ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΘΕΜΑ: ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΠΕΑΕΚ 6-10 – 2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ.
Advertisements

10 Συμβουλές για να Μειώσουμε τα Απορρίμματα του Σχολείου μας
ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ.
H συμβολή των μαραθώνιων δρόμων (και άλλων αθλητικών γεγονότων) στη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΙΑΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 12.1 Σχεδιασμός της διάδοσης: στόχοι και διαδικασία.
Τα Οικονομικά Οφέλη του Κλασικού Μαραθώνιου Αθηνών 2008 Γκουτζιούπας Γιώργος Marathon Expo 2009 Manager Ερευνητής Αθλητικού Τουρισμού.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΩΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ 2009.
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού Ορισμός της Αθλητικής Βιομηχανίας
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Η Χορηγία στον Αθλητισμό
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΠΕΚΑΣ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΜΠΕΚΑ
Γραφειο διαςυνδεςης Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης
1 Εταιρική Υπευθυνότητα και Βιώσιμη Ανάπτυξη Ο ρόλος των εργαζομένων 10ο ετήσιο συνέδριο Ελληνο-Αμερικάνικου Εμπορικού Επιμελητηρίου «Κτίζοντας Υπεύθυνες.
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΕΙΦΟΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ – ΔΡΑΣΕΙΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ Βασιλική Μίσσα ΕΠΤΑ ΕΠΕ 5η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 11 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2008.
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Σ.Ε.Γ.Α.Σ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΩΝ Προγραμματισμός και Διαχείριση Πρωταθλημάτων Αθανάσιος Ράπτης Σ.Ε.Γ.Α.Σ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΩΝ.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
Παραολυμπιακή Τοξοβολία
ΛΕΟΝ...κύκλωση Ο.Ε. Δραστηριότητες ομίλου επιχειρηματικότητας
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
Πανελλήνια ενημερωτική εκστρατεία για τις Ρευματικές Παθήσεις και το ρόλο του Ρευματολόγου Ελληνική Ρευματολογική εταιρία & Επαγγελματική Ένωση Ρευματολόγων.
Ημερίδα «Τρόποι Χρηματοδότησης ΜΚΟ
Παροχή υπηρεσιών σωματικής άσκησης στα ιδιωτικά γυμναστήρια σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας. Εισηγητής: Δώρος Κλεοβούλου Γενικός Γραμματέας Πανελληνίου Συνδέσμου.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ LIVEMEDIA.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ - CAMPS
NATiVuS.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ N126
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
ΕΣΟΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΕΤΑΙΡΙΩΝ
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Παρουσίαση Δαδικτυακού Τόπου Δήμου Πειραιά Δήμος Πειραιά Τμήμα Διαφάνειας και Διαδικτυακής Πύλης.
ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΕΘΝΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΠΡΟΤΑΣΗ ΧΟΡΗΓΙΑΣ.
Ελεγκτικό Συνέδριο Επιχορηγήσεις Δήμων σε πολιτιστικά και αθλητικά σωματεία Α. Σώκος Δ. Εισηγητής ΕλΣ Δ. Εισηγητής ΕλΣ Διημερίδα ΚΕΔΕ Αθήνα, 14 και
ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ MANCHESTER UNITED Εισηγητές: Πατσιαντά Κωνσταντίνα Τοπαλίδου Σαββίνα Χαραμπάτη Σωτηρία
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ.
ΣΤΟΧΟΙ της ΠΥΛΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Προγραμματισμός και Διαχείριση αγώνων δρόμου εκτός σταδίου
ΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ 2017 ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ
Είμαστε μια ομάδα ανθρώπων που ένοιωσε την ανάγκη να εκφραστεί και να δραστηριοποιηθεί  καλλιτεχνικά και κοινωνικά σε τοπικό επίπεδο. Μετά από πολύχρονη.
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ arsisathina.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ & ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΘΕΜΑ: «ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΛΛΙΜΑΡΜΑΡΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ» ΜΑΘΗΜΑ: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ.
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ - CAMPS
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΕΣΠΑ - ΠΟΡΕΙΑ.
Συνοπτικός Οικονομικός Απολογισμός
Κίνητρα και μέτρα για τη σύνδεση των ακαδημιών με τα αγωνιστικά τμήματα του συλλόγου. Αθηνα / 12 / 2017 Επ.α.κ.α.β.
Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΥΨΗΛΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΕΠΑΚΑΒ ΑΘΗΝΑ 9/12/17 ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΙΩΡΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΡΟΠΠΟΝΗΤΗΣ ΣΕΓΑΣ.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΣΤΙΒΟΣ Μάθημα: Project Τμήμα: Α’1 Συμμετέχοντες : Κων/να Μανιάτη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΘΕΜΑ: ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΥ ΑΘΗΝΑΣ ΦΟΥΡΝΑΡΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΑΒΒΑΣ ΜΑΝΕΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

Εισαγωγικά Ο Μαραθώνιος της Αθήνας, είναι ένα αθλητικό και τουριστικό γεγονός στο οποίο συμμετέχουν χιλιάδες δρομείς από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Είναι με διαφορά το μεγαλύτερο ετήσιο αθλητικό και τουριστικό γεγονός της Ελλάδας. Ο αγώνας είναι αφιερωμένος στη μνήμη του Βαλκανιονίκη ειρηνιστή Γρηγόρη Λαμπράκη. Η διαδρομή είναι βασισμένη πάνω στον μύθο του Φειδιππίδη, ο οποίος έτρεξε από την μάχη του Μαραθώνα στην Αθήνα για να ανακοινώσει την νίκη των Αθηναίων εναντίον των Περσών.

Εισαγωγικά O Μαραθώνιος διεξήχθη για πρώτη φορά το 1972 και διοργανώνεται από τον ΣΕΓΑΣ. Θεωρείται ως ένας από τους δυσκολότερους αγώνες Μαραθωνίου στον κόσμο. Ο αγώνας ξεκινά από τον Μαραθώνα, περνάει από την Νέα Μάκρη και καταλήγει στο Παναθηναϊκό Στάδιο της Αθήνας Από το 1990, ο αγώνας αυτός είναι ο επίσημος αγώνας σύμφωνα με τον ΣΕΓΑΣ.

Εισαγωγικά Το 2010 η διεξαγωγή του κλασικού Μαραθωνίου αποτέλεσε μέρος των εκδηλώσεων για τον εορτασμό των χρόνων από την μάχη του Μαραθώνα, με αποτέλεσμα να προβληθεί ιδιαίτερα το γεγονός και να υπάρξει μεγάλη αύξηση των συμμετεχόντων που ξεπέρασαν τους

Οργάνωση Μαραθωνίου O Μαραθώνιος χωρίζεται σε 4 κατηγορίες: Μαραθώνιος Δρόμος ( εγγραφές). Αγώνας Δρόμου 5 χλμ (4.500 εγγραφές). Αγώνας Δρόμου 10 χλμ(3.500 εγγραφές). Δυναμικό Βάδισμα

Οργάνωση Μαραθωνίου Θεατές και Επισκέπτες: θεατές στο Καλλιμάρμαρο Παναθηναϊκό Στάδιο και περίπου θεατές κατά μήκος των διαδρομών. Απασχολούνται πάνω από άτομα συνολικά: εργαζόμενοι του ΣΕΓΑΣ, κριτές, ιατροί – ΕΚΑΒ,εργολάβοι ΣΕΓΑΣ, αστυνομικοί, εργαζόμενοι Δήμων, εργολάβοι Χορηγών, καλλιτέχνες, εθελοντές.

Οργάνωση Μαραθωνίου Υποστήριξη των Δρομέων. Στόχος του ΣΕΓΑΣ είναι να παρέχει αυξημένες και βελτιωμένες παροχές και υπηρεσίες προς τους δρομείς (ηλεκτρονική χρονομέτρηση, υποστήριξη στη διαδρομή, υγειονομική κάλυψη, νερά και ηλεκτρολύτες, ασφάλεια, μεταφορές, διαχείριση ρουχισμού, αξιόπιστη αγωνιστική διοργάνωση, κλπ).

Οργάνωση Μαραθωνίου ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Διευρύνονται οι ευκαιρίες συμμετοχής σε όλους τους πολίτες, σε όλους τους δρομείς, σε όλες τις ηλικίες. Από πέρσι, πέραν το Μαραθωνίου δρόμου και του αγώνα των 10 χλμ., διοργανώνεται ένας ακόμα παράλληλος αγώνας 5 χλμ. με σκοπό να προσελκύσει συμπολίτες μας στην άθληση και το τρέξιμο. Καθιερώνονται ομαδικές βαθμολογίες και έπαθλα για Συλλόγους Δρομέων Υγείας, για Σχολεία, για Γυμναστήρια, για Δήμους, κ.α. Όραμα και φιλοδοξία του Δ.Σ. του ΣΕΓΑΣ είναι να αποτελέσει ο Κλασικός Μαραθώνιος σημείο αναφοράς και κορύφωση όλων των λαϊκών αγώνων δρόμου που γίνονται στην Ελλάδα.

Οργάνωση Μαραθωνίου Εργαζόμενοι Προσφέρουν υπηρεσίες πάνω από 3000 άτομα συνολικά εθελοντές που συμμετείχαν στον 28ο Κλασικό Μαραθώνιο Αθηνών 2010.

Οργάνωση Μαραθωνίου Οργανωτικά Στοιχεία Υποστήριξη των Δρομέων με : υγρά, τροφές και φρούτα στην εκκίνηση, τον τερματισμό και κατά μήκος της διαδρομής ιατρική αρωγή σε όλο το μήκος των διαδρομών των Αγώνων ασφαλιστική κάλυψη (και στους εργαζόμενους) μασάζ στον τερματισμό Διεξαγωγή Τελετής Έναρξης στον Μαραθώνα την προηγούμενη ημέρα των Αγώνων.

Προώθηση Στην Ελλάδα: Διενέργεια τριών (3) συνεντεύξεων τύπου σε κεντρικά σημεία της Αθήνας. Αποστολή ανά τακτά διαστήματα δελτίων τύπου σε όλα τα ΜΜΕ από το Γραφείο Τύπου του ΣΕΓΑΣ, ανακοινώνοντας τα νέα για τη διοργάνωση. Τηλεοπτική παραγωγή από το ΝΟVASPORT 1 με ζωντανή 4ωρη μετάδοση, μαγνητοσκοπημένες μεταδόσεις μετά τη διοργάνωση και διαφημιστικά spot τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο. Η κάλυψη υποστηρίζεται εναέρια (ελικόπτερο) και επίγεια μέσα (αυτοκίνητο και μηχανή κατά μήκος της διαδρομής).

Προώθηση Ανάρτηση αφισών στον Δήμο Αθηναίων. Διαφημιστικά spot σε τηλεοπτικούς σταθμούς, με έγκριση από το ΕΣΡ για την μετάδοσή τους ως κοινωνικά μηνύματα. Πρόγραμμα διαφήμισης στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο από την Alpha Bank τον Σεπτέμβριο, Οκτώβριο και Νοέμβριο του Ειδικές προωθητικές ενέργειες, συμμετέχοντας με περίπτερο σε εμπορικές εκθέσεις στην Αθήνα. Διαφήμιση σε εφημερίδες και ειδικά περιοδικά.

Προώθηση Στο εξωτερικό: Αποστολή ανά τακτά διαστήματα δελτίων τύπου σε επιλεγμένα ΜΜΕ από το Γραφείο Τύπου του ΣΕΓΑΣ, παρέχοντας πληροφορίες για τη διοργάνωση. Πρόγραμμα συμμετοχής σε έξι πόλεις του εξωτερικού Marathon Expos (Τόκυο, Ρώμη, Παρίσι, Λονδίνο, Βιέννη, Στοκχόλμη) με την υποστήριξη του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης-ΕΟΤ, από τον Φεβρουάριο ως τον Ιούνιο του Τηλεοπτική παραγωγή από το SUPERSPORT-NETMED HELLAS που προωθείται σε επιλεγμένα αθλητικά κανάλια. Διαφήμιση σε ειδικά αθλητικά περιοδικά και ιστοσελίδες. Αποστολή διαφημιστικών φυλλαδίων του Κλασικού Μαραθωνίου Αθηνών σε διεθνείς Μαραθώνιους και Αγώνες Δρόμου.

Κοινωνική Διάσταση της Διοργάνωσης Τα έσοδα που προκύπτουν από τις ομαδικές εγγραφές των μελών της Ομοσπονδίας Συλλόγων Λαϊκού Μαζικού Αθλητισμού διατίθενται από το ΣΕΓΑΣ και την ως άνω Ομοσπονδία για την ενίσχυση των σκοπών δύο Μη Κερδοσκοπικών Οργανώσεων της «ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΥΧΗ» και της «ΚΙΒΩΤΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ». Με απόφαση του Δ.Σ. του ΣΕΓΑΣ, η ομαδική συμμετοχή των μαθητών σχολείων στον Αγώνα των 5 χλμ. προσφέρεται δωρεάν.

Κοινωνική Διάσταση της Διοργάνωσης Με αφορμή τον Μαραθώνιο, προωθείται ένα Πρόγραμμα Περιβάλλοντος σε συνεργασία με την «Περιβαλλοντική Συμμαχία 2004+» και τη χορηγία της Coca Cola Hellas (ανακύκλωση μπουκαλιών). Παράλληλα, χορηγήθηκαν φωτοβιοδιασπώμενες σακούλες στους δρομείς, φιλικές προς το περιβάλλον. To Ειδικό Κέντρο Καρδιάς Αθλητών και Νέων παρείχε καρδιολογικές εξετάσεις δωρεάν σε εκατοντάδες δρομείς, κατά τη διάρκεια της Έκθεσης του Μαραθωνίου.

Χορηγοί Οι 30 (από 22 το 2007) Χορηγοί, Προμηθευτές, Συνεργάτες και Υποστηρικτές παρέχουν οικονομική υποστήριξη, προϊόντα, υπηρεσίες και διαφημιστική προβολή στη διοργάνωση. Το 2010 αυξήθηκε σημαντικά η σύνδεση των χορηγών με τη διοργάνωση δημιουργώντας εταιρικές ομαδικές συμμετοχές. Στη διοργάνωση προσέφεραν υποστήριξη δεκάδες κρατικοί και κοινωνικοί φορείς, Δήμοι, Κοινότητες, Αθλητικοί Φορείς και εταιρείες.

Χορηγοί

Από πού ενημερώθηκαν οι Έλληνες δρομείς για τον Κ.Μ.Α

Από που ενημερώθηκαν οι αλλοδαποί δρομείς για τον Κ.Μ.Α

Ποιός οργάνωσε το ταξίδι των αλλοδαπών δρομέων

Χρήματα που δαπάνησαν στην Αθήνα οι αλλοδαποί δρομείς

Συμπεράσματα Ο Κλασσικός Μαραθώνιος της Αθήνας αποτελεί μία ολοκληρωμένη επιτυχημένη διοργάνωση που προσελκύει ένα ευρύ φάσμα αθλητικών τουριστών και όχι μόνο. Ο Κ.Μ.Α. συνεισφέρει οικονομικά και αποτελεί σπουδαίο αθλητικό και τουριστικό προιόν για την Ελλάδα, προσελκύει το ενδιαφέρον όλων των ηλικιών για τον αθλητισμό, προσφέρει κοινωνικό και περιβαντολογικό έργο και προβάλλει την Ελλάδα στο εξωτερικό με επιτυχία.

Πηγές http :// www. traveldailynews. gr / pdf / SPORT _ TO http :// www. facebook. com / note. php ? note _ id = http :// www. traveldailynews. gr / pdf / SPORT _ TO http :// www. facebook. com / note. php ? note _ id = http :// www. tovima. gr / sports / article /? aid =357252http :// www. tovima. gr / sports / article /? aid = http :// pitsirikos. net /2010/11/% CF %84% CE % BF % CF %85 % CF %81% CE % B 9% CF %83% CF %84% CE % B 9% CE % B A % CF %8 C % CF %82- % CE % BC % CE % B 1% CF %81% CE % B 1% CE % B 8% CF %8 E % CE % BD % CE % B 9% CE % BF % CF %82/http :// pitsirikos. net /2010/11/% CF %84% CE % BF % CF %85 % CF %81% CE % B 9% CF %83% CF %84% CE % B 9% CE % B A % CF %8 C % CF %82- % CE % BC % CE % B 1% CF %81% CE % B 1% CE % B 8% CF %8 E % CE % BD % CE % B 9% CE % BF % CF %82/ http :// www. sportsbiz. gr / media / pdf / SPORTSBIZ 23. pdfhttp :// www. sportsbiz. gr / media / pdf / SPORTSBIZ 23. pdf http :// www. tovima. gr / sports / article /? aid = URISM _ PRODUCT %20 OF _ GREECE. pdfhttp :// www. tovima. gr / sports / article /? aid = URISM _ PRODUCT %20 OF _ GREECE. pdf

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!!!