ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ Insert Product Photograph Here Ειρ.Χριστοδούλου, Δ.Μπαμπαλής, Ι.Βοσκάκης, Μ.Τσολάκης, Χ.Πωγωνίδης,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

BOLOGNA CONFERENCE Νέες Πρωτοβουλίες της ΕΕ στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρούλα ΚΥΡΙΛΛΟΥ-ΙΟΑΝΝΙΔΟΥ Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο 16 Οκτωβρίου 2013.
Καλοήθης Υπερπλασία Προστάτη Βιβλιογραφική αναφορά
Ο ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΕΡΥΘΡΟ ΣΤΑΥΡΟ ΣΗΜΕΡΑ
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Τι είναι ο καρκίνος Ο καρκίνος (όγκος) είναι η ανώμαλη ανάπτυξη κύτταρων με αποτέλεσμα τη δημιουργία όγκων σε διάφορα σημεία του σώματος. Προέλευση της.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013 Ημέρα Γνωριμίας. Στόχος Προπτυχιακού Προγράμματος Τμήματος Αγγλικών Σπουδών  Καλλιέργεια ενσυνείδητης κριτικής σκέψης που.
ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΥΠΡΟΥ
Τμήμα Βιολογικών Επιστημών ΒΙΟΛΟΓΙΑ: Η επιστήμη της ζωής
Παπαδάκη Αθανασία-Σίντι Φυτσιλή Ευγενία Γιαννή Μυρσίνη-Ειρήνη
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
Φροντίδα του Ογκολογικού ασθενούς στην Κοινότητα
Δράσεις & Καλές Πρακτικές της Πνευμονικής Υπέρτασης Ελλάδος Hellenic Pulmonary Hypertension.
 Με τι ασχολείται η παθολογία  Σπουδές  Μειονέκτημα  Χαρακτηριστικά του μελλοντικού γιατρού  Τι χρησιμοποιεί ένας παθολόγος  Τομείς απασχόλησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Δεκέμβριος 2012.
Παίζω και μαθαίνω στο moodle. Μια εφαρμογή, παράδειγμα καλής πρακτικής Νταλούκας Β. Κωνσταντούλας Κ. Δαούσης Δ. Λιακοπούλου Ε.
Στέλλα Καραολιά Βαλεντίνα Θεοδοσίου 20 Απριλίου 2013
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ «ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Οι σπουδές στην Ελλάδα. Σπουδές ανά πεδίο. Χρονική διάρκεια σπουδών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΣ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οδοντιατρική.
ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΜΑΥΡΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΙΓΛΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Αξιολόγηση της σχέσης ιατρού- ασθενούς στη γενική ιατρική Χρήστου Λιονή Αναπληρωτή Καθηγητή Κοινωνικής και Οικογενειακής Ιατρικής Πανεπιστημίου Κρήτης.
Ευαγγελία Σουμέλη Ανώτερη Ερευνήτρια ΓΕΦΥΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΧΑΣΜΑ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ: ΚΥΠΡΟΣ, ΕΛΛΑΔΑ, ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ.
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα» Αντωνίου Θεοδώρα Κυριάκου Ελπίδα Παπαδοπούλου Ευθυμία Τορτούρη Κατερίνα.
Μαθητές: Βιολάκης Εμμαλουήλ Κανιαδάκη Μαρία Παναγούλης Ευάγγελος ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Παιχνίδια Σοβαρού Σκοπού (Serious Games)
1 η Εργασία στην Ιατρική Εκπαίδευση ‘’Παρελθόν, παρόν, μέλλον:ανάλυση άρθρων από τη βιβλιογραφία’’ Καντιλλάρι Γιόνα Α.Ε.Μ. : Ροκκά Ευαγγελία Α.Ε.Μ.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οδοντιατρική.
Μάθημα 3 Προσδοκίες και στάσεις ασθενούς πριν την επίσκεψη στο ιατρείο.
Μάριος Γεωργιάδης Χρυστάλλα Μιλτιάδου Νικόλας Παπαχρυσάνθου Παναγιώτης Χατζηχριστοδούλου Παιχνίδια Σοβαρού Σκοπού (Serious Games) Ηλεκτρονική Υγεία ΕΠΛ679.
Μοντέλο Kaiser Το μοντέλο στηρίζεται στην αρχή της προληπτικής δράσης.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
ΚΟΛΟΝΟΣΚΟΠΗΣΗ Διερευνητική εργασία Ά Τετραμήνου
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΛΙΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ Ι
«ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ» ΜΑΘΗΜΑ: ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑ: «ΤO ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑΣ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΒΑΛΙΕΡΑΤΟΥ ΤΑΞΗ:
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»
Δρ. Μάριος Παντελή (EdD)
Παρουσίαση Web 2.0 εργαλείων
Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Πρωτοβάθμια περίθαλψη
Η ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΥΠΡΟΥ
Τομεασ υγειασ προνοιασ ΕΥΕΞΙΑΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.
1.
«Διαχρονική εξέλιξη της Φυματίωσης στο νομό Μαγνησίας»
ΔΙΑΛΕΞΗ 10η Επαγγελματικά δικαιώματα Νοσηλευτών.
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
Ρευματολογικό ιατρείο εμπειρία φοιτητή
ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ.
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Νοσηλευτική Δεοντολογία
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ α’
Η διδακτική μέθοδος blended learning (συνδυαστική μάθηση), που στην ουσία είναι η τάση να χρησιμοποιούνται στη διδασκαλία πολλές μέθοδοι παράδοσης του.
Εργαστήρια Ε Εξαμήνου στον κλινικό χώρο
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μαθητές: Βιολάκης Εμμαλουήλ Κανιαδάκη Μαρία Παναγούλης Ευάγγελος
«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα»
Εργαστήρια Ε Εξαμήνου στον κλινικό χώρο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ Insert Product Photograph Here Ειρ.Χριστοδούλου, Δ.Μπαμπαλής, Ι.Βοσκάκης, Μ.Τσολάκης, Χ.Πωγωνίδης, Ε.Ξενοδοχίδου, Δ.Γυμνόπουλος Χειρουργική Κλινική, Σισμανόγλειο Νοσοκομείο Κομοτηνής, Θράκη

What do dogs, pigs and prostitutes have in common? They are all used in American medicine to teach students. MONEY.TELEGRAPH 3/03/2003

Εισαγωγή Η οργάνωση της διαχείρισης του καρκίνου σε επίπεδο πρόληψης, διάγνωσης και θεραπείας αποτελεί χρέος και ευθύνη της πολιτείας. Η άσκηση της ιατρικής σε δημόσια Νοσοκομεία και ιδιωτικά θεραπευτήρια, μεγάλες πόλεις και επαρχία, διασπά το μέρος της ευθύνης σε επί μέρους μερίδια για τα οποία είναι πολύ δύσκολος ο έλεγχος ποιότητας.

Εισαγωγή Δυσκολότερη από όλα στην Ιατρική είναι η διασφάλιση της ποιότητας στην εκπαίδευση τόσο σε προπτυχιακό επίπεδο όσο και σε επίπεδο μεταπτυχιακής και συνεχιζόμενης εκπαίδευσης του ιατρού.

Εισαγωγή Η εκπαιδευτική διαδικασία αφορά όχι μόνο τον ιατρό αλλά και τον ασθενή, ο οποίος ενσυνείδητα παρακολουθεί όντας ο ίδιος αντικείμενο μαθήματος σε κλινικές που εκπαιδεύουν φοιτητές και ειδικευόμενους. Συχνά έχει την επιθυμία να βοηθήσει και άλλοτε δυσφορεί.

Εισαγωγή H πρώτη εταιρεία για την κατασκευή μοντέλων προσομοίωσης για γιατρούς ιδρύθηκε στην Κοπεγχάγη το Σήμερα τα μοντέλα προσομοίωσης χρησιμοποιούνται παγκοσμίως με αυξανόμενο ρυθμό. Οι ασθενείς και οι φιλοζωϊκές εταιρείες είναι οπαδοί της κίνησης του νέου τρόπου εκπαίδευσης.

Σκοπός της μελέτης Η αναγνώριση του καρκίνου θεωρείται μείζονος σημασίας, αφού ο καρκίνος πρέπει να παραπέμπεται χωρίς καθυστέρηση προς αντιμετώπιση. Η έμφαση που πρέπει να δίνεται στην εκπαίδευση των γενικών ιατρών έχει τονιστεί πολλαπλώς από την ΕΛΕΓΕΙΑ και ενδεικτική είναι η θεσμοθέτηση του LOGBOOK( Bιβλιάριο Ειδικευομένων).

Σκοπός της μελέτης Παρουσιάζουμε την εμπειρία μας από την κατασκευή μοντέλων προσομοίωσης δακτυλικής εξέτασης για την έγκαιρη αναγνώριση του καρκίνου του παχέος εντέρου αλλά και παρακειμένων οργάνων. Ταυτόχρονα γίνεται ανασκόπηση της βιβλιογραφίας.

Σκοπός της μελέτης Κατασκευάσαμε και χρησιμοποιήσαμε μοντέλα δακτυλικής εξέτασης ως εκπαιδευτικά εργαλεία για την έγκαιρη αναγνώριση του καρκίνου του ορθού, του προστάτη και των έσω γεννητικών οργάνων στη γυναίκα.

Συσκευή δακτυλικής εξέτασης

Mε οδηγό την αφή

Υλικό - Μέθοδοι Ανασκόπηση της χρήσης των μοντέλων εκπαίδευσης με προσομοίωση Α. στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, Β. την εφαρμογή τους σε σεμινάρια διαφόρων ιατρικών ειδικοτήτων, με έρευνα στο διαδίκτυο και τα προγράμματα ελληνικών και διεθνών συνεδρίων.

Υλικό - Μέθοδοι Έχουμε συγκεντρώσει τις απόψεις 75 ειδικευομένων η/και ειδικευμένων ιατρών που έχουν εκπαιδευθεί με αντίστοιχα μοντέλα εκπαίδευσης.

Αποτελέσματα Με βάση τη δική μας εμπειρία αλλά και την εμπειρία των συναδέλφων που συμμετείχαν στην έρευνα μας, είναι πολύ σημαντική η βοήθεια των σεμιναρίων προσομοίωσης τεχνικών για τον εκπαιδευόμενο.

Αποτελέσματα Είναι οι γενικοί ιατροί target group για την εκπαίδευση με μοντέλα προσομοίωσης; Θετική απάντηση 100% Ειδικά οι γενικοί ιατροί που πρέπει να αποκτήσουν δεξιότητες μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα εκπαίδευσης ωφελούνται ιδιαίτερα από την επαναληψιμότητα επί του «άψυχου» μοντέλου προσομοίωσης.

Θα επιθυμούσατε να εκπαιδεύεστε συστηματικά με μοντέλα προσομοίωσης; Θετική απάντηση 100%

Σύγκριση μοντέλων προσομοίωσης με πτωματικά μοντέλα Στο σύνολο των περιπτώσεων θεωρούνται καλύτερα τα πτωματικά μοντέλα. Εκπαίδευση σε πτωματικό μοντέλο κοστίζει 700 ευρώ στην Ελλάδα και 1200 σε προγράμματα εκπαιδευτικών χωρών.

Σύγκριση μοντέλων προσομοίωσης με πραγματικούς ασθενείς Πάνω από το 1/3 των ερωτηθέντων προτιμούν τα μοντέλα προσομοίωσης. Οι υπόλοιποι προτιμούν τους πραγματικούς ασθενείς για την εκπαίδευση τους.

Εκτίμηση βελτίωσης δεξιοτήτων μετά από εκπαίδευση με μοντέλα προσομοίωσης Οι 66 από τους 75 ιατρούς παρατήρησαν βελτίωση των δεξιοτήτων τους μετά από εκπαίδευση σε μοντέλα προσομοίωσης.

Επιθυμία για εξάσκηση κατ΄οίκον Θετική απάντηση 100%. Ορισμένα μοντέλα προσομοίωσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν για κατ’ οίκον εξάσκηση, γεγονός που επιτρέπει την απεριόριστη επιμήκυνση του χρόνου εξάσκησης.

Αποτελέσματα Στο σύνολο των περιπτώσεων οι εκπαιδευόμενοι έχουν εγκρίνει την εισαγωγή των μοντέλων προσομοίωσης στα Πανεπιστήμια, αλλά και στα μαθήματα ειδικευομένων στα Νοσοκομεία.

Διεθνή δεδομένα Με βάση τα διεθνή δεδομένα, οι Η.Π.Α. κατά κύριο λόγο και η Ευρώπη κατά δεύτερο λόγο - το Ηνωμένο Βασίλειο πρωτοστατεί - έχουν υιοθετήσει τα μοντέλα προσομοίωσης ως τρόπο εκπαίδευσης, αλλά και εξάσκησης κατ’ οίκον.

ΠΩΛΗΣΗ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΠΡΟΠΛΑΣΜΑΤΟΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΘΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΟΛΎ ΥΨΗΛΟ ΑΝΤΙΤΙΜΟ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ SOFTWARE ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ

ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ

Είναι και αυτή μία μορφή εκπαίδευσης που μπορεί να επαναληφθεί πολλές φορές ακόμα και στο σπίτι!

Εκπαίδευση στο σπίτι;

Συμπεράσματα Επειδή η ογκολογική ενημέρωση πρέπει να ξεκινά από το αγροτικό ιατρείο και τα κέντρα υγείας με έμφαση στην έγκαιρη διάγνωση, η στενή συνεργασία με τους γενικούς ιατρούς και τους αγροτικούς ιατρούς και η συνεχής επιμόρφωση τους αποτελεί υποχρέωση των χειρουργών. Η εκπαίδευση με μοντέλα προσομοίωσης είναι ένας αρκετά καλός τρόπος εκπαίδευσης για πολλά άτομα και τα μοντέλα δακτυλικής εξέτασης είναι ιδανική λύση, καθώς η ρεαλιστική επιλογή δεν μπορεί να εφαρμοσθεί μαζικά σε ένα άρρωστο.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας