Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Μάθημα: Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση Φοιτήτριες: Γκουντελίτσα Κατερίνα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Advertisements

Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΠΑΙΔΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ ΜΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Jigsaw: Τί είναι;.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Τίτλος Δραστηριότητας
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Γ. Αλεξιάδης.  Εκπαιδευτική δραστηριότητα, κατά την οποία οι περισσότερες ή και όλες οι πληροφορίες που απαιτούνται για την επίλυση ενός προβλήματος.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
“Πρόταση σχεδιασμού ενός συνεργατικού έργου από την ομάδα των μεταπτυχιακών φοιτητών του μαθήματος για την παραγωγή ενός προϊόντος με επίκεντρο τα εκπαιδευτικά.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Συνεδρία 8 Wikis Συστάδα 3.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Πληροφορική & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Διδακτική της Πληροφορικής
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»
Ένα δάσκαλος δημιουργεί ιστολόγια
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Μάθημα: Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση Φοιτήτριες: Γκουντελίτσα Κατερίνα.
ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύφη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Συνεργατικά και άλλα Εργαλεία Γενικής Χρήσης (2ο Μέρος)
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Πληροφορική & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Slideshare.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Συνεργατικά και άλλα Εργαλεία Γενικής Χρήσης (2ο Μέρος)
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
Φάκελος υλικού (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
Project.
Νόμος 4547/2018 (Αρ. Φύλλου 102) – άρθρο 47
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Μάθημα: Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση Φοιτήτριες: Γκουντελίτσα Κατερίνα (ΑΕΜ: 624) Μαυροφρύδη Αφροδίτη (ΑΕΜ: 614) Θέμα: Ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό περιοδικό Φλώρινα, 2017

H πρότασή μας έχει να κάνει με την εύρεση και παρουσίαση εκπαιδευτικών ιστολογίων, μέσω ενός ηλεκτρονικού περιοδικού , το οποίο θα δημιουργηθεί στην πλατφόρμα WordPress. Το ηλεκτρονικό περιοδικό θα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και θα προσφέρει ένα πλήθος πληροφοριών που θα έχουν να κάνουν: με την παροχή εκπαιδευτικού υλικού σε διάφορες μορφές (video, παρουσιάσεις, κείμενα κ.ά. ), το οποίο θα είναι κατηγοριοποιημένο ανά μάθημα και ανά τάξη έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η άμεση πρόσβαση. με την παρουσίαση ιστολογίων που έχουν δημιουργηθεί από εκπαιδευτικούς, σχολεία, μαθητές.

Wordpress Το WordPress είναι : ένα σύγχρονο σύστημα διαδικτυακών δημοσιεύσεων και διαχείρισης περιεχομένου. Με άλλα λόγια, ένα μέσο για να φτιάξουμε έναν ιστότοπο (site) ή ιστολόγιο (blog) απλά και να δημοσιεύσουμε κάθε είδους περιεχόμενο: άρθρα, σκέψεις, φωτογραφίες, βίντεο, πληροφορίες.

Οργάνωση Κοινότητας 6 Ομάδες: 1η : Ομάδα αναζήτησης ιστολογίων 6 Ομάδες: 1η : Ομάδα αναζήτησης ιστολογίων 2η : Ομάδα συντονισμού 3η : Ομάδα διαμορφωτικής αξιολόγησης 4η : Ομάδα παρουσίασης ιστολογίων 5η : Ομάδα επικοινωνίας- έρευνας 6 : Ομάδα ψηφιοποίησης

Οργάνωση Κοινότητας 1η Ομάδα : Ομάδα αναζήτησης ιστολογίων 1η Ομάδα : Ομάδα αναζήτησης ιστολογίων Αναζήτηση ήδη υπάρχοντων ιστολογίων Υποκατηγορίες : 1. Ιστολόγια ανά μάθημα & ανά τάξη 2. Ιστολόγια τάξης 3. Ιστολόγια εκπαιδευτικών 4. Ιστολόγια σχολείων

Οργάνωση Κοινότητας 2η Ομάδα : Ομάδα συντονισμού κάθε ομάδας 2η Ομάδα : Ομάδα συντονισμού κάθε ομάδας Επίβλεψη υπόλοιπων ομάδων Έλεγχος πορείας τους Υπεύθυνη για το wiki Αναρτεί εκεί αρμοδιότητες κάθε ομάδας Επιδιώκει επικοινωνία διάφορων ομάδων

Οργάνωση Κοινότητας 3η Ομάδα : Ομάδα διαμορφωτικής αξιολόγησης Αξιολογεί τέλος κάθε εβδομάδας Εξέταση προόδου κάθε ομάδας Επιλέγει μέσο αξιολόγησης (ερωτηματολόγιο, συνέντευξη)

Οργάνωση Κοινότητας 4η Ομάδα : Ομάδα παρουσίασης ιστολογίων Συνδέεται με ομάδα αναζήτησης ιστολογίων Επεξεργασία πληροφοριών που βρήκε πρώτη ομάδα Χρήση διάφορων εργαλείων (Screencast-O-Matic, Audacity, PowerPoint) για παρουσίαση ιστολογίων Έρευνα για τον τρόπο λειτουργίας των παραπάνω εργαλείων

Οργάνωση Κοινότητας 5η Ομάδα : Ομάδα επικοινωνίας – έρευνας Αναζήτηση των δημιουργών των ιστολογίων Συνεντεύξεις για τη χρησιμότητα και τους στόχους των ιστολογίων Σύνδεση με ομάδα αναζήτησης ιστολογίων & χωρισμός σε 4 υποκατηγορίες (ιστολόγια ανά μάθημα & ανά τάξη, ιστολόγια τάξης, ιστολόγια εκπαιδευτικών και ιστολόγια σχολείων)

Οργάνωση Κοινότητας 6η Ομάδα : Ομάδα ψηφιοποίησης Συνδέεται με προηγούμενη ομάδα Καταγράφει – ψηφιοποιεί απαντήσεις των δημιουργών των ιστολογίων

Τρόπος σύνδεσής των αρχών με το έργο 14 Αρχές του wiki Τρόπος σύνδεσής των αρχών με το έργο 1. Αρχή της Ανάπτυξης της Κοινότητας Δημιουργία ενός συνόλου ατόμων, που να αποκτά και θα μοιράζεται καινούργιες γνώσεις. 2. Αρχής των Αναδυόμενων Στόχων Μέσω της διαμορφωτικής αξιολόγησης που θέτουμε στο τέλος κάθε εβδομάδας, μπορεί να αναδυθούν νέοι στόχοι, που έως τότε δεν είχαμε σκεφτεί. 3. Αρχή της διατύπωσης στόχων Ο βασικός στόχος είναι η αναζήτηση των ήδη υπαρχόντων ιστολογίων και η επεξεργασία τους. Έπειτα, τίθενται ξεχωριστοί στόχοι για κάθε μια από τις έξι ομάδες που έχουν οριστεί. 4. Μεταγνωστική Αρχή Η αρχή αυτή συνδέεται με το έργο της ομάδας διαδικαστικής αξιολόγησης, η οποία στο τέλος κάθε εβδομάδας έχει ως στόχο να εμπλέκει καθεμία από τις υπόλοιπες ομάδες σε μια διαδικασία αναστοχασμού.

5 . Αρχή της Υπέρβασης των Ορίων Η ομάδα διαμορφωτικής αξιολόγησης, καλό είναι να εξοικειωθεί με ποικίλες μεθόδους αξιολόγησης (ερωτηματολόγιο, συνεντεύξεις) και να μην αρκεστεί μονάχα σε μια. Ακόμη, η ομάδα παρουσίασης ιστολογίων μπορεί να χρησιμοποιήσει πληθώρα εργαλείων όπως, Screencast-O-Matic, Audacity, PowerPoint. 6. Αρχή του Σεβασμού στους Άλλους Σχετίζεται με όλες τις ομάδες του έργου, αφού ο εποικοδομητικός σχολιασμός που μπορεί να γίνει με σκοπό τη βελτίωση, αφορά όλα τα μέλη. 7. Αρχή της Ασφαλούς Αποτυχίας Κάθε αποτυχία ή λάθος μπορεί και πρέπει να ειδωθεί ως μια ευκαιρία για να μάθουν τα άτομα περισσότερα και να πάρουν πρωτοβουλίες. Για παράδειγμα, εάν η ομάδα αναζήτησης ιστολογίων παραβλέψει κάτι η ομάδα παρουσίασης ιστολογίων (που συνδέεται άμεσα) μπορεί να διορθώσει το λάθος με εποικοδομητικό τρόπο.

8. Αρχή της Δομικής Εξάρτησης Για παράδειγμα, η δράση και η εργασία της ομάδας αναζήτησης ιστολογίων επηρεάζει άμεσα την ομάδα παρουσίασης ιστολογίων, αφού η δεύτερη βασίζεται στις πληροφορίες που συγκεντρώνει η πρώτη. Επιπροσθέτως, η ομάδα ψηφιοποίησης εξαρτάται από την ομάδα επικοινωνίας-έρευνας, αφού καταγράφει το υλικό που αυτή έχει μαζέψει. Τέλος, όλες οι ομάδες συνδέονται με την ομάδα διαμορφωτικής αξιολόγησης, αφού αυτή ανατροφοδοτεί την κάθεμια στο τέλος κάθε εβδομάδας. 9. Αρχή του Βάθους αντί του Πλάτους Οι υποκατηγορίες που δημιουργήθηκαν στην ομάδα αναζήτησης, έχουν ως στόχο στην εστίαση σε συγκεκριμένους τομείς και την κατοχή γνώσεων γι’ αυτούς. 10. Αρχή της ποικιλίας της εμπειρογνωμοσύνης Ο καθορισμός των ομάδων που γίνεται αρχικά σχετίζεται με τις επιμέρους κλίσεις και τα ενδιαφέροντα του κάθε μέλους. Για παράδειγμα, αυτοί που αναλαμβάνουν την ομάδα παρουσίασης των ιστολογίων είναι αυτοί που είναι περισσότερο εξοικειωμένοι με εργαλεία όπως το Screencast-O-Matic, το Audacity, το PowerPoint.

11. Αρχή των Πολλαπλών Τρόπων Συμμετοχής Μέσω της αξιολόγησης, στόχος της οποίας είναι η διαμορφωτική και εποικοδομητική παρέμβαση των ομάδων για τον έργο των υπολοίπων. 12. Αρχή του Διαμοιρασμού Το υλικό που παράγει κάθε ομάδα εβδομαδιαίως αναρτάται στο ιστολόγιο, όπου η κάθε ομάδα μπορεί να δει και να σχολιάσει την πορεία των άλλων ομάδων, με σκοπό να διορθώσει επικοδομητικά ή να τροποποιήσει κάτι, ώστε το τελικό προϊόν να είναι όσο πιο ολοκληρωμένο γίνεται. 13. Αρχή της Διαπραγμάτευσης Το wiki είναι ο χώρος μέσω του οποίου θα γίνονται συζητήσεις για ό,τι διαφωνίες προκύπτουν και θα παίρνονται δημοκρατικές αποφάσεις, μέσω ψηφοφορίας, που θα βασίζονται στην αρχή της πλειοψηφίας 14. Αρχή της Ποιότητας των Προϊόντων Τελική αποτίμηση του έργου από την ομάδα συντονισμού και αξιολόγησης. Για να διαφανεί η ποιότητα του παραγόμενου προϊόντος, χρειάζεται να ειδωθεί εάν υλοποιήθηκαν οι αρχικοί στόχοι που τέθηκαν. Έτσι, η κάθε ομάδα αξιολογεί το δικό της έργο, αλλά παράλληλα αξιολογείται από τις υπόλοιπες, όπως προαναφέρθηκε.

Οργάνωση κοινότητας μέσα από την Παιδαγωγική 2.0 Παιδαγωγική 2.0 (3P) Οργάνωση κοινότητας μέσα από την Παιδαγωγική 2.0 Εξατομίκευση (Personalisation) Οι ομάδες καθορίζονται με βάση τις προσωπικές επιλογές, κλίσεις και ενδιαφέροντα του καθενός. Συμμετοχικότητα (Participation) Η ανοιχτή επικοινωνία επιτυγχάνεται στην κοινότητα, διότι το wiki έχει ως στόχο να κρατάει τα μέλη των διάφορων ομάδων συνεχώς σε επαφή, δημιουργώντας μια αλληλεξάρτηση. Παραγωγικότητα (Productivity) Όλες οι ομάδες συνεισφέρουν στην απόκτηση της γνώσης (η καθεμία με διαφορετικό τρόπο), της δημιουργικότητας και την πρωτοπορίας. Το προϊόν θα επιτελεί τον ρόλο του, που είναι η κάλυψη των πρακτικών αναγκών των σύγχρονων εκπαιδευτικών και των φοιτητών παιδαγωγικών τμημάτων.

Σχεδιασμός έργου μέσα στο διάστημα 7 εβδομάδων. 1η εβδομάδα: Καθορισμός θέματος Καθορισμός σκοπών – στόχων Καθορισμός ομάδων – υποομάδων Καθορισμός αρμοδιοτήτων κάθε ομάδας

2η – 3η εβδομάδα: 4η – 6η εβδομάδα: 7η εβδομάδα: Αναζήτηση και συλλογή υλικού 4η – 6η εβδομάδα: Επεξεργασία υλικού 7η εβδομάδα: Ένωση όλου του υλικού για την δημιουργία του τελικού προϊόντος Τελική αξιολόγηση

Σχεδιασμός-Οργάνωση wiki Σελίδα επικοινωνίας Σελίδα επιλογής ομάδας και υποομάδας Σελίδα ιστολογίων Διαδικαστική αξιολόγηση 1ης ομάδας - Ομάδα αναζήτησης ιστολογίων υπό κατηγορίες Διαδικαστική αξιολόγηση 2ης ομάδας - Ομάδα συντονισμού Διαδικαστική αξιολόγηση 4ης ομάδας - Ομάδα παρουσιάσεων Διαδικαστική αξιολόγηση 5ης ομάδας - Ομάδα επικοινωνίας/ έρευνας Διαδικαστική αξιολόγηση 6ης ομάδας - Ομάδα ψηφιοποίησης Τελική αξιολόγηση (όλων των ομάδων)

Ομάδα αναζήτησης ιστολογίων υπό κατηγορίες Ομάδα παρουσιάσεων Ομάδα επικοινωνίας/ έρευνας Ομάδα ψηφιοποίησης

Εμπειρία ενός συμφοιτητή μας Την ικανότητα να συμμετέχει και να δρα μέσα στα πλαίσια μιας κοινότητας. Την υλοποίηση του γενικού σκοπού, καθώς και των εβδομαδιαίων στόχων που οφείλει να εκπληρώνει. Την υποχρέωση να είναι συνεπής στις εβδομαδιαίες υποχρεώσεις που έχει να υλοποιήσει, ώστε να μπορεί να μελετηθεί η εργασία του από την ομάδα διαμορφωτικής αξιολόγησης, με σκοπό τη βελτίωση της. Τη συμμετοχή του σε συζητήσεις που αφορούν το σύνολο των μελών του έργου, οι οποίες γίνονται μέσα του wiki. Τη συμμετοχή του σε τυχόν ψηφοφορίες που αφορούν τη ψήφιση και αποδοχή μιας άποψης, από το σύνολο των μελών. Τον έλεγχο του σημείου που βρίσκονται οι άλλες ομάδες, καθώς οι διάφορες ομάδες εξαρτώνται η μια από την άλλη.

Την αρχή υπέρβασης των ορίων, δηλαδή να μην επαφίεται σε κάποιες γνώσεις, απεναντίας να αναζητά διαρκώς καινούργιες γνώσεις και μεθόδους προσέγγισης αυτών. Τη διαδικασία αναστοχασμού, με βάση το παραγόμενο προϊόν. Τη συνεργασία, την αλληλόδραση και την αποδοχή απόψεων διαφορετικές από τις δικές του. Τη διείσδυση και εμβάθυνση σε ένα συγκεκριμένο τομές, με βάση τις ατομικές δεξιότητες. (αρχή εμπειρογνωμοσύνης) Τη γνώση που διαμοιράζεται σε όλα τα μέλη της κοινότητας, ανεξαρτήτου ομάδας στην οποία ανήκουν. Την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών (Screencast-O-Matic, Audacity, PowerPoint), και τη δημιουργική ένταξή τους στην κοινότητα. Την ανάληψη πολλαπλών τρόπων συμμετοχής (σύμφωνα με την αρχή των wiki), αφού πέρα από τη συμμετοχή στη δική του ομάδα, μπορεί να επέμβει συμβουλευτικά και εποικοδομητικά στο έργο μιας άλλης ομάδας.

ΤΕΛΟΣ