ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ MANCHESTER UNITED Εισηγητές: Πατσιαντά Κωνσταντίνα Τοπαλίδου Σαββίνα Χαραμπάτη Σωτηρία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ.
Advertisements

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Alexander Moore.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
Η Χορηγία στον Αθλητισμό
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ! ACTIONSERVE A.E.. ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΥΠΑΡΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Οργάνωση και Μάρκετινγκ Ακαδημιών Πετοσφαίρισης
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Προώθηση / Επικοινωνία
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 5: Αθλητικό Marketing Δήμητρα Παπαδημητρίου, Ph.D Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 4
01 August 2013 – 31 July 2015.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ομφάκινον Ομφάκινον.
ΜΑΘΗΜΑ: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ Ο. ΒΡΟΝΤΟΥ, PhD
ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ KAI TO MAΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 12
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
Η έννοια της επιχείρησης
Εφαρμογή καταγραφής & διαχείρισης αναφορών
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 10: Εργαλεία και πόροι που εφαρμόζονται στην ΕΕ για.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ MANCHESTER UNITED Εισηγητές: Πατσιαντά Κωνσταντίνα Τοπαλίδου Σαββίνα Χαραμπάτη Σωτηρία Κιούση Μαργαρίτα Μάθημα: Σεμινάριο Αθλητικού Μάνατζμεντ Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Ουρανία Βρόντου

ΟΡΑΜΑ Η Manchester United επιθυμεί να είναι ηγέτης στο χώρο της και να αντιμετωπίζεται ως πρότυπο ομάδας, τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου. ΑΠΟΣΤΟΛΗ Η Manchester United καινοτομώντας, αφοσιώνεται στην εξέλιξη και ανάπτυξη της προστασίας του brand της, διατηρώντας παράλληλα την αγωνιστική της επιτυχία. Eπεκτείνοντας τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες ενισχύει οικονομικά το Group.

ΣΚΟΠΟΙ – ΣΤΟΧΟΙ Πρωταρχικός στόχος της Manchester United είναι οι φίλαθλοι να βρίσκονται στα υψηλότερα επίπεδα της «κυλιόμενης σκάλας», αξιοποιώντας όλες τις υπηρεσίες που τους παρέχονται. Ουσιαστικά η ομάδα επιθυμεί οι φίλαθλοί της να είναι εντατικοί ασκούμενοι, άκρως πληροφορημένοι για τις δραστηριότητες και τα νέα της, πιστοί πελάτες των προϊόντων merchandising της καθώς και να αξιοποιούν όλους τους χώρους του γηπέδου.

ΤΜΗΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διαχείριση Πωλήσεων Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων Λειτουργία Προώθησης Ανάλυση Τιμολόγησης Δημόσιες Σχέσεις

Αναφορές Πωλήσεων: καταγραφή αριθμητικών δεδομένων των πωλήσεων, πληροφόρηση & εξέλιξη αρχών και διαδικασιών που τις διέπουν Ανάλυση Πωλήσεων: εντοπισμός δυνατών & αδύνατων σημείων, προσδιορισμός κατάλληλων αποφάσεων Προβλέψεις Πωλήσεων: εντοπισμός ζημιών, επιβεβαίωση ορθών-αποδοτικών πρακτικών που οδήγησαν σε κέρδη Στρατηγικές Βελτίωσης Πωλήσεων: συνεχής ανατροφοδότηση λειτουργίας πωλήσεων (αποφυγή λαθών - εφαρμογή νέων τακτικών) ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΕΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Εγγραφή μελών one united με παροχή προνομίων Ιστοσελίδα με πληροφορίες & φόρμες επικονωνίας (μεταφρασμένη σε πολλές γλώσσες) Υπηρεσία MU mobile Περιοδικό MU Εστιατόρια - καφέ Red Cafe

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ Αλυσίδα καταστημάτων σε όλο τον κόσμο Συνεργαζόμενα καταστήματα Έκδοση πισωτικής κάρτας Πακέτα ταξιδιών σε αγώνες εκτός έδρας Οργάνωση τουρνουά τους θερινούς μήνες - Asia Tour Oργανωμένος ιστότοπος = προβολή συνόλου ομάδας Περιοδικό με συλλεκτικό υλικό (αυτόγραφα αφίσες κτλ)

ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ Εισητήρια Εισητήρια διαρκείας Εισητήρια Asia Tour (διακύμανση τιμολόγησης ανάλογα την χώρα) Προϊόντα merchandising Αγορές μέσω web site

ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ Παίκτες – αστέρες Προσέγγιση φιλάθλων ασιατικών χωρών μέσω Asia Tour Μεταφρασμένο site σε πολλές γλώσσες Forum ανάρτησης σχολίων που ανήκει στο επίσημο site Εστιατόρια - καφέ προσαρμοσμένα στο ύφος και τα χρώματα της ομάδας (χώρος αναψυχής) Διοργάνωση και συμμετοχή σε φιλανθρωπικές εκδηλώσεις Σύνδεση ομάδας με χορηγούς - ονόματα αποδεκτά από μεγάλο μέρος κοινού Ίδρυμα ομάδας, άθληση -> βελτίωση πιοιότητας ζωής

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Merchandising Licensing Ποδοσφαιριστές-αστέρες

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ- ΣΧΟΛΙΑ Αναγνωρισιμότητα και επιτυχία του brand name Δημόσιες σχέσεις & τμήμα μαρκετινγκ Ελαστικότητα και προσαρμοστικότητα στο εσωτερικό του τμήματος Άνοιγμα της ομάδας στην ασιατική αγορά Οπτική ως επιχειρήση παρά αθλητικής ομάδας Να αποτελέσει και πάλι αθλητικό πρότυπο ποδοσφαιρικής ομάδας

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ  Κωνσταντίνος Αλεξανδρής, ‘‘Αρχές Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ’’, Θεσσαλονίκη 2010, Εκδόσεις Χριστοδουλίδη Internet: επίσημη ιστοσελίδα της Manchester United