ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΛΟΓΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ Διδάσκουσα: ΣΤΕΦΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ-ΚΟΡΙΝΑ, MSc SLT Πανεπιστημιακός Υπότροφος τμ. Λογοθεραπείας- ΤΕΙ Δυτικής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διαγνωστικοί αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς μαθητών με αναπηρία και ειδικές μαθησιακές ανάγκες είναι τα: ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης.
Advertisements

Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
ΠΑΡΑΔΟΣΗ: ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Ι
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Χαρακτηριστικά και Ταξινόμηση των Ψυχολογικών Τεστ
Staff Appraisal/Αξιολόγηση Προσωπικού
Ο ρόλος του ψυχολόγου στο ΚΕ.Δ.Δ.Υ.
Το παιδί με στασιμότητα βάρους
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πρόγραμμα σπουδών Ενημέρωση Τριτοετών
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Η διάγνωση της δυσλεξίας
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Πρόβλημα του μήνα Ένα πρόβλημα ακοής. Περιεχόμενο Στόχοι: Να σχεδιάζουν και να χρησιμοποιούν ένα απλό τεστ ακοής· Να συγκρίνουν κριτικά τους σχεδιασμούς.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Παρουσίαση Υπηρεσιών Υποστήριξης Φοιτητών Συμβουλευτικός Σταθμός Πανεπιστημίου Αιγαίου Παράρτημα Ρόδου.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Εργαλείο ανίχνευσης και διερεύνησης των αναγνωστικών δυσκολιών στο Νηπιαγωγείο και στην Α΄ & Β΄ Δημοτικού Γεσθημανή Κούφτα 12/4/2017.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Άτυπη παιδαγωγιΚΗ αξιολογηση
Ανάλυση και Σχεδιασμός Π.Σ.
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Διαγνωστικά Θέματα Λογοθεραπείας
ΠΥΡΕΤΟΣ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ. 8 ο Μάθημα – 08/01/2016 Πρώτες βοήθειες σε καθημερινές καταστάσεις ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΣΙΟΥΤΑ Α. ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΓΕΝΙΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ, Γ.Ν.Π. «Π. & Α. ΚΥΡΙΑΚΟΥ»
1 «Η ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 Η Αξιολόγηση των Διαταραχών της Άρθρωσης και των Φωνολογικών Διαταραχών Διαγνωστικά Θέματα Λογοθεραπείας Δρ. Μαρία Καμπανάρου.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Διαγνωστικά Θέματα Λογοθεραπείας Δρ. Μαρία Καμπανάρου Ενότητα 6.
ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ 19/3/2015 & 27/3/ η παράδοση Ροή ομιλίας & Φώνηση.
Η Ψυχιατρική Κλινική του Αιγινητείου Νοσοκομείου υπήρξε πάντα πρωτοπόρα στην εισαγωγή των νέων Ψυχιατρικών Θεραπευτικών μεθόδων στην Ελλάδα αλλά και στην.
ΜΕΤΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΣΥΝΘΕΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΜΕ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ASPERGER: ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Ευάγγελος Μώκος 1 και.
Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε.
Διαγνωστικά Θέματα Λογοθεραπείας Δρ. Μαρία Καμπανάρου Επίκουρη Καθηγήτρια Λογοθεραπείας.
Διαγνωστικά Θέματα Λογοθεραπείας Δρ. Μαρία Καμπανάρου Ενότητα 5.
Kάλλη Καρβέλη, M.Sc. Δικηγόρος – Ειδικός επιστήμονας ΑΠΔΠΧ Πρόσβαση στα Δημόσια Έγγραφα.
Διαγνωστικά Θέματα Λογοθεραπείας Δρ. Μαρία Καμπανάρου Ενότητα 8.
ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Το τεστ (test) Ο όρος τεστ (test) είναι αγγλικός
Διαγνωστικά Θέματα Λογοθεραπείας
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΥΣΦΑΓΙΑΣ Ενόψει του Σεμιναρίου Δυσφαγίας με την Dr. Joan Arvedson που θα γίνει στις 21-23/10/2016 με τίτλο: «Διαταραχές Σίτισης και Κατάποσης.
Ο λογοθεραπευτής και η λογοθεραπεία
MBA Εξ’ Αποστάσεως του Πανεπιστημίου Λευκωσίας
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Διαγνωστικά Θέματα Λογοθεραπείας
Πολυμεσικές υπηρεσίες στην υγεία (ΛΟΓ51) 1. Εισαγωγή στο μάθημα
Μαθηματικα στην κουζινα
ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
ΠEΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
Η Ένωση Συνεταιρισμών Νήσων Κυκλάδων και Αργοσαρωνικού
Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής
Βιολογία Α΄ Γυμνασίου Ανθή Αποστολίδου Φυσικός, MSc
Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας Τμήμα Ανατολικής Κρήτης
Μεθοδολογία έρευνας Αποτελέσματα έρευνας
Γεωχημεία Εισαγωγή: Εισαγωγή, Περιεχόμενα Μαθήματος
Ημερίδα στη Μνήμη του Επίκουρου Καθηγητή Ηρακλή Χαλκίδη
Γεωχημεία Εισαγωγή: Εισαγωγή, Περιεχόμενα Μαθήματος
Αναπτυξιακές διαταραχές μάθησης/ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
ΔΑΣΟΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΟΣ M.Sc. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΓΡΙΑΣ ΠΑΝΙΔΑΣ
Τίτλος εργασίας Πρώτος συγγραφέας1, Δεύτερος συγγραφέας2, Τρίτος συγγραφέας1,2 1Σχετιζόμενο Ίδρυμα/Φορέας 2Σχετιζόμενο Ίδρυμα/Φορέας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΛΟΓΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ Διδάσκουσα: ΣΤΕΦΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ-ΚΟΡΙΝΑ, MSc SLT Πανεπιστημιακός Υπότροφος τμ. Λογοθεραπείας- ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδος Εαρινό εξάμηνο η εβδομάδα: Αρχές Αξιολόγησης – Κοινές διαδικασίες Αξιολόγησης (σελ ) 2η εβδομάδα: Η αξιολόγηση των διαταραχών της άρθρωσης και των φωνολογικών διαταραχών (σελ ) 3η εβδομάδα: Η αξιολόγηση των διαταραχών του λόγου σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας (σελ ) 4η εβδομάδα: Διαταραχές ροής ομιλίας – εξελικτικός τραυλισμός (σελ ) 5η εβδομάδα: Η αξιολόγηση των επίκτητων διαταραχών του λόγου, των νευρογενών κινητικών διαταραχών ομιλίας (δυσαρθρία και απραξία) (σελ ) 6η εβδομάδα: Διαταραχές κατάποσης – δυσφαγία (σελ ) 7η εβδομάδα: Αξιολόγηση ατόμων με πολιτιστικές και γλωσσολογικές διαφορές (σελ ) 8η εβδομάδα: Ο ερευνητικός ρόλος του λογοθεραπευτή σχετικά με την αξιολόγηση (σελ ) 9η εβδομάδα: Επαναλήψεις

ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ Στεφοπούλου Μαρία-Κορίνα, MSc SLT Πανεπιστημιακή Υπότροφος τμ. Λογοθεραπείας Βιβλίο: ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, Δρ Καμπανάρου Μαρία, Εκδόσεις Έλλην

Τι είναι η λογοθεραπεία; Επιστήμη που ασχολείται με: πρόληψη, αξιολόγηση, διάγνωση, θεραπεία, μελέτη ανθρώπινης επικοινωνίας σε παιδιά-ενήλικες

Αξιολόγηση Διαδικασία που εξετάζει και καθορίζει τα χαρακτηριστικά, τις ικανότητες και τις ανάγκες ενός ατόμου Υπάρχει πρόβλημα; Πού; Πόσο; Ποιες οι επιπτώσεις; Βοηθάει στο σχεδιασμό της θεραπείας (στόχοι, διαδικασίες, χρονοδιάγραμμα) Η αξιολόγηση διαφέρει ανάλογα με το πρόβλημα, τον πελάτη και τον κλινικό Αξιολόγηση => Διάγνωση / Διαφοροδιάγνωση

Μοντέλα αξιολόγησης Ιατρικό μοντέλο Περιγραφικό-αναπτυξιακό μοντέλο Μοντέλο συστημάτων

Σκοπός της Αξιολόγησης Εκτίμηση (screening) Διάγνωση ή Διαφοροδιάγνωση Στόχοι παρέμβασης Παρακολούθηση / καταγραφή προόδου

Περιοχές Αξιολόγησης Λόγος/Γλώσσα Ομιλία Ροή Φωνή Ακοή Κατάποση Μη λεκτική επικοινωνία Επιπρόσθετα: Νοητική Ικανότητα Ανάγνωση/γραφή Κινητικότητα Κοινωνικο/συναισθη- ματικό/συμπεριφορι στικός τομέας

ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Τεστ Ανίχνευσης (screening test) Ψυχομετρικές δοκιμασίες Τεστ με τυπικούς βαθμούς (νόρμες)-πάντα σταθμισμένα

Χαρακτηριστικά σταθμισμένων τεστ Εγκυρότητα (validity) Αξιοπιστία (Reliability)

Κοινές Διαδικασίες Αξιολόγησης Λήψη Ιστορικού Στοματοπροσωπικός Έλεγχος Ακοολογικός Έλεγχος Διαδοχοκίνηση Δείγμα λόγου-ομιλίας-φωνής Ανάγνωση