Θέματα Υπολογισμού στον Πολιτισμό Εύη Παπαϊωάννου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Advertisements

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
Η Θεματική Ταξινόμηση και η Συμβολή της στην Αναζήτηση Ευρωπαϊκών Κοινωνικών Δεδομένων.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
2. ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ 2013 (Ν ΦΕΚ:193/ ) ΕΦΑΡΜΟΓΗ: για τους μαθητές της Α΄ τάξης Λυκείου Σχολικό Έτος: Επιμέλεια παρουσίασης :Νίκος Ασλάνης(ΠΕ03)
Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης Επιμέλεια διαφανειών: Δ. Φωτάκης Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Εθνικό Μετσόβιο.
Ανάλυση και Μοντελοποίηση
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
Χαρτογραφώ- Κατανοώ- Δημιουργώ
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Εισαγωγή στις αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων
Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Χρήστος Δ. Ταραντίλης, Λέκτορας ΔΕΤ Εφαρμογές Διοικητικής Επιστήμης ΙΙ.
Θεωρία Υπολογισμού Εισαγωγή (μέρος 2 ο ) Πρακτική Θεωρία.
Θεωρία Υπολογισμού Εισαγωγή (μέρος 3 ο ). Χρειαζόμαστε Μοντέλα Εμπρός πατάκι Πίσω πατάκι Πόρτα ΚλειστόΑνοιχτό.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Στρατηγική και Ανθρώπινοι Πόροι Φεβρουάριος 2006.
Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Προσομοίωση και Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων Περιγραφή του μαθήματος.
ΟΠΑ-ΔΕΤ ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΗ ΛΗΨΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ Γιώργος Παπακωνσταντίνου
ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. Καστάνη.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
1. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
22/02/2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Αναπλ. Πρόεδρος Τμ. Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
Παρουσίαση Μαθήματος Eric Soderquist Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Ευελπίδων 47Α & Λευκάδος 33, Τηλ.:
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
1. ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Διοικητική των Επιχειρήσεων Μάρτιος 2008.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ Δρ. ΤΣΙΝΤΖΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Οι παρουσιάσεις του μαθήματος βασίζονται στο.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών Ροή Λ: Λογισμικό Κώστας Κοντογιάννης Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Ε.Μ.Π.
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Σπύρος Αβδημιώτης MBA PhD Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Εαρινό Εξάμηνο 2016.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.1 ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1.
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 10: Προϋπολογισμοί Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
01 August 2013 – 31 July 2015.
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών Ροή Λ: Λογισμικό

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Παραδόσεις Μαθημάτων Δασοκομίας Πόλεων μάθημα 1ο
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Διάλεξη 9η Αύξηση του αριθμού των ρεαλιστικών απεικονίσεων στα σχολικά εγχειρίδια Αναπ. Καθηγητής Γ. Πλειός.
Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής Βαγής Σαμαθρακής 1.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Α’ ΕΞΑΜΗΝΟ
Παιχνίδι ρόλων Δρ. Δ. Δαποντας.
Η έννοια της επιχείρησης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2014
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θέματα Υπολογισμού στον Πολιτισμό Εύη Παπαϊωάννου

Πότε και πού; Ωρολόγιο πρόγραμμα Η φυσική παρουσία ΔΕΝ είναι υποχρεωτική Η εμπρόθεσμη εκπλήρωση υποχρεώσεων ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ

Βιβλιογραφία (I) Η Πληροφορία –J. Gleick Θεωρία Παιγνίων –Γ. Βαρουφάκης Διακριτά Μαθηματικά και Εφαρμογές τους –K. Rosen

Βιβλιογραφία (II) Διαφάνειες διαλέξεων Σύντομες σημειώσεις Δημοσιευμένες εργασίες Διαδίκτυο Ενημέρωση από την ιστοσελίδα του μαθήματοςτην ιστοσελίδα του μαθήματος

Θέματα Υπολογισμού στον Πολιτισμό Computational Culture Πολιτισμός –Μελέτη του παρελθόντος –Κατανόηση του παρόντος –Σχεδιασμός (??) και Αντίληψη του μέλλοντος Τα δεδομένα ΔΕΝ είναι πάντα «απτά»  απαιτείται «μοντελοποίηση» και «ανάλυση» δηλαδή Υπολογισμός δηλαδή… –Μελέτη αφηρημένων οντοτήτων ισοδύναμων με τις πραγματικές και εξαγωγή συμπερασμάτων με βάση τεχνικές και μεθόδους διαχείρισης αφηρημένων οντοτήτων που δανειζόμαστε από την Επιστήμη των Υπολογιστών

Θέματα Υπολογισμού στον Πολιτισμό Όταν δε μπορούμε να μελετήσουμε ένα πρόβλημα στην πραγματική του διάσταση (ως προς χώρο και χρόνο) –Λόγω μη ανεκτού κόστους σε χρόνο, πόρους, διαβάθμιση… κατασκευάζουμε ένα αφηρημένο (που δεν πιάνεται = θεωρητικό) ομοίωμά του και μελετάμε αυτό  μοντελοποιούμε το πρόβλημα

Θέματα Υπολογισμού στον Πολιτισμό Απεικόνιση των δεδομένων μέσω γραφημάτων –ειδική κατηγορία γραφημάτων είναι τα δέντρα Το εκάστοτε πρόβλημα λύνεται μέσω –ιδεών (δηλ. αλγορίθμων και εξειδικευμένων τεχνικών/θεωριών) που αναπτύσσει ο ανθρώπινος νους –ιδεατών υπολογιστικών μηχανών με συγκεκριμένες υπολογιστικές δυνατότητες ανάλογα με τη δυσκολία του προβλήματος

Και γιατί να σας ενδιαφέρουν αυτά; Για τον προσδιορισμό συγγραφέα ενός κειμένου και τη μελέτη μιας φυσικής γλώσσας: πεπερασμένα αυτόματα, κανονικές εκφράσεις και γραμματικές Για τον εντοπισμό επαναλαμβανόμενων μοτίβων και εξελικτικών φαινομένων: κυψελικά αυτόματα Για προσδιορισμό προέλευσης ενός κειμένου και διαπίστωση γλωσσικών επιδράσεων που εμφανίζει: αλγόριθμοι μάθησης (π.χ., πολιτισμικοί αλγόριθμοι) Για τη μελέτη προβλημάτων σύγκρουσης, διαπραγμάτευσης, συνεργασίας: θεωρία παιγνίων κατανόηση διαφορετικών πολιτισμών για τη διευκόλυνση διεθνούς συνεργασίας βελτίωση της ποιότητας ζωής σε ομάδες με εθνολογική ποικιλότητα λήψη αποφάσεων σε πλαίσια με ετερογενή πολιτισμικά χαρακτηριστικά –κάθε τέτοιο πρόβλημα αποτελεί ένα παίγνιο και η μελέτη του προβλήματος είναι, ουσιαστικά, η μελέτη εκείνων των πολιτισμικών (οικονομικών, πολιτικών, κοινωνικών, κτλ) παραμέτρων που επηρεάζουν τη συμπεριφορά των παικτών και καθορίζουν την έκβαση του παιγνίου

Πώς σχετίζονται με άλλα μαθήματα «θεωρητικής κατεύθυνσης»; Για τον προσδιορισμό συγγραφέα ενός κειμένου και τη μελέτη μιας φυσικής γλώσσας: πεπερασμένα αυτόματα, κανονικές εκφράσεις και γραμματικές [Αρχαία Ελληνική Γραμματεία, Αρχαία Ελληνική Γραμματεία και σύγχρονες προσλήψεις της, Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων] Για τον εντοπισμό επαναλαμβανόμενων μοτίβων και εξελικτικών φαινομένων: κυψελικά αυτόματα [Ιστορία των Πολιτισμών, Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Αρχές Μάρκετινγκ] Για προσδιορισμό προέλευσης ενός κειμένου και διαπίστωση γλωσσικών επιδράσεων που εμφανίζει: αλγόριθμοι μάθησης (π.χ., πολιτισμικοί αλγόριθμοι) [Σύγχρονες Οπτικοποιήσεις της Αρχαιότητας, Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Αρχές Μάρκετινγκ] Για τη μελέτη προβλημάτων σύγκρουσης, διαπραγμάτευσης, συνεργασίας: θεωρία παιγνίων [Ευρωπαϊκή Ιστορία, Επίμαχα και Συγκρουσιακά Ζητήματα της Ιστορίας, Ιστορία των Πολιτισμών, Πολιτισμική Θεωρία, Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Αρχές Μάρκετινγκ, Ανάδειξη και Προβολή Πολιτισμικών Αγαθών] κατανόηση διαφορετικών πολιτισμών για τη διευκόλυνση διεθνούς συνεργασίας βελτίωση της ποιότητας ζωής σε ομάδες με εθνολογική ποικιλότητα λήψη αποφάσεων σε πλαίσια με ετερογενή πολιτισμικά χαρακτηριστικά –κάθε τέτοιο πρόβλημα αποτελεί ένα παίγνιο και η μελέτη του προβλήματος είναι, ουσιαστικά, η μελέτη εκείνων των πολιτισμικών (οικονομικών, πολιτικών, κοινωνικών, κτλ) παραμέτρων που επηρεάζουν τη συμπεριφορά των παικτών και καθορίζουν την έκβαση του παιγνίου

Η διάρθρωση των διαλέξεων [*.*.2016] Διάλεξη 1: Παρουσίαση αντικειμένου, στόχων και χρησιμότητας μαθήματος - Συσχέτιση με άλλα μαθήματα του ΠΠΣΠαρουσίαση αντικειμένου, στόχων και χρησιμότητας μαθήματος - Συσχέτιση με άλλα μαθήματα του ΠΠΣ [*.*.2016] Διάλεξη 2: Απεικόνιση δεδομένων: ΓραφήματαΓραφήματα [*.*.2016] Διάλεξη 3: Απεικόνιση δεδομένων: Δέντρα (Ι)Δέντρα (Ι) [*.*.2016] Διάλεξη 4: Απεικόνιση δεδομένων: Δέντρα (ΙΙ)Δέντρα (ΙΙ) [*.*.2016] 1η ενδιάμεση εξέταση [*.*.2016] Διάλεξη 5: Μοντελοποίηση υπολογισμού: ΓραμματικέςΓραμματικές

Η διάρθρωση των διαλέξεων [*.*.2016] Διάλεξη 6: Μοντελοποίηση υπολογισμού: Πεπερασμένα αυτόματαΠεπερασμένα αυτόματα [*.*.2016] Διάλεξη 7: Μοντελοποίηση υπολογισμού: Κανονικές εκφράσειςΚανονικές εκφράσεις [*.*.2016] 2η ενδιάμεση εξέταση [*.*.2016] Διάλεξη 8: Θεωρία Παιγνίων (Ι) –Θεωρία Παιγνίων: εισαγωγικές έννοιες και τεχνικές [διαφάνειες]διαφάνειες –Το Δίλημμα του Κρατουμένου: εφαρμογές σε πολιτισμικά θέματα [διαφάνειες] [σημειώσεις]διαφάνειεςσημειώσεις –Η Θεωρία Παιγνίων σαν εργαλείο για την ανάλυση διεθνών σχέσεων και τη μελέτη και διαχείριση συγκρούσεων [διαφάνειες]διαφάνειες [*.*.2016] Διάλεξη 9: Το πρόβλημα της Πινακοθήκης (The art gallery problem) [διάλεξη]διάλεξη

Βαθμολόγηση (Α) 2 ατομικές, επιμέρους εξετάσεις με μορφή ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής σε υπολογιστή –Εφόσον λάβουν προβιβάσιμη βαθμολογία, συνεισφέρουν κατά 40% στην τελική βαθμολογία –Η βαθμολογία στις επιμέρους εξετάσεις ισχύει μόνο για τις εξεταστικές περιόδους Ιουνίου και Σεπτεμβρίου 2016 (Β) Τελική γραπτή εξέταση κατά την εξεταστική περίοδο Ιουνίου 2016 ή την αντίστοιχη Σεπτεμβρίου 2016 με μορφή ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής σε υπολογιστή –Εφόσον λάβει προβιβάσιμη βαθμολογία, συνεισφέρει κατά 60% στην τελική βαθμολογία