Σχέσεις με την Κυβέρνηση. Σχέσεις με την κυβέρνηση Σχέσεις με την κυβέρνηση ή δημόσιες υποθέσεις (σύμφωνα με τις αμερικανικές εταιρείες): η κύρια εστίαση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παράγοντες που διαμορφώνουν τις στάσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως προς τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών για σκοπούς.
Advertisements

ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΙΙ: ΤΥΠΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ.
3η Π.Δ.Κα.Π - Αλεξανδρούπολη 2009 Αξιολόγηση της επιμορφωτικής διαδικασίας των εκπ/κων ΠΕ19-20 Καράκιζα Τσαμπίκα Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδ/σου Κωσταλίας.
Εύη Καβαλάρη Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης
Ποιοι παράγοντες κάνουν τη γνώση δύναμη και ποιοι αδύναμη μέσα στις μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ Προς την Οικονομία της Γνώσης 3-5.
Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
Η Αξιολόγηση Online Μαθημάτων με τη Χρήση Ερευνητικών Εργαλείων του Μoodle Χ. Καρακύριος – Υπ. Διδάκτορας ΠΤΔΕ ΔΠΘ Γ. Κέκκερης – Καθηγητής ΠΤΔΕ ΔΠΘ.
Διερεύνηση της χρήσης των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας από εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής Αν. Χατζηπαρασίδης, Π. Αντωνίου,Β. Γούργουλης, Ευαγ.
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ & ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΟΥ 4 ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΗΒΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Υπ.Καθηγητής : Καραμουσαλίδης Γ.
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ
Δημιουργία Ερωτηματολογίου Ορισμοί
Κεφάλαιο 5 Σύνθετα μέτρα
Ενότητα 5 : Μέθοδοι συλλογής δεδομένων Δρ. Στέφανος Μαντζούκας
Τεχνικές Ερωτηματολογίου Άρης Κουμπαρέλης Καθ. Εφαρμογών Τμ. Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας ΤΕΙ Ιονίων Νήσων - Αργοστόλι.
Δρ. Σπυρούλα Σπύρου C.D.A. Κολλέγιο  Μάθημα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 5 : Έρευνα Αγοράς ΙV: ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΙΙ: ΤΥΠΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ – ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ Βασικές έννοιες οργάνωσης και μεθοδολογίες αξιολόγησης – αποτίμησης δράσεων ΕΤΑΚ Τετάρτη 13 Μαΐου 2015 Αμφιθέατρο Ινστιτούτου.
Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων Ενότητα 3: Αξιολόγηση Προσωπικού Δημήτριος Σταυρουλάκης Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό.
Σπύρος Αβδημιώτης MBA PhD Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων Τουρισμού & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας.
Αξιολόγηση απόδοσης εργαζομένων Σπύρος Αβδημιώτης MBA PhD Μόνιμο μέλος ΕΠ Αλεξάνδρειου ΤΕΙ- Θ Ερευνητικός Συνεργάτης Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥ Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Φοιτήτρια: Αντωνιάδου Νικολέτα.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 7 η (2015 – 16) Ερευνητική Μεθοδολογία Ι Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Διεπιστημονική σχέση των μαθηματικών με την πληροφορική σε επίπεδο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ευδοξία Πλουμούδη (ΑΕΜ: 2763) Επιβλέπων Καθηγητής: Δρ. Βασίλειος.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΕΠ / Υ - Ι V ( για γονείς και εκπαιδευτικούς ) Μάθημα : ΔΕΠ / Υ – Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις Διδάσκουσα : Ε. Διδασκάλου.
Ερωτηματολόγια 3η Διάλεξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Πτυχιακή εργασία του Παναγιώτη Τσερπέ (ΑΕΜ: 3094) Επιβλέπων Καθηγητής: Δρ. Χρήστος Αναστασίου Συνεπιβλέων Καθηγητής Δρ. Βασίλειος Σάλτας ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ.
ΑΠΑΡΤΙΩΣΗ «ΑΣΘΕΝΗΣ ΤΕΛΙΚΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ» Χαράλαμπος Καλόφωνος Αναπληρωτής Καθηγητής Ιατρικό Τμήμα Πανεπιστημίου Πατρών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ Φοιτήτρια: Ανδριανοπούλου Κωνσταντίνα.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Εισηγητής: Στυλιάδη Στέλλα ΜΒΑ.
PSY 101 Μάθημα 4ον ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Σπύρος Αβδημιώτης MBA PhD Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Εαρινό Εξάμηνο 2016.
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Αλληλεξάρτηση Εσωτερικού - Εξωτερικού Ελέγχου Φοιτητές: Λιούπας Ευθύμης και Βιλλιώτης Χρήστος.
Έννοια, δομή και μέτρηση των στάσεων Η έννοια των στάσεων Η δομή των στάσεων Η μέτρηση των στάσεων Κλίμακα μέτρησης ίσων διαστημάτων Κλίμακα Likert Κλίμακα.
Στατιστική Ανάλυση. Ποιοτικές και ποσοτικές μέθοδοι Ποιες είναι οι διαφορές; Πότε χρησιμοποιούνται; Πότε κάνω στατιστική ανάλυση;
Διαχείριση ποιότητας στον Τουρισμό
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική
Ελληνική Κλίμακα Αξιολόγησης της ΔΕΠ/Υ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ -ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
ΔΙΑΛΕΞΗ 8η Κλίμακες μέτρησης Αξιοπιστία Εγκυρότητα
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
5o Μάθημα: Το τεστ χ2 Κέρκυρα.
Το ερωτηματολόγιο Μεθοδολογία έρευνας.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 2
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
Διδάσκουσα: Διδασκάλου Ε.
Συλλογή, επεξεργασία και παρουσίαση δεδομένων
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ
KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 4
Dr. Tseles Deputy Rector of PUAS Sigala Maria PhD Candidate of EKPA
ΑΥΤΟΦΡΟΝΤΙΔΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΑΡΤΗΡΙΑΚΗ ΥΠΕΡΤΑΣΗ
1η ενότητα: Πεποιθήσεις
Γενικοί Παράγοντες Αγοράς Μέγεθος Αγοράς: € στο τέλος του 2013 Ανάπτυξη Αγοράς: Μειούμενο ετήσιο ρυθμό (2013/2012: -0,5%, 2012/2011:
Η χρήση του ερωτηματολογίου & κλίμακες μέτρησης στάσεων
Μοσχάτο, Σεπτεμβρίου 2014, Εκπαιδευτήρια Λαμπίρη
Επιμέρους Στοιχεία Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΣΧΟΛΗ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Είδη Ερωτήσεων-Μεταβλητές-Κλιμακες Μέτρησης
Στρατηγικές Δημοσίων Σχέσεων
Εισηγητής: Ερρίκος Βασιλικός
Υπαίθρια Ζωή και Κατασκηνώσεις ΑμΕΑ
ĐIỀU TRA CHỌN MẪU TRONG THỐNG KÊ
Ομάδες Οργανωσιακή Συμπεριφορά & Ηγεσία Βάσια Αγαπητού.
Εισαγωγή Σκοπός Μεθοδολογία Αποτελέσματα
ΣΤΑΣΕΙΣ.
Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη χρήση και την ένταξη των ΤΠΕ στη διδασκαλία των Μαθηματικών Ιωάννης Καραγιάννης.
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
«ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχέσεις με την Κυβέρνηση

Σχέσεις με την κυβέρνηση Σχέσεις με την κυβέρνηση ή δημόσιες υποθέσεις (σύμφωνα με τις αμερικανικές εταιρείες): η κύρια εστίαση εδώ είναι πώς επηρεάζεται το νομοθετικό έργο ως αποτέλεσμα των σχέσεων με την κυβέρνηση.

Σχέσεις με την κυβέρνηση Πρόγραμμα Δημοσίων Σχέσεων: Έρευνα. Στόχοι. Προγραμματισμός. Αξιολόγηση.

Έρευνα Έρευνα για τον πελάτη: Πληροφορίες ιστορικού υπόβαθρου για τον οργανισμό, συμπεριλαμβανομένου το προσωπικό, την οικονομική κατάσταση και τη φήμη ειδικά στις ομάδες κοινού της κυβέρνησης ή της κοινότητας. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στις σχέσεις με την κυβέρνηση και την κοινότητα που υπήρχαν στο παρελθόν αλλά και τώρα, μαζί με οποιαδήποτε δυνατά ή αδύνατα σημεία του πελάτη σε αυτούς τους τομείς. Καταγραφή όλων των ευκαιριών για επωφελή επικοινωνία με αυτές τις ομάδες κοινού.

Έρευνα Έρευνα για την αξιοποίηση της ευκαιρίας ή τον εντοπισμό του προβλήματος. Στις σχέσεις με την κυβέρνηση αυτό που διευκολύνει το συγκεκριμένο στάδιο της έρευνας είναι η διαδικασία της καταγραφής και παροχής προτεραιότητας σε όλα τα θέματα ενδιαφέροντος του πελάτη και στη συνέχεια τον προσδιορισμό των επιλογών και των στρατηγικών για να αντιμετωπιστούν. Αυτή η διαδικασία περιλαμβάνει την εκτίμηση των πολιτικών ρίσκων και την παρακολούθηση κοινωνικών και πολιτικών εξελίξεων που ενδιαφέρουν τον πελάτη σε τοπικό, περιφερειακό, εθνικό και διεθνές επίπεδο.

Έρευνα Έρευνα προτιμήσεων του κοινού: Τα προγράμματα δημοσίων σχέσεων έχουν ως στόχο τρεις ομάδες κοινού: Της κοινότητας Της κυβέρνησης και Τις βοηθητικές ομάδες κοινού.

Έρευνα Έρευνα προτιμήσεων του κοινού: Τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για την κατανόηση των μελών των νομοθετικών τμημάτων της κυβέρνησης περιλαμβάνουν: 1) τα αποτελέσματα των ψηφοφοριών σε θέματα ενδιαφέροντος του πελάτη, 2) τις γενικές στάσεις των βουλευτών ή τις παρελθούσες και τωρινές αντιδράσεις, 3) το μέγεθος, την τοποθεσία και τα γενικά δημογραφικά στοιχεία της εκλογικής του περιφέρειας, 4) τις συμμετοχές τους σε επιτροπές του Κοινοβουλίου, 5) τα γενικά τους ενδιαφέροντα και τους τομείς εξειδίκευσής τους.

Έρευνα Έρευνα προτιμήσεων του κοινού: Οι αξιωματούχοι της κυβέρνησης στο εκτελεστικό σώμα. Ο βαθμός εμπλοκής τους με κάθε θέμα ή κομμάτι νομοθεσίας που επηρεάζει τον πελάτη, μαζί με τη στάση τους αποτελεί τα πιο σημαντικά στοιχεία για τον επαγγελματία δημοσίων σχέσεων.

Στόχοι Οι Στόχοι επίδρασης και στόχοι αποτελέσματος που χρησιμοποιούνται με τις σχέσεις με την κυβέρνηση θα πρέπει να είναι όπως σε όλες τις δημόσιες σχέσεις συγκεκριμένοι και ποσοτικοί.

Στόχοι Στόχοι επίδρασης μπορεί να είναι: 1. Να αυξήσουν τη γνώση που έχουν οι βουλευτές για τις δραστηριότητες του πελάτη και τους κλάδους δραστηριότητάς του (κατά 50% το τρέχον έτος). 2. Να δημιουργήσουν ή να αυξήσουν μεταξύ των αξιωματούχων τις ευνοϊκές στάσεις τους απέναντι στον πελάτη (κατά 30% πριν την ψηφοφορία του Φεβρουαρίου). 3. Να επηρεάζουν μια ευνοϊκή ψήφο για ένα νομοσχέδιο (κατά 30 μέλη στο Κοινοβούλιο κατά τη διάρκεια της τρέχουσας συνεδρίασης).

Στόχοι Οι Στόχοι αποτελέσματος περιλαμβάνουν την προσπάθεια του επαγγελματία να προσεγγίσει τις ομάδες κοινού χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η πιθανή επίδραση του κοινού. Π.χ. 1. Να πραγματοποιήσουν προφορικές παρουσιάσεις σε 30 βουλευτές. 2. Να μοιράσουν έντυπο πληροφοριακό υλικό σε 45 βουλευτές.

Προγραμματισμός Ο προγραμματισμός στις δημόσιες σχέσεις με την κυβέρνηση περιλαμβάνει: Την κεντρική ιδέα και μηνύματα, Την ενέργεια ή ειδικό(α) γεγονός(ότα), Τα ελεγχόμενα και μη ελεγχόμενα μέσα και Τις αρχές της αποτελεσματικής επικοινωνίας.

Προγραμματισμός Η κεντρική ιδέα και μηνύματα, Η χρήση σλόγκαν ή κεντρικών ιδεών στις σχέσεις με την κυβέρνηση μπορεί να μην βοηθήσει πολύ και ορισμένες φορές να είναι και αντιπαραγωγικό. Σε βοηθητικές ομάδες κοινού είναι κατάλληλη η χρήση πιο παραδοσιακών κεντρικών ιδεών ή σλόγκαν. Τα μηνύματα φυσικά είναι πάντα προσεκτικά συντονισμένα με τους στόχους του προγράμματος και τις ενέργειες ή τα ειδικά γεγονότα.

Eνέργεια ή ειδικό(α) γεγονός(ότα), Οι ενέργειες που είναι μοναδικές στο προγραμματισμό στις δημόσιες σχέσεις με την κυβέρνηση είναι: 1. Συλλογή στοιχείων. 2. Δημιουργία συνασπισμού. 3. Άμεσο λόμπι/ Άμεσες ενέργειες για τον επηρεασμό των βουλευτών. 4. Ενέργειες κινητοποίησης της εκλογικής βάσης (έμμεσο λόμπι).

Eνέργεια ή ειδικό(α) γεγονός(ότα), 5. Επιτροπές πολιτικής δράσης. 6. Εκπαιδευτικές δραστηριότητες με αντικείμενο την πολιτική. 7. Επικοινωνία για πολιτικά ζητήματα. 8. Υποστηρικτικές πολιτικές δραστηριότητες.

Συλλογή στοιχείων Περιλαμβάνει την παρακολούθηση ανοιχτών ακροάσεων, που γενικά σχεδιάζονται τόσο από τη νομοθετικό όσο και από το εκτελεστικό σώμα της κυβέρνησης όταν είναι υπό συζήτηση νομοθεσία ή κανονισμοί. Επίσης περιλαμβάνει την ανταλλαγή πληροφοριών με αξιωματούχους της κυβέρνησης. Το παραπάνω μπορεί να λαμβάνει χώρα σε μια εκδήλωση ψυχαγωγίας εφόσον η χαλαρή ατμόσφαιρα μπορεί να συμβάλλει στην ανταλλαγή των πληροφοριών.

Δημιουργία συνασπισμού Είναι χρήσιμο να οργανωθούν ομάδες ή άτομα με κοινό ενδιαφέρον στην έγκριση ή απόρριψη της νομοθεσία ή των κανονισμών. Τέτοια συνασπισμοί μπορεί να είναι πιο αποτελεσματικοί στην επίτευξη στόχων από ότι άτομα ή ομάδες που εργάζονται μεμονωμένα. Δουλεύοντας μαζί μπορούν να θέσουν προτεραιότητες και να επινοήσουν λειτουργικές στρατηγικές πιο αποτελεσματικά.

Άμεσο λόμπι/ Άμεσες ενέργειες για τον επηρεασμό των βουλευτών Οι δύο κύριες δραστηριότητες στις δημόσιες υποθέσεις είναι το άμεσο και έμμεσο λόμπι. Στο άμεσο λόμπι ο επαγγελματίας δημοσίων σχέσεων έρχεται σε επαφή με βουλευτές ή αξιωματούχους που μπορούν να επηρεάζουν την έγκριση ενός νομοσχεδίου ή ενός προτεινόμενου κανονισμού. Είναι μια ανοιχτή διαδικασία υπεράσπισης, αν και μερικές φορές παίρνει τη λεπτή μορφή της ανταλλαγής πληροφοριών και της φιλοξενίας.

Άμεσο λόμπι/ Άμεσες ενέργειες για τον επηρεασμό των βουλευτών Η ανταλλαγή πληροφοριών περιλαμβάνει την παροχή στοιχείων στον νομοθέτη ή τον αξιωματούχο για τον κλάδο ενδιαφέροντος του πελάτη και τις επιπτώσεις που η προτεινόμενη νομοθεσία ή κανονισμός θα έχει στον κλάδο δραστηριοτήτων του.

Άμεσο λόμπι/ Άμεσες ενέργειες για τον επηρεασμό των βουλευτών Η δεύτερη μορφή περιλαμβάνει την προσφορά φιλοξενίας στον βουλευτή ή τον κυβερνητικό αξιωματούχο. Η εποχή της γούνας βιζόν, των ταξιδιών με γιοτ και γενικότερα της μίζας με προφανής τρόπους έχει μάλλον περάσει. Οι βουλευτές και οι κυβερνητικοί αξιωματούχοι συχνά δέχονται προσκλήσεις σε κοινωνικά γεγονότα των οποίων χορηγοί είναι ενώσεις ή εταιρείες με επιρροή.

Ενέργειες κινητοποίησης της εκλογικής βάσης (έμμεσο λόμπι) Το δεύτερο από τα δύο κεντρικά στοιχεία στις δημόσιες σχέσεις με την κυβέρνηση. Αυτή η μορφή του έμμεσου λόμπι περιλαμβάνει τρεις δραστηριότητες: 1. Τη συνεργασία με τα εθνικά, κυβερνητικά ή τοπικά ΜΜΕ, 2. Τη χρήση διαπροσωπικής επικοινωνίας, και 3. την διοργάνωση εκστρατειών για να ασκηθεί πίεση από τους ψηφοφόρους στους βουλευτές ή τους κυβερνητικούς.

Ενέργειες κινητοποίησης της εκλογικής βάσης (έμμεσο λόμπι) 1. Η συνεργασία με τα εθνικά, κυβερνητικά ή τοπικά ΜΜΕ: Η απλή χρήση των ΜΜΕ περιλαμβάνει την δημοσιότητα της θέσης του πελάτη στα εθνικά, πολιτειακά ή τοπικά ΜΜΕ, αποδεικνύοντας πως αυτή η θέση θα είναι επικερδής στο κοινό των μέσων. Ο επαγγελματίας δημοσίων σχέσεων θα χρησιμοποιήσει όλες τις δυνατές μορφές μέσων ακόμα και την πληρωμένη διαφήμιση για να προκαλέσει ειδησεογραφική κάλυψη για την κατάσταση.

Ενέργειες κινητοποίησης της εκλογικής βάσης (έμμεσο λόμπι) Η χρήση διαπροσωπικής επικοινωνίας: Πραγματοποιείται μέσω της στόχευσης σε καθοδηγητές κοινής γνώμης στα εκλογικά διαμερίσματα των βουλευτών (ειδικών και υψηλά αξιόπιστων εκπροσώπων της θέσης του πελάτη) για να είναι επισκέπτες ομιλητές σε συναντήσεις, στα συνέδρια ή σε συνελεύσεις με τους βουλευτές.

Ενέργειες κινητοποίησης της εκλογικής βάσης (έμμεσο λόμπι) Διοργάνωση εκστρατειών για να ασκηθεί πίεση από τους ψηφοφόρους στους βουλευτές ή την κυβέρνηση: Αυτές οι εκστρατείες μπορεί να διοργανωθούν από μικρές ή μεγάλες ομάδες μελών, ενώσεις ή άλλες ομάδες που θίγονται. Μπορούν να πάρουν την παραδοσιακή μορφή της οργανωμένης σύνταξης μιας επιστολής σε ένα βουλευτή ή από ψηφοφόρους της εκλογικής του περιφέρειας ή μπορεί να χρησιμοποιήσουν σύγχρονες μορφές όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Επιτροπές πολιτικής δράσης Μια επιτροπή πολιτικής δράσης είναι μια ομάδα που οργανώνεται με σκοπό τη συνεισφορά των χρημάτων του οργανισμού στις εκλογές των πολιτικών υποψηφίων. Η χρήση αυτής της χρηματοδότησης για την υποστήριξη των εκστρατειών εκλεγμένων βουλευτών εγγυάται την πρόσβαση σε αυτούς τους βουλευτές. Έτσι οι επιτροπές πολιτικής δράσης έχουν γίνει μια σημαντική δύναμη στις δημόσιες σχέσεις με την κυβέρνηση.

Εκπαιδευτικές δραστηριότητες με αντικείμενο την πολιτική Κατά τη διάρκεια των τελευταίων 30 χρόνων, οι εταιρείες έχουν όλο και περισσότερο προσπαθήσει να πολιτικοποιήσουν τους εργαζομένους τους. Εκδίδουν ενημερωτικά φυλλάδια για να κινητοποιήσουν τους εργαζομένους τους σε μεγάλα πολιτικά θέματα που αντιμετωπίζουν δεδομένοι κλάδοι μαζί με τις θέσεις τις εταιρείες σε αυτά τα θέματα. Επίσης οι εργαζόμενοι καθοδηγούνται στις μεθόδους του λόμπι μέσω της κινητοποίησης της εκλογικής βάσης: συγγραφή γραμμάτων στους βουλευτές, ανάληψη δράσης μέσω ομάδων μελών ή επίσκεψη στα γραφεία των βουλευτών.

Επικοινωνία για πολιτικά θέματα Οι εταιρείες επικοινωνούν σε πολιτικά θέματα κυρίως μέσω διαφημίσεων συνηγορίας και στοχευμένης επικοινωνίας όπως το απευθείας ταχυδρομείο στους ηγέτες της κοινότητας ή στις ειδικές ομάδες κοινού.

Υποστηρικτικές πολιτικές δραστηριότητες Η τελευταία δράση στις δημόσιες σχέσεις είναι η υποστήριξη που προσφέρει μια εταιρεία, ένωση ή άλλος οργανισμός σε έναν εκλεγμένο βουλευτή ή σε έναν υποψήφιο. Μπορεί να γίνει είτε μέσω καθοδήγησης στην αποτελεσματική δημόσια ομιλία, στις τεχνικές διαχείρισης της επικοινωνίας σε ομάδες και άλλες ικανότητες διαπροσωπικής επικοινωνίας. Είτε μέσω μιας άλλης μορφής πολιτικής υποστήριξης που λέγεται «ήπια χρήματα». Αυτή συνίσταται στη χρηματοδότηση των εθνικών πολιτικών κομμάτων με αρκετά μεγάλα ποσά για εγγραφή ψηφοφόρων, τηλεοπτική διαφήμιση, εκστρατείες που ενεργοποιούν τους ψηφοφόρους και άλλες δραστηριότητες των κομμάτων.

Μη ελεγχόμενα και ελεγχόμενα μέσα Η μοναδικότητα της επικοινωνίας στις δημόσεις σχέσεις με την κυβέρνηση δίνει έμφαση στη διαπροσωπική και κατά περίπτωση πρόσωπο με πρόσωπο επικοινωνία.

Αποτελεσματική επικοινωνία Οι εννέα αρχές της αποτελεσματικής επικοινωνίας έχουν όλες εφαρμογή στις δημόσιες σχέσεις με την κυβέρνηση. Ειδική αναφορά γίνεται στην επιλεκτική έκθεση σε μηνύματα. Οι δημόσιες σχέσεις με την κυβέρνηση επικεντρώνονται σε νομοθεσία και κανονισμούς που είναι αμφιλεγόμενοι. Συνεπώς είναι σημαντικό να κατηγοριοποιηθούν οι βουλευτές-στόχοι με βάσει τη διαφωνία ή συμφωνία των τελευταίων με τα μηνύματα των προγραμμάτων των δημοσίων σχέσεων. Σε αυτό θα βοηθήσει η κλίμακα Likert. Έτσι άλλοι βουλευτές-στόχοι θα θεωρηθούν ως «θετικοί», «κάπως θετικοί», «αναποφάσιστοι», «κάπως αρνητικοί» ή «αρνητικοί».

Αξιολόγηση Στη μέτρηση των στόχων επίδρασης υπάρχουν δύο διαφορές. Πρώτον η έκθεση του μηνύματος, η κατανόηση του μηνύματος και η συγκράτηση δεν μετριούνται με τον ίδιο τρόπο. Η αξιολόγηση της έκθεσης στο μήνυμα και της συγκράτησής του πραγματοποιείται μέσω μη ποσοτικών ή ποιοτικών μεθόδων όπως κυβερνητικά κείμενα ή εφημερίδες, συνεντεύξεις- συζητήσεις με μέλη κλειδιά όπως αξιωματούχους και μέσω απαντήσεων σε ελεγχόμενα μέσα επικοινωνία όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή συζητήσεων πρόσωπο με πρόσωπο (προσωπική επαφή). Η κατανόηση του μηνύματος μπορεί να μετρηθεί με την εφαρμογή των τρόπων ανάγνωσης. Αυτό μπορεί να δώσει μια ένδειξη της κατανόησης στον επαγγελματία των δημοσίων σχέσεων όχι την πραγματική κατανόηση. Τέλος η αξιολόγηση των στόχων στάσης και συμπεριφοράς στηρίζεται πάλι σε μη ποσοτικές μεθόδους μέτρησης όπως αρχεία ψηφοφοριών ή επιτεύγματα, συζητήσεις και δημόσιες δηλώσεις από τους βουλευτές στόχους ή κυβερνητικούς αξιωματούχους.

Αξιολόγηση Οι στόχοι αποτελέσματος μπορούν να μετρηθούν από την καταμέτρηση των παρουσιάσεων και των εντύπων που μοιράστηκαν. Η αξιολόγηση των στόχων αποτελέσματος εστιάζεται τελικά στην παρατήρηση της συμπεριφοράς ή των ενεργειών των βουλευτών και άλλων δημόσιων αξιωματούχων.