Το μάθημα ‘Διεπαφή Χρήστη-Υπολογιστή’ στο Τμήμα ΕΠΠ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
1 Έλεγχος και τα μέσα ελέγχου. 2 Θέματα που αναλύονται Η αναγκαιότητα του ελέγχου Τα χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού ελέγχου. Η διαδικασία του ελέγχου.
1 Φάκελος υλικού & επαγγελματική ανάπτυξη Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΥΠΕΡΤΡΟΦΙΑ ΠΡΟΣΤΑΤΗ. Τι είναι ο προστάτης και ποια η χρησιμότητα του; Ο προστάτης είναι ένας αδένας μεγέθους ενός καρυδιού και ανευρίσκεται μόνο στους.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ στα.
Δημόσιες σχέσεις – Συμπεριφορά, δεοντολογία Διονύσης Ανανιάδης Δερματολόγος - Αφροδισιολόγος 11 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δερματολογίας Αφροδισιολογίας
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Τα γυναικεία γεννητικά όργανα διακρίνονται σε εσωτερικά και εξωτερικά. Εξωτερικά είναι το αιδοίο το οποίο αποτελείται από τα μεγάλα και μικρά χείλη εσωτερικά.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
θεματικεσ μαθηματοσ Είδη επιστημονικών μελετών
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Η μεταβαση των μαθητων απο την οπτικη τησ β/θμιασ εκπαιδευσησ : Δυσκολιεσ – προβληματα- καθοριστικεσ παραμετροι Σ. ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ.
Επιμέλεια-παρουσίαση
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Η παιδαγωγική φυσιογνωμία του εκπ/κού στα ΣΔΕ
ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ Κ. Ασωνίτου.
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Τα Βασικά δόγματα Γιώργος Λεπίδας Γ΄2.
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
Ατομικός Φάκελος Αξιολόγησης Νηπίου (Portfolio Assessment)
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Άλλα είδη παραπομπής και βιβλιογραφίας.
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
«ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» Αθήνα, 12 Ιουλίου 2011
Μαθηση για ολα τα παιδια
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
Τμήμα Θεολογίας Α.Π.Θ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το μάθημα ‘Διεπαφή Χρήστη-Υπολογιστή’ στο Τμήμα ΕΠΠ Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης Δρ. Ακουμιανάκης Δημοσθένης

Ταυτότητα του μαθήματος Διεπαφή Χρήστη – Υπολογιστή Μάθημα του Τομέα Πληροφορικής Επιλογής Υποχρεωτικό 7ου εξαμήνου Διδάσκεται μία φορά το έτος Διδασκαλία 2ωρη θεωρία + 1 ασκήσεις + 2ωρο εργαστήριο 7 ECTS μονάδες

Αρχικές διαπιστώσεις (2005 - 2007) Μάθημα κορμού (2Θ + 2Ε) Κλασσική θεματολογία Υψηλός αριθμός εγγεγραμμένων φοιτητών > 300 ανά εξάμηνο Δυσαναλογία μεταξύ εγγεγραμμένων και εξεταζόμενων ~ 100 γραπτά ανά εξάμηνο Χαμηλές επιδόσεις Εκτιμήσεις φοιτητών Κίνητρο επιλογής του μαθήματος ο ρόλος του στο Πρόγραμμα Σπουδών Ανακολουθία με προηγούμενα και επόμενα μαθήματα Φοιτητές το δήλωναν ενώ δεν είχαν ολοκληρώσει άλλα μαθήματα όπως η Τεχνολογία Λογισμικού ή Αντικειμενοστραφή Προγραμματισμό Περιορισμένη εκτίμηση της θεματολογίας Ελάχιστες καλές προσπάθειες σε projects του εργαστηρίου Κίνητρο η συμμετοχή σε έργα του εργαστηρίου istlab (από το 2006 και μετά)

Τεχνολογία αλληλεπίδρασης Δομικές αλλαγές (2007 - 2009) Επιλογής – Υποχρεωτικό μάθημα Θεωρία Εργαστήριο Αντικείμενα Διάλογος Μοντέλα Foley et al & Buxton Μορφολογική ανάλυση Ενότητα Α Τεχνολογία αλληλεπίδρασης Ενότητα Β Σχεδιαστική Διεπαφών Ενότητα Γ Εργαλεία ανάπτυξης Αντίστροφη μηχανική: Από τη διεπαφή στην έννοια 4 Project: Ανάλυση, σενάρια, γρήγορα πρωτότυπα, σχεδίαση Ανάλυση καθηκόντων Γνωσιακή ανάλυση UCA UML 8 Ανάπτυξη / υλοποίηση project με εργαλεία της αρεσκείας του φοιτητή Σήμανση - HTML Μοντέλα - UIML Toolkits - Swing 12 εβδομάδες

Δομικές αλλαγές (τρέχον εξάμηνο) Θεωρία Εργαστήριο Ενότητα Α Τεχνολογία αλληλεπίδρασης Ανάπτυξη θέματος Παρουσιάσεις εργασιών Εξοικείωση με ECCS 2.0 εργαλείο MBD UsiXML Widgets Tagging, Rating, Sentence clouds CSCW Δομές εγγράφου & περιεχόμενο 5 Συζήτηση & επίδειξη θεμάτων 6 Ενότητα Β Σχεδιαστική Διεπαφών Τροποποίηση ή ανάπτυξη widgets 9 Ενότητα Γ Εργαλεία ανάπτυξης Συλλογική αξιολόγηση 12 εβδομάδες

Σύνοψη Μικρότερος αριθμός φοιτητών (που επιλέγουν το μάθημα συνειδητά) Προτεραιότητες Ενεργή συμμετοχή του φοιτητή σε ομάδες εργασίας Αποκομιδή προστιθέμενης αξίας Υπάρχουν αρκετοί φοιτητές που ‘πιάνουν‘ τα χέρια τους και επιδιώκουν να ακούσουν και να μάθουν κάτι νέο Απαιτείται μίγμα τεχνικών / εργαλείων για να μην απαξιωθεί το μάθημα από τους φοιτητές Θεωρητικά θέματα ανατίθενται σε ομάδες φοιτητών για λεπτομερέστερη ανάπτυξη – παρουσίαση Καλλιέργεια δεξιοτήτων συγγραφής & παρουσίασης Στο εργαστήριο η έμφαση είναι στη μηχανική κατασκευής και την υλοποίηση πρωτοτύπων Αναφορά σε mini-projects με σύγχρονη θεματολογία