ΜΑΘΗΜΑ 2 –ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Advertisements

Τακτικές εφαρμογές στις αναπτυξιακές ηλικίες 14 – 18 ετών
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ AIDS ΔΗ.ΜΟ.Π. «ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΟΣ» «Η Πρόληψη Τόπος Συνάντησης και Συναπάντησης για τη Συνερασία,
Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Το παιδικό παιχνίδι Εισαγωγικά σχόλια και ερμηνευτικές υποθέσεις
Soft skills = προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες Δέκα προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες που αναπτύσσονται κατά την εφαρμογή ενός προγράμματος.
Δραστηριότητες προσομοίωσης
Ορισμός της διδασκαλίας Οι ενέργειες και οι χειρισμοί, στους οποίους προβαίνει ο εκπαιδευτικός για να βοηθήσει το μαθητή στην οικειοποίηση γνώσεων και.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ - ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Alfred Adler ΑνθρΩπινη τυπολογΙα.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΦΗΒΟΥ ΙΙ
ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ Σακελλαρίου Κίμων Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας ΤΕΦΑΑ, Τρίκαλα ΕΠΕΑΕΚ: ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΤΕΦΑΑ, ΠΘ - ΑΥΤΕΠΙΣΤΑΣΙΑ.
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΕΦΗΒΕΙΑ.
ΤΜΗΜΑ Γ΄ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ ΕΠΑΛ
ΤΟ ΡΙΣΚΟ ΣΤΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ : ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΑΣΕΜΙ ΤΖΕΝΗ.
Ο ρόλος του καθηγητή Φυσικής Αγωγής στο Σχολείο Στυλιανίδης Χριστόδουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Νομού Μεσσηνίας Καλαμάτα, Ιούνιος 2009.
Ανάπτυξη Μια συνεχής, δυναμική διαδικασία. Σταδιακή απόκτηση δεξιοτήτων, οι οποίες επιτρέπουν τη μετάβαση από την εξάρτηση στην αυτονομία. Βιολογικές και.
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
ΣΟΥΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Διαφοροποιημένη Διδασκαλία για Παιδιά με Αναπηρίες.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med, PhD.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΤΙ ΕΙΝΑΙ;; «Είναι Ένα Από Τα Μικρά Μυστικά Του Ελέγχου Της Σκέψης. Ο Θετικός Αυτοδιάλογος Βοηθάει Τους Αθλητές/τριες Να Βρίσκονται.
ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑ 10. Επιθετικότητα Συνηθισμένο φαινόμενο Μπορεί να αποτελεί από τη μαζική βία ενός πολέμου ως τα καθημερινά περιστατικά λεκτικής.
ΜΑΘΗΜΑ 1 – ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med, PhD ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
ΧΟΡΟΣ-ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΙ ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΧΟΡΟΣ Ο χορός είναι μορφή καλλιτεχνικής και αθλητικής έκφρασης η οποία γενικά αναφέρεται στην κίνηση του σώματος, συνήθως.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med, PhD.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Εισαγωγή στην αθλητική επιστήμη Η γέννηση της επιστήμης υπήρξε ο θάνατος της δεισιδαιμονίας (Haxley)
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
O ΌΡΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΘΗΚΕ ΑΡΧΙΚΆ, ΓΙΑ ΆΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΎΝΤΑΝ ΣΤΟ ΧΏΡΟ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΉΣ ΥΓΕΊΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΣΥΝΔΈΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΆΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎ,
Πρωτογενείς φορείς Κοινωνικοποίησης
ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΙΣ ΦΟΡΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ.  Η λέξη «κοινωνικοποίηση» εμφανίζεται στις αρχές του 20ου αιώνα από τον Εμίλ Ντιρκέμ, θεμελιωτή της σύγχρονης κοινωνιολογίας.
ΕΦΗΒΕΙΑ - Η ΑΓΡΙΑ ΗΛΙΚΙΑ Γιώργος Δούλαλας ΠΕ04.01.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 5: Κινητικός έλεγχος –Αισθητηριακές πληροφορίες
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
Μέθοδοι εμπειρικής Παιδαγωγικής
Το αναλυτικό πρόγραμμα του μέλλοντος
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
ΗΘΙΚΗ & ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥ.Π. Π.Ε.ΣΥ.Π. .
Εργασία Α’ τετραμήνου Τόσκα Ραβέσα Κοκκίνου Έλενα Σφακιανάκη Βασιλική Τζαβάρα Κωνσταντίνα.
Δομημένη Εκπαίδευση Βασικές Αρχές
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
Φιλοσοφία Αθλητισμού Ευάγγελος Αλμπανίδης.
Άθληση και μαθητής Η ομάδα εργασίας μας ανέλαβε να ασχοληθεί με τη σημασία της άθλησης στη ζωή των μαθητών και τις θετικές επιπτώσεις της άθλησης στη.
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Ενότητα 1.2 «Οικογενειακή αγωγή».
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου»
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
Σχολικός εκφοβισμός Σε όλο τον κόσμο.
Αποσυνδετικές διαταραχές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΘΗΜΑ 2 –ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 2 –ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med, PhD

Στο σημερινό μάθημα... Διαστάσεις της προσωπικότητας Σωματική διάσταση και φυσική αγωγή Ψυχική διάσταση και φυσική αγωγή Φυσική αγωγή και διανοητικά χαρακτηριστικά της προσωπικότητας. Φυσική αγωγή και συναισθηματικά χαρακτηριστικά της προσωπικότητας Φυσική αγωγή και βουλητικά χαρακτηριστικά της προσωπικότητας Φυσική αγωγή και κοινωνικά-ηθικά χαρακτηριστικά της προσωπικότητας

Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΥΝΟΕΙ Τη προσαρμοστικότητα του ατόμου Την αντιδραστικότητα του ατόμου Τη σωματική ανάπτυξη και εξέλιξη Τη θέληση του ατόμου Την πνευματική διαδικασία Τα συναισθηματικά ερεθίσματα Τις ψυχικές διαθέσεις

Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Συμβάλλει στην ολοκλήρωση του ατόμου μέσα από την κίνηση Βοηθάει στην ανάπτυξη των σωματικών και ψυχικών λειτουργιών Βοηθάει στη διαμόρφωση της ηθικο-κοινωνικής συμπεριφοράς του ατόμου με την ενίσχυση της βούλησης…

ΜΕ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Το άτομο δημιουργεί καταστάσεις φαντασίας και σκέψης που μπορούν να ισχυροποιήσουν την ωρίμανση Βοηθάει τη φαντασία που ευνοεί την κινητική δημιουργικότητα και αναπτύσσει την παραγωγική σκέψη

ΜΕ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Μέσα από τις παιχνιδιώδεις δραστηριότητες ασκείται και δυναμώνει η προσοχή του ατόμου Με τη φαντασία, την παραγωγική σκέψη και την προσοχή ενισχύεται η προσωπικότητα του νέου

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ Είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών τρόπων σκέψης και συμπεριφοράς κάθε ανθρώπου

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ Σωματική (μορφολογική, χημική, λειτουργική) Ψυχική (συναισθηματική, διανοητική, πρακτική)

ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Η μορφολογική διάσταση αποτελείται από μια τριπλή σειρά χαρακτηριστικών που έχει σχέση με την αναλογία-μάζα-τύπο σώματος

ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Η χημικο-λειτουργική μορφή αποτελείται από βιολογικούς παράγοντες που στο σύνολό τους διαμορφώνουν την ιδιοσυγκρασία του ατόμου

ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Η φυσική αγωγή βρίσκεται σε στενή σχέση με τις μορφολογικές και λειτουργικές διαστάσεις σ’ένα τρίπτυχο αναλογίας, που είναι διαγνωστικό-σχηματικό-θεραπευτικό

ΨΥΧΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ Συναισθηματική: μια ψυχική ενέργεια που βγαίνει από την ψυχή του ατόμου και επιδρά σ’ολόκληρη την ύπαρξή του, στον τρόπο έκφρασης και στον τρόπο επικοινωνίας με τους άλλους.

ΨΥΧΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ Διανοητική: το άτομο δέχεται από τον εξωτερικό κόσμο ερεθίσματα στα οποία αντιδρά όχι κατά τρόπο διάχυτο και ακαθόριστο, αλλά επιλεκτικά σ’εκείνα που έχουν συνάφεια με τις δικές του αντιλήψεις (πληροφορία και επιλογή)

ΨΥΧΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ Πρακτική: η επαφή με το περιβάλλον και η επίδραση που αυτό ασκεί στο άτομο καθώς και οι ενέργειες του ατόμου πάνω στο περιβάλλον

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Με την ενίσχυση των συναισθηματικών συστατικών που προφυλάσσουν από τις εντάσεις και το άγχος του τεχνολογικού πολιτισμού και το εφοδιάζουν με ευαισθησία, ενδιαφέροντα και δημιουργική ικανότητα.

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Με την εμπόδιση κάθε μορφής εκτροπής, ώστε οι συναισθηματικές καταστάσεις να μη βλάπτουν την προσωπική ταυτότητα και την κοινωνική ελευθερία του ατόμου

ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Μέσω της κίνησης, το άτομο κατακτά το κινητικό σύστημα στο χώρο και εισέρχεται στο περιβάλλον Η φυσική άσκηση αυξάνει τη διανοητική απόδοση επιβάλλοντας στο άτομο διανοητική ευελιξία που αναπτύσσει τη νοημοσύνη, καθιστώντας το περισσότερο έτοιμο στην εκτέλεση κάποιας πράξης

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Η φυσική αγωγή αποτελεί μια εκπαιδευτική μορφή που είναι η πλέον κατάλληλη για σωστή πειθαρχία της πρακτικής δραστηριότητας, με την οποία το άτομο απαντά στα διάφορα ερεθίσματα που δέχεται.

Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ Εκφράζει την αρχική ψυχοσωματική σύσταση, αποτελεί το περίγραμμα μέσα στο οποίο (και κάτω υπό την επίδραση του περιβάλλοντος) αναπτύσσεται η προσωπικότητα.

Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ Σημαίνει ειλικρίνεια, εντιμότητα, ήθος, ανεπίληπτη διαγωγή, τα ηθικά χαρακτηριστικά της προσωπικότητας, την προσωπικότητα από την πλευρά της βουλητικής κατεύθυνσης και ψυχολογικής τοποθέτησης

Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΣΧΥΡΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΟΣΥΓΚΡΑΣΙΑ Η ιδιαίτερη ψυχική διάθεση του ανθρώπου Η συναισθηματική πλευρά της προσωπικότητας. Η ευθυμία ή δυσθυμία, η διάθεση, η αισιοδοξία ή απαισιοδοξία και άλλες ανάλογες ψυχικές καταστάσεις και εκδηλώσεις θεωρούνται ως εκφράσεις της ιδιοσυγκρασίας

Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Ιδιαίτερα γνωρίσματα της προσωπικότητας, που χαρακτηρίζουν το άτομο και σε ένα βαθμό το διακρίνουν από άλλα άτομα Η μελαγχολία, η ειλικρίνεια, η ευθύτητα, η συνεργατικότητα, η τιμιότητα κ.α., είναι χαρακτηριστικά του κάθε ατόμου

Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΟΤΗΤΑ, ΤΟ «ΕΓΩ» Ο όρος «εγώ» σημαίνει τον ψυχικό σχηματισμό που ελέγχει τα ένστικτα και τις ορμές και κατευθύνει την ανθρώπινη δραστηριότητα.

Η Φ.Α. ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΑ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ Ευφυής, έξυπνος Ανόητος, κουτός Καλλιεργημένος Ακαλλιέργητος πνευματικά Με επιστημονικά, Χωρίς ενδιαφέροντα κοινωνικά, ενδιαφέροντα Ανεξάρτητος στη σκέψη Εξαρτώμενος από άλλους Προβληματισμένος Απροβλημάτιστος

Η Φ.Α. ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ Συναισθηματικά σταθερός Ρεαλιστής Πράος Εύθυμος Συναισθηματικά τρυφερός Συναισθηματικά θερμός Συναισθηματικά ασταθής Ονειροπόλος Οξύθυμος Δύσθυμος Συναισθηματικά σκληρός Συναισθηματικά ψυχρός

Η Φ.Α. ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΑ ΒΟΥΛΗΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ Αποφασιστικός Βουλητικά σταθερός Φιλόπονος, εργατικός Δραστήριος Επίμονος Αισιόδοξος Αναποφάσιστος Βουλητικά ασταθής Φυγόπονος, οκνηρός Νωθρός Ευμετάβολος Απαισιόδοξος

Η Φ.Α. ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΑ ΒΟΥΛΗΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ Θαρραλέος, γενναίος Ριψοκίνδυνος Ανεξάρτητος Με πρωτοβουλία Δειλός Διστακτικός Υποτακτικός Χωρίς πρωτοβουλία, άβουλος

Η Φ.Α. ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ-ΗΘΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ Ακοινώνητος Ενδοστρεφής Μησυνεργατικός, εχθρικός Ακατάδεκτος Ανικανοποίητος Σκληρόκαρδος, άπονος Ζηλιάρης, φθονερός Κοινωνικός Εξωστρεφής Συνεργατικός, φιλικός Καταδεκτικός Ικανοποιημένος Καλόψυχος Αζηλότυπος

Η Φ.Α. ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ-ΗΘΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ Απαθής, ήρεμος Υποχωρητικός Συμβιβαστικός Προσαρμοστικός Ολιγαρκής Τίμιος Παράφορος, βίαιος Ανυποχώρητος Ασυμβίβαστος Απροσάρμοστος Άπληστος Άτιμος

Η Φ.Α. ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ-ΗΘΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ Δίκαιος Αμερόληπτος Αξιόπιστος Πειθαρχικός Ανυστερόβουλος Μεγαλόψυχος Άδικος Μεροληπτικός Αναξιόπιστος Απείθαρχος Υστερόβουλος Μικρόψυχος

Η Φ.Α. ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ-ΗΘΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ Γενναιόδωρος Μετριόφρων Αλτρουϊστής Υπεύθυνος Προβληματισμένος Χειραφετημένος Φιλάργυρος Υπερόπτης Φίλαυτος Ανεύθυνος Απροβλημάτιστος Αχειραφέτητος

ΑΘΛΗΤΙΚΗΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ Το άθλημα είναι μια εκδήλωση ανάγκης που αισθάνεται το άτομο να τονίσει την ύπαρξη της προσωπικότητάς του μέσω συντονισμένων κινητικών πράξεων για κάποιο σκοπό

ΑΘΛΗΤΙΚΗΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ Η αθλητική δραστηριότητα είναι ένα πολιτιστικό, κοινωνικο-οικονομικό και πολιτικό φαινόμενο