Διαμορφωτική Αξιολόγηση του Μαθητή: Από τη Θεωρία στη Χάραξη Πολιτικής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
Advertisements

Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Γεώργιος Κ. Ζαρίφης Επίκ. Καθηγητής Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Α.Π.Θ 3 η Θεματική Ενότητα ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ.
Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ-ΠΘ
Η εργαστηριακή διδασκαλία στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Αξιολόγηση του Μαθητή Σεπτέμβριος Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση Τί είναι η αξιολόγηση; Τι είναι η Αξιολόγηση: Είναι όλες εκείνες οι ενέργειες των εκπαιδευτικών.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ:
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
Η αξιολόγηση ως παιδαγωγική πράξη και ερευνητική διαδικασία
Νέα μάθηση Βασικές αρχές για την επιστήμη της εκπαίδευσης
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων Ενότητα 6&7: Επιλογή Εργαζομένων Αθανάσιος Κουστέλιος Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Διαφοροποιημένη διδασκαλία - ένας ορισμός
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
«ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» «Η Αξιολόγηση του μαθητή στο Δημοτικό Σχολείο» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΚΥΠΡΟΥ 9, 10 Οκτωβρίου 2015 Παρουσίαση:
Η Έρευνα για την Εκπαιδευτική Αποτελεσματικότητα: Ανάγκη για Ειδικά Προγράμματα Κατάρτισης των Διευθυντικών Στελεχών ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.
Η Εφαρμογή των Δεικτών Επιτυχίας και Δεικτών Επάρκειας στο Δημοτικό Σχολείο Εισηγητές: Δρ Μάριος Στυλιανίδης, ΠΛΕ Δρ Μάριος Παντελή, Βοηθός Δντής Εκπαιδευτικός.
Αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας: ο ρόλος του διευθυντή Μαργαρίτα Χριστοφορίδου 14 Μαρτίου 2013.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Παιδαγωγική Ψυχολογία Φ. Αντωνίου
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Η Έρευνα για την Εκπαιδευτική Αποτελεσματικότητα: Ανάγκη για Ειδικά Προγράμματα Κατάρτισης των Διευθυντικών Στελεχών ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.
Δείκτες επιτυχίας και Επάρκειας Διαφοροποίηση διδασκαλίας
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Ενότητα 11: Επίλυση Προβλημάτων
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο
«Αξιολόγηση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» 14/3/2017
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
Μέθοδος Project Μάντω Βροντίση
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Άντρια Δημοσθένους, Πανεπιστήμιο Κύπρου
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαμορφωτική Αξιολόγηση του Μαθητή: Από τη Θεωρία στη Χάραξη Πολιτικής Λεωνίδας Κυριακίδης, Τμήμα Επιστημών της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κύπρου

Δομή παρουσίασης Αξιολόγηση: Έννοια & Σημασία Σκοποί Αξιολόγησης Ανατροφοδότηση

Προκαλεί αχρείαστο άγχος στους μαθητές Είναι πιο σχετική με εξεταζόμενα μαθήματα Γίνεται για να μπορώ να βάλω βαθμούς Αξιολόγηση =διαγώνισμα Έτσι τους αναγκάζεις να διαβάσουν Είναι επιπλέον δουλειά

Η έννοια της αξιολόγησης Διαδικασία συλλογής πληροφοριών σε σχέση με τα μαθησιακά αποτελέσματα, με στόχο τη λήψη αποφάσεων για βελτίωση της διδασκαλίας (Stiggins & Chappuis, 2012, σελ. 3). Μία διαδικασία που δίνει πληροφορίες για τη σκέψη, την επίδοση και την πρόοδο των μαθητών (Crooks, 2001). Μια συνεχής και οργανωμένη διαδικασία Αναπόσπαστο μέρος της διδασκαλίας και όχι μία ανεξάρτητη διαδικασία

Η σημασία της αξιολόγησης Για τον εκπαιδευτικό Για το μαθητή Δίνει πληροφορίες για το πού βρίσκονται οι μαθητές σε σχέση με τους στόχους Δίνει πληροφορίες για την ίδια τη διδασκαλία/συμπεριφορά του εκπαιδευτικού Μπορεί να καθοδηγήσει τα επόμενα βήματα Δίνει πληροφορίες για το πού βρίσκονται σε σχέση με τους στόχους Βοηθά τον μαθητή να εντοπίζει πρόοδο/ στασιμότητα σε σχέση με προηγούμενή του επίδοση

Γιατί τόση έμφαση στην αξιολόγηση; Η έρευνα έχει δείξει ότι η αξιολόγηση του μαθητή συνδέεται άμεσα με την αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας και μπορεί να συμβάλει σημαντικά στη βελτίωση της μάθησης (Creemers & Kyriakides, 2008; de Jong et al., 2004; Hattie, 2009) Εξαρτάται όμως για ποιο σκοπό γίνεται και πόσο αποτελεσματικά εφαρμόζεται!

Βασικοί σκοποί της αξιολόγησης του μαθητή Αθροιστική/ Συγκριτική Αξιολόγηση ή Αξιολόγηση της μάθησης Διαμορφωτική Αξιολόγηση ή Αξιολόγηση για τη μάθηση

Σκοποί της αξιολόγησης Αθροιστική/ Συγκριτική Αξιολόγηση Ο σκοπός της είναι να καθορίσει και να αναφέρει επιτεύγματα μιας δεδομένης στιγμής. Χρησιμοποιείται για να εξασφαλιστούν προκαθορισμένα επίπεδα (standards). Διεξάγεται συνήθως στο τέλος μια ενότητας, ενός τριμήνου ή σχολικού έτους. Χρησιμοποιεί βαθμολογία. 8

Σκοποί της αξιολόγησης Διαμορφωτική Αξιολόγηση Ο σκοπός της είναι να οδηγήσει σε περαιτέρω μάθηση. Χρησιμοποιείται για να βελτιώσει την μάθηση του μανθάνοντα. Διεξάγεται καθ’ όλη τη διάρκεια του μαθήματος ως αναπόσπαστο μέρος της διδακτικής διαδικασίας. Χρησιμοποιεί κυρίως περιγραφικά σχόλια. 9

Διαμορφωτική Vs Αθροιστική Αξιολόγηση Η αναλογία του κήπου/ The Garden Analogy Εάν σκεφτούμε τους μαθητές μας ως οργανισμούς που αναπτύσσονται… Η αθροιστική/συγκριτική αξιολόγηση είναι η διαδικασία κατά την οποία απλώς μετρούμε τα φυτά. Μπορεί να είναι ενδιαφέρον να συγκρίνεις και να αναλύεις τις μετρήσεις, παρόλα αυτά, οι μετρήσεις αυτές δεν επηρεάζουν την ανάπτυξη των φυτών. Η διαμορφωτική αξιολόγηση είναι το ίδιο με το να ταΐζεις και να ποτίζεις τα φυτά ανάλογα με τις ανάγκες τους, επηρεάζοντας άμεσα την ανάπτυξή τους.

Αποφασίζοντας τον σκοπό Η εκπαιδευτική έρευνα τονίζει τη σημασία του διαμορφωτικού σκοπού της αξιολόγησης αφού ο σκοπός αυτός συνδέεται άμεσα με την προσπάθεια για βελτίωση της μάθησης. Επομένως κάθε προσπάθεια για επίτευξη αποτελεσματικής αξιολόγησης στα πλαίσια της καθημερινής διδακτικής πράξης πρέπει να αποσκοπεί στην εξυπηρέτηση του διαμορφωτικού αυτού σκοπού.

Αξιολόγηση Στη διαδικασία της αξιολόγησης αναγνωρίζουμε 4 βασικές πτυχές: Χορήγηση Καταγραφή αποτελεσμάτων Κοινοποίηση αποτελεσμάτων Προγραμματισμός-κατασκευή εργαλείων

Αξιολόγηση για τη μάθηση Σημαντικό να εξετάζεται όλο το εύρος των μαθησιακών αποτελεσμάτων: γνωστικός τομέας συναισθηματικός τομέας ψυχοκινητικός τομέας μεταγνωστικός τομέας Αξιολόγηση Στάσεων!

Βασική προϋπόθεση: Δημιουργία κατάλληλου κλίματος Σε μια «κανονική» τάξη όπου έχει σημασία η επιτυχία, οι ικανοί μαθητές επαινούνται. Ψηλοί βαθμοί, σωστές και γρήγορες απαντήσεις σε ερωτήσεις, ελάχιστα ή καθόλου λάθη είναι συμπεριφορές που διακρίνονται και αναγνωρίζονται ως ιδανικές. Αυτό βοηθά τους καλούς μαθητές να αυξήσουν την αυτοεκτίμησή τους, δεν σημαίνει όμως ότι έμαθαν όσα μπορούσαν να μάθουν. Συχνά, επίσης, αποφεύγουν τους δύσκολους στόχους με φόβο την αποτυχία. Από την άλλη οι αδύναμοι μαθητές αποδέχονται την ανικανότητα τους να αντεπεξέλθουν και αποστασιοποιούνται από τη διαδικασία της μάθησης.

Δημιουργία κατάλληλου κλίματος Η διαμορφωτική αξιολόγηση προϋποθέτει αλλαγή του κλίματος: Οι δυσκολίες είναι μέρος της μαθησιακής διαδικασίας (αν δεν δυσκολεύτηκα, δεν έμαθα!) Τα λάθη, η προσπάθεια για κατανόηση, το να ζητώ βοήθεια είναι ενδείξεις ότι μαθαίνω Ο βαθμός δεν είναι το μόνο ζητούμενο Εκπαιδευτικός= καλός ακροατής Υψηλές προσδοκίες για κάθε μαθητή Οι διαφορετικές απόψεις είναι ευπρόσδεκτες Παροχή ανατροφοδότησης

Ανατροφοδότηση Για να είναι αποτελεσματική η ανατροφοδότηση που δίνω στους μαθητές, πρέπει να τους βοηθά να: Αναγνωρίσουν το επιθυμητό αποτελέσματα (μαθησιακός στόχος) Επεξεργαστούν στοιχεία για το πού βρίσκονται τώρα σε σχέση με το στόχο Κλείσουν το κενό μεταξύ των δύο

Τύποι ανατροφοδότησης Αξιολογητική (περιλαμβάνει κρίση για την αξία/ απόδοση) Αποδοχή: «Πολύ καλή απάντηση», «Τα πήγες πολύ καλά» Αποδοκιμασία: «Χρειάζεται να προσπαθήσεις περισσότερο», «Περίμενα περισσότερα» Έπαινος: «Μπράβο!», Τιμωρία: “Ξανακάνε το” Περιγραφική (περιγράφει τι έκανε ο μαθητής σε σχέση με τον στόχο και παρέχει συμβουλές/στήριξη για βελτίωση) “Εργάστηκες σωστά στο να εντοπίσεις πληροφορίες σε σχέση με την πρώτη Οικουμενική Σύνοδο. Πώς πιστεύεις ότι θα μπορούσε να βελτιωθεί περισσότερο η απάντησή σου; Πώς μπορούν να οργανωθούν καλύτερα οι πληροφορίες αυτές;»

Αποτελεσματική Ανατροφοδότηση Για να επιτευχθεί αυτό πρέπει να: Δίνεται έμφαση στο τι μαθαίνουμε (μαθησιακός στόχος) και πώς ξέρουμε ότι έχει επιτευχθεί (κριτήρια επιτυχίας). Παρέχεται ανατροφοδότηση καθώς ο μαθητής μαθαίνει. Παρέχονται πληροφορίες για το πώς και γιατί ο μαθητής έχει ικανοποιήσει ή όχι τα κριτήρια. Παρέχονται συγκεκριμένες στρατηγικές για το πώς ο μαθητής μπορεί να βελτιωθεί. Προσαρμόζεται στο γνωστικό επίπεδο του μαθητή έτσι ώστε να είναι κατανοητή. Να είναι περιγραφική.

Προσοχή! Η ανατροφοδότηση δεν πρέπει να σκέφτεται στη θέση του μαθητή ούτε να κάνει τη δουλειά του μαθητή!

Διαμορφωτική αξιολόγηση και διδασκαλία Προσαρμογή διδασκαλίας για να ανταποκρίνεται στα κενά που εντοπίστηκαν στη μάθηση των μαθητών (ατομικά, ομαδικά ή στο σύνολο) Εντοπισμός και επίλυση παρανοήσεων Αναπροσαρμογή του βραχυπρόθεσμού ή μακροπρόθεσμου προγραμματισμού Καθορισμός επιπέδων – Διαφοροποίηση διδασκαλίας Εντοπισμός αδύνατων σημείων στη διδασκαλία μας

Κλείνοντας … Πού πηγαίνω; Πού βρίσκομαι τώρα; Πώς θα καλύψω το κενό ανάμεσα στα δύο; 21

Απορίες/Συζήτηση 22

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας! 23