταν σβήνουμε τη φωτιά; Μετα τις απαντήσεις των παιδιών η εκπαιδευτικός αναφέρει στα παιδιά τους όρους τήξη – πήξη όπου θα πει ότι όταν : όταν το κερί λιώνει έχουμε τήξη όταν το κερί παγώνει έχουμε πήξη 

3η Δραστηριότητα (Εμπέδωσης) 3η Δραστηριότητα (Εμπέδωσης) Κατανόηση εννοιών τήξης – πήξης Υλικά πειράματος : παγακια παγοθήκη γυάλινο ποτήρι Εκτέλεση πειράματος Τοποθετούμε μια παγοθήκη με νερό στην κατάψυξη ( την οποία θα βγάλουμε όταν παγώσουν τα παγάκια) και θα τα τοποθετήσουμε σε ένα γυάλινο ποτήρι.Θα πούμε στα παιδιά να παρατηρήσουν την αλλαγή που θα συμβεί. Όταν λιώσουν τα παγάκια η εκπαιδευτικός θα ρωτήσει τα παιδιά «γιατί έλιωσαν τα παγάκια;» «πως έλιωσαν;» Η εκπαιδευτικός επαναλαμβάνει την διαδικασία όμως αυτή τη φορά γεμίζει μια παγοθήκη με νερό και την τοποθετεί στην κατάψυξη .Περιμένει μαζί με τα παιδιά να δούνε τι θα συμβεί στο νερό , αν λοιπόν γίνει πάγος . Στη συνέχεια ρωτάει τα παιδιά να τις πουν «τι πιστεύουν ότι θα συμβεί;» «γιατί συνέβει αυτό;». Πρέπει λοιπόν να καταλήξουμε στο συμπέρασμα : όταν ο πάγος λιώνει έχουμε τήξη όταν το νερό παγώνει σε χαμηλες θερμοκρασίες έχουμε πήξη

4η Δραστηριότητα (Αξιολόγησης) 4η Δραστηριότητα (Αξιολόγησης) Αξιολόγηση παιδιών για την κατανόηση των εννοιών τήξης και πήξης . Χρησιμοποιούμενα μέσα που θα χρειαστούμε είναι τα εξής : • ηλεκτρονικός υπολογίστης • εκπαιδευτικό παιχνίδι Υλοποίηση δραστηριότητας : Η εκπαιδευτικός τοποθετεί τα παιδιά στη γωνία του ηλεκτρονικού υπολογιστή όπου χωρίζει τα παιδιά σε τέσσερις ομάδες . Η κάθε ομάδα θα πρέπει να τοποθετήσει στο φουρνάκι ή στην κατάψυξη τα αντικείμενα και να διαπιστώσουν τι θα συμβεί στο κάθε αντικέιμενο . Το παιχνίδι είναι διαθέσιμο : http://archive.fossweb.com/modulesK- 2/SolidsandLiquids/activities/changeit.swf