ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Advertisements

Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΑΠΕ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ.
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Msc Αντωνία Μανιάτη.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
« Καταπολέμηση των διακρίσεων και της ανεργίας με τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ » ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΣΜΕΥΣΕΩΝ
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΟΥ ΗΡΩ, Α.Ε.Μ 7322 ΣΕΡΡΕΣ, 10 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2010
Επιχειρηματικο σχεδιο
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων Νάνσυ Μπουραντά Αγρίνιο, 2016 Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα # 4: Πρόγραμμα Μάρκετινγκ Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Εισαγωγή στις δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς
Αξιολόγηση Εναλλακτικών Επιλογών.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Ερωτήσεις 1ης και 2ης διάλεξης
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Η έννοια της επιχείρησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Σχεδιασμός Προγραμματισμός στις Υπηρεσίες Υγείας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ:ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:ΓΙΟΒΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΙΟΣ 2015 ΣΕΡΡΕΣ

ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΘΕΜΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ Το κεντρικό θέμα της πτυχιακής είναι η γενική έννοια της ελληνικής ΜΜΕ επιχείρησης αλλά πιο ειδικά ενός πρατηρίου υγρών καυσίμων και ο ορισμός του επιχειρηματικού σχεδίου, όπως επίσης ο τρόπος που μπορεί να βοηθήσει την ίδρυση και λειτουργία με τον καλύτερο τρόπο για τον νέο επιχειρηματία.

Ποια είναι η έννοια της επιχείρησης; Είναι το σύνολο των συντελεστών παραγωγής προϊόντων/υπηρεσιών κάτω από την εποπτεία ενός ατόμου ή μιας ομάδας ατόμων με σκοπό την επίτευξη χρηματικού εισοδήματος, είτε με την μορφή: κέρδους για τον επιχειρηματία χρηματική αμοιβή για τους συντελεστές παραγωγής.

Ο όρος της ΜΜΕ επιχείρησης στην Ελλάδα Στην ελληνική πραγματικότητα οι ΜΜΕ επιχειρήσεις απασχολούν περίπου 100 άτομα περίπου, αποτελούν μεταποιητικές επιχειρήσεις και θεωρούνται κυρίως οι βιοτεχνίες.

Τα είδη των επιχειρήσεων Οι επιχειρήσεις χωρίζονται με ποιοτικά και ποσοτικά κριτήρια. Τα κυριότερα είδη επιχειρήσεων: βάση νομικής μορφής βάση μεγέθους επιχείρησης τομείς διάκρισης της οικονομίας διάκριση σε ιδιωτικές και δημόσιες επιχειρήσεις

Χαρακτηριστικά μιας ΜΜΕ επιχείρησης Τα χαρακτηριστικά μιας ΜΜΕ επιχείρησης είναι τα εξής: η ποσότητα, ο κοινωνικός ανταγωνισμός, η προσαρμοστικότητα, το μάνατζμεντ, η χρηματοδότηση, η στελέχωση, η αγορά, η δομική οργάνωση, η προώθηση των προϊόντων, η αποδοτικότητα και ο οικογενειακός χαρακτήρας.

Πλεονεκτήματα των ΜΜΕ επιχειρήσεων Τα βασικά πλεονεκτήματα των ΜΜΕ είναι: ευελιξία και προσαρμοστικότητα στην αγορά γρήγορες αποφάσεις από την διοίκηση άμεση επίβλεψη των λειτουργιών προσωπικές σχέσεις και επικοινωνία διοίκηση- εργαζόμενοι καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών προσήλωση στην αρχή μεγιστοποίηση κέρδους μικρότεροι συντελεστές φορολόγησης συνεργασίες μεταξύ ΜΜΕ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΠΟΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΥΚΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΕΣΑΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΌ 250 ΑΤΟΜΑ 50000000€ 43000000€ ΜΙΚΡΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΌ 50 ΑΤΟΜΑ 10000000€ ΠΟΛΎ ΜΙΚΡΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΌ 10 ΑΤΟΜΑ 2000000€

Τι είναι το επιχειρηματικό σχέδιο; Ο ορισμός του επιχειρηματικού σχεδίου είναι η μελέτη για την ανάπτυξη μιας νέας επιχείρησης αναλύοντας και αξιολογώντας τις ευκαιρίες, τους κινδύνους, τις δυνατότητες και αδυναμίες της ( S.W.O.T ανάλυση ).

Χαρακτηριστικά επιχειρηματικού σχεδίου S.W.O.T ανάλυση αξιολόγηση στρατηγικής της επιχείρησης θέτει στόχους και τρόπους επίτευξης τους προσδιορισμός απαιτούμενων πόρων καθορισμός προτεραιοτήτων πρόβλεψη οικονομικού αποτελέσματος βάση παραγόντων για υλοποίηση της επιχείρησης αποτελεί προϊόν συλλογικής εργασίας αποτελεί στοιχείο για την μέτρηση απόδοσης συνοδεύεται από σύστημα παρακολούθησης οδηγεί στην ανάληψη δεσμεύσεων

Κύριου στόχοι ενός επιχειρηματικού σχεδίου αποτελούν το σύνολο των ενεργειών των εργαζομένων της επιχείρησης για το καλό της κατανομή πόρων για την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης παρακολούθηση της πορείας της επιχείρησης για τυχόν διορθωτικές κινήσεις

Η σχέση του επιχειρηματικού σχεδίου με την ΜΜΕ επιχείρηση Μια ΜΜΕ επιχείρηση διαθέτει περιορισμένο αριθμό πόρων με αποτέλεσμα πρέπει να εξειδικευτεί σε συγκεκριμένη αγορά ή προϊόν ή ειδίκευση έτσι ώστε να γίνει ξεχωριστή στην αγορά. Το μειονέκτημα μια ΜΜΕ με μια μεγάλη επιχείρηση είναι η έλλειψη τμήματος σχεδιασμού και προγραμματισμού.

Τα βασικά βήματα του επιχειρηματικού σχεδίου 1ο η απόφαση της διοίκησης της επιχείρησης να ασχοληθεί με το επιχειρηματικού σχεδίου για το μέλλον της επιχείρησης 2ο ο χρόνος που πρέπει να διαθέσει η επιχείρηση για το επιχειρηματικό σχέδιο 3ο τα άτομα που θα ασχοληθούν με το επιχειρηματικό σχέδιο

ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΓΟΡΕΣ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΕΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΝΕΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΓΟΡΑΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ

Σε τι χρειάζεται το επιχειρηματικό σχέδιο; 1ον οι επιλογές της διοίκησης επηρεάζουν το αύριο της επιχείρησης 2ον το επιχειρηματικό σχέδιο είναι η καλύτερη επιλογή της αυριανή επιχείρησης 3ον οι γρήγορες κινήσεις στις αλλαγές της αγοράς 4ον πρέπει να τηρηθεί ακριβώς το επιχειρηματικό σχέδιο σε τυχόν μεταβλητές που θα προκύψουν 5ον καλύτερη επικοινωνία μεταξύ προσωπικού για την γρήγορη λήψη αποφάσεων

Τα μέρη ενός επιχειρηματικού σχεδίου περιγραφή της επιχείρησης: ταυτότητας επιχείρησης, προϊόντα/υπηρεσίες, τοποθεσία. σχέδιο μάρκετινγκ: swot analysis, ανταγωνισμός, τιμολογιακή πολιτική-πωλήσεις, διαφήμιση-δημόσιες σχέσεις. σχέδιο διοίκησης και λειτουργικής διαχείρισης: σύνθεση και καθήκοντα προσωπικού, εκπαίδευση-επιμόρφωση προσωπικού, αμοιβές προσωπικού. σχέδιο οικονομικής διαχείρισης: προϋπολογισμός έναρξης, προϋπολογισμός λειτουργίας.

Σύνολο εξόδων

Έσοδα χονδρικής

Έσοδα λιανικής

Ταμειακές ροές

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Oι μικρομεσαίες αποτελούν τον πυρήνα της οικονομίας με αποτέλεσμα να αποφέρουν τεράστια έσοδα στα Ελληνικά δημόσια ταμεία αλλά και πολλές θέσεις εργασίας και ένα κλασικό παράδειγμα αποτελεί το πρατήριο υγρών καυσίμων με αποτέλεσμα το υγρά καύσιμα αποτέλεσαν το ξεκίνημα της Βιομηχανικής Επανάστασης απολαμβάνοντας την ανάπτυξη του την κοινωνίας ( π.χ. βιομηχανία, μεταφορές ).

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΠΟΛΎ ΓΙΑ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟΣ ΣΑΣ