Αλληλοεπιδράσεις οπτικών στοιχείων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαιδευτικά υλικά.
Advertisements

Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
 Από τις ανάγκες εκπαίδευσης της οικονομίας στις ανάγκες εκπαίδευσης του ατόμου : Το επαγγελματικό προφίλ ως στοιχείο σύζευξης της προσφοράς με τη ζήτηση.
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
Δ ΗΜΙΟΥΡΓΙΑ Π ΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ P OWER P OINT.
Η Μαντόνα με το γαρύφαλλο
Pinhole Camera ή Κάμερα Μικροσκοπικής Οπής
Ένταξη Προοπτικού σε Φωτογραφία Ε.Μ.Π. Γεωμετρικές Απεικονίσεις και Πληροφορική Κουρνιάτης Ν.
Να περιγράψετε τους 2 τρόπους οργάνωσης Ιστοσελίδων
Μάθημα ζωγραφικής Τοπίο.
Επεξεργασία Κειμένου Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Προσβάσιμες Σημειώσεις σε Word DOs & DON’Ts
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού DT Trainer
ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΜΠΟΥΤΑΚΙΔΗΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΦ.
Λογότυπα βασισμένα στο γράμμα
Ομάδα: Αλέξανδρος & Νίκος
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Διαδικασία του σχεδίου
6.1 ΦΩΣ: ΟΡΑΣΗ & ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Συντάκτης :Δομουχτσής Στέργιος Κατασκευή Ιστοσελίδας Αυτόματο σύστημα Σχολικού Δικτύου Iware.
4.1 Σχέση μεταξύ φιγούρας και φόντου για τη τελική σύνθεση Να μπορείτε να εκτιμάτε και να σχολιάζετε τη σημασία που έχει η σύνθεση τελικής παρουσίασης.
Δημιουργία Διαφανειών
Γραμμή.
Διαχείριση αντικειμένων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΜΕ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ.
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Επεξεργασία Κειμένου Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
1/13 ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΜΟΡΦΕΣ ΜΕΣΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Διεύθυνση Α/θμιας Εκπ/σης Ν. Σερρών Κατασκευή Ιστοσελίδας  Απόλυτα πεπεισμένοι πως η κοινωνία της γνώσης προσκαλεί αλλά και προκαλεί τα Στελέχη της Εκπαίδευσης.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ Μάθημα 9ο
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΔΙΟΥ ΡΟΗΣ
Περίγραμμα (Layout). Έντυπη διαφήμιση Έμφαση στις σχέσεις και την σειρά εμφάνισης.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
ΤΟΜΕΣ.
ΠΡΟΒΟΛΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΙΝΗΣΗΣ Εξελικτική Κρισιμότητα της Κίνησης
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Πολυμέσα – Εφαρμογές Πολυμέσων
ΗΑRDWARE OΘΟΝΗ - ΠΟΝΤΙΚΙ ΟΘΟΝΗ ΟΘΟΝΗ.
Το δικαιωμα ςτο παιχνιδι
ΦΩΤΟΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΓΡΑΦΕΙΑΚΗΣ ΥΛΗΣ. Φωτοαναπαραγωγή είναι η διαδικασία δημιουργίας αντίγραφων των διαφόρων εγγράφων. Τα κύρια στοιχεία που.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ. Η επικοινωνία είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία του οργανισμού και για την αποτελεσματική λήψη των αποφάσεων. Σε αυτό το κεφάλαιο.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός 1 Ας θυμηθούμε… Ορισμός της Έντασης ηλεκτρικού πεδίου σ’ ένα σημείο του Α ………………… Μονάδα μέτρησης.
1 Σχεδιασμός της διεπαφής μιας πολυμεσικής εφαρμογής.
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 13: Επεξεργασία κειμένου – LibreOffice #3
3Δ ΓΡΑΦΙΚΑ Δ.Ι.Ε.Κ. ΠΥΛΑΙΑΣ - ΧΟΡΤΙΑΤΗ
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
Η ΜΑΚΕΤΑ ΚΑΙ Η ΤΥΠΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
Νόμος του Gauss.
Αλληλοεπιδράσεις οπτικών στοιχείων
Τυπογραφία ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Παραδόσεις Μαθημάτων Δασοκομίας Πόλεων μάθημα 6ο
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΣΥΝΕΣΤΙΑΚΗ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΑ
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Διάλεξη 10η Ο εξεικονισμός των σχολικών εγχειριδίων και ο ρόλος των πλάγιων τυπογραφικών στοιχείων Επικ. Καθ. ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Το Βάρος Βάρος λέγεται η ελκτική δύναμη την οποία
Εικόνα 10.1: Το Περιβάλλον του Επεξεργαστή Κειμένου Word του MS-Office
Ονοματεπώνυμο : Χρυσούλα Αγγελοπούλου Καθηγήτρια Πληροφορικής
Κείμενο.
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Μορφοποίηση Περιεχομένου και εμφάνισης κελιών, γραμμών, στηλών
Τυπογραφία ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ-ΑΦΙΣΑ
Εισαγωγικά... ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αλληλοεπιδράσεις οπτικών στοιχείων

The white surface of the paper is taken to be “empty”. An inactive surface despite visible structures that are present. With the first appearance of a dot, a line, the empty surface is activated Adrian Frutiger

Iεραρχία Εξαρτάται από τη συμπληρωματική και την αντιθετική σχέση των οπτικών στοιχείων. Σκοπός: να αναγνωρίσει ο θεατής το σύστημα διάταξης. Κατάταξη οπτικών στοιχείων με βάση τη σημασία Ομαδοποίηση οπτικών στοιχείων

παράγοντες σύνθεσης Αντίθεση Χρώμα Προσανατολισμός Σχήματα Μέγεθος Ποσότητα Γραμμικά στοιχεία Βάθος Θέση Χρώμα Σχήματα Διάσταση Ένταση τυπογραφία Χώρος επανάληψη

Αντίθεση: δεσπόζουσα επίπεδα των πληροφοριών, επιτυγχάνει επιτυχή ιεράρχηση

1. χώρος Παρέχει οπτική αντίθεση. Παρέχει οπτική αντίθεση.  Ο κενός χώρος σύνθεσης ζωντανεύει τα οπτικά στοιχεία.  Είναι η αόρατη ενέργεια του σχεδιασμού, με κυρίαρχη θέση Αρνητικός χώρος για την ενεργοποίηση των οπτικών στοιχείων Ποιος ο ρόλος του χώρου στην ομαδοποίηση των στοιχείων;

Τα οπτικά στοιχεία μπορούν να ομαδοποιηθούν περιορίζοντας τον χώρο μεταξύ τους.  Αύξηση χώρου τα χωρίζει. Κεντράροντας ένα οπτικό στοιχείο εξισορροπεί το χώρο. Ασύμμετρος χώρος όταν βρίσκεται στο κάτω μέρος ή στην κορυφή.

2. μέγεθος Επαρκής ιεραρχία Βελτιώνει την πλοήγηση μέσω του σχεδιασμού

3. ποσότητα Μόνο τα απαραίτητα στοιχεία Πάρα πολλά στοιχεία θα προκαλέσουν σύγχυση Οπτικός θόρυβος αποσπά τον θεατή. Αλλά: ίσως χρήση επιπλέον στοιχείων να αποσκοπεί στην την ενίσχυση της μεταφοράς των μηνυμάτων (π.χ. βέλος που δείχνει στο κείμενο, δίνοντας προτεραιότητα εκεί)

4. Θέση και προσανατολισμός διαγώνια, οριζόντια, κάθετα Ένα ισχυρό κάθετο στοιχείο εφιστά την προσοχή μεταξύ πολλών οριζοντίων Διαγώνιοι είναι δυναμικοί, προκαλούν δράμα και κίνηση Τοποθέτηση στοιχείων κοντά στην άκρη δημιουργεί οπτική ένταση, προσελκύει το θεατή στις συγκεκριμένες περιοχές

5. βάθος και προοπτική Ο χώρος επεκτείνεται Τα στοιχεία κινούνται προς τον θεατή Τα σημεία φυγής είναι καθοδηγητικά και οδηγούν το μάτι προς οπτικά στοιχεία διατεταγμένα κατά μήκος της γραμμής τρία επίπεδα, (Foreground, middle ground, background ), επεκτείνουν το περιβάλλον Η επανάληψη δημιουργεί βάθος και ρυθμό, ενώ δίνει έμφαση στα οπτικά στοιχεία που επαναλαμβάνονται.  Patterns δημιουργούν ενδιαφέρον σε συγκεκριμένες περιοχές.

6.τυπογραφία Πρέπει να διασπαστεί σε επίπεδα σπουδαιότητας, έτσι ώστε ο θεατής μπορεί να έχει πρόσβαση στο περιεχόμενο αποτελεσματικά Μέγεθος, πλάγια γραφή, έντονη γραφή, οικογένεια γραμματοσειρών μπορεί να δώσει λύσεις, πολλές οπτικές επιλογές Συνδυασμός των serif και san serif γραμματοσειρές δίνει αποτελεσματική αντίθεση

7. χρώμα Χρώματα που συμπληρώνουν ή προκαλούν αντίθεση στο ύφος της εφαρμογής Ζεστά χρώματα  στην επιφάνεια και ελκύουν την προσοχή Ψυχρά χρώματα  δευτερεύοντα. Ακόμη και με τη χρήση ενός χρώματος, ο σχεδιαστής δημιουργεί βάθος χρησιμοποιώντας διαφορετικές τιμές.  Σκούρες αποχρώσεις κινούνται σε πρώτο πλάνο Αντίθετα χρώματα ελκύουν την προσοχή. Φωτεινά και κορεσμένα χρώματα έχουν άμεσο αντίκτυπο. Αν όλα είναι κορεσμένα δε θα υπάρχει σημείο εστίασης

8. γραφικά και γραμμικά στοιχεία Δυναμικά οπτικά πεδία, καθοδηγούν το μάτι Δημιουργούν κίνηση Έντονα γραφικά μπορεί να είναι το background της σύνθεσης, να «μεταφέρουν» την εικονογράφηση, φωτογραφία κλπ. Γραμμικά στοιχεία πλαισιώνουν το κείμενο ή είναι γραμμές βάσης, στις οποίες «στηρίζεται» η τυπογραφία

Η λειτουργία και ο σκοπός του σχεδιασμού ποικίλει και απαιτεί διαφορετικές οπτικές προσεγγίσεις

Επικοινωνιακός σκοπός ο σχεδιασμός αντανακλά το σκοπό του; Είναι το μήνυμα καθαρό; Υπάρχει συνοχή μεταξύ της αισθητικής και επικοινωνιακής λειτουργίας; Δημιουργείται το επιθυμητό συναίσθημα; Είναι καταννοητά τα οπτικά στοιχεία;

Υπαρχει λογική ροή στο σχεδιασμό; Είναι εμφανής η ιεραρχία; Είναι ταξινομημένα τα οπτικά στοιχεία σε σημαντικά και λιγότερο σημαντικά; Με ποιον τρόπο οδηγείται ο θεατής στη σελίδα; Υπάρχει συνέχεια, εύκολη πρόσβαση και πλοήγηση; Είναι εμφανή τα διάφορα επίπεδα;