Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΓΡΟ-ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΤΟΜΕΑ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΓΡΟ-ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΤΟΜΕΑ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΓΡΟ-ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΤΟΜΕΑ
ΚΕΝΤΡΟ ΑΓΡΟΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΓΡΟ-ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΤΟΜΕΑ Παναγιώτης Μπορέτος Εμπορικός Διευθυντής Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος 21/05/2018

2 Agenda 1 | Παρουσίαση της IRI 2 | Τάσεις Βασικών Καταναλωτικών Προϊόντων 3 | Εναλλακτικά Κανάλια 4 | Σύγχρονος Καταναλωτής

3 Ποιοι είμαστε; Η IRI είναι μία πολυεθνική εταιρία με ηγετική θέση στο χώρο της πληροφόρησης σχετικά με την αγορά. Παρέχει λύσεις και υπηρεσίες που επιτρέπουν στους πελάτες και συνεργάτες της να μεγιστοποιήσουν την κερδοφορία τους. Συγκεκριμένα, παρέχει στοιχεία αγοράς, εξελιγμένα αναλυτικά εργαλεία, καταναλωτικές έρευνες καθώς επίσης και αποτελεσματικό αλλά και φιλικό στον χρήστη λογισμικό που επιτρέπει την καλύτερη δυνατή ανάγνωση και χρήση της πληροφόρησης.

4 Οι λύσεις που προσφέρουμε στην αγορά
Μέτρηση των πωλήσεων των προϊόντων σας, καθώς και του ανταγωνισμού Ορισμός της βέλτιστης τιμής των προϊόντων σας Επέκταση της διανομής στα κατάλληλα καταστήματα Αποδοτικότερη παρουσία των προϊόντων σας στο ράφι Αποφάσεις για τις αποδοτικότερες επενδύσεις όσον αφορά στις προωθήσεις (προβολές, φυλλάδια) Κατανόηση των καταναλωτικών συμπεριφορών στην κατηγορία σας (γιατί ψωνίζει ο καταναλωτής το προϊόν σας; Ποια είναι τα κριτήρια επιλογής; κτλ)

5 ΤΑΣΕΙΣ ΒΑΣΙΚΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

6 Αύξηση των πωλήσεων της συνολικής αγοράς (FMCG)
ΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΕ ΑΞΙΑ YTD vs YTD,YA 4.9% Source: IRI InfoScan, HM/SM, YTD: Jan – Mar 2018

7 Αύξηση των πωλήσεων βασικών καταναλωτικών κατηγοριών
ΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΕ ΑΞΙΑ YTD 2018 Source: IRI InfoScan, HM/SM, YTD: Jan – Mar 2018

8 Μπανάνες, Ντομάτες και Πατάτες είναι οι TOP 3 Κατηγορίες των Φρούτων & Λαχανικών στο κανάλι των Super Markets ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΕ ΑΞΙΑ (εκατ.) MAT vs MAT,YA Σύνολο 367 εκατ. Source: IRI Random Weight, HM/SM, MAT: Mar 2018

9 ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΣΕ ΑΞΙΑ MAT vs MAT,YA
7,6% η αύξηση της συνολικής Κατηγορίας, με τα Πορτοκάλια να παρουσιάζουν την μεγαλύτερη ανάπτυξη Source: IRI Random Weight, HM/SM, MAT: Mar 2018

10 Η συνολικά αγορά των Γαλακτοκομικών
ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΕ ΑΞΙΑ (εκατ.) MAT vs MAT,YA +3,6% Source: IRI InfoScan, HM/SM, MAT: Mar 2018

11 Βασικές κατηγορίες συσκευασμένων τροφίμων
ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΕ ΑΞΙΑ (εκατ.) MAT vs MAT,YA Σύνολο 304 εκατ. Σύνολο 288 εκατ. Source: IRI InfoScan, HM/SM, MAT: Mar 2018

12 Η Αγορά των Αγαθών πρώτης ανάγκης
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΣΕ ΑΞΙΑ MAT vs MAT,YA Η Αγορά των Αγαθών πρώτης ανάγκης Source: IRI InfoScan, HM/SM, MAT: Mar 2018

13 ALTERNATIVE CHANNEL MONITOR
Ποιο είναι το Προφίλ του Καταναλωτή ανά Κανάλι? ALTERNATIVE CHANNEL MONITOR Γάλα Ψυγείου

14 Περίπου το 25% των συνολικών πωλήσεων της κατηγορίας γίνεται εκτός των Super/Hyper Markets, με τους αυτόματους πωλητές να έχουν την Τρίτη μεγαλύτερη συμμετοχή Συνολικές Πωλήσεις σε αξία ανά κανάλι (Γάλα Ψυγείου) 70 232 76,8% 7,9% 6,5% 2,5% 2,2% 1,8% 1,4% 0,4% 0,3% 0,1% 0,1% 0,0%

15 Και σε όρους τεμαχίων, οι αυτόματοι πωλητές παρουσιάζουν αξιοσημείωτη συμμετοχή
Συνολικές Πωλήσεις σε τεμάχια ανά κανάλι (Γάλα Ψυγείου) 51 172 77,0% 8,4% 5,6% 2,8% 2,2% 1,6% 1,5% 0,5% 0,2% 0,1% 0,2% 0,0%

16 Αγορές ανά Κανάλι Q3. Από ποια καταστήματα/ κανάλια έχετε αγοράσει Γάλα ψυγείου (όχι υποκατάστατο τύπου αμυγδάλου , σόγια, κλπ.), έστω μία φορά στο παρελθόν? N=1050

17 ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ April, 2018

18 Στο σύνολο, η αγοραστική συχνότητα ανά κανάλι παρέμεινε σταθερή συγκριτικά με τον προηγούμενο χρόνο. Αλλαγές παρατηρούνται μόνο στα Φαρμακεία και στα e-shops SM 1-3 φορές την εβδομάδα: 62% (2017:60%) Discounter 1 φορά την εβδομάδα ή 2-3 φορές τον μήνα: 51% (2017:51%) Jumbo 1-3 φορές τον μήνα: 47% (2017: 48%) Pharmacy 1-3 φορές τον μήνα : 68% (2017: 63%) Cosmetic 1-3 φορές τον μήνα : 51% (2017: 48%) E-shop 1-3 φορές τον μήνα : 31% (2017: 27%)

19 Οι διατροφικές συνήθειες αλλάζουν

20 Περισσότεροι από το 50% των ερωτηθέντων έχουν αρχίσει να αλλάζουν τις διατροφικές τους συνήθειες
Οι Μισοί από αυτούς αγοράζουν αυτού του τύπου τα προϊόντα από τα Super Market και οι υπόλοιποι από Ειδικά Καταστήματα

21 Υγιεινή διατροφή και πώς αυτή γίνεται αντιληπτή
Το 50% των ερωτώμενων θεωρεί ότι η υγιεινή διατροφή σχετίζεται άμεσα με την Μεσογειακή διατροφή. Υψηλότερα ποσοστά απαντήσεων για ηλικίες άνω των 45 3 στους 10 δίνει ιδιαίτερη προσοχή στα συστατικά του προϊόντος

22 Η πλειοψηφία προτιμά το κανάλι των Super Markets για την αγορά φρέσκων προϊόντων
18% 14% 40%

23


Κατέβασμα ppt "ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΓΡΟ-ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΤΟΜΕΑ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google