Το δώρο των Χριστουγέννων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΔΥΣΣΕΙΑ Ο ΝΟΣΤΟΣ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ.
Advertisements

Ai Weiwei, Πεκίνο, (Έϊ Γουέιγουέι). Fairytale.
Κωνσταντίνος Θεοτόκης <<Η τιμή και το χρήμα>>
Τίτλος Εργασίας: Το θρεπτικό μπρόκολο συμβάλει στην ζωή μας!!
ΑΙΚΙDO Επιμέλεια: Γράψας Θάνος, Καρτάλη Ιωάννα, Κόντη Νάνσυ, Παναγιώτου Βαγγέλης.
Πολυδιάστατοι πίνακες α) Στατικοί πίνακες Πως δηλώνονται: π.χ. INTEGER A(3,5) REAL B(1991:2000,1:12) REAL C(4,8,12:20) ή INTEGER, DIMENSION(3,5)::A REAL,
Ολλανδία Ναταλία Κωσταδήμα Β2. Γενικές πληροφορίες  Το ευρωπαϊκό τμήμα των Κάτω Χωρών, ευρέως γνωστό ως Ολλανδία, έχει έκταση km 2 και πληθυσμό.
Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΡΙΑ ΠΗΓΗ Δ2’. ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΡΕΧΘΕΙΟ ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΝΙΚΗΣ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΧΑΛΚΟΘΗΚΗ ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑ.
Οι εχθροί του δια-εθνισμού Γ. Μαυρομμάτης. Εισαγωγή Σε όλα τα μαθήματα έχουμε μιλήσει για το δια-εθνισμό αλλά όχι για τα προβλήματα και τις τριβές που.
1 Εισηγητής : Χαράλαμπος Γ. Πλατής  Πολιτικός – Διοικητικός Επιστήμων  M.Sc. in Health Informatics  Διδάκτωρ Οργάνωσης και Διοίκησης Υπηρεσιών Υγείας.
ZΕπίδοση αλγορίθμων zΠολυπλοκότητα αλγορίθμων Κεφάλαιο 5 : Ανάλυση Αλγορίθμων.
 Ένα δίκτυο διασυνδεμένων δικτύων παγκόσμιας κλίμακας που επιτρέπει την επικοινωνία εκατομμυρίων χρηστών κάθε στιγμή και από κάθε μεριά του πλανήτη.
Ουρανία Νόττα1 ΔΙΗΜΕΡΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΩΝ Δρ ΟΥΡΑΝΙΑ ΝΟΤΤΑ ΕΠΙΚ. ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ Θεσσαλονίκη 13/2/2006.
Νέο Εξεταστικό Σύστημα Πανελλήνιες 2016Πανελλήνιες 2016.
ΠANEΠIΣTHMIO AIΓAIOY ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρακτική Άσκηση Πανεπιστημίου.
  ΠANEΠIΣTHMIO AIΓAIOY ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρακτική Άσκηση Πανεπιστημίου.
Παιχνιδοκεντρική Μάθηση
Δημοσιονομικό δίκαιο ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1)
Εισαγωγή στην Αυτοάμυνα
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ
Ηλεκτρονική Διπολικά Τρανζίστορ Ένωσης (ΙIΙ)
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ
H ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ Βιοχημική εξέλιξη.
ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΟΥΛΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Α’2
Ρομποτική Μάθημα 4ο «Κινηματική χειριστών»
Μετασχηματισμός Laplace συνέχεια
Καθορίζουν το είδος των υπό δημιουργία περιπτώσεων ελέγχου.
Κεφάλαιο 7 Θερμοκρασία.
Ανάλυση κατηγορικών δεδομένων
Περιορισμοί Αλγοριθμικής Ισχύος – Κατηγοριοποίηση πολυπλοκοτήτων
Δένδρο-σωρός Ένα δένδρο-σωρός ή απλώς σωρός είναι ένα πλήρες δυαδικό δένδρο με διατεταγμένους τους κόμβους του έτσι, ώστε η τιμή του στοιχείου κάθε κόμβου.
Ταξινόμηση Ορισμός: Δοθέντων των στοιχείων a1,a2,… ,an η ταξινόμηση συνίσταται στην αντιμετάθεση της θέσης των στοιχείων ώστε να τοποθετηθούν με μια νέα.
PROJECT Β' ΛΥΚΕΙΟΥ ΡΙΟΛΟΥ
Στην εργαστηριακή αυτή άσκηση θα γίνει προσδιορισμός της φυσικής ιδιότητας του χαρτιού, μάζα χαρτιού ανά μονάδα επιφανείας (g/m2). Πρόκειται για βασική.
Από την γλωσσική ποικιλία στην γλωσσική μεταβολή
Εισαγωγή στην Κλασική Αρχαιολογία ΙΙ (5ος - 4ος αι. π.Χ.)
Γενικό Λύκειο Αναβύσσου Ερευνητική εργασία Β΄ τάξης Σχολικό έτος:
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ.
ΠANEΠIΣTHMIO AIΓAIOY ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ
Γαλλία Κωνσταντίνα Μυλωνά.
ΑΛΚΗ ΖΕΗ.
Αποκωδικοποιητές είσοδοι έξοδοι x y z e0 e1 e2 e3 e4 e5 e6 e7
Ransomeware.
Exo 3 :Résoudre cos x < - (√3)/2 dans [ 12π ; 15π ].
Μηλιάννα Πετρουγάκη Γ’ 4
ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ
Διαχείριση Καινοτομιών
Επιμορφωτική Ενότητα 13 Χρήση ΤΠΕ για την ενίσχυση της δημιουργικότητας και της διερεύνησης στις φυσικές επιστήμες στην πρώιμη σχολική εκπαίδευση.
Σχεσιακό Μοντέλο Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά.
H απεικόνιση του θείου στο Ισλάμ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ.
Έθιμα για το Σάββατο του Λαζάρου
Στερεα αποβλητα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ
Βρες το Σωματότυπο σου!.
Philip McCann Αστική και περιφερειακή οικονομική 2η έκδοση
ترموديناميك يك سيستم كاپيلير :(Capillary)
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
לוגיקה למדעי המחשב1.
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
ΗΜΥ-210: Λογικός Σχεδιασμός Εαρινό Εξάμηνο 2005
מבוא לביולוגיה כללית שיעור מס' 13 קרן לייבסון ורפאל פלג,
2001 EKAINA A-2 FISIKA NUKLEARRA
Το Σχεσιακό Μοντέλο Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά.
Μια Πόλη Για Πεζούς ..
Сабақтың тақырыбы: Зат мөлшері. Моль. Авогадро саны
«Επίπτωση-Ποσοστό» Επίπτωση-ποσοστό = Αριθμός νέων περιπτώσεων νοσήματος κατά τη διάρκεια της περιόδου παρακολούθησης (Προσωποστιγμές ατόμων-ΑΣΘΕΝΕΙΣ που.
Εργασία Σχολικού Προγράμματος Θέμα: Ποντιακός Ελληνισμός
Exo : Résoudre cos x < - (√3)/2 dans [ 12π ; 15π ].
We performed bronchoscopic segmental lavage therapy 3 times in 15 d in the left lung, where the radiologic findings had increased remarkably. We performed.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το δώρο των Χριστουγέννων Φωτογραφικά στιγμιότυπα από τη δράση που πραγματοποιήθηκε στις 23 Δεκεμβρίου 2016 • 16:30-17:30 στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Περαίας από την εθελόντρια νηπιαγωγό Ευφροσύνη Πιτσαλίδου, με τη συμμετοχή 5 παιδιών προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας.

Το δώρο των Χριστουγέννων σε... Φάσεις! Παιχνίδια γνωριμίας με τον χώρο – δέσιμου ομάδας Αφήγηση παραμυθιού «Κανείς μην κουνηθεί, το ραβδί θα πάει... εκεί!» (παιχνίδι σωματικής έκφρασης - εκτόνωσης) Η Αράχνη των Χριστουγέννων (αφήγηση εθίμου Ουκρανίας και ατομικές κατασκευές) Στολίδια στον ιστό (παιχνίδι παρατηρητικότητας, συνδυαστικής σκέψης, συνεργασίας και αδρής/λεπτής κινητικότητας) Δεντράκια... «4 σε 1» (ατομικές κατασκευές)

Τα παιδιά αναμετριούνται με την Τα παιδιά αναμετριούνται με την... χιονόπτωση στη γυάλινη σφαίρα, καθώς καλούνται να κατονομάσουν τους νέους φίλους τους προτού οι νιφάδες προσγειωθούν... (αριστερά: τα κορίτσια παρακολουθούν με ενδιαφέρον την σφαίρα καθώς ο Γ. κατονομάζει...) Μετά την αφήγηση του παραμυθιού, χρειαζόμαστε λίγη... δράση! Τα παιδιά μαθαίνουν το μεγάλο μυστικό: «Ένα ζωηρό αστεράκι πήδηξε απ’ του δέντρου το κλαδάκι, κόλλησε πάνω σε ένα ξυλάκι κι έγινε μαγικό ραβδάκι!!!». Ένα παιχνίδι μεταμορφώσεων ξεκινά, στο οποίο ο εκάστοτε κάτοχος ραβδιού μπορεί να πραγματοποιήσει τρεις διαφορετικές μεταμορφώσεις και στη συνέχεια να ακινητοποιήσει τους πάντες με τη φράση «Κανείς μην κουνηθεί, το ραβδί θα πάει... Εκεί!», επιλέγοντας τον επόμενο... δικαιούχο μάγο! Άφθονες ιδέες, ενδιαφέροντα σενάρια, ποικιλία κινήσεων! (ένα μικρό δείγμα: βατραχάκια, άγριες τίγρεις και μπαλόνια!!!)

Η Αράχνη των Χριστουγέννων! Η τελευταία μεταμόρφωση βρίσκει τα παιδιά-κουνουπάκια παγιδευμένα στον ιστό μιας αράχνης! Της Αράχνης των Χριστουγέννων που γρήγορα απελευθερώνει τα παιδιά για να μοιραστεί την ιστορία* της και να τους χαρίσει τα απαραίτητα υλικά για μια απλή... εναλλακτική χριστουγεννιάτικη χειροτεχνία! Τα παιδιά συνθέτουν τις δικές τους αράχνες, επιλέγοντας σύρματα πίπας και στριφογυρίζοντάς τα ώστε να διαμορφώσουν τα πόδια και το κέντρο του σώματος, όπου τοποθετούν πον-πον. Τέλος, (σε μια παραλλαγή του εθιμού από την υπεύθυνη της δραστηριότητας), καλούνται να επιλέξουν τόσα μάτια όσα και τα μέλη της οικογένειάς τους – κάθε μάτι φυλάει/προστατεύει ένα μέλος. Γράφουν τα ονόματά τους σε καρτέλες, που «συνοδεύουν» τις αράχνες στο τραπέζι (παραμένουν εκεί μέχρι το τέλος της δραστηριότητας για να στεγνώσει η κόλλα). Τα παιδιά ενθουσιάζονται τόσο που καταλήγουν να βαφτίζουν τις αράχνες τους και να φτιάχνουν ιστορίες, κατά τη διάρκεια κατασκευής τους... Σας τις συστήνουμε λοιπόν... * http://www.in2life.gr/features/notes/article/214096/paraxena-ethima-o-ai-vasilhs-den-menei-pia-edo.html

Μαντέψτε ποια είναι ποια! Πέρα από μια ακόμη Αράχνη Χριστουγέννων, που όπως θα διαπιστώσετε διαθέτει πολύ πιο χριστουγεννιάτικα χρώματα από το δείγμα που παρουσίαστηκε στα παιδιά, έχουμε: Αράχνη της φωτιάς Τρομακτική αράχνη Αράχνη μπαλαρίνα Αράχνη πριγκίπισσα

Στολίδια στον ιστό! Ώρα για νέο παιχνίδι! Η Μόλυ, η ποντικίνα πρωταγωνίστρια του παραμυθιού που διαβάσαμε, ροκανίζει κομμάτια ξύλου και φτιάχνει στολίδια! Τα παιδιά καλούνται να την βοηθήσουν να βρει τα κατάλληλα κομμάτια μεταφέροντας τα προσεκτικά μέσα στον ιστό (=τούλι) της Αράχνης των Χριστουγέννων! Η αποστολή τους είναι δύσκολη: αρχικά πρέπει να παρατηρήσουν τα επίπεδα αποτυπώματα στο υπόδειγμα της Μόλυ και να τα απομνημονεύσουν ώστε να κάνουν τις κατάλληλες επιλογές τρισδιάστατων κομματιών σε άλλο δωμάτιο (χωρίς να έχουν οπτική επαφή με το υπόδειγμα κατά την επιλογή). Θα πρέπει επίσης να συνεργαστούν σε ζευγάρια για να μεταφέρουν τα επιλεγμένα κομμάτια χωρίς να τους πέσουν στη διαδρομή (από το γραφείο στο αναγνωστήριο). Τέλος, ελέγχουν τις επιλογές τους με προσεκτική τοποθέτηση... Τα παιδιά εντυπωσιάζουν με την ιδιαίτερη προσοχή των επιλογών και των μετακινήσεών τους (παρόλο που αντιλαμβάνονται τη φωτογράφιση, εκτελούν τα πάντα με... θρησκευτική ευλάβεια!), καθώς επίσης και με την άψογη συνεργασία τους!!!

(η κατασκευή δεν ολοκληρώθηκε γιατί μας κυνηγούσε ο... χρόνος!) ...κι όταν τελικά τα καταφέρνουν, η Μόλυ τους ανταμείβει με μια νέα κατασκευή, Δεντράκι 4 σε 1. Κάθε παιδί κόβει και ζωγραφίζει το δικό του δεντράκι 4 όψεων όπως επιθυμεί. (η κατασκευή δεν ολοκληρώθηκε γιατί μας κυνηγούσε ο... χρόνος!)

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Παιδαγωγικοί Στόχοι* ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΛΩΣΣΑ Να λειτουργήσουν ως ακροατές Να διατυπώσουν υποθέσεις σχετικά με το περιέχομενο της ιστορίας στηριζόμενα στην εικόνα του εξώφυλλου και τον τίτλο Να πραγματοποιήσουν απλές καταμετρήσεις και αντιστοιχίες ένα προς ένα, να μοιράσουν Να αναγνωρίσουν - ταυτοποιήσουν πλευρές στερεών γεωμετρικών σχημάτων με επίπεδα σχήματα (+οπτική απομνημόνευση) Να πραγματοποιήσουν απλές εκτιμήσεις και συγκρίσεις ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Να αναπτύξουν το αίσθημα του «ανήκειν», να συνεργαστούν για την επίτευξη κοινών στόχων και να αυτονομηθούν, οριοθετώντας παράλληλα τη συμπεριφορά τους Να ενισχύσουν την αυτοεκτίμησή τους μέσα από πληθώρα ευκαιριών προσωπικής έκφρασης, λεκτικής, κινητικής και καλλιτεχνικής. ΤΕΧΝΕΣ Να εξοικειωθούν με απλές τεχνικές σύνθεσης ενός τρισδιάστατου έργου Να δημιουργήσουν εικαστικές αναπαραστάσεις χρησιμοποιώντας εμπειρίες, γνώσεις, συναισθήματα, φαντασία Να εκφραστούν κινητικά, ανταποκρίνομενα σε απλές εντολές/ιδέες προτεινόμενες από τα ίδια (φαντασία, αυτοσχεδιασμός, συνδημιουργία απλών κινητικών ιστοριών και εμπλουτισμός/αναπροσαρμογή τους βάσει ανταπόκρισης των υπολοίπων) Πρόσθετα: Να γνωρίσουν βιωματικά ένα έθιμο άλλης χώρας Μέσα από το επιλεγμένο παραμύθι, να αντιληφθούν τη σημασία της ευγένειας, της συνεργασίας, της ομορφιάς της απλότητας και του αγώνα για την πραγματώση των ονείρων μας! Και πάνω απ’ όλα: ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΟΥΝ!!! *βάσει του επίσημου Προγράμματος Σπουδών για το Νηπιαγωγείο

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και την υποστήριξη Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και την υποστήριξη! Να έχετε μια όμορφη, δημιουργική χρονιά, με υγεία, αμέτρητα χαμόγελα και πολύ-πολύ παιχνίδι!!! Δημοτική Βιβλιοθήκη Θερμαϊκού – Παράρτημα Περαίας