ΦΩΤΙΑ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΑ. ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι η διερεύνηση του τρόπου που διασκεδάζουν οι μαθητές τα Σαββατοκύριακα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Advertisements

Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ Δημοτικό Λεμεσου κ.΄β Εκπαιδευτικη ερευνα
ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Τμήμα: Β3 Ερευνητική Εργασία Θέμα: Η διασκέδαση των νέων ηλικίας ετών Επιβλέπων καθηγητής: Λάππας Βασίλειος.
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
Έρευνα για το διαδίκτυο
Στάδια διεξαγωγής εκπ/κής έρευνας
Ερευνητική Εργασία Β2 Λυκείου Γ.Ε.Λ. Βαθέος Αυλίδος.
ΑΠ Βεζυρίδης Θ. Γεωργιάδης Δ. Μπορομπόκα Στ. Χριστοπούλου Ε.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
, Β’ τετράμηνο Λύκειο Δεμενίκων Τμήμα Ατε2 Ομάδα: Rebels Ελευθερία: Αναζητώντας το πραγματικό νόημα της λέξης.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
2η ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ 11/3/2011 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Διερεύνηση της χρήσης των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας από εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής Αν. Χατζηπαρασίδης, Π. Αντωνίου,Β. Γούργουλης, Ευαγ.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “Τρόποι Επικοινωνίας των νέων μέσα από τη διασκέδαση και τις εφηβικές συνήθειες ” Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ, Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ, 2Ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ, ΣΧ. ΕΤΟΣ.
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης Διδάσκουσα: Ελευθερία Αργυροπούλου.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Κύριο θέμα της εργασίας ήταν η διάκριση των ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις διακρίνονται σε κλειστού τύπου ( πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης ) και ανοιχτού.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Ποιο φόβο αγάπησες πάλι;
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Εθισμός στο διαδίκτυο.
ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΑΣΤΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ - ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΗ
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
….για πολλές ώρες…..
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
2 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ 3 Σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να μετρήσουμε την έκταση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού στην τάξη ή στο σχολείο.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΔΙΑΛΕΞΗ 11η Ποσοτική έρευνα υγείας
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Πέτρος Ρούσσος, PhD Επίκ. Καθηγητής, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
Αλεξάνδρα-Μαρία Στελίνα Ολίνα Δέσποινα
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Daily routine.
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Δραστηριότητες και εξάρτηση στην εφηβεία
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας με τη μορφή ερωτηματολογίου
Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία 1ης Ενότητας Kapetanas Ε. & Zachariadis Τ. (2007). Students’ beliefs.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Ενότητα 2η: Εβδομαδιαίες εργασίες
Κριτήρια επιλογής του θέματος
7ο Δημοτικό Σχολείο Χίου
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Αθλητισμός στο νησί μας Αποτελέσματα Ερωτηματολογίου
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΦΩΤΙΑ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΑ

ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι η διερεύνηση του τρόπου που διασκεδάζουν οι μαθητές τα Σαββατοκύριακα προκειμένου να εξαχθούν συμπεράσματα για το τι επιδρά στη επιλογή των τρόπων διασκέδασης που προτιμούν. Ερευνητικά ερωτήματα Α) Με ποιους τρόπους διασκεδάζουν οι μαθητές τα Σαββατοκύριακα; Β) Με ποια κριτήρια επιλέγουν τους τρόπους διασκέδασης;

Πηγές αναζήτησης δεδομένων Διαδίκτυο Άρθρα Πρωτογενής έρευνα (στατιστική ανάλυση δεδομένων από το ερωτηματολόγια που θα απαντήθηκαν από τους περισσότερους μαθητές του Λυκείου)

Πόσο συχνά βγαίνεις να διασκεδάσεις;

Ποιο από τα παρακάτω συνηθίζεις περισσότερο να κάνεις για διασκέδαση τα Σαββατοκύριακα

Η έξοδός σας το Σαββατοκύριακο γίνεται σε συνεννόηση με τους γονείς σας;

Πόσες ώρες διασκεδάζεις στον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή κάθε Σαββατοκύριακο;

Με ποιο από τα παρακάτω ασχολείστε στον ΗΥ περισσότερο τα Σαββατοκύριακα;

Πόσο συχνά κάνετε εκδρομές τα Σαββατοκύριακα ;

Πόσο συχνά γυμνάζεστε εκτός σχολείου την βδομάδα;

Με ποιο άθλημα ασχολείστε περισσότερο;

Πόσο συχνά παρακολουθείτε αθλητικά γεγονότα (ζωντανά ή στην TV) τα Σαββατοκύριακα;

Συμπεράσματα Α) Οι μαθητές προτιμούν διασκεδάσεις με μικρό κόστος (πχ HY, TV, καφετέρια, σινεμά) Β) Οι πολλές ώρες στον υπολογιστή και στην TV σημαίνουν αρκετή απομόνωση τους. Γ) Οι φίλοι αποτελούν την πρώτη τους επιλογή για συντροφιά διασκέδασης.