ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η΄ Εξάμηνο Τμήματος Χρηματοοικονομικής & Ελεγκτικής ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2005
-Γεια σου Χρύσα, θέλεις να πάμε μια βόλτα; Όμως δεν σε βλέπω πολύ καλά, τι έχεις; ΗΧΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ: το άνοιγμα της πόρτας ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ:10’’ Αρχή εξαμήνου ΣΚΗΝΗ 1
-Με προβληματίζει το μάθημα του Σεμιναρίου. Το θεωρώ πολύ δύσκολο! Παρουσιάζω την άλλη εβδομάδα και δεν έχω ιδέα. Λέω να το αφήσω γι’ αυτό το εξάμηνο. Δεν μπορώ να τα καταφέρω, ο χρόνος μου είναι ελάχιστος. -Με προβληματίζει το μάθημα του Σεμιναρίου. Το θεωρώ πολύ δύσκολο! Παρουσιάζω την άλλη εβδομάδα και δεν έχω ιδέα. Λέω να το αφήσω γι’ αυτό το εξάμηνο. Δεν μπορώ να τα καταφέρω, ο χρόνος μου είναι ελάχιστος. ΗΧΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ: απόλυτη σιωπή ΗΧΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ: απόλυτη σιωπή ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ:30’’ ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ:30’’ ΣΚΗΝΗ 2 Στο σπίτι μου
-Μην ανησυχείς νομίζω πως μπορώ να σε βοηθήσω. Το προηγούμενο εξάμηνο μια φίλη μου είχε πάρει αυτό το μάθημα. Θα της τηλεφωνήσω για να πάμε να την επισκεφτούμε, ίσως να σε βοηθήσει. ΗΧΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ:απόλυτη σιωπή ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ:25’’ ΣΚΗΝΗ 3 Στο σπίτι μου
-Περάστε! Η Μαρία μου μίλησε για το πρόβλημά σου και σε συμβουλεύω να διαβάσεις με προσοχή όλες τις σημειώσεις που σας έχουν δοθεί για το θέμα και θα καταλάβεις ότι δεν είναι τίποτα δύσκολο. Με το άγχος άλλωστε δεν καταφέρνεις τίποτα. ΗΧΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ:μουσική από ένα CD ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ:2’ ΣΚΗΝΗ 4 Στο σπίτι της φίλης της Μαρίας
-Τελικά η φίλη της Μαρίας είχε δίκιο... νομίζω πως μπορώ να τα καταφέρω. ΗΧΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ: απόλυτη σιωπή ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ:10’’ ΣΚΗΝΗ 5 Στο γραφείο διαβάζοντας.
-Μαρία σε ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σου… όμως πρέπει να βιαστώ να βρω πληροφορίες για το θέμα μου. Τα λέμε! ΗΧΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ:φωνές φοιτητών ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ:1’ ΣΚΗΝΗ 6 Στη Σχολή
-Εδώ έχω συλλέξει αρκετές πληροφορίες… νομίζω πως είμαι έτοιμη να φτιάξω την εργασία μου. ΗΧΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ:απόλυτη σιωπή ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ:50’’ ΣΚΗΝΗ 7 Μετά από λίγες μέρες
-Αύριο παρουσιάζω την εργασία μου θέλεις να σου τη διαβάσω για να μου πεις την άποψή σου; ΗΧΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ: ήχοι αυτοκινήτων που περνάνε απ’ έξω ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3΄ ΣΚΗΝΗ 8 Στο σπίτι της Μαρίας
-Πως τα πήγες με την παρουσίαση σου; Δεν σε βλέπω πολύ ικανοποιημένη; ΗΧΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ:συζητήσεις φοιτητών εν ώρα διαλείμματος ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ:15’’ ΣΚΗΝΗ 9 Μετά από μία εβδομάδα
-Ο καθηγητής μου είπε πως τα πήγα καλά όμως δεν αρκεί για να περάσω το μάθημα. Θα πρέπει να βρω περισσότερες πληροφορίες για την τελική μορφή της. ΗΧΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ:συζητήσεις φοιτητών ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ:40’’ ΣΚΗΝΗ 10 Στη Σχολή
-κ. καθηγητά σας παραδίδω την τελική εργασία του Σεμιναρίου. -Καλή σου επιτυχία λοιπόν!!! ΗΧΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ:ψίθυροι ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ:10’’ ΣΚΗΝΗ 11 Στα τέλη του εξαμήνου
-Βγήκαν τα αποτελέσματα στο Σεμινάριο. Πάμε να δούμε; ΗΧΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ:φωνές φοιτητών ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ:60’’ ΣΚΗΝΗ 12 Τέλος εξαμήνου
-Τα κατάφερα!!! Όχι μόνο να περάσω αλλά να πάρω και 10! ΗΧΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ: φωνές φοιτητών ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ:50’’ ΣΚΗΝΗ 13 Τέλος εξαμήνου