«Σχολικός εκφοβισμός και κυβερνο-εκφοβισμός»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΡΙΜΗΝΟ ΧΩΡΙΣΤΗΚΑΜΕ ΣΕ 5 ΟΜΑΔΕΣ Ομάδα 1 ( Τι είναι το Διαδίκτυο ) Ομάδα 2 ( Πλεονεκτήματα Και Μειονεκτήματα Του Διαδικτύου ) Ομάδα 3 ( Αναζήτηση.
Advertisements

Τί είναι ο σχολικός εκφοβισμός;
«Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ 2 ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΤΆ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ» Ζωή Πράππα, μέλος ΟΔΠ, εκπ / κός ΠΕ 70 Ε 2 τάξης Σουλτανίδης.
1o Γυμνάσιο Συκεών «Οδυσσέας Φωκάς» Comenius day for teachers.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ - Bullying Πείτε Όχι Στο Bullying Αλλά Πείτε Ναι Στην Φιλία! Ποτέ Μην Αφήσεις Τον Άλλων Να Σε Ελέγχει! Μίλα Στον καθηγητή Σου! Μίλα.
Η βία και ο σχολικός εκφοβισμός παραβιάζουν τα δικαιώματα του παιδιού Σκοπός του κεφαλαίου είναι να παρουσιάσει: τα δικαιώματα του παιδιού τις διεθνείς.
ΟΡΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ Οι προστριβές μεταξύ παιδιών αποτελούν φυσιολογικό, αποδεκτό φαινόμενο στα πλαίσια ισορροπημένων, ισότιμων σχέσεων. Όμως όταν.
Κοινωνική Ένταξη THE ANTI BULLYING CAMPAIGN ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΛΑΜΑΡΑ,ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΟΥΔΑ,ΣΤΕΛΛΑ ΠΑΠΑΔΑΤΟΥ.
Project - Βιωματικής Δράσης ‘Το σχολείο που μας αξίζει’ Σχολική και Κοινωνική Ζωή Τμήμα Α4 2 ο Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων.
Β’ Δημοτικό Ιδαλίου Γρούτα Ελένα Χαριδήμου Μελίνα.
ΑΤΑΞΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ. ΤΑΞΗ: κανόνες συμπεριφοράς, Αναλυτικό Πρόγραμμα, δραστηριότητες λειτουργία και συμπεριφορά > πειθαρχία > σχολικό ήθος Η αταξία προσβάλλει.
‘’ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ’’. ‘’Ορισμός του Φαινομένου’’ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που.
PROJECT ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται.
…με ζωγραφιές του Γιάννη Γαΐτη Υπεύθυνος Καθηγητής: Παναγιωτόπουλος Β. ΠΕ02.
ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ. Στο προηγούμενο μάθημα Επιθετικότητα- βλαπτική πρόθεση έναντι ενός στόχου Οι θεωρίες για την επιθετικότητα - Θεωρία.
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Εγκληματολογική προσέγγιση και νομική αντιμετώπιση Δρ. Φώτης Σπυρόπουλος Δικηγόρος (ΔΣΑ) – οικονομολόγος.
Διαχείριση κρίσεων στην σχολική τάξη
Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο
ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΖΟΥΝ ΣΤΟ FACEBOOK
PROJECT Κοινωνικα Ευαλωτεσ Ομαδεσ
Cyberbullying Μια παρουσίαση από το 6ο Δημοτικό σχολείο Ν. Ηρακλείου Αττικής και τις μαθήτριες τις Στ1 τάξης: Τόνια Αντωνή Χριστίνα Βάιου Ευθυμία Παπαδογαμβράκη.
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΟΥΛΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Α’2
Εφηβοι Στο διαδικτυο Cyber Bullying Phishing Διαδικτυακός εθισμός.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ: Η ΝΕΑ ΜΑΣΤΙΓΑ Η βία μεταξύ των παιδιών ήταν ένα πρόβλημα χωρίς όνομα που τα τελευταία χρόνια γιγαντώθηκε και έγινε ιδιαίτερα σοβαρό. 0.
ΤΟ ΒULLYING ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ!
Μιχαέλα Φλώρου Α2 4ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Βόλου
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
Αντιμετωπίζοντας τον Σχολικό Εκφοβισμό (Bullying)
C.B.I (Cyber Bullying Investigation)
Ελληνογαλλική Σχολή “Saint Joseph”
Έλενα Φελούκα, Eλένη Ανδρέου, Κωνσταντής Πεθαίνος
Νικοσ τασιοσ κωσταντινοσ τραπαλησ
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Cyber-Bullying-kills
Το bullying δεν είναι παιχνίδι Στ Τάξη 15ο Δ.Σ. Χανίων
Ορισμός, μέσα και χαρακτηριστικά φαινομένου
Σχολικός εκφοβισμός Bullying
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Ενδοσχολική βία Μαθητές: Υπεύθυνη Καθηγ.: Κα. Τσούτσουρα Α.
Η ΒΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Διαδικτυακός εκφοβισμός (Cyber-bullying)
Ανάλαβε δράση για ένα καλύτερο Διαδίκτυο
Bullying ή σχολικός εκφοβισμός
bullying Ονόματα: Γιώργος Τριμίντζιος Πατσουμαδάκης Χρήστος Σ.
7Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Π.Ε. ΑΧΑΙΑΣ 10o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ
Οι κίνδυνοι στο Διαδίκτυο
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Ερευνητική εργασία ταξίδι στο Διαδίκτυο 20/7/
Σχολικός Εκφοβισμός: Μορφές – Θύτες – Θύματα
AEITT ΠΕΙΡΑΙΑ Τμήμα Μηχανικών Αυτοματισμού Μάθημα: Δίκαιο στην κοινωνία της πληροφορίας ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Εγκληματολογική.
Κοινωνικά Δίκτυα και Ανήλικοι Χρήστες: Κίνδυνοι και Προφυλάξεις
Αντιμετωπίζοντας τον Σχολικό Εκφοβισμό (Bullying)
Ασφαλής Χρήση του Διαδικτύου: Πως και Γιατί!
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΒΒΑΛΟΣ.
Σωστή Χρήση & Κατάχρηση του Internet
ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ Οι μαθητές του ΣΤ2.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός χαρακτηρίζεται από την επαναλαμβανόμενη, απρόκλητη παρενόχληση, κάποιου παιδιού το οποίο δυσκολεύεται να υπερασπιστεί.
Εκφοβισμός είναι δυνατό να συμβεί μέσω του Διαδικτύου και περιλαμβάνει εσκεμμένη, επαναλαμβανόμενη και εχθρική συμπεριφορά απέναντι σε άτομο ή ομάδα ατόμων.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΥΝΑΜΗ , ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΑ ΣΩΣΤΑ !!!
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Α1
Erasmus+Czech Republic
Κοινωνικά Δίκτυα και παιδιά: Οι κίνδυνοι και πώς να προστατευτείτε
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Σχολικός εκφοβισμός και κυβερνο-εκφοβισμός» «Σχολικός εκφοβισμός και κυβερνο-εκφοβισμός» 3o Γυμνάσιο Φλώρινας Μαθητριεσ: ηλιανα μποικου- φλωρα νεδελκου Υπευθυνη εκπαιδευτικοσ: δημητρα κατσαρου

Δομή παρουσίασης Γιατί το συγκεκριμένο θέμα; Τί είναι ο εκφοβισμός και ο κυβερνο-εκφοβισμός; Παρεμβάσεις από εκπαιδευτικούς και γονείς

19/11: Παγκόσμια ημέρα κατά της κακοποίησης των παιδιών 20/11: Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού

Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού αναφέρει: Τα παιδιά έχουν δικαίωμα προστασίας από κάθε μορφής κακομεταχείριση: βία, παραμέληση, κακοποίηση (σωματική, λεκτική, ψυχολογική, σεξουαλική) και εκμετάλλευση, μέσα και έξω από την οικογένεια.

Σκοπός της Εκπαίδευσης «... να βοηθήσει τα παιδιά να αναπτυχθούν σωματικά, συναισθηματικά, νοητικά και κοινωνικά...» να προχωρούν στη δημιουργία διαπροσωπικών σχέσεων, ώστε να βοηθηθούν στη βαθμιαία και αρμονική ένταξη τους στην κοινωνική ζωή να αναπτύξουν τα παιδιά θετική αυτο-εικόνα, τον αυτοσεβασμό τους και το σεβασμό για τους άλλους

1. Γιατί το συγκεκριμένο θέμα Σχολική βία και επιθετικότητα Δικαίωμα παιδιού σ’ ένα σχολείο και σπίτι χωρίς φόβο Βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις στο άτομο, στην τάξη, στη σχολική κοινότητα και στην ευρύτερη κοινωνία

1. Γιατί το συγκεκριμένο θέμα Συνέπειες Σωματική υγεία Ψυχική υγεία Κοινωνική ζωή Ακαδημαϊκή επίδοση Προβληματικές σχέσεις στην ενήλικη ζωή Κατάχρηση ουσιών

2. Τί είναι ο εκφοβισμός «Μια έπαναλαμβανόμενη επιθετική συμπεριφορά, η οποία γίνεται με στόχο την πρόκληση βλάβης σε ένα θύμα το οποίο δε μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό του» Αιτίες πολυπαραγοντικές Συμμετέχοντες θύμα, θύτης, προκλητικό θύμα (και όλοι οι άλλοι!) Μορφές συμπεριφοράς έμμεση και άμεση επιθετικότητα

Διαφέρει από άλλες επιθετικές ενέργειες 2. Τί είναι ο εκφοβισμός Κριτήρια Πρόκληση πόνου Πρόθεση θύτη Επανάληψη Άνιση ισχύς Διαφέρει από άλλες επιθετικές ενέργειες

Ποιός είναι ο ρόλος των ενηλίκων; 2. Ρόλοι συμμετεχόντων Θύτης Θύμα Αμέτοχοι Επιθετικό θύμα (Θύτης/θύμα) Υποστηρικτής Βοηθός Υπερασπιστής Ποιός είναι ο ρόλος των ενηλίκων;

2. Κυβερνο-εκφοβισμός (cyber-bullying) Ορισμός Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά Εκφοβισμός με τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφόρησης και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) Αυξανόμενη χρήση ΤΠΕ από παιδιά και εφήβους Μικρότερος έλεγχος ενηλίκων Μειωμένες αναστολές παιδιών Δεν απαιτείται επανάληψη Τάση εκδίκησης και συμμετοχής πλήθους μαθητών

3. Παρεμβάσεις Προγράμματα ολιστικής-συστημικής πολιτικής Πρωτογενής Δευτερογενής Παρέμβαση Τριτογενής Κυβερνο-εκφοβισμός: Θεωρείται «εκτός σχολικής δικαιοδοσίας», αλλά δεν είναι.

3. Παρεμβάσεις Βασικοί στόχοι Αλλά ταυτόχρονα... Εκφοβισμός Κυβερνο-εκφοβισμός Βασικοί στόχοι Αύξηση επίγνωσης και επιτήρησης «Μηδενική πολιτική» Αλλά ταυτόχρονα... Ενδυνάμωση θυμάτων Παροχή ευκαιριών στους θύτες Ανωνυμία + μειωμένος έλεγχος επίδραση ομολόγων = Άρση αναστολής Πυξίδα: Εσωτερικευμένοι κανόνες και αρχές ΤΠΕ: Αντίληψη συνεπειών πράξεων

3. Παρεμβάσεις (α) Επίπεδο κοινότητας (β) Επίπεδο οικογένειας (γ) Επίπεδο σχολείου: ολιστική-συστημική πολιτική Αύξηση επίγνωσης Σχολική επιτροπή κατά του εκφοβισμού Επιμόρφωση Έρευνα για την καταγραφή της έκτασης- Αξιολόγηση περιστατικών: παρατήρηση, συζήτηση με μαθητή, εκπαιδευτικό και γονείς, έρευνα με εργαλέία αξιολόγησης εκφοβισμού (ετερο-αναφορά βοηθά σε μαθητές με ΕΕΑ) (Nabuzoka, 1993) Αύξηση επιτήρησης Ευκαιρίες ψυχαγωγίας Τακτές συγκεντρώσεις εκπαιδευτικών Ηγετικός ρόλος του διευθυντή

3. Παρεμβάσεις (δ) Επίπεδο τάξης: Συζητήσεις για το τι είναι ο εκφοβισμός Κανόνες Δραστηριότητες μέσω του αναλυτικού προγράμματος Προγράμματα συναισθηματικής αγωγής (ε) Επίπεδο ομάδας συνομηλίκων: Εκπαίδευση αποδοκιμασίας, υποστήριξη θυμάτων (στ) Επίπεδο ατόμου: στοχευμένες παρεμβάσεις προς τους δράστες (ενσυναίσθηση, διαχείριση θυμού, αυτοέλεγχος, κυρώσεις) και τα θύματα (κοινωνικές δεξιότητες, διεκδικητική συμπεριφορά και επίλυση συγκρούσεων)

3. Αντιμετώπιση στο σχολείο Στοιχείο κλειδί ο εκπαιδευτικός: οι γνώσεις και πληροφορίες του για το πρόγραμμα η αντιληπτή ανάγκη για ένα τέτοιο πρόγραμμα το αντιληπτό επίπεδο εκφοβισμού μέσα στην τάξη η συναισθηματική εμπλοκή και η ενσυναίσθηση η αντίληψη της θυματοποίησης ως προβλήματος και όχι ως φυσιολογικού αναπτυξιακού φαινομένου

3. Παρεμβάσεις Επικοινωνία με παιδιά, όχι απαγόρευση Εκπαιδευτικοί Γονείς Γνώσεις και πληροφορίες Πεποιθήσεις για εκφοβισμό Συναισθηματική εμπλοκή και ενσυναίσθηση Βελτίωση κλίματος τάξης και σχολείου Συνεργασία με γονείς και σχολική κοινότητα- όχι ασυνέπεια Ανάγκη εξοικείωσης με ΤΠΕ Επικοινωνία με παιδιά, όχι απαγόρευση Επίγνωση για τις δραστηριότητες τους Παροχή εναλλακτικών Προσοχή για σημάδια Παροχή προτύπων

Ευχαριστούμε πολύ! 3ο Γυμνάσιο Φλώρινας