ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ:ΕΝΑ ΕΥΡΥ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΖΗΤΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αλέξανδρος Κινινής ΟΕΜ Marketing Manager Microsoft Ελλάς
Advertisements

Παρουσίαση του θεσμού των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Το παράδειγμα του 4 ου Δημοτικού Σχολείου Θέρμης 1.
O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
Δ.Π.Θ. ΤΕΦΑΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΜΑΘΗΜΑ: ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια Μ. Μιχαλοπούλου.
Εργασία Ecomobility Εκπαιδευτήρια Καντά Έτος: 2012 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Τζώρτζη Μαρία.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ »
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΕΠΗΛΗΨΙΑ ΗΛΙΑΣΗ ΘΕΡΜΟΠΛΗΞΙΑ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΩΡΙΑ.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου. Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου (ΠΓΠ): μια γνώση αποκλειστική των εκπαιδευτικών Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου (ΠΓΠ):
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
Προγραμματισμός Δράσης Επιχείρησης.
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Δημιουργία-Επιμέλεια: Φιλιππούσης Γεώργιος
Οθόνη εισόδου στο περιβάλλον του λογισμικού
Ποιες είναι οι πιθανές παρενέργειες των ΟΒΕΑ;
ΟΡΙΣΜΟΙ ΑΡΘΡΟ 31: ΟΡΙΣΜΟΣ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ…………………………………………….
ΦΑΙΑΚΙΔΑ: ΕΝΟΤΗΤΑ 11 ζ Η Φαιακίδα αποτελεί ένα επεισόδιο της ενότητας του “Νόστου” της Οδύσσειας (αγώνας του Οδυσσέα να επιστρέψει στην Ιθάκη).
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Δρ. Χριστακόπουλος Γιάννης
ΤΙΤΛΟΣ ανοιχτης εκπαιδευτικης πρακτικης
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ Ένα σώμα μπορεί να βρεθεί σε τρεις φυσικές καταστάσεις. Π.χ. Το νερό το συναντάμε στη φύση ως ΑΕΡΙΟ (υδρατμοί στα σύννεφα) ΣΤΕΡΕΟ.
Kant: Ηθική Φιλοσοφία Ενότητα 1η:Αγαθή Βούληση Παύλος Κόντος
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε την θάλασσα (του Ευγένιου Τριβιζά)
Αισθητηρας λ 13/4/2018.
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
1η Νοσηλευτική Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Νοσηλευτικής
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Το νερο στη λογοτεχνια και στην επιστημη ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΛ ΚΑΣΤΟΡΕΙΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: Επιβλέποντες εκπαιδευτικοί:
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
Σχολικός εκφοβισμός Ιστορίες (1ο μέρος) Παρατηρητές
Ήθη και έθιμα της Κεφαλονιάς
Αξιολόγηση VIDEO μικροδιδασκαλίας
Δράσεις και προτάσεις για το
Δημιουργική εργασία ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Θέμα Μεταπτυχιακής Εργασίας
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
3ο Γυμνάσιο Τούμπας Θεσσαλονίκης Προκοπίου Αικατερίνη Φιλόλογος
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ Γενικησ παιδειασ
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Κεφάλαιο 35 Τα κράτη της Ασίας.
ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ 2o ΓΕΛ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ.
1ο Γυμνάσιο Ανατολής Σχολικό έτος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (Πα.Γ.Ν.Η.)
Εκπαιδευτικό Σεμινάριο
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΔΑΛΚΥΡΙΑΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ 2014.
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΑΡΙΣΤΕΙΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
B' ΤΑΞΗ Το εσωτερικό του Η/Υ
59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Σχολικό έτος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ 2014 – 2020
Ερευνητικη εργαςια Α΄ Λυκειου Τιτλος: "Τροποι ψυχαγωγιας των εφηβων" Τμημα : Α5 δευτερο τετραμηνο γΕΛ Παιανιας, ςχολικο ετος:
Γυμνάσιο Κωνσταντινουπόλεως Στροβόλου
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
President Elect Training Seminar
Γνωστική ανάπτυξη Piaget
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ:ΕΝΑ ΕΥΡΥ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΖΗΤΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Ανδρέας Χ.Οικονόμου, Αθανάσιος Κ.Δεβετζίδης Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού, τ. 106, Σεμπτέμβρης-Νοέμβρης 2015, σσ. 60-72 Επιβλέπουσα καθηγήτρια: κ.Καλούρη Ουρανία Φοιτητής ΠΕΣΥΠ Χαντζής Δημήτριος Αθήνα 2017

Εισαγωγή

Κοινωνική Αλληλέγγυα Οικονομία (ΚαλΟ) Τρίτος Τομέας της Οικονομίας <<Κοινωνική Οικονομία ορίζεται το σύνολο των οικονομικών, επιχειρηματικών, παραγωγικών και κοινωνικών δραστηριοτήτων με επιδίωξη το συλλογικό όφελος>> (ΦΕΚ 216, τ. Α’ : 6369) H ΚαλΟ δεν : είναι Φιλανθρωπία δεν Ελεημοσύνη ονομάζεται <<charity funds>> αποσκοπεί επιδοτήσεις και προγράμματα Ε.Ε. είναι βραχίονας πολιτικών κομμάτων Είδη Κοιν.Σ.Επ ένταξης κοινωνικής φροντίδας παραγωγικού συλλογικού σκοπού

Ψυχοκοινωνικές προϋποθέσεις συμμετοχής να προσέρχεται ελεύθερα και με δική του βούληση στο υπό διαμόρφωση συνεργατικό εγχείρημα να κατέχει τις λεγόμενες <<οριζόντιες δεξιότητες>>, ιδίως αυτές που είναι κατάλληλες για την δια βίου μάθηση (Βεργίδης, 2011) να συμμετέχει ενεργητικά σε όλο το φάσμα δραστηριοτήτων που αφορούν στη σύσταση, στρατηγική λειτουργία διαχείριση προβολή επικοινωνία του συνεργατικού εγχειρήματος, σεβόμενος τις θεμελιακές αρχές του Συνεταιρισμού (Παπαφιλίππου, 2013) σεβασμός στο περιβάλλον όραμα για κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς

Δεσμεύσεις – Οφέλη συμμετοχής το κέρδος δεν είναι αυτοσκοπός η εργασία προτάσσεται του κεφαλαίου αμοιβαιότητα αναδιανομή ανταλλαγή Οφέλη η κάλυψη της ανάγκης για κοινωνικοποίηση από την εργασία η δημιουργία δικτύου συνεργασίας με άλλους ανθρώπους <<η πραγματική ευτυχία καθενός μπορεί να επιτευχθεί με την συνειδητήχ προσφορά υπηρεσιών προς την κοινωνία>> (Παπαφιλίππου, 2013)

Ο ρόλος των στελεχών ΣΕΥΠ παροχή πληροφόρησης και ευεσθητοποίησης για την συγκεκριμμένη επαγγελματική επιλογή μέσα από ενημερωτικές συναντήσεις, ιδιαίτερα δε μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και γνωριμία με ανθρώπους που ήδη απασχολούνται στο χώρο της ΚΑλΟ ενίσχυση της αυτογνωσίας των συμβουλευμένων παροχή βοήθειας στη λήψη απόφασης υποστήριξη μετά τη λήψη απόφασης

Κοινωνικοοικονομική Εναλλακτηκότητα 12% ΑΕΠ εργασία 189.000.000 αλληλοασφαλιστικά ταμεία συνεταιριστικές τράπεζες κ.α.

Κοινωνικός Καταναλωτικός Συνεταιρισμός Βίος coop Διαχείριση έχει την εξής κατανομής: α) 40% στις συναλλαγές τους με τον συνεταιρισμό β) 60% στις μερίδες τους Εκπαίδευσή μελών: α) στις Συνεταιριστικές αρχές και τις Αξίες της ΚΑλΟ β) σε επαγγελματικά, περιβαλλοντικά, κοινωνικά και πολιτιστικά θέματα ΚοινΣΕΠ <<Μυγδονία>> Σκοποί: η προαγωγή του τοπικού κια συλλογικού συμφέροντος η προώθηση της απασχόλησης η ενδυνάμωση της κοινωνικής συνοχής και της τοπικής ή περιφερειακής ανάπτυξης Επιδιώξεις: η παραγωγή και αξιοποίηση τοπικών και παραδοσιακών προϊόντων η παροχή υπηρεσιών σε τομείς όπως ο πολιτισμός, το περιβάλλον, η οικολογία, η εκπαίδευση η διατήρηση παραδοσιακών δραστηριοτήτων και επαγγελμάτων Εμπόδια δεν υπάρχει ακόμη εμπιστοσύνη στη γυναικεία επιχειρηματικότητα δεν υπάρχει εκπαίδευση στον συνεργατισμό και στην κοινωνική οικονομία

Θέματα Εργαστηρίου Θέματα Υποενότητες Διάρκεια Εκπαιδευτικές Τεχνικές Εκπαιδευτικά Μέσα Εισαγωγή, παρουσίαση των στόχων 2 λεπτά Εμπλουτισμένη εισήγηση Προβολή διαφανειών Προσδιορισμός του τρέχοντος πλαισίου αναφοράς 5 λεπτά Προβολή video, Συζήτηση Video για την Κοινωνική Οικονομία Διερεύνηση αντιλήψεων και γνωριμία με τους θεσμούς της Κοινωνικής Οικονομίας Επιχειρηματικότητας 10 λεπτά Συζήτηση, Καταιγισμός Ιδεών, Video Πίνακας Προβολή διαφανειών Σχεδιάζοντας μια Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση Επίλυση προβλήματος, Μικρές ομάδες Διανομή γραπτού κειμενου και μικροαντικειμένων Λειτουργικά χαρακτηριστικά Παρουσίαση ομάδων σε ολομέλεια, Διάλογος Αυτοαξιολόγηση Ατομική μελέτη, Video Γραπτό κείμενο Video Σύνοψη 3 λεπτά Εισήγηση Συνολικά: 45 λεπτά

Συμπεράσματα – Προτάσεις υπάρχουν μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης το τυπικό σύστημα εκπαίδευσης χρειάζεται πληροφόρηση, ενημέρωση,γνωριμία και βιωματική προπαρασκευή με τον χώρο της ΚΑλΟ στην εκπαίδευση ενηλίκων χρειάζεται βελτίωση και εμβάθυνση απαιτείται χρόνος εμπέδωση της ΚΑλΟ στην χώρα μας αλλαγή μοντέλου για την ταξινόμηση προσόντων και επαγγελματικών δικαιωμάτων

Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας