ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η΄ Εξάμηνο Τμήματος Χρηματοοικονομικής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Advertisements

Μια ομάδα από άντρες κάθονται στη σάουνα και συζητούν για δουλειές και μετοχές, όταν ξαφνικά χτυπάει ένα κινητό...
H Αιμιλία πήγε στο σχολείο ενώ δεν αισθανόταν πολύ καλά
‘Aπιστος Σύντροφος ?.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Ο λύκος που ήταν χορτοφάγος
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Μια παρέα από άντρες κάθονται στη σάουνα και συζητούν για δουλειές και μετοχές, όταν ξαφνικά χτυπάει ένα κινητό...
Αυτός : "θα παραγγείλω πίτσα Θέλεις και εσύ κάτι να σου παραγγείλω;"
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
+ - * / = * + = * - * - / - = + - * * + * / / = - + * = = / + / = + =
Μήλα και καμήλα Τα μήλα είναι πάνω στη μηλιά. Ένας παππούς τα κόβει και τα δίνει στο παιδί λέγοντας του: -Πάρε τα μήλα. -Τι είναι παππού; H καμήλα;
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
 ΜΑΡΙΑ XATΖΗΚΑΛΛΙΑ  ΤΑΞΗ Β2  ΕΤΟΣ  ΜΑΘΗΜΑ ΙΛΙΑΔΑ –ΣΕΛΙΔΑ45, ΑΣΚΗΣΗ 2δ 1 ZAΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ.
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Στην τάξη μου.
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Συγγραφή και παρουσίαση άρθρων Περιεχόμενο Δομή Διαδικασία Πως γίνομαι καλύτερος Μέρος Α: Περιεχόμενο + Δομή + Διαδικασία Μέρος Β: Πως γίνομαι καλύτερος.
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Κώστα νομίζω η μέρα δεν είναι καλή σήμερα. Κοίταξε τον ουρανό
ΤΗ γριούλα Σας παρουσιάζει. Αφού τελείωσε το πανεπιστήμιο ένας ωραίος νεαρός δεν μπορούσε να βρει δουλειά. Δεν είχε καθόλου χρήματα ούτε για το ενοίκιο.
Οι μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού Σταυρίνα Άννα. Μια φορά και έναν καιρό στο σχολείο των κοντοπόδαρων καθώς παίζανε μπάλα εμφανίστηκε ένας μακροπόδαρος που τον.
Κάνε τη ζωή σου comic «Μια μέρα στο σχολείο»
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΑ Δήμητρα Γαλάνη Αθηνά Κυριάκου.
Καθηγήτρια: Μαρία- Βενετία Αποστολοπούλου
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ
Καθηγήτρια: Μαρία- Βενετία Αποστολοπούλου. Μεγάλωσα και από φέτος θα φοιτώ στο Γυμνάσιο!!!
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Μην τολμήσεις και μιλήσεις γιατί θα σου κάνουμε χειρότερα! Πρέπει να μας φοβάσαι!
Μια φορά πήγαινα από το σπίτι στην γιαγιά μου και δεν έβλεπα κάτω στο πεζοδρόμιο. Του παγωτατζή χάλασε το φορτηγό του, είχα λίγα λεφτά και αγόρασα ένα.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
ΧΡΟΝΟΙ-ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ- ΠΟΙΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΨΥΛΛΑ ΟΥΡΑΝΙΑ 4497 ΕΞΑΜΗΝΟ ΄Ζ ΜΑΘΗΜΑ: Η ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: κ. ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
στο σχολικό και διαδυκτιακό εκφοβισμό
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
ΕλληνογαλλικΗ ΣχολΗ ΠειραιΑ ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Ο Σωκρατικός διάλογος και η μαιευτική μέθοδος.
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
Ο Ιησούς Βαπτίζεται Πρoτυπο Γυμνaσιο Ευαγγελικhσ Σχολησ Σμυρνησ
Μάθημα 8ο Ζητήματα γραφής και επιμέλειας κειμένου-εργασίας
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
Βδομάδα 3_ Hobbies and pastimes.
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Βδομάδα 9_10/3/16 Στόχοι The weather.
Ένα σύντομο κόμικ με θέμα τις ταινίες
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Ποιο προϊόν διαφημίζει; – Περιγραφή διαφημιστικού μηνύματος.
Μετρώντας Αντίστροφα..! Στέλλα Πέτρου Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η΄ Εξάμηνο Τμήματος Χρηματοοικονομικής & Ελεγκτικής ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2005

-Γεια σου Χρύσα, θέλεις να πάμε μια βόλτα; Όμως δεν σε βλέπω πολύ καλά, τι έχεις; ΗΧΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ: το άνοιγμα της πόρτας ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ:10’’ Αρχή εξαμήνου ΣΚΗΝΗ 1

-Με προβληματίζει το μάθημα του Σεμιναρίου. Το θεωρώ πολύ δύσκολο! Παρουσιάζω την άλλη εβδομάδα και δεν έχω ιδέα. Λέω να το αφήσω γι’ αυτό το εξάμηνο. Δεν μπορώ να τα καταφέρω, ο χρόνος μου είναι ελάχιστος. -Με προβληματίζει το μάθημα του Σεμιναρίου. Το θεωρώ πολύ δύσκολο! Παρουσιάζω την άλλη εβδομάδα και δεν έχω ιδέα. Λέω να το αφήσω γι’ αυτό το εξάμηνο. Δεν μπορώ να τα καταφέρω, ο χρόνος μου είναι ελάχιστος. ΗΧΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ: απόλυτη σιωπή ΗΧΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ: απόλυτη σιωπή ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ:30’’ ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ:30’’ ΣΚΗΝΗ 2 Στο σπίτι μου

-Μην ανησυχείς νομίζω πως μπορώ να σε βοηθήσω. Το προηγούμενο εξάμηνο μια φίλη μου είχε πάρει αυτό το μάθημα. Θα της τηλεφωνήσω για να πάμε να την επισκεφτούμε, ίσως να σε βοηθήσει. ΗΧΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ:απόλυτη σιωπή ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ:25’’ ΣΚΗΝΗ 3 Στο σπίτι μου

-Περάστε! Η Μαρία μου μίλησε για το πρόβλημά σου και σε συμβουλεύω να διαβάσεις με προσοχή όλες τις σημειώσεις που σας έχουν δοθεί για το θέμα και θα καταλάβεις ότι δεν είναι τίποτα δύσκολο. Με το άγχος άλλωστε δεν καταφέρνεις τίποτα. ΗΧΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ:μουσική από ένα CD ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ:2’ ΣΚΗΝΗ 4 Στο σπίτι της φίλης της Μαρίας

-Τελικά η φίλη της Μαρίας είχε δίκιο... νομίζω πως μπορώ να τα καταφέρω. ΗΧΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ: απόλυτη σιωπή ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ:10’’ ΣΚΗΝΗ 5 Στο γραφείο διαβάζοντας.

-Μαρία σε ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σου… όμως πρέπει να βιαστώ να βρω πληροφορίες για το θέμα μου. Τα λέμε! ΗΧΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ:φωνές φοιτητών ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ:1’ ΣΚΗΝΗ 6 Στη Σχολή

-Εδώ έχω συλλέξει αρκετές πληροφορίες… νομίζω πως είμαι έτοιμη να φτιάξω την εργασία μου. ΗΧΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ:απόλυτη σιωπή ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ:50’’ ΣΚΗΝΗ 7 Μετά από λίγες μέρες

-Αύριο παρουσιάζω την εργασία μου θέλεις να σου τη διαβάσω για να μου πεις την άποψή σου; ΗΧΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ: ήχοι αυτοκινήτων που περνάνε απ’ έξω ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3΄ ΣΚΗΝΗ 8 Στο σπίτι της Μαρίας

-Πως τα πήγες με την παρουσίαση σου; Δεν σε βλέπω πολύ ικανοποιημένη; ΗΧΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ:συζητήσεις φοιτητών εν ώρα διαλείμματος ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ:15’’ ΣΚΗΝΗ 9 Μετά από μία εβδομάδα

-Ο καθηγητής μου είπε πως τα πήγα καλά όμως δεν αρκεί για να περάσω το μάθημα. Θα πρέπει να βρω περισσότερες πληροφορίες για την τελική μορφή της. ΗΧΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ:συζητήσεις φοιτητών ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ:40’’ ΣΚΗΝΗ 10 Στη Σχολή

-κ. καθηγητά σας παραδίδω την τελική εργασία του Σεμιναρίου. -Καλή σου επιτυχία λοιπόν!!! ΗΧΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ:ψίθυροι ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ:10’’ ΣΚΗΝΗ 11 Στα τέλη του εξαμήνου

-Βγήκαν τα αποτελέσματα στο Σεμινάριο. Πάμε να δούμε; ΗΧΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ:φωνές φοιτητών ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ:60’’ ΣΚΗΝΗ 12 Τέλος εξαμήνου

-Τα κατάφερα!!! Όχι μόνο να περάσω αλλά να πάρω και 10! ΗΧΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ: φωνές φοιτητών ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ:50’’ ΣΚΗΝΗ 13 Τέλος εξαμήνου