Authors: Eleni Preza & Catherine Christodoulopoulou CTI

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Triglianoi.gr Δημιουργήσαμε αυτή την παρουσίαση, ώστε τα μέλη μας να πάρουν μία σύντομη ιδέα, σχετική με την λειτουργία του φόρουμ μας.
Advertisements

Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα για το Δικό μου EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα για τη δημιουργία τοπικής συλλογής.
Η νέα Πύλη eTwinning Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και την επικοινωνία των εκπαιδευτικών Εργαλεία διαχείρισης ενός έργου eTwinning.
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
Το νέο Twinspace Η συνεργατική πλατφόρμα του etwinning, εργαλείο για την κοινωνική δικτύωση την επικοινωνία των εκπαιδευτικών και τη διαχείριση ενός έργου.
Support.ebsco.com Χρήση της Λειτουργίας ιστορικού αναζήτησης Εκπαιδευτικό μάθημα.
Γονικός έλεγχος Κ. Ξ. Γ. «ΛΙΟΛΙΟΥ». Γονικός έλεγχος •Ακόμη κι όταν δεν κρυφοκοιτάζετε, μπορείτε να θέσετε περιορισμούς στη χρήση του υπολογιστή από τα.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Δημιουργία λογαριασμού .
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα για τις αναφορές στατιστικών δεδομένων της EBSCOadmin.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Σελ. 1 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Καταχώρηση και παρακολούθηση αιτημάτων μέσω web Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης.
FACEBOOK • Το Facebook χώρος κοινωνικής δικτύωσης που ξεκίνησε το Φεβρουαρίου του 2004 από το δημιουργό του Mark Zuckerberg που ήταν μέλος του πανεπιστημίου.
Η Πύλη eTwinning.net Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Το Δίκτυο Ηλεκτρονικής Μάθησης για την Τάξη
Δημιουργία λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου gmail της Google
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
Google docs Google docs forms
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Εκπαιδευτικό μάθημα Εκπαιδευτικό μάθημα για το Δικό μου EBSCOhost
Jigsaw: Τί είναι;.
Εκπαιδευτικό μάθημα Δημιουργία Ειδοποιήσεων αναζητήσεων
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
Γρήγορη αναφορά για © 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Lync Web App Συμμετοχή σε σύσκεψη Lync με ήχο από τον υπολογιστή.
© 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Προγραμματισμός σύσκεψης Lync Μπορείτε να προγραμματίσετε μια σύσκεψη Lync χρησιμοποιώντας.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Εκπαιδευτικό μάθημα Χρήση της Λειτουργίας ιστορικού αναζήτησης
Ομάδες στο Google. Τι είναι οι ομάδες στο Google; Είναι ακριβώς ότι λέει το όνομά τους, ομάδες ανθρώπων με κοινά ενδιαφέροντα, που μπορούν επικοινωνούν.
Οδηγίες σύνδεσης & χρήσης για το BigMarker Δρ. Α.Παρασκευάς
Εισαγωγή στο Blackboard
Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης για το πρόγραμμα Teachers 4 Europe
Οδηγίες συμπλήρωσης της φόρμας 3 Προθεσμία συμπλήρωσης μέχρι και 16 Ιουνίου.
Εκπαιδευτικό μάθημα Δημιουργία Ειδοποιήσεων περιοδικών
Google Drive (διαμοιρασμός αρχείων
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ. Η διανομή επιτρέπεται μόνο σε Συνεργάτες με τον όρο μη κοινοποίησης. Η Microsoft δεν παρέχει καμία εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή. © 2012 Microsoft.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
1 Apothesis : Νέο Ακαδημαϊκό Αποθετήριο ΕΑΠ Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης.
Εγγραφή στην πλατφόρμα του eclass. Πιστοποίηση μέσω UPnet Η είσοδός σας στην πλατφόρμα του eclass προϋποθέτει την ύπαρξη λογαριασμού της μορφής
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Η Πύλη eTwinning.net Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και την επικοινωνία των εκπαιδευτικών Εργαλεία διαχείρισης ενός έργου eTwinning.
Συμβουλές για ασφάλεια στο FACEBOOK
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG wordpress
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
Ομάδες στο Google.
Καθοδήγηση στο Twinspace
Προκειμένου να κάνετε τις επόμενες εργασίες ,θα χρειαστεί να δημιουργήσετε έναν Google λογαριασμό στο gmail.com και να μου τον στείλετε. ΠΡΟΣΟΧΗ!!!ΧΩΡΙΣ.
Google docs Google docs forms
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Κάρτες γρήγορης αναφοράς
… μια προσπάθεια των μαθητών της Στ΄ τάξης του 1ου Δ.Σ. Φιλύρου
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
RESAVE Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Μάθησης
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
«ΜΑΘΗΤΕΙΑ για ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ» Πρόγραμμα Επαγγελματικής Εμπειρίας Απόφοιτων Τεχνικής Εκπαίδευσης με Υποτροφία από το Υπουργείο Παιδείας Σύγχρονες και.
Καλώς ορίσατε στο νέο PowerPoint
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Authors: Eleni Preza & Catherine Christodoulopoulou CTI Training Material Authors: Eleni Preza & Catherine Christodoulopoulou CTI

Περιεχόμενα 1. Εισαγωγή 2. Πλατφόρμα SONET-BULL Μέλη Εγγραφή Σύνδεση Το προφίλ μου/ο λογαριασμός μου το social network μου Ομάδες Μαθησιακά Αντικείμενα (Φόρουμ, Wiki, Αποθετήριο, Μελέτη Περίπτωσης, Επεισόδιο Εκφοβισμού, Εκπαιδευτική Δραστηριότητα, Έρευνα, Πολιτική αντι-εκφοβισμού ) Περιήγηση Μαθησιακών αντικειμένων το Dashboard μου Τεστ Απόρρητο & Ανωνυμία Δεδομένων

1. Εισαγωγή Το έργο SONETBULL στοχεύει στη δημιουργία μιας πλατφόρμας μέσω της οποίας τα μέλη της σχολικής κοινότητας, θα εκπαιδευτούν και θα εκπαιδεύσουν άλλους στις μεθόδους, στις στρατηγικές αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού. Ειδικότερα, οι χρήστες θα έχουν πρόσβαση σε διαπιστευμένο εκπαιδευτικό υλικό, και θα είναι σε θέση να δημιουργήσουν μαθησιακά αντικείμενα και υλικό που θα είναι διαθέσιμα σε άλλους χρήστες για σχολιασμό, συζήτηση ή συμβολή και εμπλουτισμό αυτών . Για την πραγματοποίηση αυτής της λειτουργίας της πλατφόρμας, το έργο σκοπεύει να συνδυάσει τις σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις της ηλεκτρονικής μάθησης και της ομότιμης μάθησης οι οποίες είναι κατάλληλες για ενήλικες εκπαιδευόμενους

2. Πλατφόρμα SONET-BULL

Εισαγωγή της πλατφορμα SONET-BULL Platform για μέλη. Αρχική Σελίδα

Εγγραφή Η σελίδα εγγραφή περιέχει τη φόρμα εγγραφής μέσω τις οποίας οι χρήστες μπορούν να εγγραφούν στην πλατφόρμα SONETBULL. Η φόρμα εγγραφής περιλαμβάνει τα ακόλουθα πεδία: Όνομα χρήστη, Όνομα, Επώνυμο, Φύλο, Σχολείο ή οργανισμό, Είδος Λογαριασμού, Όνομα χρήστη, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, Κωδικό πρόσβασης (με ενεργοποιημένη την επιβεβαίωση κωδικού).

ΒΗΜΑΤΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ Κάντε κλικ στο κουμπί "Εγγραφή" στην Αρχική σελίδα. Συμπληρώστε τη φόρμα. Κάντε κλικ στο κουμπί "Εγγραφή" στο κάτω μέρος της φόρμας. Ελέγξτε τα mails σας για το email « Ενεργοποίηση του λογαριασμού σας! Έχετε δημιουργήσει με επιτυχία το λογαριασμό σας». Για να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε την πλατφόρμα SONETBULL θα χρειαστεί να ενεργοποιήσετε το λογαριασμό σας μέσω του email που μόλις αποστάλθηκε στη διεύθυνσή σας. Περιμένετε για ένα λεπτό, αν δεν μπορείτε να δείτε το email για να ενεργοποιήσετε το λογαριασμό σας. Αν το email ενεργοποίησης δεν εμφανίζεται στο inbox σας, ελέγξτε τον φάκελο "Spam" . Κάντε κλικ στο σύνδεσμο ενεργοποίησης στο e-mail. Αυτό θα σας φέρει στην αρχική σελίδα της πλατφόρμας. Συμπληρώστε τα υπόλοιπα στοιχεία του προφίλ σας- σε περίπτωση που έχετε συμπληρώσει μόνο τα πεδία με την ένδειξη "απαιτείται" κατά την εγγραφή σας- μέσω της σελίδας "Το προφίλ μου". Ή, μπορείτε να πλοηγηθείτε στην σελίδα "My Social Network".

Σύνδεση Η σελίδα login περιέχει τη φόρμα σύνδεσης και είναι η σελίδα που οι χρήστες μπορούν να συνδεθούν στην πλατφόρμα SONETBULL. Η φόρμα login περιλαμβάνει τα πεδία: όνομα χρήστη ή email και τον κωδικό με δυνατότητα επαναφοράς κωδικού πρόσβασης.

Το Προφίλ μου/Ο Λογαριασμός μου Η σελίδα "Το προφίλ μου" είναι η σελίδα που εμφανίζει το προφίλ του κάθε χρήστη και περιέχει πληροφορίες για κάθε χρήστη. "Ο λογαριασμός μου" είναι μια ξεχωριστή σελίδα που περιέχει τις ρυθμίσεις του λογαριασμού για κάθε χρήστη.

Το Social Network μου Εδώ ο χρήστης μπορεί να δει την δραστηριότητα όλων των χρηστών της πλατφόρμας SONET-BULL platform.

Το Social Network μου → Προσωπικά Αυτή η σελίδα είναι η καταγραφή όλων των δραστηριοτήτων των χρηστών σε όλη την πλατφόρμα με χρονολογική σειρά. Αν είστε συνδεδεμένοι, υπάρχει ένα πεδίο «ενημέρωση status” πριν τη ροή δραστηριότητας, όπου μπορείτε να δημοσιεύσετε τις απόψεις σας. Οι χρήστες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτή τη σελίδα κάνοντας κλικ στο όνομα ή την εικόνα του προφίλ του λογαριασμού τους, στο "My Social Network Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις λειτουργίες κάθε καρτέλας (Ειδοποιήσεις, μηνύματα, ομάδες, φόρουμ, Αποστολή προσκλήσεων, Αποθετήριο κλπ) δείτε το Εγχειρίδιο .

Ομάδες Πώς να ενταχθείτε σε μια Ιδιωτική Ομάδα My Social Network → Personal → Groups → Memberships Πώς να ενταχθείτε σε μια Ιδιωτική Ομάδα Στην σελίδα « Ομάδα» του ιστοτόπου σας, κάντε κλικ στο κουμπί "Αίτηση Μέλους" της Ιδιωτικής Ομάδας που θέλετε να συμμετάσχετε. Θα δείτε το κείμενο στο κουμπί "Αίτηση για Μέλος" να αλλάζει σε "Αίτηση κατατέθηκε». Το αίτημά σας για συμμετοχή στην ομάδα αποστέλλεται στον διαχειριστή της Ομάδας Για περισσότερες πληροφορίες για τις ομάδες δείτε το Εγχειρίδιο. .

Το Social Network μου → Προσωπικά → Αποστολή προσκλήσεων Η πλατφόρμα SONETBULL έχει την δυνατότητα, για εγγραμμένους χρήστες, να στείλει προσκλήσεις σε μη-μέλη της πλατφόρμας για να γραφτούν

Φορουμ Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να είναι μέλη των προκαθορισμένων φόρουμ της πλατφόρμας SONETBULL και να δημιουργούν Topics. Ένα φόρουμ δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να μάθουν διαλέγοντας μια συγκεκριμένη Ομάδα Μαθητών στην οποία μπορούν νε θέσουν το ερώτημα (π.χ. εκπαιδευτικοί, γονείς, Διευθυντές Σχολείων, κλπ). Μέσω της συζήτησης του Φόρουμ, οι χρήστες μπορούν να θέσουν σε εφαρμογή τις γνώσεις που αποκτήθηκαν κατά την κατάρτιση, τόσο σε σχέση με το θεωρητικό υπόβαθρο όσο και μέσω της ομότιμης μάθησης Αυτό το εργαλείο βρίσκεται στο τμήμα της πλατφόρμας με τίτλο "Φόρουμ". Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το εγχειρίδιο

Wiki Οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να δημιουργήσουν/αναρτήσουν αρχεία προκειμένου να περιγράψουν ορισμούς του bullying κλπ

Αποθετήριο Το Αποθετήριο χρησιμεύει σαν ένα online πρόγραμμα προβολής και διαχείρισης αρχείων. Όλα τα αρχεία που ανεβαίνουν, συγκεντρώνονται σε μία σελίδα με το όνομα «αποθετήριο». Το κάθε αρχείο θα έχει αντίστοιχες ετικέτες και θα ανήκει σε συγκεκριμένες κατηγορίες.

Μελέτες περίπτωσης (1/2) Οι μελέτες περίπτωσης είναι τυπικά παραδείγματα του είδους της γνώσης/μάθησης που πραγματεύεται το έργο. Είναι σημαντικό για κάθε χρήστη-πυρήνα να γνωρίζει πως θα παρουσιάσει μια περίπτωση και πως θα διηγηθεί την ιστορία με ένα ουσιαστικό τρόπο στους άλλους . Ο αφηγητής θα πρέπει να είναι είτε ένας από τους φορείς (δάσκαλος, γονέας, διευθυντής σχολείου) ή μέλος της ευρύτερης σχολικής κοινότητας. Η κοινοποίηση των περιπτώσεων πρέπει να συμμορφώνεται με τη δεοντολογία των εκθέσεων χωρίς να αποκαλύψει τα ονόματα των παιδιών ή τη διεύθυνση του σχολείου. Ως διακριτικό στοιχείο χρησιμοποιούμε την κατηγοριοποίηση των τομέων (Σχολείο, Από και προς το Σχολείο, στο Σπίτι, σε άλλους Χώρους). Οι Μελέτες περίπτωσης θα υλοποιηθούν μέσω της χρήσης φόρμας με προκαθορισμένα πεδία. Η φόρμα αυτή θα είναι διαθέσιμη στο τμήμα της πλατφόρμας με τίτλο «Μελέτες Περίπτωσης». Στην ενότητα αυτή θα υπάρχουν παραδείγματα μελετών περίπτωσης (όπως προέκυψαν από το Ο1). Ο συγγραφέας / χρήστης θα έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει τη δική του μελέτη περίπτωσης συμπληρώνοντας τα προκαθορισμένα πεδία. Τέλος, ο χρήστης θα μπορεί να θέσει ερωτήσεις στους μελλοντικούς αναγνώστες / σχολιαστές (π.χ. «Πώς νομίζετε ότι ο διευθυντής του σχολείου θα έπρεπε να είχε αντιδράσει;»). Δείτε μέρος της φόρμας:

Μελέτες περίπτωσης(2/2)

Επεισόδιο Εκφοβισμού (Bullying) (1/2) Πολλοί δάσκαλοι / γονείς έχουν γίνει μάρτυρες επεισοδίων εκφοβισμού στην καθημερινή ζωή, στα οποία δεν ξέρουν πώς να παρέμβουν. Με αυτόν το Μαθησιακό Αντικείμενο ο χρήστης περιγράφει ένα επεισόδιο εκφοβισμού σε άλλους χρήστες. Το επεισόδιο θα μπορούσε να είναι πραγματικό ή υποθετικό. Ο σκοπός αυτής της σύντομης περιγραφής ενός επεισοδίου εκφοβισμού είναι να μοιραστεί (από τον συγγραφέα) ή να τονιστεί (από άλλους χρήστες) η πιο κατάλληλη τεχνική για την αντιμετώπιση του εκφοβισμού. Το επεισόδιο εκφοβισμού θα υλοποιηθεί μέσω της χρήσης φόρμας με προκαθορισμένα πεδία. Η φόρμα αυτή θα είναι διαθέσιμη στο τμήμα της πλατφόρμας με τίτλο «Επεισόδια εκφοβισμού". Η φόρμα θα είναι μικρότερη και απλούστερη από αυτή της Μελέτης Περίπτωσης Δείτε τη φόρμα Επεισόδια Εκφοβισμού παρακάτω:

Επεισόδιο Εκφοβισμού (Bullying)(2/2)

Εκπαιδευτική Δραστηριότητα Αντικατοπτρίζει την κατανόηση και εμβάθυνση ενός θεωρητικού αντικειμένου και την ίδια στιγμή δείχνει την ικανότητα του χρήστη να μεταδώσει αυτή τη γνώση σε άλλους, κυρίως στους μαθητές. Η εκπαιδευτική δραστηριότητα αναφέρεται κυρίως σε χρήστες που είναι εκπαιδευτικοί, διευθυντές σχολείων κλπ, και δίνει την ευκαιρία σε όποιον θέλει να προγραμματίσει και να εφαρμόσει μια εκπαιδευτική δραστηριότητα στην τάξη και να αξιολογήσει τα αποτελέσματά της. Η δράση στοχεύει στη διδασκαλία στην τάξη σχετικά με τον εκφοβισμό (τι είναι αυτό; πώς μπορείτε να προστατεύσετε τον εαυτό σας; Τι θέλουν οι άλλοι να κάνουν για σένα;), αλλά δεν είναι μόνο μια παραδοσιακή μέθοδος μάθησης. Η δραστηριότητα αυτή έχει ως στόχο να αυξήσει τη δημιουργικότητα των εκπαιδευτικών και να εξερευνήσουν τις μεθόδους διδασκαλίας μέσα από διάφορα υλικά (όπως ταινίες, βιβλίο, παιχνίδι ρόλων κλπ). Οι Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες θα υλοποιηθούν μέσω της χρήσης φόρμας με προκαθορισμένα πεδία. Η φόρμα αυτή θα είναι διαθέσιμη στο τμήμα της πλατφόρμας με τίτλο. «Εκπαιδευτική Δραστηριότητα". Στο τέλος των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων οι καθηγητές θα πρέπει να αξιολογούν τα ευρήματά τους και να παρουσιάζουν τα αποτελέσματα στους συναδέλφους τους, οι οποίο θα έχουν τη δυνατότητα να αξιολογούν και να ανατροφοδοτούν τον συγγραφέα.

Έρευνα Αυτό το Μαθησιακό Αντικείμενο θα υλοποιηθεί με τη χρήση του "Google forms" οι οποίες θα τροποποιηθούν και θα προσαρμοστούν έτσι ώστε να εξυπηρετούν το σκοπό του Μαθησιακού Αντικειμένου. Ειδικότερα, οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν τα δικά τους ερωτηματολόγια και να τα μοιραστούν με τους υπόλοιπους χρήστες. Επιπλέον, αν ο χρήστης θέλει να επεξεργαστεί τα παραγόμενα αποτελέσματα της έρευνας, θα είναι σε θέση να αναρτήσει τα αποτελέσματα του " Google forms» (σε ένα γράφημα κλπ) και θα μπορεί να δημιουργήσει μια ομάδα στην οποία θα μπορεί να συζητήσει τα αποτελέσματα της έρευνας με άλλους χρήστες της πλατφόρμας. Τα παραγόμενα αποτελέσματα της συζήτησης της ομάδας μπορούν να αναπτυχθούν περαιτέρω με τη χρήση του εργαλείου Blog (για τη δημοσίευση των ευρημάτων της έρευνας) Google Forms εργαλείο (https://www.google.com/forms/about/ , HELP).

Πολιτική Αντί-εκφοβισμού Η φόρμα αυτή θα είναι διαθέσιμη στο τμήμα της πλατφόρμας με τίτλο“Πολιτική Αντί-εκφοβισμού”. Στην ενότητα αυτή θα υπάρξει ένα παράδειγμα Πολιτικής Ο χρήστης πρέπει να λαμβάνει υπόψη του το παράδειγμα και στη συνέχεια να συμπληρώστε τη φόρμα (η φόρμα εκκρεμεί) Σε ένα δεύτερο στάδιο, εάν το επιθυμεί ο χρήστης, και σαν μέρος ενός περαιτέρω Αντικειμένου Μάθησης, τα αποτελέσματα των ερευνών θα μπορούσαν να συνδυαστούν από τους εκπαιδευόμενους και να δημιουργήσουν κοινές δραστηριότητες και ένα ευρύτερο κομμάτι της έρευνας / γνώσης. αυτό περιλαμβάνει τη συμμετοχή ενός αριθμού εκπαιδευομένων που θα συγκρίνουν και θα αντιπαραθέτουν τα αποτελέσματα και θα δημιουργούν τμήματα της έρευνας και παρατηρήσεις επί αυτών

Περιήγηση Εκπαιδευτικών Αντικειμένων Ο χρήστης θα έχει την δυνατότητα να περιηγηθεί στα αναρτημένα Μαθησιακά Αντικείμενα από ορισμένες προκαθορισμένες κατηγορίες   .

Το Ταμπλό μου (1/2) Αυτό είναι ένας τμήμα όπου ο κάθε χρήστης μπορεί να δει τα Μαθησιακά Αντικείμενα που έχει αναρτήσει (επεισόδια εκφοβισμού, Μελέτες Περίπτωσης, Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες) και θα έχει τη δυνατότητα να τις επεξεργαστεί ή να τις διαγράψει. Αυτά τα κουμπιά θα είναι επίσης διαθέσιμα στην Αρχική Σελίδα, στην δυνατότητα Περιήγησης, στην Αναζήτηση κ.λπ. :

Το Ταμπλό μου(2/2)

Τεστ Τα ακόλουθα ερωτηματολόγια ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ για τους χρήστες που θα πραγματοποιηθούν αφού μελετηθεί το αντίστοιχο υλικό, θα είναι διαθέσιμα μέσω της πλατφόρμας: Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής - Ενότητα Εκπαιδευτές Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής - Ενότητα Γενική Ο χρήστης μετά τη λήψη του τεστ θα είναι σε θέση να δει άμεσα τα αποτελέσματα και να τα λάβει τα μέσω e-mail.

Προστασία και Ανωνυμία Δεδομένων Δεδομένου ότι το έργο ασχολείται με το ευαίσθητο θέμα του σχολικού εκφοβισμού και πραγματεύεται πραγματικές καταστάσεις ο Βασικός κανόνας που διέπει το έργο είναι η ανωνυμία του εμπλεκόμενου προσώπου, ιδίως του ανήλικου. Όλα τα άτομα θα πρέπει να αναφέρονται είτε με τα αρχικά τους ή με ψευδώνυμα    Επιπλέον, οι κανόνες καλής συμπεριφοράς μεταξύ των χρηστών (πολιτική αντιμετώπισης προσβλητικών σχόλιων, κλπ) θα προσδιορίζεται και θα περιλαμβάνεται στους Όρους χρήσης (TOU), που θα διέπουν τα μέλη της πλατφόρμας