Η ΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – PEST ANALYSIS
Advertisements

 Μη έγκαιρη λήψη μέτρων ► Σημαντικά προβλήματα  Υψηλό δημοσιονομικό έλλειμμα  Μεγάλο έλλειμμα στο ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών  Φθίνουσα ανταγωνιστικότητα.
Εκπαιδευτικά Προγράμματα Α. Σεμινάρια Βραχείας Διάρκειας (120 ωρών) Β. Επαγγελματικά Σεμινάρια (120 ωρών) Γ. Ταχύρυθμα Σεμινάρια 80 ωρών Δ. Συνέδρια –
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ.
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 2: Θεωρία και Ιστορία. Επιχειρηματικότητα και οικονομική ανάπτυξη Διδάσκουσα: Ιωάννα Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
ΑΝΑΓΚΕΣ Νίκη Κάτσαρη Καθηγήτρια Οικιακής Οικονομίας & Οικολογίας.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΛΑΙΟΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΙΧΝΗΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΠΕΡΙΟΔΟΣ 2015/2016 ΣΥΣΤΗΜΑ ΙΧΝΗΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
2. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ 1. Αναλύονται : 1.Το εξωτερικό μακρό - περιβάλλον. 2.Τα στοιχεία του εξωτερικού μικρο - περιβάλλοντος. 3.Η κατάταξη των ανταγωνιστών.
Είμαστε ένα δίκτυο έμπειρων επαγγελματιών BizExperts.
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Στρατηγική Επιχειρήσεων Ενότητα 8: Το υπόδειγμα Ansoff Νικόλαος Καρανάσιος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μονάδες Διασφάλισης Ποιότητας: Από τους τετραετείς κύκλους αξιολόγησης στους διαχρονικούς κύκλους ποιότητας Ημερίδα «Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
Α.Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ (LOGISTICS) ΒΑΣΙΛΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΟΓΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ.
BizExperts. ΤI EINAI ? Πρόκειται για μια δυναμική πλατφόρμα παροχής όλων των υπηρεσιών που έχουν ανάγκη οι επιχειρήσεις Πρόκειται για.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΚΕΡΔΟΣ Δρ. Α. Καταραχιά Επίκουρος Καθηγήτρια Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Δ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΜΣ " ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ.
ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Οι μέθοδοι συλλογής δεδομένων διαφέρουν μεταξύ τους και δεν είναι όλες εξίσου κατάλληλες για κάθε ερευνητικό πρόβλημα.
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΟΛΥΧΡΟΥ ΧΡΥΣΗ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ανάπτυξη εφοδιαστικών αλυσίδων οστρακοειδών και ανάλυση βασικών παραμέτρων/κινδύνων Υπεύθυνος καθηγητής:
Σεπτέμβριος 2013 «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ » ΚΥΠΡΟΥ Εργαστήριο Πολιτικής Οικονομίας & Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης. Επιβλέπων Καθηγητή: Ευστάθιος.
1 Ανάλυση Κινδύνου και Κρίσιμα Σημεία Ελέγχου Το Σύστημα HACCP.
Ο Βόλος στο πέρασμα των χρόνων…  Εργασία στο μάθημα της τοπικής ιστορίας Μέλη ομάδας: Ασπρούδης Στέφανος Ευτυχίδης Αποστόλης Ζυλάλι Οργκές Γκέσκoυ Μαλένα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Μαθηματικά Μοντέλα Βέλτιστη Ποσότητας Παραγγελίας Σύστημα Συνεχούς Αναθεώρησης Σύστημα Περιοδικής Αναθεώρησης Ειδικές περιπτώσεις –Μ–Μη στιγμιαίος ανεφοδιασμός.
Διοικητική Πρακτική 2 ο μάθημα Μαρία Μπατσικούρα.
Γνωσιακή Επιστήμη Εισαγωγή.
Δείκτες Απόδοσης Επενδύσεων
ΥΓΕΙΑ-ΑΣΘΕΝΕΙΑ.
ΑΛΚΟΟΛΙΣΜΟΣ Τι είναι αλκοολισμός;
Έκθεση βιβλίου: Εικονογράφηση του 1821 μέσα από το ιστορικό βιβλίο
Δίκαιη Κατανομή.
Θεωρίες των κινήτρων (1 από 2)
Σημειώσεις 5ης Συνάντησης
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ 6 Η έννοια του εκδημοκρατισμού.
ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ «ΡΕΚΟΡ»
ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΩΝ
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Κοινωφελης δημοτικη επιχειρηςη πειραια (κοδεπ)
ΕΡΕΥΝΑ Αποτίμηση 2012 – Εκτιμήσεις για το 2013
Αξιοποίηση της επικαιρότητας στη Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας
ΤΟ ΡΑΥΤΟΠΟΥΛΕΙΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ: ΜΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ
ΕΤΕΡΟΠΤΩΤΟΙ ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
ΜΕΓΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΑΘΗΝΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2011
Έννοιες Παρακίνησης.
Η ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Θεόδωρος Τερζόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ.
Κοχλιωτές Συνδέσεις.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Στρατηγικό Σχέδιο για το Συνήγορο του Πολίτη 20 χρόνια μετά - Στόχοι 2020.
MANUAL Χρήσης Υπηρεσίας
ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΟΙ Επιθεώρηση
ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ISO 9001:2008 & ISO 9001:2015
Υλικό οδηγός για την δημιουργία
Συμβουλευτική υποστήριξη κοινωνικών vs
Food and Beverage Operations and Management
Σημειώσεις 8ης Συνάντησης
Βασικοί ορισμοί ποιότητας
Ελεύθερος χρόνος, προσωπική ανάπτυξη και ευεξία
ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
ΚΛΙΜΑΚΕΣ Είναι η σχέση του γραφικού μεγέθους ενός αντικειμένου προς το πραγματικό. Δηλώνει πόσες φορές ένα μέγεθος του σχεδίου είναι μικρότερο ή μεγαλύτερο.
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΧΟΣ Ο μαθητής να μπορεί να τοποθετεί ορθά τις διαστάσεις και κάμνει σωστή χρήση της κλίμακας.
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ / ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Μια παλιά ισπανική παροιμία...

Το εννοιολογικό περιεχόμενο της τουριστικής αγοράς ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Ορισμοί της τουριστικής ζήτησης «...ο συνολικός αριθμός των ατόμων που ταξιδεύουν ή επιθυμούν να ταξιδέψουν για να χρησιμοποιήσουν τις τουριστικές εγκαταστάσεις και τις υπηρεσίες των τόπων που βρίσκονται μακριά από τα μέρη που δουλεύουν και κατοικούν». «...οι ποσότητες των αγαθών και των τουριστικών υπηρεσιών που επιθυμούν να καταναλώσουν οι τουρίστες μια δεδομένη χρονική περίοδο». «η προθυμία των τουριστών να αποκτήσουν μια συγκεκριμένη ποσότητα τουριστικού προϊόντος με αντάλλαγμα ένα συγκεκριμένο χρηματικό ποσό».

Τύποι τουριστικής ζήτησης Η ενεργός ή πραγματική ζήτηση: το σύνολο των ατόμων που συμμετέχουν στον τουρισμό Η συγκαλυμμένη ζήτηση: ο πληθυσμός που δεν μπορεί να ταξιδέψει εξαιτίας των καταστάσεων (δυνητική) Η μη ζήτηση: ο πληθυσμός που δεν επιθυμεί να ταξιδέψει/ όσοι δεν μπορούν να ταξιδέψουν λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων ή ασθένειας

Για να συμμετέχει κάποιος σε μια τουριστική μετακίνηση, θα πρέπει: Να έχει ελεύθερο χρόνο Να διαθέτει χρήματα Να θέλει να μετακινηθεί Να υπάρχουν οι τεχνικές δυνατότητες για να πραγματοποιήσει τη μετακίνηση

Τρόποι μέτρησης της τουριστικής ζήτησης Αφίξεις τουριστών Διημερεύσεις ή διανυκτρεύσεις τουριστών Δαπάνες τουριστών

1. Αφίξεις τουριστών Απαριθμούμε τους τουρίστες που καταφθάνουν σε ένα τουριστικό προορισμό Στοιχείο που αποκτάται εύκολα

2. Διημερεύσεις ή διανυκτερεύσεις τουριστών D = T x S D= η τουριστική ζήτηση εκφρασμένη σε διημερεύσεις ή διανυκτερεύσεις T= ο αριθμός τουριστών S= ο μέσος όρος αριθμού διημερεύσεων ή διανυκτερεύσεων στον τουριστικό προορισμό

D= V x E 3. Δαπάνες τουριστών

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗ ΖΗΤΗΣΗ STEP Analysis S (Social) T (Technological) E (Economic) P (Political) Πολιτικοί Παράγοντες Κοινωνικοί Παράγοντες Οικονομικοί Παράγοντες Τεχνολογικοί Παράγοντες

ΖΗΤΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ Διαθέσιμο εισόδημα ΑΕΠ κατά κεφαλή Ιδιωτική κατανάλωση Κόστος ζωής Τουριστικές τιμές Κόστος μεταφοράς και κόστος ζωής σε σχέση με τους προορισμούς Διαφορές στις τιμές του συναλλάγματος Σχετικές τιμές ανάμεσα σε ανταγωνιστικούς προορισμούς Δαπάνες προώθησης και αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ Φυσική απόσταση ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ Δημογραφικοί παράγοντες Κίνητρα Ταξιδιωτικές προτιμήσεις Επιδιωκόμενα οφέλη Εικόνες, αντιλήψεις και στάσεις Γνωστική απόσταση Ποσότητα ελεύθερου και ταξιδιωτικού χρόνου Πληρωμένες διακοπές Προηγούμενες εμπειρίες Σωματική ικανότητα, υγεία Πολιτιστικές ομοιότητες και δεσμοί ΕΞΩΓΕΝΕΙΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ Διαθεσιμότητα πόρων Οικονομική ανάπτυξη και σταθερότητα Πολιτικό και κοινωνικό περιβάλλον, βαθμός αστικοποίησης Τεχνολογική πρόοδος Προσβασιμότητα, υποδομές Φυσική καταστροφή, επιδημίες, πόλεμος, τρομοκρατία Κοινωνικά και πολιτιστικά θέλγητρα Περιορισμοί, κανόνες, νόμοι, ειδικοί παράγοντες ΖΗΤΗΣΗ

Γιατί ταξιδεύουν οι άνθρωποι; «Το ταξίδι είναι μια ανταπόκριση σε ό,τι μας λείπει, αλλά παρ’ολα αυτά επιθυμούμε» (Dann, 1981) «Τα κίνητρα κυρίως καθορίζουν το ταξίδι» (Iso-Ahola, 1980, 1982)

Κίνητρο «...μια εσωτερική κατάσταση που ενεργοποιεί, δραστηριοποιεί ή υποκινεί ένα άτομο και το αναγκάζει να διαμορφώσει μια συμπεριφορά και να προβεί σε ενέργειες που αποσκοπούν στην επίτευξη ενός επιθυμητού στόχου». Θεωρία της Ανθρώπινης Υποκίνησης (Maslow, 1943) Θεωρία των Παραγόντων Έλξης και Ώθησης (Tolman, 1959, Dann, 1977, Crompton, 1979)

Παράγοντες Έλξης Εκδηλώσεις Μουσική Παράδοση Τοπικές ασχολίες Ιστορική και αρχιτεκτονική κληρονομιά Λοιπά αξιοθέατα Χλωρίδα Πανίδα Παραλίες Ορεινοί όγκοι Ποτάμια, λίμνες Κλίμα Ήλιος, χιόνι Τοπίο Γλώσσα Φιλοξενία Φιλική διάθεση Ευθύτητα- ειλικρίνεια Ασφάλεια

Παράγοντες Ώθησης Crompton, 1979 ΑΠΟΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΡΟΥΤΙΝΑ ΧΑΛΑΡΩΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΓΟΗΤΡΟ Παράγοντες Ώθησης ΣΥΣΦΙΞΗ ΔΕΣΜΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΑΥΤΟ-ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ-ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ Crompton, 1979