 Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. – ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ  ΦΩΤΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ – ΛΑΖΑΡΙΔΗ ΕΛΕΝΗ  ΑΡ.Μ. : 409, 376  ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Η/Υ  ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 13/5/2010.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
μακέτα: ομοίωμα ενός τεχνολογικού αντικειμένου σε μικρότερο μέγεθος.
Advertisements

Χρηματοδοτικό Σχέδιο για τη ΜΕΑ της ΔΙΑΔΥΜΑ Στρατηγική Υλοποίησης για την Περίοδο
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
ΚΟΥΦΩΜΑΤΑ Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ-ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Η ολοκλήρωση σε πολεοδομική και αρχιτεκτονική κλίμακα.
ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
ΠΩΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΕΝΑ ΝΕΟΛΙΘΙΚΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΧΟΙΡΟΚΟΙΤΙΑΣ
ΣΧΗΜΑΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ / ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
Με ποιόν τρόπο θα διδάξω ;
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Χαρακτηριστικά της πολεοδομικής πολιτικής στην Ελλάδα
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΚΟΥΦΩΜΑΤΑ Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ-ΕΙΣΑΓΩΓΗ
«ΚΟΥΦΩΜΑΤΑ» Σχολή: Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Όνομα: Βασίλης Τμήμα: Δομικών Έργων
ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
Θα μπορούσαμε να περιγράψουμε τα συστήματα τεχνικού σχεδιασμού ως εξής:  Βασίζονται σε γεωμετρικά σχήματα  Οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν αυτά τα σχήματα.
Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ Δ.Ε.. Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ & Η ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ευθυγράμμιση Στόχων – Διδασκαλία – Αξιολόγηση ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου.
Κεφάλαιο 24 Χωρητικότητα, Διηλεκτρικά, Dielectrics, Αποθήκευση Ηλεκτρικής Ενέργειας Chapter 24 opener. Capacitors come in a wide range of sizes and shapes,
ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
ΤΟΜΕΣ.
ΤΜΗΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη
Ποιον χάρτη να διαλέξω;
ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ.
ΤΜΗΜΑ : Β1 ΟΜΑΔΑ : ΑΤΡΟΜΗΤΟΙ
Βασσάκης Γεώργιος Καθηγητής Οικοδομικής
ΤΟΜΕΣ.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ  Επιμορφωτής:
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-ΒΙΚΤΩΡ ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-ΒΙΚΤΩΡ ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΑΤΗΣ
Ασκήσεις - Εφαρμογές Διάλεξη 6η
ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ ΜΟΝΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΕΠΑΛ ΒΡΟΝΤΑΔΟΥ ΤΟΜΕΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΑΓΓ. ΚΑΛΚΟΥΝΗ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
1.4 Καθορισμός απαιτήσεων Είναι η διαδικασία κατά την οποία πρέπει να κάνουμε: ✗ τον επακριβή προσδιορισμό των δεδομένων που παρέχει το πρόβλημα ✗ την.
ΚΑΡΑΛΑΚΗ-ΚΥΡΙΑΖΗ 13/11/2016 ΤΙΤΛΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ: ΚΟΥΦΩΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑ: Δ΄2 ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ:04/06/10 ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΚΩΝ.ΧΡΗΣΤΟΥ ΚΑΡΑΛΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ ΚΥΡΙΑΖΗ.
Τεχνολογία Β! γυμνασίου Κατασκευή μακέτας βήμα -βήμα
Ηλεκτρική Οικονομία Σταμάτης Νικολόπουλος ΑΜ: 868 ΑΣΠΑΙΤΕ, 2015.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
ΤΟΙΧΟΠΟΙΙΕΣ Κότσιαλος Ευάγγελος Φούσιας Ιωάννης.
Στατιστικές Υποθέσεις II
10. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Εργασία στο μάθημα «Προγραμματισμός ΙΙ»
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
Έξι τρόποι θέασης αντικειμένου
Θερμική Αγωγιμότητα Η ιδιότητα ενός υλικού να επιτρέπει τη διάδοση της θερμότητας μέσα από τη μάζα του. Δομικά Υλικά.
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
M. Πατρινόπουλος.
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ Το αντικείμενο της εδαφομηχανικής είναι η μελέτη των εδαφών, με στόχο την κατανόηση και πρόβλεψη της συμπεριφοράς του εδάφους για.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΘΕΡΜΟΠΕΡΑΤΟΤΗΤΑΣ (U)
ΓΡΑΜΜΗ ΜΕΤΡΗΤΗ – ΓΕΝΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΦΩΤΙΣΜΟΥ ΟΙΚΙΑΣ
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Β.ΕΠΑΛ-Γενικής Παιδείας  ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στης αρχές Επιστήμης των Η/Υ  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Γλώσσες Αναπαράστασης Αλγορίθμων  ΕΝΟΤΗΤΑ 4.2: Δομή Ακολουθίας 
Σκυρόδεμα –Τσιμέντο 1824…εως σήμερα με λίγα λόγια
ΔιδΑςκων Νίκος Κ. Μπάρκας
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. – ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ  ΦΩΤΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ – ΛΑΖΑΡΙΔΗ ΕΛΕΝΗ  ΑΡ.Μ. : 409, 376  ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Η/Υ  ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 13/5/2010

 Να διακρίνει οπτοπλίνθους διαφόρων τύπων και διαστάσεων.  Να περιγράψει πως κατασκευάζονται οι τοιχοποιίες διαφόρων μορφών.  Να αναφέρει τις κυριότερες διαδικασίες για τη σωστή κατασκευή διαφόρων ειδών τοίχων.

Με το τέλος της εκπαιδευτικής διαδικασίας οι μαθητές:  Θα εξηγούν τα προβλήματα της επιλογής της κατασκευής και της συναρμολόγησης συγκεκριμένων δομικών υλικών, δομικών στοιχείων ή ολοκληρωμένων τμημάτων ενός κτιρίου.  Θα περιγράφουν το κύριο υλικό δόμησης της Βυζαντινής εποχής όπως πλίνθοι και πέτρες άρα και μορφές με πολυσύνθετο χαρακτήρα, ποικιλία σχημάτων,χρωμάτων και υφής.  Θα συνθέτουν ένα κτιριακό έργο το οποίο θα συνδυάζει τα εξής τρία βασικά κριτήρια: 1. Αισθητικό 2. Λειτουργικό και 3. Οικονομικό.

 Αρχική σελίδα Αρχική σελίδα  Στοιχεία διδάσκοντα Στοιχεία διδάσκοντα και θέμα εργασίας  Στόχοι μαθήματος Στόχοι μαθήματος  Σκοπός μαθήματος Σκοπός μαθήματος ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

 Τοιχοποιίες ονομάζουμε τα πλήρη κατακόρυφα στοιχεία μιας κατασκευής, άλλοτε σαν μόνιμες κατασκευές και άλλοτε σαν κινητές. Ανάλογα με τη θέση, τη χρήση και τη μορφή του κτιρίου, επιλέγεται το αντίστοιχο υλικό, με το οποίο θα γίνει η τοιχοποιία, με σκοπό να εξασφαλίζονται : η λειτουργία, η αντοχή, η αισθητική, η οικονομία, η προστασία και η διάρκεια ζωής της κατασκευής.  Οι τοιχοποιίες διακρίνονται ανάλογα με τη θέση τους στο κτίριο, σε : 1. Εξωτερικές. Όταν χωρίζουν τον εσωτερικό από τον εξωτερικό χώρο. 2. Εσωτερικές. Όταν διαρρυθμίζουν κάποιο εσωτερικό χώρο.  Ανάλογα με τα υλικά κατασκευής τους διακρίνονται σε: 1. Πλινθοδομές 2. Λιθοδομές 3. Χυτές 4. Μικτές

ΛΙΘΟΔΟ- ΜΕΣ ΧΥΤΕΣ ΠΛΙΝΘΟ- ΔΟΜΕΣ

 Οι πλινθοδομές ανάλογα με το υλικό κατασκευής τους διακρίνονται σε ωμόπλινθους, οπτόπλινθους (τούβλα), πυρότουβλα κλπ.  Η κατασκευή τους είναι βιομηχανοποιημένη με τυποποιημένες διαστάσεις, άρα είναι έτοιμοι για τοποθέτηση. Αυτό απλοποιεί την δόμηση και μειώνει κατά πολύ το κόστος της κατασκευής.  ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

 Οι λιθοδομές ανάλογα με το υλικό που χρησιμοποιείται για τη δόμηση τους διακρίνονται σε αργολιθοδομές, ξερολιθιές και κροκαλολιθοδομές.  Πρόκειται για φέρουσες κατασκευές στις οποίες οι πέτρες πρέπει να έχουν όσο το δυνατό πιο κανονική μορφή.  Σημαντικό είναι ότι οι λιθοδομές παρουσιάζουν δυσκολίες στις διαμορφώσεις πολύπλοκων σχημάτων κατόψεων και στη δημιουργία μεγάλων ανοιγμάτων.  ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

 Οι χυτές τοιχοποιϊες είναι δομικά στοιχεία αποτελούμενα από χυτά υλικά όπως είναι το σκυρόδεμα.  Οι τοίχοι χύνονται μέσα σε καλούπια και αφαιρούνται μετά από τη λιθοποίηση τους.  Τέλος, κατασκευάζονται είτε στο εργοστάσιο είτε στο εργοτάξιο και κατόπιν συναρμολογούνται στο εργοτάξιο.  ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

1)Σε απλό δρομικό τοίχο μήκους 8,4m και ύψος 3m να βρείτε πόσα τούβλα θα χρειαστούν για τη κατασκευή του.. Δίνονται οι διαστάσεις του τούβλου: μήκος=9cm, ύψος=6cm 2)Δουλέψτε ανάλογα για ένα διπλό δρομικό. ΛΥΣΗΛΥΣΗ ΘΕΩΡΙΑ EXCELΘΕΩΡΙΑEXCEL

1)Οι τοιχοποιΐες ανάλογα με τη θέση τους διακρίνονται σε:πλινθοδομές,χυτές και μικτές. ΑΠΑΝΤΗΣΗΑΠΑΝΤΗΣΗ 2)Οι πλινθοδομές ανάλογα με το υλικό κατασκευής τους διακρίνονται σε:ωμόπλινθους,οπτόπλινθους,πυρότουβλα ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ 3)Οι πέτρες πρέπει να έχουν κανονική μορφή για να απορροφούν υγρασία ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ 4)Ως ένα από τα βασικά πλεονέκτηματα του σκυροδέματος ειναι η προσαρμοστήκοτητά του ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ 5)Τα μειωνεκτήματα των πλινθοδομών ειναι:μειίωση κόστους,αξιόπιστη μελέτη,συνεχώς βελτιώμενες ιδιότητες,εβέλικτη κατασκεύη ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

 ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ google.gr  Google – ΕΙΚΟΝΕΣ  ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ  ΘΕΜΑΤΑ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗΣ – Μετσόβιο Πολυτεχνείο

 Η κατασκευή τους είναι βιομηχανοποιημένη με τυποποιημένες διαστάσεις, άρα είναι έτοιμοι για τοποθέτηση. Αυτό απλοποιεί την δόμηση και μειώνει κατά πολύ το κόστος της κατασκευής  Οι ιδιότητές τους είναι προδιαγεγραμμένες. Μπορούμε λοιπόν από το στάδιο της μελέτης να υπολογίζουμε την αντοχή της κατασκευής (σε καταπονήσεις) και την συμπεριφορά της σε φυσικά φαινόμενα (ζέστη, κρύο, υγρασία, κλπ).  Το μέγεθός τους μας επιτρέπει να κτίζουμε στενότερους και ελαφρότερους τοίχους σε σχέση με τις λιθοδομές (τοιχοποιίες με πέτρα), με αποτέλεσμα την οικονομία χώρου αλλά και την ύπαρξη μικρότερων φορτίων στην οικοδομή μας.  Υπάρχει η διαρκής δυνατότητα βελτίωσης της σχεδίασης και της κατασκευής τους. Παράδειγμα, οι τρύπες στη δομή του τούβλου, βελτίωσαν τους συντελεστές θερμομόνωσης και ηχομόνωσης, ενώ παράλληλα μείωσαν το βάρος του.

 Για να έχουν τη δυνατότητα να συμπλέκονται μεταξύ τους.  Για να μην απορροφούν υγρασία.  Και τέλος, για να διευκολύνεται ο χειρισμός τους με τη βοήθεια του μεγέθους και του βάρους τους.

 Είναι ένα από τα ανθεκτικότερα υλικά που υπάρχουν  Έχει μεγάλη μακροζωία  Είναι πολύ οικονομικότερο από άλλα δομικά υλικά  Πρακτικά υπάρχουν απεριόριστα σχέδια  Δένει εύκολα με άλλα αρχιτεκτονικά στοιχεία  Είναι πολύ προσαρμοστικό  Απαιτεί ελάχιστο χρόνο εφαρμογής

1)Για να λύσουμε το συγκεκριμένο πρόβλημα αρχικά πρέπει να μετατρέψουμε τισ διαστάσεις του τούβλου από cm σε m… Άρα θα έχουμε: 9cm=0,09m και 6cm=0,06m Στη συνέχεια βρίσκουμε το εμβαδό του τοίχου καθώς και το εμβαδό του τούβλου: Ετοίχου=μήκοσς*ύψος=104,6*3=313,8m² Ετούβλου=μήκος*ύψος=0,09*0,06=0,0054m² Έπειτα, για να βρούμε πόσα τούβλα θα χρειαστούμε για τη κατασκευή του συγκεκρίμενου τοίχου διαιρούμε το εμβαδό του με το εμβαδό του τούβλου: Άρα θα έχουμε: 313,8/0,0054=58111,1 Δηλαδή χρειαζόμαστε περίπου τούβλα. 2)Ανάλογα εργαζόμαστε και για τον διπλό δρομικό με τη διαφορά ότι το τελικό αποτέλεσμα διαπλασιάζεται.....

Απλός μπατικός ονομάζεται ο τοίχος που είναι κυρίως εσωτερικός και αποτελείται από μία σειρά τούβλων. Διπλός μπατικός ονομάζεται ο τοίχος που είναι κυρίως εξώτερικός και αποτελείται από δύο σειρές τούβλων με μονωτικό υλικό ανάμεσά τους.