3ΣΕ1 Syllabus μαθήματος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Advertisements

Σημ.: Οι ώρες διδασκαλίας που αναφέρονται σε κάθε φάση και στάδιο είναι κατά προσέγγιση.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Στρατηγικές Πρόσληψης των Μορφοσυντακτικών Φαινομένων
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Εισαγωγή στο σενάριο   Τι είναι το σενάριο. Α. H τέχνη του να σκέφτεσαι σε εικόνες. -Προ-σχεδιο της τελικής ταινίας Β.Στο σενάριο δεν μπορείς να περιγράψεις.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΟΛΟΓΙΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Εργαστήριο Φυσικής Υποδείξεις για τη συγγραφή των γραπτών εργασιών
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Παραγωγή γραπτού λόγου - Παραμύθι
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΦΗΓΗΣΗ Πράξη επικοινωνίας με την οποία παρουσιάζεται προφορικά ή γραπτά μια σειρά πραγματικών ή πλασματικών γεγονότων. Προϋποθέτει τουλάχιστον.
Β πράξη Είσοδος στο εσώτερο σπήλαιο. Πρώτη προσέγγιση. Η δεύτερη πράξη στην τρίπρακτη δομή είναι η μεγαλύτερη και καταλαμβάνει συνήθως τη μισή ταινία.
H Πτυχιακή Εργασία στην ΑΣΠΑΙΤΕ
Τα πρώτα βήματα μιας κριτικής ανάγνωσης
Ο Α.Β. Μουμτζάκης ως πρόσωπο της εκπαιδευτικής ιστορίας Βασίλης Συμεωνίδης.
Δημιουργική Γραφή ως αφορμή για καινοτόμες δράσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Φιλολογικών Μαθημάτων Φεβρουάριος – Μάρτιος 2012 Σόνια Κούμουρου, Σύμβουλος Λογοτεχνίας Βασιλική Σελιώτη, Φιλόλογος, Γραφείο Α.Π.
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Η σκηνή στον κινηματογράφο
1ΣΕ1 Syllabus μαθήματος.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Υποπλοκές.
Κινηματογραφικός χαρακτήρας.
Διδακτική Πληροφορικής
Προσέγγιση της έννοιας της σύγκρουσης στο κινηματογραφικό σενάριο.
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΒΙΒΛΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2006 ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 1 ΟΥ ΓΕΛ ΕΠΑΝΟΜΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΛΣΑ ΒΑΡΔΑΚΑ.
5Κ1 & 6Κ1. Θεατρικές Εφαρμογές και Διδακτική της Φυσικής Ι Διδάσκουν: Αντιγόνη Παρούση και Βασίλης Τσελφές.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
4ΣΕ1 ΒΛΈΠΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΙΝΕΜΆ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΆ ΤΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΈΩΝ/ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΆΦΩΝ.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Γενικές οδηγίες για το μάθημα. Δύο διαστάσεις  Πως μπορώ να διδάξω;  Πως μπορώ να σχεδιάσω εκπαιδευτικές τεχνολογίες; Δύο μέρη μαθήματος  Διάλεξη 
Διασκευή - 2 ο μάθημα ΔΎΟ ΓΑΪΔΟΎΡΙΑ ΈΤΡΩΓΑΝ ΡΈΛΙΑ ΑΠΌ ΦΙΛΜ ΣΤΗΝ ΠΊΣΩ ΑΥΛΉ ΕΝΌΣ ΣΤΟΎΝΤΙΟ ΤΟΥ ΧΌΛΥΓΟΥΝΤ. ΕΊΝΑΙ ΚΑΘΌΛΟΥ ΚΑΛΌ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΤΡΩΣ ; ΡΩΤΆΕΙ ΤΟ ΈΝΑ.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Διασκευή 6 Βρίσκοντας την ιστορία Ι
Εναλλακτική αφήγηση. Πρώτη προσέγγιση.
Διασκευή 7 Διαλέγοντας χαρακτήρες
Διασκευή Σεναρίου. Πρώτη προσέγγιση.
Εισήγηση 4, Μη ενεργός πρωταγωνιστής
Αφήγηση αφήγηση.
Mάθημα 3Ο: Ensemble films
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Paul Thomas Anderson "I have so much love to give, I just don't know where to put it." William H. Macy's in Magnolia "I have a competition in me. I want.
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ.
Ενότητα 4: Treatment Νίκος Μύρτου Σχολή ΟΠΕ Τμήμα ΕΜΜΕ
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Περίγραμμα μαθήματος
Αλέξανδρος-Ανδρέας Κύρτσης
Περιεχόμενα 1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ 2 ΑΓΩΓΙΜΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ 3
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
Παιχνίδι και Παιδική Ηλικία
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής Βαγής Σαμαθρακής 1.
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΣΥΓΡΑΜΜΑ: 3rd Edition VICTOR J. KATZ
H Προσαρμόστε αυτό το πανό με το δικό σας μήνυμα! Επιλέξτε το γράμμα και προσθέστε το δικό σας κείμενο. Χρησιμοποιήστε ένα χαρακτήρα ανά διαφάνεια.
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
Κ Προσαρμόστε αυτό το πανό με το δικό σας μήνυμα! Επιλέξτε το γράμμα και προσθέστε το δικό σας κείμενο. Χρησιμοποιήστε ένα χαρακτήρα ανά διαφάνεια.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

3ΣΕ1 Syllabus μαθήματος

3ΣΕ1 3ΣΕ1: Διασκευή μυθιστορήματος / διηγήματος / θεατρικού έργου / αληθινής ιστορίας . Στο πλαίσιο του μαθήματος μελετώνται οι ιδιαιτερότητες στο στάδιο της επινόησης, της επιλογής του κέντρου βάρους της ιστορίας και της αντίστοιχης δόμησης που παρουσιάζει η διασκευή λογοτεχνικού, θεατρικού, αληθινής ιστορίας ή άλλου έργου. Αναπτύσσονται ζητήματα διασκευής, εφαρμοσμένου ως επί πλείστον χαρακτήρα, όπως π.χ η ανίχνευση του βασικού story line στο υπό διασκευή έργο, η επιλογή των χαρακτήρων, η επεξεργασία του θέματος. Η θεωρία αυτού του εξαμήνου συνδυάζεται με τη συγγραφή σειράς ασκήσεων διασκευής.

Σειρά μαθημάτων 1. Εισαγωγή – Βασικές Θεωρίες/Σχολές διασκευής. 1. Εισαγωγή – Βασικές Θεωρίες/Σχολές διασκευής. 2. Μεταμορφωτικές πράξεις στη δραματουργία – οι εφτά μεταμορφωτικές πράξεις σύμφωνα με τον Α. Δοξιάδη . 3. Μυθιστόρημα - Προσέγγιση των μηχανισμών διασκευής ενός μυθιστορήματος. 4. Θεατρικό έργο – Αναφορά των μηχανισμών διασκευής ενός θεατρικού έργου. 5. Βιογραφία/Αληθινά γεγονότα – Προσεγγίσεις για τη διασκευή βιογραφίας ή αληθινών γεγονότων. 6. Βρίσκοντας την ιστορία Ι– οι τρεις πράξεις, ο καταλύτης, η κλιμάκωση, το τέλος στο υπό διασκευή έργο και στο σενάριο. 7. Βρίσκοντας την ιστορία ΙΙ – γραμμές πλοκής / υποπλοκές. 8. Χαρακτήρες – εντοπίζοντας υφιστάμενους και δημιουργώντας/κόβοντας/ συμπτύσσοντας χαρακτήρες. 9. Θέμα Ι– αποκαλύπτοντας το θέμα στο υπό διασκευή σενάριο. 10. Θέμα ΙΙ – Συναισθηματικό θέμα/ συναισθηματική δομή. 11 - 12 – 13. Επαναλήψεις, Διορθώσεις προόδων.

Εξέταση μαθήματος Η εξέταση του μαθήματος γίνεται γραπτά στο τέλος του εξαμήνου. Ο βαθμός αποτελεί συνισταμένη τεσσάρων παραμέτρων: 1. της γραπτής εξέτασης, 2. της ενεργής συμμετοχής στο μάθημα, 3. της εργασίας/ προόδου κατά τη διάρκεια του εξαμήνου και, τέλος, 4. της ανταπόκρισης στις ασκήσεις δημιουργικής γραφής που γίνονται κατά τη διάρκεια του εξαμήνου κατά τη διάρκεια των μαθημάτων.

Πρόοδοι 1. Επιλέξτε τρεις ταινίες της αρεσκείας σας που να είναι αποτελούν διασκευή και συγκρίνετέ την (εντοπίζοντας ομοιότητες και διαφορές στην πλοκή, στους χαρακτήρες και στο θέμα) με το αρχικό κείμενο. Ο όγκος της εργασίας πρέπει να κυμαίνεται από 3500 έως τέσσερις χιλιάδες λέξεις. Πριν την εργασία πρέπει να υπάρξει προηγούμενη συνεννόηση με τον καθηγητή για τις επιλογές των ταινιών. - Κάθε πρόοδος αξιολογείται έως 3(τρεις) μονάδες.

βιβλιογραφία Ελληνική Χριστίνα Καλογεροπούλου, Σενάριο, η τέχνη της αφήγησης και της επινόησης στον κινηματογράφο, εκδόσεις Νεφέλη. Χριστίνα Καλογεροπούλου, Bio/Pic οι ζωές των λίγων, εκδόσεις Πατάκη. Βαλούκος Στάθης, Το σενάριο, εκδόσεις Αιγόκερως. Joseph Campbell, Ο ήρωας με τα χίλια πρόσωπα, εκδόσεις Ιάμβλιχος. Syd Field, Σενάριο, εκδόσεις Κάλβος. Α. Δοξιάδης, Η αφήγηση ως γνώση και η περίπτωση της βιογραφίαςΕλληνική Α. Κεχαγιάς, Το σενάριο : από την αρχική ιδέα στην εκτέλεση, εκδ. Έλλην. Roger Kahane, Τα πρακτικά από την εβδομάδα σεναρίου, Αθήνα 1993. Αγγλική. Stephanie Harrison, Adaptations Robert Mc Kee, Story, metheum. Linda Seger, Making a good script great, Samuel French. Linda Seger, Creating unforgettable characters, Samuel French Linda Seger, The art of adaptation: turn fact and fiction Hutcheon Linda, the art of adaptation, Routledge Engelstad Arn : Litetary film adaptations as educational texts Lajos Egri, The art of dramatic writing, BNP. Christropher Vogler, The Writer’s Journey, Michel Wiese Productions. John Truby, Great movies : why do they work, Silman – james Press. David Howard, How to build a great screenplay, souvenir press.