ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Και θα σας παρουσιάσουμε μια εργασία για τα κινητά του 2012!
Advertisements

1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
 Βασικές έννοιες.    ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑΤΕ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ;
Εθισμός στο διαδίκτυο. Ο εθισμός στο Διαδίκτυο είναι μια σχετικά νέα μορφή εξάρτησης που έγινε γνωστή με την καινοτόμο έρευνα της Young (1996). Αναφέρεται.
Διαχείριση δικτύων άρδευσης από τη ΔΕΥΑΛ ANNA ΖΑΧΙΔΟΥ Δ/ΝΤΡΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΕΥΑΛ ΝΕΕΣΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
Σχολείο: 2 o Ε.Π.Α.Λ. Τα θετικά του διαδικτύου και ο Εθισμός. ΜΑΘΗΤΕΣ: Μαρίνα Σέλκο Χρήστος Ποιμενόπουλος Παναγιώτης Σταυρόπουλος Γεωργία Σιώσιου Απόστολος.
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Και η «σωστή» συμπλήρωση του μηχανογραφικού.
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ Γ’ – Δ’ ΤΑΞΕΩΝ.
- Έλα Αναστασια πάμε βόλτα να δούμε τις βιτρίνες είναι Χριστούγεννα, θα περάσουμε τέλεια θα ψωνίσουμε ρούχα, θα πάμε στα jumbo και το κυριότερο θα πάμε.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Ειδικά θέματα σε κινητά και ασύρματα δίκτυα
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
το αλσοσ μασ ειναι η μεγαλυτερη πηγη
«ΕΡΕΥΝΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ – ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ»
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 7
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
2ο ΓΕ.Λ. ΑΛΙΜΟΥ ΤΑΞΗ :Β΄ ΤΜΗΜΑ:4ο
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Εργαστήρι για «Ευφυή συστήματα συμψηφισμού» Πιλοτικό πρόγραμμα εγκατάστασης έξυπνων μετρητών Από τους στόχους στην υλοποίηση Ιωάννης Παπαγεωργίου Αρχή.
ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ & ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ «Ο ΑΡΔΗΤΤΟΣ»
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
ΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ ΣΩΣΤΑ, ΖΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΕΡΕΥΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
… αισθάνομαι τον Διάλογο σαν έναν "φορτιστή" δημιουργικότητας και αλληλεπίδρασης … συμμετέχουσα.
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Επιμέλεια Τσάμης Δ. Ιωάννης Μαθηματικός
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤ’3
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ Η ΚΙΝΗΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Το υλικό του Υπολογιστή
ΛΕΞΙΚΟ ΟΡΩΝ.
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Project: Εθισμός στο Internet
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
Ενότητα No 1 : Marketing/Προώθηση & Ηλεκτρονικό εμπόριο
Χρήση του Tablet.
"Για να σερφάρεις στο Internet με ασφάλεια"
Θετικό δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Κινηματική ανάλυση του ρομπότ ΝΙ Starter Kit και προγραμματισμός του ελεγκτή SbRIO-9631 για την κίνηση του ρομπότ στο επίπεδο Πτυχιακή : Ταρατσίδης Κωνσταντίνος.
“Direct ΑΙΓΙΣ” Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία
Ιστορίες για παιδιά και γονείς
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕ. Θ. Ε
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
Ευρυζωνικές εφαρμογές (Broadband applications)
ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ Οι μαθητές του ΣΤ2.
Βασικές έννοιες (Μάθημα 1) Τίτλος: Μερικές βασικές έννοιες της Πληροφορικής 22/11/2018 Ξένιος Αντωνιάδης.
KΑΜΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Ασφάλεια και συνεργασία στο Διαδίκτυο
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ/SOFTWARE ΨΕΠ
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Ασφάλεια κινητού τηλεφώνου
Ψευδή προφίλ στο facebook
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Β΄ Δημοτικό Σχολείο Παλουριώτισσας (Κ.Β)
Net neutrality στο διαδίκτυο/ Κανονισμόσ ΕΕΤΤ Ανοικτού διαδικτύου(Εξειδίκευση θεμάτων Καν.(ΕΕ) 2015/2120) ΠΜΣ Ανταγωνισμού και Άυλων Αγαθών
13η Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδοφθαλμολογίας & Στραβισμού (ΕΕΠΟΣ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Σκοπός της δημιουργίας του ερωτηματολογίου είναι να βρεθεί το ποσοστό των μαθητών του σχολείου μας που είναι εθισμένοι στο διαδίκτυο.

Διαμορφώσαμε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο απαντήθηκε από την ολότητα των μαθητών του σχολείου. Η επεξεργασία και η εξαγωγή αποτελεσμάτων έγινε από τις καθηγήτριες Πληροφορικής.

71 73 Το ερωτηματολόγιο απαντήθηκε από 144 μαθητές του Γυμνασίου Αθηένου. 71 73

2. Πόσους υπολογιστές (σταθερούς – laptop-tablet- έξυπνα κινητά) με πρόσβαση στο Internet, έχετε στο σπίτι;

3. Σε ποιο χώρο του σπιτιού βρίσκεται ο Η/Υ που χρησιμοποιείτε; 3. Σε ποιο χώρο του σπιτιού βρίσκεται ο Η/Υ που χρησιμοποιείτε;

4. Ποιες από τις πιο κάτω υπηρεσίες του internet αξιοποιείτε και με πόση συχνότητα; καθόλου ελάχιστα λίγες φορές το μήνα λίγες φορές τη βδομάδα καθημερινά 1. Κοινωνική δικτύωση 9 8 2 15 86 2. Ειδησεογραφική ενημέρωση 46 17 13 3. Σχολικές εργασίες 25 27 16 4. Ηλεκτρονική αλληλογραφία 45 26 14 7 5. Ηλεκτρονικές αγορές 42 31 20 6 1 6. Ηλεκτρονικά παιχνίδια 22 10 21 38 7. Τυχερά παιχνίδια 83 4 8. Παράνομο "κατέβασμα“ μουσικής, ταινιών, Software 58 11 9. Αναζητήσεις chat 33 18 10. Σελίδες ακατάλληλες για ανηλίκους 72 12

5. Υπήρξαν φορές που νιώσατε ανησυχία και δυσάρεστα συναισθήματα, γιατί δεν μπορούσατε να έχετε πρόσβαση στο Internet;

6. Αναζητείτε πάντοτε το Wi-Fi, όταν βρίσκεστε εκτός σπιτιού;

7. Σας δημιούργησε ποτέ εσάς προσωπικά δυσάρεστες συνέπειες η υπερβολική χρήση του Internet;

8. Αν απαντήσατε Ναι στις προηγούμενες τρεις ερωτήσεις ποιες από τις παρακάτω συνέπειες είχατε;

9. Νομίζετε ότι είστε εθισμένοι στη χρήση του διαδικτύου; 9. Νομίζετε ότι είστε εθισμένοι στη χρήση του διαδικτύου;

10. Γνωρίζετε φορείς/οργανώσεις, που μπορούν να βοηθήσουν κάποιον που αντιμετωπίζει πρόβλημα εθισμού στο Διαδίκτυο;

12. Πόσο καλά πληροφορημένοι εκτιμάτε ότι είστε σχετικά με τον εθισμό στο διαδίκτυο;

13. Κατά την άποψή σας, πόσο απαραίτητη είναι η ενημέρωση των μαθητών για τον εθισμό στο διαδίκτυο;

14. Θεωρείτε ότι το Internet είναι ασφαλές;

15. Αν απαντήσατε όχι, σε ποια περίπτωση νιώσατε ανασφάλεια στο Internet;

16. Θα θέλατε να γίνεται πιο συστηματική ενημέρωση για θέματα σχετικά με το διαδίκτυο στο σχολείο;

17. Πόσο ενημερωμένοι είστε για τους κινδύνους που διατρέχετε, όταν σερφάρετε στο Internet;

18. Από ποιους ενημερωθήκατε αρχικά για τους κινδύνους του Internet;

20. Θεωρείτε ότι οι γονείς σας μπορούν 19. Θεωρείτε ότι οι γονείς σας είναι αρκετά ενημερωμένοι για τους κινδύνους του διαδικτύου; Ναι 123 Όχι 21 20. Θεωρείτε ότι οι γονείς σας μπορούν να αντιληφθούν αν είστε εθισμένοι στο διαδίκτυο; Ναι 138 Όχι 6

Συμπεράσματα: Πάνω από το 1/3 των συμμαθητών μας έχουμε στο δωμάτιο μας υπολογιστή και αυτό καθιστά τη χρήση του ευκολότερη αλλά και πιο επικίνδυνη. Αρκετοί από τους συμμαθητές μας (1/3) τουλάχιστον παραδέχτηκαν ότι είναι εθισμένοι με το διαδίκτυο. Οι μαθητές χρησιμοποιούν 2-4 ώρες το διαδίκτυο καθημερινά. Ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό μαθητών έχουμε εν αγνοία μας πέσει σε ιστοσελίδες παραπλανητικού ή ακατάλληλου περιεχομένου ή έχουμε δεχτεί απειλητικά μηνύματα. Οι γονείς και το σχολείο είναι έγκυρες πηγές ενημέρωσης για την απειλή που λέγεται διαδίκτυο αλλά και καθοριστικοί παράγοντες για την απεξάρτηση των νέων.

Το ¼ των μαθητών ξέρουμε, χωρίς όμως να μπορούμε να αναφέρουμε, κάποιους φορείς/οργανώσεις, που μπορούν να βοηθήσουν κάποιον που αντιμετωπίζει πρόβλημα εθισμού στο διαδίκτυο ή οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα σε σχέση με το διαδίκτυο. Κλείνοντας θα ήθελα να σας υπενθυμίζω τις γραμμές βοήθειας για καταγγελία ή αναφορά ενόχλησης. Μη διστάσετε να τις χρησιμοποιήσετε, αν κρίνετε ότι είναι αναγκαίο για κάποιο από σας. Μπορείτε να το κάνετε ακόμα και ανώνυμα.

ΓΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ/ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ/ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗΣ Ιστοσελίδα WWW.CYBERETHICS.INFO (Ανώνυμη ή επώνυμη καταγγελία) 22 674747 (Γραμμή Hotline) 116 111 (Ευρωπαϊκός Αριθμός) 70 000 116 (Γραμμή Helpline - ειδικός για συμβουλές) 22402310, 22402364 (Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο) 70001770 (Μικροί εθελοντές) Και φυσικά γονείς, καθηγητές και φίλοι   1460 (Αστυνομία)

Όλοι μας πρέπει να δράσουμε!!! Πρώτα εμείς οι ίδιοι πρέπει να πειστούμε ότι μπορούμε και χωρίς το διαδίκτυο. Ακολούθως οι γονείς Το σχολείο και η κοινωνία

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ