Ιγνάτιος Καράμηνας Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ Δράση: « Αναδιάρθρωση και Εξορθολογισμός της Διδακτέας Ύλης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» Πρόταση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Οδηγός του Εκπαιδευτικού των Ξένων Γλωσσών
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Επιμορφωτικό σεμινάριο “Ας κρατήσουν οι χοροί …” Για εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (πρώτο μέρος) Συνδιοργάνωση: Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Η Τράπεζα Θεμάτων στο Νέο Λύκειο Δρ. Δημήτριος Σισιαρίδης Διευθυντής στο 1 ο ΕΠΑ. Λ Ελευθερούπολης.
Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη
Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών Χίου
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΦΥΣΙΚΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΕΡΕΥΝΩ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ Ε΄ & ΣΤ΄ΤΑΞΕΩΝ.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
Πράξη «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ, στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3, - Οριζόντια Πράξη», Επιμόρφωση εκπαιδευτών στο νέο ΠΣ για.
Διδακτική Πληροφορικής
Γεωλογία – Γεωγραφία Β ΄ Γυμνασίου
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΟΝΤΣΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΛΓΑ ΜΟΥΣΙΟΥ-ΜΥΛΩΝΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 1 ΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ.
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού. Είδη - Μορφές 1. υλικό για το διδάσκοντα: βιβλίο του καθηγητή, οδηγίες για τη διδασκαλία, θεωρητικό πλαίσιο και οδηγίες.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Ε π ιθεώρηση Μαθηματικών Σεμινάρια Σε π τεμβρίου 2015 στα Μαθηματικά ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για αμβλύωπες Μαθητές» Βουγιουκλίδης.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Η Δομή του Εκπαιδευτικού Υλικού Για τη διδασκαλία της Γλώσσας στην Γ΄ τάξη του Δημοτικού χρησιμοποιείται το παρακάτω υλικό: Βιβλίο του Μαθητή, 3 τεύχη.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ.
Εξορθολογισμός ύλης φυσικής λυκείου ΦΥΣΙΚΗ ΛΥΚΕΙΟΥ Βελέντζας Αθανάσιος – Γκιόλμας Αριστοτέλης Κριτικές παρατηρήσεις: Βασίλειος Παππάς ΔΡΑΣΗ: «ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ.
ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΚΑΙ ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΥΛΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή Ε΄- Στ΄ Δημοτικού.
ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΚΑΙ ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΥΛΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Μελέτη Περιβάλλοντος Α΄-Δ΄ τάξης Δημοτικού.
Δράση: ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΚΑΙ ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΥΛΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Πρόταση για την αναδιάρθρωση και τον εξορθολογισμό.
Οδηγίες διδασκαλίας για τη Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία στο Λύκειο, στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης και του εξορθολογισμού της διδακτέας ύλης Βενετία.
Αναδιάρθρωση και εξορθολογισμός της διδακτέας ύλης Μαθηματικά Α΄ - Στ ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70.
Αναδιάρθρωση και Εξορθολογισμός της Διδακτέας Ύλης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φυσικά Ε΄- Στ΄ τάξης Δημοτικού Ομάδα Εργασίας Αρβανιτάκης.
Εξορθολογισμός της ύλης για την Γεωμετρία Α΄ & Β΄ Λυκείου Ηρακλής Νικολόπουλος Εκπαιδευτικός ΠΕ 03.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
«Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την Ένταξη και Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του.
Η διδασκαλία και η αξιολόγηση στα μαθηματικά των Πανελλαδικών Εξετάσεων Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής Καραγιάννης.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Εξορθολογισμός της ύλης Μαθηματικά Α και Β Λυκείου
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
Το Γραφείο της Σχολικής Συμβούλου Φιλολόγων
Χαρακτηριστικά εκπαιδευτικής έρευνας δράσης
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Χορογραφίες Προγραμμάτων Γυμναστικής για Όλους
Χορευτικό ταξίδι στο χρόνο και στον τόπο: από το βορρά στο νότο
Επιμορφωτικός κύκλος ΕΑΕ
ΙΣΤΟΡΙΑ.
Διδάσκοντας Φυσικές Επιστήμες στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Αμπελοκήπων
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Οδοιπορικό στους Αγίους Τόπους σας προσκαλούν
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
1. Χορευτικό ταξίδι στο χρόνο και στον τόπο: από το βορρά στο νότο
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ, ο ΓΕΛ Ν. Ιωνίας
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ιγνάτιος Καράμηνας Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ Δράση: « Αναδιάρθρωση και Εξορθολογισμός της Διδακτέας Ύλης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» Πρόταση για την Αναδιάρθρωση και τον Εξορθολογισμό της Διδακτέας Ύλης Γνωστικό Αντικείμενο/Βαθμίδα Εκπαίδευσης: ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Πλαίσιο Εργασίας Εκπαιδευτικό Υλικό που αποτιμήθηκε [ΒτΜ –ΤΕ για κάθε τάξη) Διαδικασία Αναδιάρθρωσης και Εξορθολογισμού της διδακτέας ύλης Στόχοι Αναδιάρθρωσης και Εξορθολογισμού της διδακτέας ύλης Κριτήρια που αξιοποιήθηκαν κατά τη διαδικασία Αποτελέσματα Αποτίμησης

Προτεινόμενες Οδηγίες

ΤάξηΠρόταση ΟΕΙσχύον ΠΣ Ιστορία Γ΄ Σύνολο διδακτικών ωρών 48 [43 ώρες για τα επιμέρους κεφάλαια + 5 ώρες για τα πέντε Επαναληπτικά]. Σύνολο διδακτικών ωρών 51 [46 ώρες για τα επιμέρους κεφάλαια + 5 ώρες για τα πέντε Επαναληπτικά]. Ιστορία Δ΄ Σύνολο διδακτικών ωρών 45 [35 ώρες για τα επιμέρους κεφάλαια + 5 ώρες για την Τοπική Ιστορία + 5 ώρες για τα τέσσερα Επαναληπτικά]. Σύνολο διδακτικών ωρών 51 [42 ώρες για τα επιμέρους κεφάλαια + 5 ώρες για την Τοπική Ιστορία + 4 ώρες για τα τέσσερα Επαναληπτικά]. Ιστορία Ε΄ Σύνολο διδακτικών ωρών 42 [32 ώρες για τα επιμέρους Κεφάλαια + 5 ώρες για την Τοπική Ιστορία + 5 ώρες για τα πέντε Επαναληπτικά]. Σύνολο διδακτικών ωρών 52 [42 ώρες για τα επιμέρους κεφάλαια + 5 ώρες για την Τοπική Ιστορία + 5 ώρες για τα Επαναληπτικά]. Ιστορία Στ΄ Σύνολο διδακτικών ωρών 51 [42 ώρες για τα επιμέρους κεφάλαια + 5 ώρες για την Τοπική Ιστορία + 4 ώρες για τα τέσσερα Επαναληπτικά]. Σύνολο διδακτικών ωρών 60 [50 ώρες για τα επιμέρους κεφάλαια + 5 ώρες για την Τοπική Ιστορία + 5 ώρες για τα πέντε Επαναληπτικά].

Ομάδα Εργασίας ΕπίθετοΌνομαΙδιότηταΤάξη ΚαψάληςΓεώργιοςΣχολικός Σύμβουλος Γ΄ ΠαπασταυρινίδουΓεωργίαΕκπαιδευτικός ΠΕ70 Γιαννούλης Σχολικός Σύμβουλος Δ΄ ΚαράμηναςΙγνάτιοςΣχολικός Σύμβουλος ΤζάρτζαςΓεώργιοςΕκπαιδευτικός ΠΕ70 Ε΄ ΠοταμιάςΓεώργιοςΕκπαιδευτικός ΠΕ70 ΜανωλάκοςΠροκόπηςΣχολικός Σύμβουλος Στ΄ ΣκλάβοςΔημήτριοςΕκπαιδευτικός ΠΕ70