ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

Προσωπικές δεξιότητες
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
Όταν οι άλλοι πέφτουν, εμείς μπορούμε να συνεχίσουμε να τρέχουμε ! Σημασία δεν έχει αν πέφτεις, Αλλά αν μπορείς να σηκωθείς και Να συνεχίσεις !
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
ManLab1 Συστεμική θεώρηση του σχεδιασμού της εργασίας Οργανωσιακάστοιχεία Περιβαλλοντικάστοιχεία Στοιχείασυμπεριφοράς ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΑ Παραγωγική και ικανοποιητική.
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Διατροφικές συνήθειες των νέων και Μεσογειακή Διατροφή
Αποδόσεις αιτίων.
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Εκπαιδευτικός και Παιδί με Διαβήτη
Φιλία.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ Εργαλείο για τη ζωή μας.
Ψυχολογικά προβλήματα στη μονάδα τεχνητού νεφρού Αγγελική Κοντόλια, Ασκούμενη κοινωνική λειτουργός.
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
Αυτογνωσία - Αυτοβελτίωση
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Όνομα:Χίνη Δήμητρα Εξάμηνο σπουδών:Δ Αριθμός μητρώου:3305.
ΣΕΡΡΕΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σύγχρονη και κορυφαία πρόκληση για τον κλάδο της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός: η μελέτη μεθόδων προσέλκυσης και άσκησης.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΜΠΑΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗΣ
Παροχή υπηρεσιών σωματικής άσκησης στα ιδιωτικά γυμναστήρια σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας. Εισηγητής: Δώρος Κλεοβούλου Γενικός Γραμματέας Πανελληνίου Συνδέσμου.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΣΤΟΧΟΣ - ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ Μάθημα 253 Τσίτσκαρη Ε.
ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ – ΟΡΓΑΝΩΣΗ – ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ – ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ (253) Τσίτσκαρη Έ.
Γυμνάστρια\Γυμναστής Ορισμός: Ο γυμναστής φροντίζει για την σωματική άσκηση και καλή φυσική κατάσταση των αθλητών ή άλλων ατόμων, προτείνοντας και εφαρμόζοντας.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Εργαστήριο Αγροτικής Πολιτικής & Συνεταιρισμών ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ (ΕΣΠΑ) Υπεύθυνος Πρακτικής.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
Σύστημα ικανοποίησης χρηστών και εκτίμησης αναγκών: Στόχος να αξιολογήσουμε τον βαθμό ικανοποίησης του ασθενή και να εντοπίσουμε τις πιθανές μελλοντικές.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
O ΌΡΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΘΗΚΕ ΑΡΧΙΚΆ, ΓΙΑ ΆΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΎΝΤΑΝ ΣΤΟ ΧΏΡΟ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΉΣ ΥΓΕΊΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΣΥΝΔΈΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΆΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎ,
Σκοποί αγωγής υγείας-συμβουλευτικής  Διατήρηση σωματικής ισορροπίας ατόμου: υγιεινή, διατροφή, άσκηση  Διατήρηση ψυχικής-κοινωνικής ισορροπίας ατόμου-
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
Δυο πράγματα χρειάζεσαι να ξέρεις, για να πετύχεις οποιοδήποτε Επίτευγμα…
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Ενότητα # 4: Το Θεωρητικό Μοντέλο της Ποιότητας των Υπηρεσιών Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Α
ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ
Παπαπαντελής Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΣΑΚΧΑΡΩΔΗ ΔΙΑΒΗΤΗ ΤΥΠΟΥ ΙΙ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΕΛΩΝ (MEMBER MANAGEMENT)
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Κοινωνική Έρευνα.
Ο Παιδοκτόνος Ελληνικός Αθλητισμός
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ Ε. Τσίτσκαρη etsitska@phyed.duth.gr

κλειδί για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ Η κατανόηση των πελατών/μελών των γυμναστηρίων κλειδί για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους Έντονος ο ανταγωνισμός Κοστίζει σ’ έναν οργανισμό 5φορές περισσότερο η προσπάθεια προσέλκυσης ενός νέου πελάτη από ότι η διατήρηση ενός ήδη υπάρχοντα

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ Προκαθορισμένη Συμπεριφορά (Preconditioning) Στάσεις (Attitudes)

1. ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Πολλοί αντιμετωπίζουν με κυνισμό τη βιομηχανία της άσκησης. ΛΟΓΟΙ: πρακτικές που στερούνται συνέπειας, υποσχέσεις που δεν τηρήθηκαν, ανεκπαίδευτο προσωπικό, ασυνέπεια στην τιμολογιακή πολιτική, γεγονότα που έγιναν γνωστά από γνωστούς, φίλους ή από προσωπικές εμπειρίες, κακές εγκαταστάσεις, κουλτούρα του περιβάλλοντος του μέλους ΛΥΣΗ: Να ληφθεί υπόψη το τι κάθε φορά κινητοποιεί τον εκάστοτε συμμετέχοντα (π.χ. τιμή, υπηρεσία, προσωπικό, καθαριότητα, κ.α.) Σωστά εκπαιδευμένο προσωπικό

2. ΣΤΑΣΕΙΣ Η γνώση της ανθρώπινης φύσης & συμπεριφοράς μπορεί να βοηθήσει στην κατανόηση αλλά και στην ανταπόκριση σε αυτά τα μηνύματα. α) Εσωτερικές στάσεις: ελάχιστα μπορούν να ελεγχθούν από έναν οργανισμό (π.χ. άγχος, στρες του μέλους) είναι, όμως, εξίσου σημαντικές (π.χ. ρεσεψιονίστ) β) Εξωτερικές στάσεις: επηρεάζονται από την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών & την αναπτυσσόμενη σχέση ανάμεσα στον πωλητή & τον αγοραστή (π.χ. Spa)

ΣΤΑΣΕΙΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ Έρευνα της The American Health Club Experience κατέδειξε…..: Οι μη ασκούμενοι πιστεύουν ότι πιθανά θ’ αρχίσουν να γυμνάζονται συστηματικά πολύ γρήγορα (55%), Οι ηλικιωμένοι πρέπει να ασκούνται τόσο συχνά όσο & οι νεότεροι (86%), Τα άτομα που ασκούνται περισσότερο πιθανότατα να ζήσουν & περισσότερο (85%), Όσοι γυμνάζονται είναι, συχνά, πιο χαρούμενοι άνθρωποι (73%) και Όσοι ασκούνται τακτικά είναι πιο παραγωγικοί στη δουλειά τους (70%).

ΣΤΑΣΕΙΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ Η ίδια έρευνα αποκάλυψε τέσσερις τύπους ανθρώπων με βάση την άσκηση: Όσοι δεν πιστεύουν (Non-believers – 2%): «Δεν πιστεύω ότι η άσκηση είναι κάτι το τόσο σημαντικό», Τους αδιάφορους (Indifferent – 17%): «Η άσκηση μπορεί να είναι σημαντική απλά εγώ δε νιώθω την ανάγκη να αρχίσω να ασκούμαι», Οι αμύητοι (Uniniated Believers – 64%): «Γνωρίζω ότι η άσκηση είναι σημαντική & θα ήθελα να συμμετάσχω περισσότερο σε ανάλογες δραστηριότητες» και Οι πιστοί της άσκησης (Hard Core Fitness Enthusiasts – 15%): «Η άσκηση είναι πολύ σημαντική για εμένα και για το λόγο αυτό γυμνάζομαι συχνά»

ΣΤΑΣΕΙΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ Η ίδια έρευνα φανέρωσε δύο, ακόμη, ιδιαίτερα σημαντικά αλλά ταυτόχρονα αποθαρρυντικά στοιχεία: Ο μισός, σχεδόν, συμμετέχων πληθυσμός (46%) παραδέχεται ότι αν υπήρχε κάποιο «μαγικό χάπι» που θα τους κρατούσε αδύνατους, δε θα ασκούνταν & Το 65% των απαντητών ανέφερε την έλλειψη ελεύθερου χρόνου ως τη βασική δικαιολογία λόγω της οποίας δεν ασκείται περισσότερο. Το πλέον αποκαλυπτικό αποτέλεσμα ήταν ότι το 68% των απαντητών παραδέχθηκε ότι δεν αυτό-πειθαρχείται ώστε να θέσει τον εαυτό του σε διαδικασία άσκησης –κυρίως, δε, οι υπέρβαροι (77%)

ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ: Η ανάλυση του πληθυσμού που επιλέγει τον καθιστικό τρόπο ζωή! Η αναγνώριση & η κατανόηση των αντιλήψεων της πληθυσμιακής αυτής ομάδας είναι το πρώτο βήμα ως προς την αναστροφή τυχόν παρανοήσεων. Οι γυμναστές θα πρέπει: να δίνουν λύση στα πιθανά ψυχολογικά εμπόδια, στις φοβίες, στις υπερβολικά υψηλές προσδοκίες, στη χαμηλή αυτό-εκτίμηση & έτσι να τους πείθουν να ξεκινούν έναν ενεργητικό τρόπο ζωής. Αυτό θα συνεισφέρει στη βελτίωση του τρόπου & της ποιότητας ζωής & στη βελτίωση της υγείας των ατόμων της εκάστοτε κοινωνίας.

ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΘΙΣΤΙΚΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΖΩΗΣ Ανταγωνιζόμενες προτεραιότητες, Έλλειψη σχέσης με την άσκηση, Έλλειψη κινήτρου, Έλλειψη κινητοποίησης, Ανία Ψυχολογικά εμπόδια Κακές παραστάσεις από το παρελθόν Πρέπει να βρεθούν μέθοδοι προσέλκυσης ατόμων πού έχουν τα παραπάνω χαρακτηριστικά

ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ Λόγοι υγείας: Η επιθυμία των ατόμων να ζήσουν περισσότερο αποτελεί βασικό λόγο έναρξης κάποιας μορφής άσκησης. Η εμφάνιση, είτε για να χάσει κάποιος βάρος είτε για να τονωθεί & Η πίεση κάποιου φίλου ή συντρόφου, ώστε να κινητοποιηθεί & να ξεκινήσει την άσκηση.

ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ (48%) ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ – 34% ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΜΥΙΚΗΣ ΜΑΖΑΣ – 12% ΜΥΙΚΗ ΓΡΑΜΜΩΣΗ – 2% ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ (26%) ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ – 17% ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΥΓΕΙΑΣ – 9% ΓΙΑ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΚΑΛΑ (16%) ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΑΓΧΟΥΣ – 3% ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗΣ – 3% ΓΙΑ ΝΑ ΝΟΙΩΣΕΙ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – 5% ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ – 5% ΑΛΛΟΙ ΛΟΓΟΙ (10%) ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΖΕΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΑ – 9% ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ – 1%

ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΑΣΚΗΣΗΣ Η κατανόηση της θεώρησης των πελατών για τα γυμναστήρια θα πρέπει να είναι ο κύριος παράγοντας κατά την απόφαση: α) σχεδιασμού της εγκατάστασης, β) παροχής προγραμμάτων, γ) επιλογής προσωπικού. Η κατανόηση του τι θέλει & έχει ανάγκη ο πελάτης συμβάλει: α) στο να κερδίσεις την εμπιστοσύνη του, β) στην αξιολόγηση των εγκαταστάσεων και γ) στην εξάλειψη του φόβου για αλλαγή.

Τα στοιχεία που οι πελάτες επιθυμούν σε ένα γυμναστήριο είναι: Καθαρή & τακτοποιημένη εγκατάσταση, Μεγάλη ποικιλία δραστηριοτήτων, οργάνων & εξοπλισμού, Όργανα & λοιπό εξοπλισμό, εύκολο στη χρήση, Δημιουργία εξατομικευμένου προγράμματος & καταγραφή της πορείας του & της πιθανής εξέλιξής του, Παροχή ιδιαίτερης βοήθειας σε εκείνους που μόλις ξεκίνησαν, Τα μέλη του προσωπικού θα πρέπει να είναι διαφορετικών ηλικιών ανάλογα με αυτές των πελατών,

…. Τα στοιχεία που οι πελάτες επιθυμούν σε ένα γυμναστήριο είναι: Συνεχής παρακολούθηση & παροχή οδηγιών από τους γυμναστές, Παροχή φιλικής ατμόσφαιράς για όλα τα άτομα, ανεξαρτήτως ηλικίας ή φυσικής κατάστασης, Απουσία έμφασης στην αθλητική ένδυση –δε χρειάζεται να είναι της τελευταίας τάσης της μόδας, Οι εγγεγραμμένοι ασκούμενοι να είναι διαφορετικών ηλικιακών ομάδων και δυνατοτήτων άσκησης & Η παρουσία φιλικών & δεκτικών μελών.

Οι επαγγελματίες της βιομηχανίας της άσκησης θα πρέπει να κατανοήσουν ότι οι περισσότερες ανάλογες συμπεριφορές είναι έμφυτες & δεν πρόκειται ν’ αλλάξουν. Η πρόκληση δεν είναι άλλη από την εξεύρεση των μέσων & μεθόδων εκείνων κινητοποίησης του πληθυσμού, ανεξαρτήτως κοινωνικών πεποιθήσεων.