Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

Αποφάσεις Τιμολόγησης
Ελαστικότητα 4η Διάλεξη.
Τμηματοποίηση της Αγοράς
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Ελληνικό Επαγγελματικό Ποδόσφαιρο & Επιχειρηματικότητα Αναγνωστόπουλος Χρήστος ( PhD cand ) Salford Business School.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Μάρκετινγκ και Ανταγωνιστικότητα
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Διαδικασία Καθορισμού Τιμής Πώλησης Αγαθού ή Υπηρεσίας
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 3 η Συμπεριφορά Καταναλωτή: Προσέγγιση κατά Lancaster.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα 11: Κύκλος Ζωής Προϊόντος: Στάδια και Στρατηγικές Δρ. Καταραχιά Ανδρονίκη Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εξωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
ΒΑΣΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ – ΑΝΑΛΥΣΗ ΝΕΚΡΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ Γ. Καμπουρίδης 9/26/ Βασικά Οικονομικά Μεγέθη - Ανάλυση Νεκρού Σημείου.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
1 1 Το Marketing A΄.
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα 11: Κύκλος Ζωής Προϊόντος:
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Γενικοί Παράγοντες Αγοράς Μέγεθος Αγοράς: € στο τέλος του 2013 Ανάπτυξη Αγοράς: Μειούμενο ετήσιο ρυθμό (2013/2012: -0,5%, 2012/2011:
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων

Στόχοι Μαθήματος Γιατί ανάπτυξη νέων προϊόντων; Διαδικασία για την υιοθέτηση νέων προϊόντων Καινοτομία και δημιουργία νέων προϊόντων Διαδικασίες δημιουργίας νέων προϊόντων Τεστ μάρκετινγκ

Ανάπτυξη Νέων Προϊόντων

Παραδείγματα Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων

Παράγοντες Αλλαγής στο Τουρισμού Αν πρέπει να καταλάβουμε τις νέες τάσεις στον τουρισμό, πρέπει να είμαστε σε θέση να κατανοήσουν τους παράγοντες που πρόκειται να τις διαμορφώσει στο μέλλον. Θετικές δυνάμεις: –Η κινητικότητα αποτελεί το βασικό παράγοντα –Κοινωνικό - δημογραφικές αλλαγές –Γεω - πολιτικό κλίμα στον κόσμο –Οριζόντιας και κάθετης ολοκλήρωσης Αρνητικές δυνάμεις –Η αύξηση του κόστους των καυσίμων και τη μείωση της διαθεσιμότητας –Αλλαγή κοινωνικό - δημογραφικά στοιχεία –Γεω - πολιτική (τρομοκρατία) –Τα περιβαλλοντικά θέματα –Τοπικές στάση απέναντι τουρισμού

Γιατί Εισαγωγή Νέων Τουριστικών Προϊόντων; Κέρδη και κίνητρα επιχειρηματικότητας –Οι καλύτερες & ισχυρότερες επιχειρήσεις διατηρούν την ανάπτυξη και κερδοφορία τους μέσα από την ανάπτυξη & προώθηση σταθερής ροής νέων προϊόντων Οι ραγδαίες αλλαγές: –Στις προτιμήσεις των καταναλωτών (μετά - σύγχρονου καταναλωτή) –Τεχνολογικές καινοτομίες (internet) Πεπερασμένη ζωή των προϊόντων (και τουριστικών προορισμών)

Κύκλος Ζωής Προϊόντος

Φάσεις Κύκλου Ζωής Προϊόντος Εισαγωγή: Νέο προϊόν, χαμηλή γνώση προϊόντος στην αγορά, υψηλό κόστος Marketing, ζημία ή χαμηλή κερδοφορία Ανάπτυξη: Πρώτοι ικανοποιημένοι πελάτες, απόκτηση περισσότερων πελατών, ραγδαία αύξηση πωλήσεων, παρουσία κερδών, εισαγωγή ανταγωνιστών Ωριμότητα: Υψηλές πωλήσεις, έναρξη μάχης για μερίδιο αγοράς, πιέσεις στα περιθώρια κέρδους Κορεσμός: Στασιμότητα πωλήσεων, σκληρή μάχη για μερίδιο αγοράς, ανταγωνισμός στην τιμή Πτώση: Πτώση πωλήσεων και κερδών, ανάγκη αναπροσαρμογής στρατηγικής Marketing ή αποχώρηση

Κριτική Κύκλου Ζωής Προϊόντος Πώς μπορούν να προσδιοριστούν τα χρονικά όρια των φάσεων για κάθε προϊόν; Η διάρκεια των διαφορετικών φάσεων είναι ίδια ανά φάση ή μεταβάλλεται ανά φάση και περίπτωση προϊόντος; Ο κύκλος ζωής ενός προϊόντος ακολουθείται πάντα και για όλα τα προϊόντα; Υπάρχουν σημάδια που μπορούν να προσδιορίσουν σαφώς και σε κάθε περίπτωση το σημείο στο οποίο βρίσκεται ένα προϊόν αναφορικά με τον κύκλο ζωής του;

Κύκλος Ζωής Προϊόντος & Αγοράς

Γιατί τα Νέα Προϊόντα Αποτυγχάνουν Πολλοί λόγοι που μπορεί να ισχύουν: –Υπερεκτίμησε το μέγεθος της αγοράς –Προβλήματα στην ποιότητα των προϊόντων –Η έλλειψη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος –Λανθασμένη τοποθέτηση (μεταβλητές του marketing mix) –Υπέρ - αισιόδοξος διαχείριση –Υψηλότερο από το αναμενόμενο κόστος –Δράσεις ανταγωνιστή (- ων) –Το προϊόν εισήχθη στην αγορά λάθος χρονική στιγμή –Το προϊόν δεν συμφωνεί με τη φήμη της επιχείρησης

Νέα Προϊόντα και Τύποι Ζήτησης Ο σχεδιασμός των πιθανών πωλήσεων ενός τουριστικού προϊόντος θα πρέπει να λαμβάνει σοβαρά υπόψη του και τα είδη ζήτησης τουριστικών προϊόντων που υπάρχουν: –Την υπάρχουσα ζήτηση: το αποτέλεσμα της ανεπαρκούς προσφοράς τουριστικών προϊόντων που ζητούνται στη τουρ αγορά για την ικανοποίηση συγκεκριμένων αναγκών –Τη μετατοπισμένη ζήτηση : το αποτέλεσμα της μη ικανοποίησης συγκεκριμένων τουρ αναγκών η επιθυμιών των πελατών με τα τουρ προϊόντα που τους προσφέρονται –Τη δημιουργημένη ζήτηση : το αποτέλεσμα της ζήτησης που μπορεί να αναπτυχθεί από τουρ ανάγκες η επιθυμίες που βρίσκονται σε λανθάνουσα κατάσταση, αλλά μπορούν να αφυπνιστούν με την εφαρμογή αποτελεσματικού τουριστικού μάρκετινγκ –Τη μελλοντική ζήτηση : το αποτέλεσμα της ζήτησης τουρ προϊόντων που θα προκληθεί σαν αποτέλεσμα δημογραφικών η άλλων μεταβολών

Κύκλος Ζωής Προϊόντος & Κόστος

Τυπική Διαδικασία Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων Εμπορευματοποίηση

Αν η εταιρεία προχωρήσει με την έναρξη του νέου προϊόντος, τέσσερις αποφάσεις πρέπει να ληφθούν –Πότε; –Πού; –Σε ποιον; –Πώς; Η McDonalds ανοίγει δύο ξενοδοχεία 4 * στην Ελβετία

Βιβλιογραφία Ανδριώτης Κ., (2007), Παράρτημα Γ, ‘Κύκλος Ζωής Τουριστικών Προορισμών’ (σελ. 270 – 275) Ηγουμενάκης Ν., (1999), Κεφ. 5, ‘Το Τουριστικό Προϊόν’, (σελ ) Τζωρτζάκης Κ., & Τζωρτζάκη Α., (2002), Κεφ. 5, ‘Η Στρατηγική του Προϊόντος’, (σελ. 237 – 257) Kotler et al., (2006, 4th Edition), Chap. 9, ‘Designing and Managing Products’, (pp )