Εκτίμηση εκπαιδευτικών αναγκών & μεθοδολογιών εκπαίδευσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
SHRategy Η σημασία της στρατηγικής προσέγγισης στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού People for Business.
Advertisements

ΥΔΑΤΙΝΕΣ ΓΕΦΥΡΕΣ Ενώνουμε τη φωνή μας για το νερό! Πλαίσιο – Στόχοι – Δράσεις.
1 Οικονομικού Κλίματος & Προσδοκιών Αποτελέσματα Έρευνας: Δεκέμβριος 2015.
Σπουδές και ανεργία των νέων, υπάρχουσα κατάσταση προοπτικές Εισηγητής: Κων/νος Αδριανουπολίτης Εκπαιδευτικός – Ερευνητής Πρόεδρος Ε.Ε.Τ.Ε.Κ.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ Προγραμματισμός Α.Δ. – Ανάλυση Εργασίας.
ΕΞΑΓΩΓΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ - ΕΞΑΓΩΓΕΣ - ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΚΟΚΚΑΛΗ ΦΙΛΟΘΕΗ ΜΑΡΤΙΟΣ-ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2013.
Κοινωνική Οικονομία και Επιχειρηματικότητα Νίκος Δημητριάδης, Γεν. Δ/ντής STRATIS ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ & ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΕΠΕ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ.
Κεφάλαιο 4 Συστήματα Ανάφλεξης ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
Κοστολόγηση Ενότητα 2: Δομή επιχειρήσεων γραφικών τεχνών και χαρακτηριστικά σύγχρονων τεχνολογιών Δρ. Αναστάσιος Ε. Πολίτης, Αναπληρωτής Καθηγητής Τεχνολογία.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
Σ Ε Μ Ι Ν Α Ρ Ι Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ( TEACHER’S PROFESSIONAL DEVELOPMENT AND PROFESSIONALISM 1. Καθηγ. Σπύρος.
Το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Κεντρικής Μακεδονίας Το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Κεντρικής Μακεδονίας Αγγελική.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Τούλα Πατσάλη Διεύθυνση Διαρθρωτικών Ταμείων και Ταμείου Συνοχής Γραφείο Προγραμματισμού ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ Υπουργείο Υγείας Αθήνα Δεκέμβριος 2013 Στρατηγική Τομέα Υγείας : Πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης.
Teacher School Education Gateway
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Mazi Travel Hotel Management Consulting
ΕΡΓΑΣΙΑ 1Η Δήμητρα Βαγιωνά Νίκος Μαρούσης.
ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗΣ
«Η σημασία των STARTUPS στην Υλοποίηση της Νέας Βιομηχανικής Πολιτικής» 2 Φεβρουαρίου 2017, Βόλος.
Πρακτική επιμόρφωσης Έρευνα αγοράς Καταγραφή αναγκών επιμόρφωσης
ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Εφηβοι Στο διαδικτυο Cyber Bullying Phishing Διαδικτυακός εθισμός.
Κεντρο πληροφορησησ ανεργων τησ γ.σ.ε.ε.(κεπεα)
Ο υπολογιστής Εισαγωγή.
«Δημότης Αμαρουσίου» η τεχνολογία στην υπηρεσία του Πολίτη
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Άσκηση 3.11: Frequency-dependent terminations
Ακαδημία Ταχυδρομικών Υπηρεσιών
Η Πρακτική Άσκηση Φοιτητών στη Eurobank EFG
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Πλατφόρμα Δήλος (Delos)
Eπιμέλεια: Μανδηλιώτης Σωτήρης
Συμβουλές για επιτυχημένες παρουσιάσεις στο PowerPoint
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ( TEACHER’S PROFESSIONAL DEVELOPMENT AND PROFESSIONALISM Καθηγ. Σπύρος Κρίβας.
Ερευνητική εργασία Α΄ και Β΄ τετραμήνου
ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ-ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Γραφείο Διατροφής - Κλειώ.
Μάινας Διονύσιος Η Διδασκαλία της Ιστορίας με τη βοήθεια των ΤΠΕ
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων
Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ
η βιβλιοθηκη μας Φιλίπ Μπαρμπώ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Ι
Εναλλακτικές μέθοδοι αξιολόγησης
Θέμα Μεταπτυχιακής Εργασίας
Αλέξανδρος Δεσποτόπουλος
Αξιολόγηση Επιχειρηματικής Ιδέας
Αχιλλέας Γερόπουλος Διοικητής Νοσοκομείου
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Οικονομικού Κλίματος & Προσδοκιών
Πρακτική άσκηση φοιτητών
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
Erasmus για νέους επιχειρηματίες
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΒΒΑΛΟΣ.
Στρατηγική Τομέα Υγείας : Πρόγραμμα
Συμβουλές Πωλήσεων Καλοκαίρι 2018 ON LINE Εκπαίδευση - Αύγουστος 2018.
Εισήγηση 5ης εβδομάδας – κατά παραγγελία κοστολόγηση
Χριστίνα Κ. Λιβαδά Επίκουρη Καθηγήτρια ΕΚΠΑ, Δικηγόρος Ιούνιος 2018
ΕΠΙΜΕΡΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΤΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ
ΔΙΚΑΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΤΗΣ Ε.Ε. ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΑΝΤΙΜΕΤΡΑ
Πρακτική άσκηση φοιτητών
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΑΛΗΘΕΥΤΩΝ
2o ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΑΛΚΙΔΗΣ CO-FOUNDER/BUSINESS MANAGER COLLEGELINK.
1984 section one chapter 4 (37-48)
| νέα εποχή στο ανθρώπινο δυναμικό_.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκτίμηση εκπαιδευτικών αναγκών & μεθοδολογιών εκπαίδευσης ΚΕΚ - ΕΛΤΑ

Εκπαιδευτικές ανάγκες

«Η Επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση δεν είναι πανάκεια»

Εντοπισμός εκπαιδευτικών αναγκών Οι στρεσογόνοι παράγοντες που προκύπτουν από αντίστοιχες έρευνες των συμμετεχόντων εταίρων του έργου αποδίδονται κατά κύριο λόγο: Στα επιχειρησιακά συστήματα Στην οργανωσιακή & διοικητική κουλτούρα Στις διαπροσωπικές και ιεραρχικές σχέσεις Στον επαγγελματισμό του εργαζόμενου σε σχέση με το αντικείμενο της εργασίας του.

Επιχειρησιακά Συστήματα (1) Το άγχος των εργαζομένων οφείλεται κατά περίπτωση: Στον χρησιμοποιούμενο εξοπλισμό Στην τεχνολογική υποδομή Στις διαδικασίες και τις ροές εργασιών Στα συστήματα ανθρώπινου δυναμικού Η εκπαίδευση δεν μπορεί να κάνει τίποτα αν δεν υπάρξει αλλαγή από τη διοίκηση είτε σε καθένα από αυτά είτε σε όλα με συνδυασμό αλλαγών ή και βελτιώσεων.

Επιχειρησιακά Συστήματα (2) Η εκπαίδευση ως εκ τούτου δρα εκ των υστέρων και μόνο συμπληρωματικά στην αντιμετώπιση του άγχους. Αποτελεσματικές μεθοδολογίες εκπαίδευσης προτείνουμε συνδυαστικά να είναι: Οι ημερίδες ευαισθητοποίησης στις αλλαγές Η εκπαίδευση & το coaching στη θέση εργασίας (on the job) Η κατάρτιση μέσω προσομοίωσης συστημάτων & διαδικασιών.

Οργανωσιακή & διοικητική κουλτούρα (1) Το άγχος των εργαζομένων οφείλεται κατά περίπτωση: Στην μη ύπαρξη ίσης μεταχείρισης και ίσων ευκαιριών για τους εργαζόμενους Στην ασαφή κατανομή ρόλων και εργασιών Στην πρωτοβουλιακή δυνατότητα ανακατανομής ρόλων και εργασιών Στο εργασιακό περιβάλλον (εργονομία θέσεων εργασίας, θόρυβος, φωτισμός, αερισμός κ.α.) Στην έλλειψη αποτελεσματικής επικοινωνίας (π.χ. εγκύκλιες οδηγίες)

Οργανωσιακή & διοικητική κουλτούρα (2) Η εκπαίδευση μπορεί να αποδώσει μόνο αν η διοίκηση άρει τα εμπόδια ή αλλάξει τα πρότυπα που υπάρχουν σε καθένα από τα προηγούμενα ή σε συνδυασμό τους. Η εκπαίδευση ως εκ τούτου δρα εκ των υστέρων και μόνο συμπληρωματικά στην αντιμετώπιση του άγχους Αποτελεσματικές μεθοδολογίες εκπαίδευσης προτείνουμε συνδυαστικά να είναι: Οι ημερίδες ενημέρωσης και «ανταλλαγής» γνώσεων και ιδεών Η εκπαίδευση στην αίθουσα με μελέτες περίπτωσης και παίξιμο ρόλων Η ασύγχρονη τηλεκπαίδευση ενισχυτικά της αίθουσας μέσω 3D-Webinars

Διαπροσωπικές & ιεραρχικές σχέσεις (1) Το άγχος των εργαζομένων οφείλεται κατά περίπτωση: Στη μη συμμετοχή στη λήψη των αποφάσεων Στην έλλειψη σαφούς δικτύου στήριξης στο χώρο εργασίας Στη δυνατότητα προάσπισης των επαγγελματικών τους ορίων (π.χ. πίεση φόρτου εργασίας) Στο έλλειμμα ηγεσίας Στην ομαδικότητα, την συνεργασία και το κλίμα Η εκπαίδευση είναι αναπόσπαστο μέρος βελτίωσης των σχέσεων όταν στηρίζεται σε πρότυπα που λειτουργούν με βάση την συναισθηματική νοημοσύνη.

Διαπροσωπικές & ιεραρχικές σχέσεις (2) Η εκπαίδευση και εδώ δρα συμπληρωματικά και συμβάλλει αφενός στη βελτίωση της απόδοσης αφετέρου στην ελαχιστοποίηση του άγχος του εργαζόμενου. Αποτελεσματικές μεθοδολογίες εκπαίδευσης προτείνουμε συνδυαστικά να είναι: Ημερίδες ανάπτυξης διαπροσωπικών και ιεραρχικών σχέσεων (π.χ. καθορισμός του οράματος και της στοχοθεσίας) Η διαδραστική βιωματική εκπαίδευση με φυσική παρουσία (στην αίθουσα ή στη φύση) ή μέσω εικονικού κόσμου Η ασύγχρονη τηλεκπαίδευση ενισχυτικά των ανωτέρω μέσω 3D-παιγνίων

Επαγγελματισμός και θέση εργασίας (1) Το άγχος των εργαζομένων οφείλεται κατά περίπτωση: Στην ανυπαρξία επαγγελματικού περιγράμματος ως εργαλείο διαφάνειας, μέτρο σύγκρισης και αξιολόγησης Στην αντιμετώπιση της πίεσης από τους πελάτες Στην ανάγκη απόκτησης επαγγελματικής συνείδησης ως στάση ζωής Στην αναγκαιότητα απόκτησης επιπλέον ή και νέων γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων Στη δυσκολία αυτοαξιολόγησης για την διαπίστωση του επαγγελματικού ελλείμματος.

Επαγγελματισμός και θέση εργασίας (2) Η εκπαίδευση εδώ είναι ο βασικός μοχλός απόκτησης ή εμπλουτισμού διαχρονικά των επαγγελματικών προσόντων και διαμόρφωσης επαγγελματικής συνείδησης ώστε να ελαχιστοποιείται το άγχος του εργαζόμενου. Αποτελεσματικές μεθοδολογίες εκπαίδευσης προτείνουμε συνδυαστικά και κατά περίπτωση να είναι: Εκπαίδευση στην αίθουσα (μελέτες περίπτωσης, παίξιμο ρόλων ομαδικές ή ατομικές ασκήσεις) ή στη θέση εργασίας (επίδειξη, ανάθεση, καθοδήγηση, παρατήρηση και ανάδραση) Η 3D ασύγχρονη τηλεκπαίδευση (τετράδιο δεξιοτήτων, προσομοίωση – CD/Interactive – και παίγνια), η σύγχρονη τηλεκπαίδευση και τα webinars

Ερωτήσεις

Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας!