- Έλα Αναστασια πάμε βόλτα να δούμε τις βιτρίνες είναι Χριστούγεννα, θα περάσουμε τέλεια θα ψωνίσουμε ρούχα, θα πάμε στα jumbo και το κυριότερο θα πάμε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΣΔ 232: Οργάνωση Δεδομένων στη Κοινωνία της Πληροφορίας © 2012 Nicolas Tsapatsoulis Φυσική Σχεδίαση – Υλοποίηση βάσης ΕΣΔ232 – Οργάνωση Δεδομένων στη.
Advertisements

Σύνδεση δυο υπολογιστών σε δίκτυο ή προς τον έξω κόσμο (internet)
Τ ο Κόστος της Άγνοιας. Ο Κόσμος μας με τα μάτια της γενιάς του ‘50 Το τηλέφωνο είχε κυκλικό επιλογέα και έκλεινε με άγκιστρο.
ΥΛΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
1. Απαιτούμενο Υλικό και Υπηρεσίες 2. Απαιτούμενο Λογισμικό 3. Διάγραμμα Ροής Συστήματος 4. Βάση Δεδομένων 5. Ιστοσελίδες 5α. Χάρτης 5β. Εγγραφή νέου.
QUIZ Υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης. Ένα άτομο σου λέει πως είναι η Μαρία και ότι θέλει τον κωδικό σου για να σου κάνει νέο ρεκόρ στο παιχνίδι. Τι κάνεις??
1 Βασικές κατηγορίες Η/Υ Υπέρ-υπολογιστές Σχεδιασμό αυτοκινήτων, ειδικά εφέ ταινιών Μεγάλης υπολογιστικής ισχύος Επεξεργάζονται ταχύτατα τεράστιο όγκο.
Μαρία Σαρρηκώστα,Ευφροσύνη Χρυσίδου
Οι πιο Κερδοφόρες Εταιρίες Του Κόσμου Αντώνης Μπούρας Ημερομηνία:
Ποιότητα Υπηρεσίας σε Ασύρματα Δίκτυα Δρ. Νίκος Πασσάς Κτίριο NOC – 2oς Όροφος.
Π ΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Α ΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Μ Κ ΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ ΑΡΑΒΟΤΑΣ Α.Μ Γ ΕΩΡΓΙΟΣ Π ΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Α.Μ D ANIEL T OPI Α.Μ
Από τις Τεχνολογίες στις Υπηρεσίες
Προγραμματισμός κινητών συσκευών Ενότητα 1 : Εισαγωγικές έννοιες Ιωάννης Τσούλος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Πρόγραμμα ΘΑΛΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΘΑΛΗΣ- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΚΟ»
Το σύστημα πληροφοριών Μάρκετινγκ και η έρευνα Μάρκετινγκ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ – Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.
O αγαπημένος ήρωας ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ Αστείος Βασιλης αννα μαρια.
3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑΣ ΕΛΙΑΣ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ – Σ.ΤΕ.Γ. ΤΜΗΜΑ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ Εισηγητής: Δρ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Ο ΕΠΑ.Λ. ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνος εκ/κος Συμμετέχοντες εκ/κοι Υπεύθυνος εκ/κος Συμμετέχοντες εκ/κοι ΛΕΩΝΙΔΟΥ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ.
Διαχείριση δικτύων άρδευσης από τη ΔΕΥΑΛ ANNA ΖΑΧΙΔΟΥ Δ/ΝΤΡΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΕΥΑΛ ΝΕΕΣΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
Δίκτυα Επικοινωνιών Ενότητα # 5: Επίπεδο Δικτύου Διδάσκων: Θεόδωρος Αποστολόπουλος Τμήμα: Πληροφορικής.
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ Γ’ – Δ’ ΤΑΞΕΩΝ.
4 ο μάθημα_28/1/16 Aims Numbers Exchanging personal information (phone number) Possessive pronouns.
Σέρρες ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΣ Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να περιγράψει τον τρόπο με τον οποίο το ηλεκτρονικό εμπόριο εφαρμόζεται από τις τράπεζες.
Μόλις μου δώσουν τις λέξεις θα πάω εδώ να φτιάξω την εικόνα.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Υλικό, Λογισμικό και Εφαρμογές
ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ: ΠΕΙΡΑΙΩΣ- ΓΚΑΖΙ
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Συμβουλές για ασφάλεια στο INSTAGRAM
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΈΡΓΩΝ
Βάσεις Δεδομένων Ενότητα 3: Σχεδιασμός και Διαχείριση Βάσεων Δεδομένων
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΡΟΗ «Δ» ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΝΕΔΑΝΗ – ΑΡΓΥΡΩ ΜΥΡΤΩ ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΑΔΟΥ
ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ & ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ «Ο ΑΡΔΗΤΤΟΣ»
Must / Have to (Πρέπει να…)
ΠΑΚΤΩΜΕΝΗΣ ΣΤΑ ΑΚΡΑ ΤΗΣ
Το Κόστος της Άγνοιας.
Ευχρηστία.
Εργασία στο μάθημα διαχείρισης δικτύων
Διακυβέρνηση με διαφάνεια και υπευθυνότητα Το αποτύπωμα
ΓΕΛ ΑΥΛΩΝΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΜΗΜΑ Β’1
ΕΡΕΥΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
“Εφαρμογές Κοινωνικής δικτύωσης & Σύγχρονης ανταλλαγής μηνυμάτων”
Βιωματικές δράσεις Β΄ Γυμνασίου Τμήμα Β2
Βδομάδα 10_14/3/16 Στόχοι Revision.
Β΄ Δημοτικό Σχολείο Ποταμού Γερμασόγειας Παρασκευή, 27 Οκτωβρίου 2017
Το υλικό του Υπολογιστή
Αυτοκινητιστής NO NAME.
ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Συμπεριφορά Καταναλωτή
Ενότητα No 1 : Marketing/Προώθηση & Ηλεκτρονικό εμπόριο
Εισαγωγή στη Γλωσσολογία (Ενότητα 5 - Μορφολογία)
Κεφάλαιο 2ο - Το Υλικό του Υπολογιστή
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΖΩΩΝ 7-8/ Π.Παπαζαφείρη
ENA ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΦΙΤΖΙ
ΠΛΑΙΣΙΟ 14ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
Το Υλικό του Υπολογιστή
2ο Γυμνάσιο Αγίου Δημητρίου «Δημήτρης Γληνός»
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Ασφάλεια και συνεργασία στο Διαδίκτυο
ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΓΡΟ-ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΤΟΜΕΑ
Αναλυση χρηματοοικονομικων καταστασεων
Ανάκτηση δεδομένων από κάθε μέσο
Alphabet Lower and upper case, and transliterations
+2 இயற்பியல் செய்முறை - சுரமானி
Η ιστορία και η εξέλιξη του τηλεφώνου
Μπισκοτούλης Α.Ε. ΜΠΙΣΚΟΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ Τμήμα : Β΄4 Ομάδα : Β΄
Μεταγράφημα παρουσίασης:

- Έλα Αναστασια πάμε βόλτα να δούμε τις βιτρίνες είναι Χριστούγεννα, θα περάσουμε τέλεια θα ψωνίσουμε ρούχα, θα πάμε στα jumbo και το κυριότερο θα πάμε πατινάζ στην έκθεση, θα περάσουμε τέλεια, δεν συμφωνείς; - Ναι δίκιο έχεις θα πάμε και Αριστοτέλους έτσι δεν είναι ;;;;; - Και βεβαία - Τέλεια, και όχι μόνο αυτό στο σπίτι θα φτιάξουμε μελομακάρονα και κουραμπιέδες,εεεεε;;;;;; - Ζητωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!! Φυσικα!!!!!!!!

 - Ναι αλλά ακόμα σχολείο είμαστε!!!!!!!!!!!!  - ουφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ!!!!!  Μετά από 10 ημέρες

 - Τέλεια θα έρθει ο Άγιος Βασίλης, αχ τι καλά  -Ναι Χαρουλα φαντάσου ότι του ζητήσουμε θα μας το φέρει τι ωραία!!!!!!!!!

 -Πάμε να φτιάξουμε μελομακάρονα και κουραμπιέδες !!!!!!!!!!!!!!!  Μετά από 10 ημέρες:  -παιδάκια κοιμηθείτε και θα σας φέρει ο Άγιος Βασίλης τα δώρα!!!!  Μετά από μια ώρα  -αχ τι ωραία ο Άγιος Βασίλης μου έφερε 1 phone  - και έμενα μια ENA LAPTOP!!!

 Μια φορά και έναν καιρό σε ένα μέρος μακρινό υπήρχε ένα φτωχό παιδάκι που ζούσε σε ένα φτωχικό σπιτάκι στην άκρη του δάσους με τα πέντε αδέρφια του.  Μια μέρα το παιδάκι πήγε στο δάσος για να βρει τίποτα να φάνε και τότε συνάντησε τον Άγιο Βασίλη. Δεν ήξερε όμως ότι ήταν ο Άγος Βασίλης.

 Ο Άγιος Βασίλης το ρώτησε τι έκανε μέσα στο δάσος. Τότε αυτό του απάντησε ότι έψαχνε κάτι για να φάει αυτός και τα αδέρφια του.  Εκείνη τη στιγμή το λυπήθηκε το μικρό αγοράκι και αποφάσισε να το βοηθήσει. Και έτσι του έδωσε δέκα λίρες.

 Το αγοράκι τις πήρε και τον ευχαρίστησε. Ο Άγιος Βασίλης του είπε να πάει γρήγορα στο σπίτι του και μαζί με τα αδέρφια του να στολίσουν το χριστουγεννιάτικο δέντρο τους.  Και έτσι έκανε το παιδάκι. Πήγε γρήγορα στο σπίτι του και διηγήθηκε στα αδέρφια του τι ακριβώς είχε γίνει στο δάσος. Τα αδέρφια του παραξενεύτηκαν αλλά τελικά απλά στόλισαν το χριστουγεννιάτικο δέντρο με πολύ χαρά.

 Μετά τα παιδάκια άφησαν γάλα και μπισκότα κάτω από το δέντρο και γρήγορα πήγαν για ύπνο και κοιμήθηκαν κατευθείαν επειδή ήταν αρκετά κουρασμένοι.

 Την επόμενη μέρα το πρωί, όταν ξύπνησαν τα αδέρφια και πήγαν γρήγορα να δούνε τα δώρα τους. Τότε ενθουσιασμένα είδαν τα πιο υπέροχα παιχνίδια που έχουν δει ποτέ τους. Και έτσι με τα λεφτά του Άγιου Βασίλη μπόρεσαν να ζήσουν ήρεμα και ευτυχισμένα για την υπόλοιπη ζωή τους.