à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, 20031 ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφάσεις Τιμολόγησης
Advertisements

« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Ανάλυση Ανταγωνισμού.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
 Σμίκρυνση της αγοράς σε αξίες και όγκο  Προβλήματα Ρευστότητας  Μείωση Περιθωρίων  Μακροχρόνιες Συνθήκες.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Σχολή Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Τμήμα Διοίκησης.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Σύγχρονη Επιχείρηση και Περιβάλλον Ποια είναι η απαραίτητη προϋπόθεση για την βιωσιμότητα και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων και οργανισμών; Ποιος ο στόχος;
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα 11: Κύκλος Ζωής Προϊόντος: Στάδια και Στρατηγικές Δρ. Καταραχιά Ανδρονίκη Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 2 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016.
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
Έρευνα έτους Συνοψίζοντας…. Έρευνα έτους Χρήση Internet στο 100% των επιχειρήσεων. Πολύ μεγάλη χρήση , LAN, Website, Intranet.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
Ευχρηστία και επιχειρηματικά οφέλη Δρ. Π. Ζαχαριάς.
Βιομηχανική Πληροφορική Βολογιαννίδης Σταύρος Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Ελλάδα.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Σερρών Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών Διερεύνηση της επίδρασης που έχει η εφαρμογή μεθόδων.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα 11: Κύκλος Ζωής Προϊόντος:
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
Η έννοια της επιχείρησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ã Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ã Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, Εμπορική Αξιοποίηση του Ίντερνετ Ίντερνετ Hardware (Διαδίκτυο) Software (σύνολο από πρωτόκολλα επικοινωνίας) αγορά ανθρώπων.

ã Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, Εμπορική Αξιοποίηση του Ίντερνετ Εργαλεία του Ίντερνετ Ε-mail FTP Newsgroups Bulletin Boards WWW Telnet

ã Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, Εμπορική Αξιοποίηση του Ίντερνετ Χαρακτηριστικά Συνδεσιμότητας Συμβατό με όλα τα περιβάλλοντα Λογισμικού ή εξοπλισμού σε Hardware (Interoperable) : Δεν απαιτεί επένδυση σε ειδικό εξοπλισμό για τις συναλλαγές (Νοn Specific Asset). Είδος Δημόσιου Αγαθού (Quasi Public). Δεν συνεπάγεται switching costs για τους συναλλασσόμενους.

ã Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, Εμπορική Αξιοποίηση του Ίντερνετ Χαρακτηριστικά Επικοινωνίας Διάδραση (Interactivity) Έμφαση στην προσωπική επικοινωνία (demassification-απομαζικοποίηση) Ασύχρονη (asychronous)

ã Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, Εμπορική Αξιοποίηση του Ίντερνετ Σε σχέση με άλλες μορφές Ηλεκτρονικού Εμπορίου (πχ. EDI, Intranet,κλπ.) Δεν απαιτεί μεγάλες εξειδικευμένες επενδύσεις. Δημιουργεί network externalities (όσο περισσότεροι μπαίνουν στο σύστημα τόσο αυξάνεται η χρησιμότητά του για το σύνολο των χρηστών. Κατά συνέπεια...

ã Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, Εμπορική Αξιοποίηση του Ίντερνετ Σε σχέση με άλλες μορφές Ηλεκτρονικού Εμπορίου (πχ. EDI, Intranet,κλπ.)... δεν υπάρχει συγκριτικό πλεονέκτημα από τη χρήση του λόγω : Εμποδίων εισόδου ή Πρώιμης υιοθέτησης της χρήσης του (early adoption). Aλλά μπορεί να δημιουργηθεί από την : Εφαρμογή καινοτομικών ιδεών κατά την αξιοποίηση των εργαλείων του Ίντερνετ εκ μέρους της επιχείρησης έναντι των υπολοίπων χρηστών.

ã Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, Εμπορική Αξιοποίηση του Ίντερνετ Κατα συνέπεια η αξιοποίηση του Ίντερνετ προκειμένου να δημιουργήσει στρατηγικό πλεονέκτημα απαιτεί: Γνώση των δυνατοτήτων όλων των εργαλείων του Ίντερνετ Γνώση των σύγχρονων τάσεων και προτιμήσεων της αγοράς Γνώση των σύγχρονων τάσεων και θεωριών του Μάρκετινγκ.

ã Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, Στρατηγικό Πλεονέκτημα μέσω: Αύξησης της αποδοτικότητας (μείωσης κόστους πωλήσεων και παγίων εξόδων) Μεγαλύτερη διείσδυση στην αγορά (νέα τμήματα της αγοράς, απομακρυσμένες αγορές, μικροί πελάτες, κλπ.) Ικανοποίησης νέων αναγκών πελατών (π.χ. αγορές εκτός ωραρίου, μείωση μετακινήσεων, εκμετάλλευση χρόνου, κλπ.) Εμπoρική Χρήση του Ίντερνετ

ã Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, Εμπoρική Χρήση του Ίντερνετ Στρατηγικό Πλεονέκτημα μέσω: Αύξησης περιθωρίου μικτού κέρδους ανά προϊόν Αντιμετώπιση του ανταγωνισμού Νέες δυνατότητες ανάλυσης της αγοράς μέσω : αξιοποίησης βάσεων δεδομένων πελατών σύγχρονων μεθόδων ανάλυσης πωλήσεων σύγχρονων μεθόδων έρευνας αγοράς

ã Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, Στρατηγική Τοποθέτησης Ηγεσία Κόστους Διαφοροποίηση Εστίαση σε τμήματα της αγοράς (Microsegmentation) Ίντερνετ Στρατηγικές Μάρκετινγκ

ã Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, Στρατηγική Προϊόντος Eίδος Προϊόντων (τυποποιημένα, χαμηλής πολυπλοκότητας, κλπ.) Βαθμός Προσαρμογής Προϊόντος ανάλογα με τις ανάγκες του Πελάτη (Mass Product Customisation) : Σχεδιασμός του προϊόντος μαζί με τον πελάτη Ως προς τα εξωτερικά χαρακτηριστικά (χρώμα, μέγεθος, κλπ.) Από το στάδιο σχεδιασμού και παραγωγής (tailored) Ίντερνετ Στρατηγικές Μάρκετινγκ

ã Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, Στρατηγική Διαφήμισης ΄Εμφαση στην πληροφόρηση Προσαρμόσιμη ανάλογα με τις ιδιαίτερες ανάγκες του καθενός πελάτη ξεχωριστά : Στροφή από την Mass Communication στην Οne-to-one communication επικοινωνιακή στρατηγική. Μεγαλύτερη λεπτομέρεια στην πληροφόρηση. Ίντερνετ Στρατηγικές Μάρκετινγκ

ã Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, Στρατηγική Tιμών Προσφορά μειωμένων τιμών σε σχέση με τα παραδοσιακά δίκτυα διανομής. Τάση προβολής της αξίας των προϊόντων και υπηρεσιών και όχι των τιμών. Εξάπλωση νέων μορφών πληρωμής (π.χ. ηλεκτρονικό χρήμα). Ίντερνετ Στρατηγικές Μάρκετινγκ

ã Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, Στρατηγική Πωλήσεων Έμφαση στην εξυπηρέτηση πριν και μετά την πώληση Cross selling μορφές Έμφαση της Pull-Strategy Αξιοποίηση βάσεων δεδομένων πελατών (database marketing), και πληροφοριών από την αγορά (intelligence marketing). Ίντερνετ Στρατηγικές Μάρκετινγκ

ã Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, Επιδράσεις στο Δίκτυο Διανομής Ενδυνάμωση του πελάτη Αύξηση της πληροφόρησης του πελάτη Συρρίκνωση του δικτύου διανομής. Αύξηση του ανταγωνισμού και της ανάγκης για προσφορά value-adding υπηρεσιών. Ίντερνετ Στρατηγικές Μάρκετινγκ

ã Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, Επιδράσεις στο Δίκτυο Διανομής Νέες δυνατότητες επέκτασης στη διεθνή αγορά Πολιτική προσαρμογής σύμφωνα με τις επιμέρους πολιτιστικές, κλπ. συνθήκες Συμμαχικές μορφές εταιριών (network organisations), νέες δυνατότητες άσκησης πολιτικής δημοσίων σχέσεων. Nέα τμήματα της αγοράς και νέες αγορές (π.χ. απομακρυσμένες περιοχές). Ίντερνετ Στρατηγικές Μάρκετινγκ

ã Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, Συμπεράσματα Ένα νέο αποτελεσματικό δίκτυο μάρκετινγκ, μία νέα αγορά) με πολύ θετικές προοπτικές ανάπτυξης. Η αξιοποίησή του συνοδεύεται από νέες δυνατότητες στην οργάνωση των επιχειρήσεων και στην εφαρμογή των αρχών του μάρκετινγκ. Το Ιντερνετ αποτελεί ένα νέο μέσο αποτελεσματικής επικοινωνίας και, παράλληλα, Ίντερνετ Στρατηγικές Μάρκετινγκ